Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • 69MED

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Siret
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
De cam o luna afisajul electronic este in benzi . Citeva trasee cred ca nu mai primesc curent . A mai patit cineva ca mine ? Astept sfaturi ....
Sunt mai multe fisii care nu merg , aici se vede mai clar una .

EDIT: Display-ul MID se poate repara. Detalii incepand de aici:
https://www.clubopel.com/vie...p=1069984#1069984
Skip ads

  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Se schimba displayul. De reparat nu s-a incumetat nimeni pana acum.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ba cred ca s-a incumetat maiandrei la vectra B. Da search si ai sa gasesti.

Ai cumva computer de bord?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
se foloseste cautare
https://www.clubopel.com/vie...;highlight=afisaj
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Dupa cum vedeti din link-ul dat de Dan Cuciureanu, Thanatos e pionierul. Eu sunt un simplu invatacel.
Mikki a zis foarte bine: la MID-ul de Astra nu s-a incumetat nimeni inca, am inteles (tot de la thanatos) ca e mult mai complicat, daca nu imposibil.
Din poza reiese ca are MID
  • ifconfig

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Onesti
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Masina ta este dotata cu MID respectiv computer bord? ... motorul tau este y17dt? ...sunt surprins pt. ca a ar fi prima astra cu y17dt dotata cu MID si asta ar elucida misterul despre y17dt si MID; https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=mid este un topic in care se discuta despre acest subiect;

Ciao!
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Rog a se discuta in continuare despre posibilitatile de reparare a display-ului de tip MID. Alte discutii avem deja.


Ultima modificare facuta de maiandrei la Dum 01 Apr, 2012 5:01 pm
  • botic78

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2006

  • Mesaj Privat
am incercat sa-l repar si eu pe al meu identic cu al tau si nu am reusit ba mai rau l-am stricat si mi-am pus un tid
Skip ads

  • paulicus2002

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2007

  • Mesaj Privat
eu am la fel,cred k trebuie schimbat...are idee cineva cat costa?
  • Ramos

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Da, din pacate la mine display-ul abia se mai vede si am facut ceva sapaturi, cam asta am aflat: 200-250 EUR la S-H si 1200-1400 lei nou la dealer... Prea scump sa ma bag acum...mai bine astept marirea numarului de epave
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Unde ai gasit Ramos?ca si pe mine ma intereseaza sa-l schimb,inteleg ce indica Mid'ul meu la consum instantaneu,temp.exterioara,etc;dar cand mai citesc un mesaj primit pe functia telefon...trebuie sa ma chiorasc putin Confused
  • Ramos

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pai la dealer-ul din Fundeni acum 6 luni...ceea ce cred ca stia ce vorbeste, deoarece luna trecuta pretul de la importator direct sare de 24 mio lei vechi. Cu second nu este poveste lunga ...am gasit la un punct de dezmemb. in Feb. anu' asta (cel din spatele targului Vitan) dar...nu m-a tras ata (fata tipului este dubioasa rau si daca nu mergea cred ca nu mai vedeam banucu')
Skip ads

  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ok,merci mult,o sa ma interesez de un MID nou.
  • paulicus2002

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2007

  • Mesaj Privat
da eu am la fel...tot o astra 2000 edition am si eu...cumva arata si consumul instant?k la mine nu se dicleste nimik..
  • 69MED

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Siret
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Am dat de fostul meu post , si m-am gindit sa vedeti cum arata MID-ul meu acum , tot din cauza drumurilor din Romania .

Ma gindesc sa incerc sa vad poate remediez ceva , pentru ca unul nou sare de 800 euro.
Din cite am citit , nu a reusit nimeni la Astra G , stiu ca este Cum remediezi display'ul (TID) la vectra B (tutorial) https://www.clubopel.com/vie...;highlight=afisaj
Poate mai ma ajuta cineva cu sfaturi !
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Eu zic ca de la caldura excesiva pe care trebuie s'o suporte vara li se trage ... cumulat cu caldura data de cele 3 becuri pentru iluminare ...
Probabil un parasolar pus pe bord in stationare ar mai prelungi viata TID , MID , GID ... ar mai fi inlocuirea becurilor cu LED -uri si chiar montarea unui cooler andurant in serie cu circuitul motorului de la clapeta de recirculare a aerului de pe aeroterma . Acesta in functie de pozitia clapetei va trage respectiv va impinge aer catre MID . Asa se "impusca" doi iepuri dintr'o lovitura .
A gasit cineva pina acum leduri galbene montate in fasungul original ?

Deocamdata vin cu solutii de prevenire , sper sa nu am prea curind probleme ...
  • 69MED

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Siret
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Nu prietene , te contrazic , este din cauza drumurilor .
Am masina de 4 ani si in ultimi 2 ani au inceput sa apara disfunctii la
MID de pe masina . Nu am apucat sa desfac sa ajung la display , dar din
explicatiile din tutorialul de Vectra dat mai sus , contactele de la afisaj sunt asemanatoare
cu cele de la ceasurile electronice de pe vermuri . Contactele sunt prin presare
si sunt foarte fine si subtiri .
Orasul Siret este intr-o constructie "vesinca" iar gropile sunt ca in toata Romanica ,
datorita trepidatiilor succesive eu cred ca anumite trasee au fost intrerupte .
Daca ar fi din cauza caldurii ar trebui sa fie ori tot afisajul ori un segment mai lagr
care este supus caldurii excesive.
Spatamina viitoare incer sa ajung la afisaj si atunci iti mai trimit noutati .
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Ma bucur ca ma contrazici ... dar cind vorbim despre electronice sint pe "teritoriul" meu . Partea cu zibratiile cauzate de drumurile proaste este partial adevarata , este doar o chestie secundara "ajutatoare" in disparitia segmentelor din digiti .

Conexiunea intre afisaj si placa de circuit imprimat pe care se afla electronica se face cu ajutorul unei pamblici extraplate sau a unei barete de contacte . In ambele cazuri contactul electric se face prin intermediul traseelor de grafit coloidal sau in cazul pamblicii in cel mai bun caz trasee de cupru . In toate variantele de interconectare atit grafit cit si cupru , traseele conductoare in timp au tendinta de a se farimita din cauza diferentelor de temperatura cald/rece respectiv factorului de dilatare diferit dintr'e suportul de plastic si traseul de grafit/cupru depus , vezi grafit coloidal pe plastic , cupru pe plastic ... O problema mai poate sa apara la contactul intre capatul pamblicii si afisajul propriuzis .
La tine pe linga faptul ca au disparut parti din digitii alfanumerici au mai aparut si acele pete pe display cauzate de desprinderea straturilor in display semn clar ca a fost supus unor temperaturi "incomode" .

Spor la treaba !
  • 69MED

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Siret
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Acele pete au aparut din cauza ca am incercat sa apas display-ul in ideea ca isi vor reveni acele linii lipsa .
Raspuns super-documentat . .. felicitari .
Acum se apropie Sfintele Pasti si timpul nu prea ajunge , dar ajung si la display .
  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
imi poate arata si mie (poze) clar cum se face aceasta operatiune cap - coada?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR