Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
intrebare: firul care pleaca de la borna + a alternatorului merge direct la baterie (borna +), nu? nu se intimpla nimic daca il decuplez de pe alternator si trag de acolo pina la baterie un alt fir, gros, nu?

in urma mai multor masuratori, am o banuiala ca pe firul ala se pierde curent.

ma gindeam sa trag altul pentru ca e mult mai simplu decit sa caut sa scot din izolatie firul vechi, sa il extrag cu totul si sa pun altul in locul lui. mai usor e sa leg altul nou de-a lungul traseului respectiv.
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
E cunoscut faptul ca Opel a subdimensionat aceste fire la toate modelele de aceea poti sa pui linistit un alt fir mai gros ca plus pe alternator.

Observatia ta e corecta in legatura cu pierderea de curent , inlocuind firul acest lucru se va rezolva.
Ceea ce e foarte important pentru un rezultat bun pe termen lung e sa lipesti cu cositor firul in conectori Exclamation
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
mercic. nu stiam de asta cu subdimensionarea ca il schimbam de mult. mi se parea mie cam amarit firul ala....
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Senator are dreptate. Foloseste un conductor de minim 6mmp sectiune litat (daca gasesti, albastru). Cositoreste bine papucii de la capat (papuci pentru 6mmp, cu gaura de 6mm), nu te baza pe o sertizare cu clestele special. Succes!
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
chiar fir albastru am, format din multe firisoare mai mici. cred ca ar fi suficient de gros si pentru masa. mai greu e cu cositorul ... acum trebuie sa imi iau si pistol de lipit....

ps: de ce albastru? firul care pleaca de la alternator e rosu.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR