Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • uskatu

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am inteles, va multumesc pt sfaturi, revin pe sectiunea dedicata prezentarilor in curand...sper Smile
Skip ads

  • dr_tzyghe

  • Mesaje scrise: 408
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salut! Stiu ca o sa te zapacesc de cap, dar un sfat in plus de la mine ar fi urmatorul: mai pune cateva sute de euro si cauta o masina full can bus, gasesti incepand cu an de fabricatie 2004. pe vectra c se pot pune multe optiuni OEM, insa daca daca masina e half can bus esti mult mai limitat...atat ca numar al posibilitatilor cat si a oamenilor care s-ar pricepe sa te ajute. de exemplu, si sper sa nu ma insel, pe unitatile half can cu navigatie nu ai harta Romaniei.
Full can bus sunt cele cu unitatea audio al carei nume incepe cu CD (CD30, CD30MP3, CD50PHONE..ETC.).
Bafta!
  • Red_dog

  • Mesaje scrise: 1,112
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 z18Xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
e corect si ce spune dr_tzyghe, un sfat bun.
  • uskatu

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ai dreptate dr_tzyghe si recunosc, as mai pune cu drag cateva sute, dar....asta e, ma-ntind cat mi-e plapuma Smile . Concret, care ar fi limitarile pe half can bus fata de full can bus? Adica pentru mine sunt suficiente bc cu gid si cc. Suplimentar as mai adauga buton decuplare esp si eventual incalzire in scaune in caz ca exista precablare si mufe in bord, in caz contrar nu e must have, ca se incalzesc usor benzinarele. Pentru mine sunt suficiente dotarile astea si bineinteles pentru banii care îi dau.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
e aceeasi masina.
diferentele intre half can si full can le poti observa doar vizual (comenzile de pe volan arata altfel, cdplayerul arata altfel), dar si pentru masinile half can cu navigatie lipsa hartilor cu romania.
la un eventual upgrade al unitatilor optice / display / alte componente electronice, la masinile half can gasesti putin mai greu piese deoarece half can s-au fabricat intre 2002 si 2004 pe cand full can din 2004 pana in 2008.
  • uskatu

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ok, m-am lamurit! In alta ordine de idei am inteles ca sunt z18xe care au egr. Pot afla daca are sau nu egr fara sa dau jos capacul cu ecotec, pentru ca as vrea o grija in minus, adica fara egr. Si in caz ca are egr se poate face ceva resoftare pt egr off, gen z16xe?
  • dr_tzyghe

  • Mesaje scrise: 408
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2014

  • Mesaj Privat
La benzina nu ar fi problema cu EGR. La diesel sunt probleme cu infundatul desi, am un prieten cu un Golf IV motor de 1.4 care avea EGR-ul infundat...cel putin asa s-a expriamat el. Si nu vad de ce nu s-ar putea face EGR-off.
  • florin dima

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Salut, as vrea sa stiu despre un opel Vectra c, 2006, cutie automata. Ma intereseaza despre cutia automata, daca sunt probleme cu ele si cum schimba? Urmeaza sa-mi iau un opel Vectra c si am gasit una automata, pentru asta intreb.
Skip ads

  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Cutia este AF40 de fabricatie japoneza si la Opel echipeaza motorizarile 1,9cdti (Vectra, Astra, Signum, Zafira), dar si 2,0 cdti (Insignia) . La masina din semnatura nu am vut probleme, sunt multumit. Am achizitionat-o la 170.000 km si i-am schimbat uleiul anul asta la 235.000 km deoarece nu fusese schimbat niciodata. Am cumparat pentru asta 7 litri ulei GM. Sunt cateva modalitati de schimbare a uleiului si fiecare opteaza pentru varianta care i se pare mai buna. Pentru mai multe detalii poti citi aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=132027
  • florin dima

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Am fost chiar astazi petru a vedea masina automata, am fost putin dejamagit in momentul mutarii in drive avea o zmuceala mica, parerea mea a fost ca nu trebuia sa se intample nimic in momentul acesta. La fel a fost si cand am mutat in R. vi se pare normal sa zmuceasca putin in momentul mutarii in drive sau R ?
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Acea smuceala apare cand muti maneta din P in R , in special cand masina e parcata in panta sau rampa. O am si la masina mea, si am observat-o si la alte cutii automate , inclusiv la cele DSG care echipeaza masinile din grupul VAG (Volkswagen,Audi,Skoda,Seat etc). Am fost la reprezentanta si mi s-a spus ca este normal si n am dc sa mi fac griji, iar pentru a nu mai smuci, inainte de a opri motorul sa trag frana de mana . Prin urmare, la o noua pornire a motorului, maneta schimbatorului se va muta din P in R sau in D numai inainte de a decupla frana de mana. Eu asa procedez si socul a disparut.
  • larry77

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut, sunt posesor de Signum Z19DTH cu cutie automata si iti recomand acest tip de transmisie. Eu sunt foarte multumit si nu m-as mai intoarce niciodata la manuala. Punctele forte : comoditate, intuitiva, o poti pune pe triptronic daca ti se face dor de manuala, te scapa de inlocuirea ambreajului si a volantei, pret redus de intretinere. Puncte slabe: este o cutie cu tehnologie mai veche fata de ce se fabrica acum, are un pic de lag, treapta 1 este foarte lenta (am inteles ca are un fel de protectie sa nu dai tare in ea si nu prea poti pleca tare de pe loc), dar dupa ce te obisnuiesti cu ea e ok. Mie mai imi face destul de rar urmatoarea faza: imi ramane agatata intr-o treapta si uita sa schimbe in superioara . dar o schimb eu din + , apoi o dau iar pe D si nu mai face. Poate e doar la mine, nu cred ca e o problema generala.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Cu problema, vezi la reprezentanta poate fi un update de soft care sa o rezolve...
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
larry77 a scris:Salut, sunt posesor de Signum Z19DTH cu cutie automata si iti recomand acest tip de transmisie. Eu sunt foarte multumit si nu m-as mai intoarce niciodata la manuala. Punctele forte : comoditate, intuitiva, o poti pune pe triptronic daca ti se face dor de manuala, te scapa de inlocuirea ambreajului si a volantei, pret redus de intretinere. Puncte slabe: este o cutie cu tehnologie mai veche fata de ce se fabrica acum, are un pic de lag, treapta 1 este foarte lenta (am inteles ca are un fel de protectie sa nu dai tare in ea si nu prea poti pleca tare de pe loc), dar dupa ce te obisnuiesti cu ea e ok. Mie mai imi face destul de rar urmatoarea faza: imi ramane agatata intr-o treapta si uita sa schimbe in superioara . dar o schimb eu din + , apoi o dau iar pe D si nu mai face. Poate e doar la mine, nu cred ca e o problema generala.
Nu vreau sa fiu circotas dar spunei si despre consum si despre costul schimbului de ulei la cutie....
  • voinea dragos

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Mie imi consuma 9.5 litri in oras iar afara in jur de 6.depinde de stilul de mers.iar ca si costuri 350 de lei ulei,garnituri plus manopera.precizez ca il schimb la 40 k
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Precum am mai scris in paginile anterioare, la masina din semnatura consumul mediu este 7%, iar costul schimbului de ulei 350 lei uleiul GM (7 litri) si 100 lei manopera. Exista si alte marci de ulei mult mai ieftin, dar eu am preferat GM. Schimbul acesta l am realizat la 235.000 km intrucat uleiul cutiei nu fusese schimbat niciodata! Recomandat este la 80.000 km. In concluzie consumul este putin mai mare decat la o cutie manuala , dar decent. Oricum consumul depinde foarte mult de stilul de condus, de orientarea fiecaruia in trafic. Poti scoate usor consumuri mult mai mari si la o masina cu cutie manuala avand aceeasi motorizare. Un exemplu de consum cititi la pagina 22 din acest titlu.
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nu as vrea sa va suparati pe mine, dar cutie automata nu as folosi, dar asta pentru ca m-am obisnuit cu amestecatul mamaligii si cu iernile din Romania, cand mai trebuie sa faci un balans, o fortare, etc.
Cutia manuala de la C-ul diesel este printre cele mai bine etajate pe care le-am condus vreodata: foarte elastica, cu plaje lungi, iti da posibilitatea sa ai si plecari fulminante si consum extraordinar (pentru o masa atat de mare - 1.510kg gol).
Consum: dupa remapare, am avut urmatoarele consumuri (a se citi "aproximativ" si "pe parcursul a peste 100.000km rulati"): la 60km/h in oras - 3.5l/100, pe cruize control, 6,3l/100 la 135km/h pe autostrada, media data de BC: 5.3l/100km. Surpriza maxima a fost cand am alimentat in Viena, cand in loc sa imi arate o autonomie de ~1.000km, mi-a spus... 1.214km! Concluzia o trageti singuri. Smile
Mergeti pe masini dupa 2004, full can; se gasesc cate vrei (cauta in Germania, nu in tara).
Revizii doar cu uleiuri GM (cutie, motor) - asa ca masinuta are, la acest moment 380.000km si merge impecabil.

Succes!
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Aia cu 3,5 /100.....chiar nu stiu si nu inteleg ..unde ce si cum?/Si ce motorizare ai si ce cutie?Multumesc
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Masina din semnatura: 3.5l/100km, la 60km/h cu tempomatul pornit. Z19DT, cutie manuala, remap la EDS. D-asta regret ca am vandut-o... Sad
  • Redroshe

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Consum similar am și eu la Z19DTH, pe Signum. La ultimul plin îmi arata ca mai pot sa fac 1344km. Și e stock mașina. Treapta a 3a, 60km/h, consum sub 4, la fel și la 80 în treapta a 4a. Acum dupã ultimele sãptãmâni de iarna, BC îmi arata consum mixt de 5,8. Deci e posibil! Va salut!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR