Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
?
Skip ads

  • Sharky_Cip

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am o astra f din 96 cu at si sunt f multumit de ea,poti merge linistit cu ea in oras dar si in afara,iar cand apas S-ul mai mare placerea mai ales ca este si 1.6 16 valve. Va jur ca nici nu mai imi trebuie ambreiaj. E adevarat consuma un pic mai mult dar asta e.
Filtrul trebuie schimbat ptr ca la un moment dat nu va mai schimba vitezele cu aceeasi acuratete. Dar odata schimbat nu vor mai fi probleme, sa nu va speriati. De aceea e bine cand schimbati uleiul sa schimbati si filtrul. In rest foarte rar apar probleme.
Partea cea mai proasta este ca nu sunt multi mecanici care se pricep la cutii automate.
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Ce tip de cutie ai? Mie mi s-a spus k pe Astra G-ul meu (Caravan, X16SZR din `9Cool as avea AF13 II.
Am facut recent schimbul de ulei (impropriu spus k din 7 litri doar 4 ies, restul raman in turbina sau convertizor. Filtrul care la fel mi s-a zis ar fi de fapt o sita cica se schimba doar daca se repara cutia, din cauza k pentru a ajunge la el trebuie demontata integral, filtrul aflandu-se in mijloc.
Tu de cand ai masina si ce probleme (daca ai avut) apar? Eu nu am masina decat de o luna si sunt kam speriat deoarece nu prea gasesti oameni (mecanici) priceputi la c/v automate. Nici la Radacini (reprezentanta Opel) nu pareau prea siguri de ei.
  • Sharky_Cip

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2007

  • Mesaj Privat
M-am uitat pe autodata iar la tipul tau de motor specifica, ca doar de 4 l de ulei ai nevoie ptr a face schimbul la cutie. Acum mare problema nu este ca nu ai schimbat si filtrul (masina mea statuse in Germania un an si ceva pana am luat-o si avea 87000 km, probabil nu fusese schimbat niciodata). Data viitoare cand schimbi uleiul sa schimbi si filtrul ptr ca este tot consumabila. E mai mult de lucru dar nu trebuie demontata cutia de pe masina, mecanicul care ti-a lucrat tie ori nu a stiut, ori i-a fost frica sau nu a avut chef. Mie mi l-a schimbat un prieten. P.S. Daca ei nu au stiut sa-ti schimbe filtrul sunt curios ce ar fi zis daca ar fi trebuit reparata cutia (probabil sa o schimbi) si tot nu-ti schimbau filtrul ca venea cutia cu totul. Laughing
Skip ads

  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Astea cu mi-a facut/mi-a dres un prieten nu prea tin, adika nu tin delok in discutia despre cutiile automate. Ce ti-am povestit eu se intampla la RADACINI MOTORS (REPREZENTANTA OPEL IN ROMANIA) asta in caz k ai auzit vreodata de ei. Acolo sunt mecanici care au urmat cursuri de specializare la GM Europa si daka nici acolo nu se pricep mecanicii atunci unde?!
Problema la noi, mai mult decat in Europa e ca putini aleg masinile ce sunt echipate cu transmisie automata dar toata lumea se pricepe sa dea sfaturi fara nici o valoare si vb. doar sa se afle in treaba.
De aceea eu propun k doar cei in cunostinta de cauza sa-si dea cu parerea pe subiectul asta altfel dicutiile nu-si mai au rostul...
  • Sharky_Cip

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Prietenul care mi-a schimbat filtrul este mecanic si chiar se pricepe, nu sunt primul caruia i-a schimbat filtrul la cutie automata.
Am auzit de radacini. Degeaba au facut cursuri daca nu au fost interesati.
  • mihait

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Poate ne spui si noua unde putem da de prietenul tau ?[locatie/nr. tel.]
Cred ca am fi cativa interesati!
  • Sharky_Cip

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Din Brasov este.
Skip ads

  • sorin_hvb

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu CA.Nu va mai plangeti de consum.Aveti o mana si un picior libere,ca sa nu mai vb ca in timp apar modificari la coapsa stanga de la ambreiaj.Credeti-ma,merita,e pt confortul si sanatatea dvs.
  • Phantasy

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
cutie automata careva?

la o astra G 1.6 16v , Z16XE , cutie automata... ce ulei se foloseste si unde se gaseste? stiti?
  • puiubimboi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2004 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
salut,am si eu un opel astra g caravan din 2004 cu cutie automata....masina imediat face 30000 km, deci mai am pana la schimbul de ulei din cutie....sunt foarte multumit de ea, este o adevarata placere de a o conduce...dar am si eu o intrebare: cum o exploatati voi? adica eu pana astazi cand stateam la stop puneam de pe drive pe parcare, dar astazi am observat ca o pot pune la N fara sa apas butonul lateral, si reciproc...sau cu modul drive si cu piciorul pe frana( dar ma gandeam ca poate nu e bine)
  • mihait

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2006

  • Mesaj Privat
La stop daca cutia nu are neutral switch, si asteptarea e mai mare de 30 sec , pui piciorul pe frana si impingi maneta in N, fara sa apesi butonul.
La plecare , cu piciorul pe frana, tragi maneta in D, fara sa apesi butonul.

Eventual , daca nu ai chef sa tii piciorul pe frana, tragi frana de mana.
Skip ads

  • florin70

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
puiubimboi a scris:salut,am si eu un opel astra g caravan din 2004 cu cutie automata....masina imediat face 30000 km, deci mai am pana la schimbul de ulei din cutie....sunt foarte multumit de ea, este o adevarata placere de a o conduce...dar am si eu o intrebare: cum o exploatati voi? adica eu pana astazi cand stateam la stop puneam de pe drive pe parcare, dar astazi am observat ca o pot pune la N fara sa apas butonul lateral, si reciproc...sau cu modul drive si cu piciorul pe frana( dar ma gandeam ca poate nu e bine)


Si eu am A/T pe Astra 1.6/2003. AM avut numai masini automate de cand conduc (15 ani) si nu am de gand sa amestec in benzina vreodata. Despre utilizare: Astra are cutie automata Aisin japoneza care decupleaza convertizorul de cuplu dupa o apasare pe frana mai lunga de 3 secunde la viteza 0, de exemplu la un stop. E contraindicat sa schimbati din D in N sau si mai grav in P la fiecare stop deoarece in N sau P se "descarca" convertizorul de cuplu, cu alte cuvinte obositi prea mult pompa hidraulica. In legatura cu schimbul de lichid hidraulic: se verifica periodic vascozitatea si culoarea. Trebuie sa fie roz transparent(la Opel). Se masoara nivelul cu motorul fierbinte. Daca vreti sa-l schimbati, utilizati doar cel indicat de cartea tehnica a masinii. Desigur exista multe firme si multe pareri cu privire la marca lichidului hidraulic dar cred ca nu este subiectul discutiei. In rest..numai de bine si va urez sa nu aveti nevoie de service
  • dalilavictor

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu o Vectra 1.9 GTS, diesel, si a o problema la cutia automata: cand o bag in drive si pleaca de pe loc se bruscheaza masina. Cel de la care am cumparat-o a zis ca nu a fost cum trebuie schimbat uleiul la cutie .De fapt care e ste adevarul, vi s-a intamplat si voua?
  • cruger

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
@dalilavictor
Masina nu zvacneste pt ca nu a fost schimbat uleiul cum trebuie Shocked . Cam cate moduri sti tu de a schimba uleiul ?
Il scoti pe ala vechi si il pui pe ala nou. Cutia se aeriseste singura. Cred ca e din alta parte prob. Cati km are masina ?
  • mihait

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2006

  • Mesaj Privat
@dalilavictor

Pacat ca nu ai trecut locatia.

Mergi intr-un service care dispune de un TECH2 ( pe CAN) sau OPCOM si citeste codurile de eroare.
Abia apoi vezi ce trebuie facut in continuare. Pot fi multe cauze si nu o sa rezolvi nimic daca doar iti pui intrebari ....
  • Phantasy

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
dalilavictor:

e normal sa faca asa cutia daca a avut carlig in spate sau ceva mai multi km,etc. asta inseamna UZURA.

am intalnit o vectra cu 190 000 si carlig , care le fel facea: pleca mai brusc de pe loc apoi nu se mai simtea nimic si nu de fiecare data, nu are nici o treaba cu uleiul ... poate sa fi bagat alt tip... mai greu .

vedeti ca nu se vede nimic pe tech 2 . la eroare ma refer.
  • cruger

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Pt cutiile automate de la opel generatia mai noua, dupa 2000 folosesc ulei tip dexron II si nu altceva. Din cate am cautat pe net, am vazut ca dexron III este pe deplin compatibil cu dexron II. Vreau sa imi schim si eu uleiul. Daca ma poate ajuta cineva cu 4 litri de dexron II (totusi asta as prefera) il astept sa-mi dea un PM.
In rest ce sa va zic, eu am trecut o iarna cu cutia automata. Modul de iarna face toti banii, poti urca cu ea unde alte masini nu pot cu C/M , nu trebuie abuzat de el, eu am urcat panta destul de abrupta, iarna in busteni, si cu cauciucuri de vara Smile . Altfel spus ....no problem. Pe vremea asta consumul mediu este de 13.5 mers cam inghesuit , pe distante scurte, etc.
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Si eu credeam ca nu sunt asa multi automatizati!
Creste comunitatea si contrar tuturor zvonurilor negative automatica e superba in exploatare.

Atentie la citirea nivelului de ulei pe care-l are cutia. Pe joja sunt marcate 2 nivele la temperaturi diferite ale uleiului.
  • cruger

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Asa e , pe joja sunt 2 repere. Unul pt 20 grade si unul pt 80 de grade. Cel mai bine e sa verifici uleiul atunci cand motorul este cald.

F IMPORTANT!!!! Uleiul la cutiile de viteze automate se verifica cu motorul pornit. ATENTIE !!!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR