Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Revin la problemele de care aminteam in prezentarea Opelului lui tata.Ce am constatat eu.Reamintesc codul motorului:X16SZ.Sper sa fi tinut bine minte.Asadar,la unele viraje stranse(la dreapta) se aprind si clipesc mai multi martori in bord.Apoi se sting,dar uneori se opreste motorul!!Si ramane aprins martorul ala galben,care este avatarul unui coleg de pe forum.In dimineata asta a pornit fff greu,afara era o ceata deasa,intuneric bezna(era 6.30),practic sa reusesc sa o pornesc i-am dat sprituri ca la dacie.Iar s-a aprins martorul ala blestemat.Sa fie probleme cu aprinderea?O sa o duc la tester,dar as vrea sa ascult si parerile voastre,ptr ca de cele mai multe ori aveti perfecta dreptate.Macar stiu ce sa ii cer mecanicului.Alte pbl nu am constatat la ea.Motorul merge f bine(la relanti nu se aude),nu scoate fum deloc...A,si inca ceva!Am 2 chei.Una cu cip,cealalta fara.Motorul nu se poate porni decat cu cea cu cip,cealalata cand o bag in contact incepe sa clipeasca acelasi martor si motorul nu porneste.A doua cheie nu se poate folosi decat la usi.Ei bine cheia cu cip e rupta.Partea metalica iese din plasticul ala.Ieri am lipit-o cu picatura si sper sa tina.Tata ar vrea sa faca inca una,i-am explicat ca e destul de scump de copiat cipul,nici nu stiu daca poate rezolva la noi in oras.Sau exista o posibilitate sa anuleze cumva cipul asta,astfel incat sa o foloseasca si pe cealalta?Astept cu interes raspunsurile voastre!
Skip ads

  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Haideti baieti,dezlegati-va limbile.Stiu ca e luni dimineata,dar chiar am nevoie de sfaturile voastre.
  • peter

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Am acelas motor ca si al tatalui tau.Martorii care se aprind in bord ar putea fi uleiul, bateria ABS,fi si tu mai explicit.Daca ai luat de curand masina eu as recomanda sa schimbi uleiul,cureaua de distributie, bijiile chiar.Acestea sunt primele lucruri care trebuiesc schimbate la o masina sla mana a doua.Verifica lichidul de servo, lichidul de frana, lichidul de racire.Daca ai placute de frana cu senzor si asta s-ar putea sa se aprinda in bord,incearca sa verifici si aici uzura lor.
Ar mai fi multe, dar poate te mai ajuta si alti colegi mai experimentati.
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Da peter,e masina tatalui meu.Luata alaltaieri!Sambata schimba cureaua de distributie,uleiul(a cumparat deja valvoline 10w40),antigelul si sa mai vedem ce.Problema care se pune este ca in momentul in care se aprinde beculetul galben masina se opreste!Mi-e sa nu fie ceva mai nasol.Cam asta ar fi principala problema.Am tot citit topicuri aici si chestia cu clipitul ptr o secunda a celorlalte becuri poate a fost dintr-un contact imperfect.Nu a facut decat o data asa.
Skip ads

  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Am verificat lichidul de frana,lichidul de servo,oricum sambata o pune pe tester.Dar m-ar fi ajutat niste raspunsuri de la voi.
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Sunt o groaza de cauze pentru care se aprinde becul galben check-engine:

IAC - motorasul de relanti step by step
TPS - senzorul de la clapeta de acceleratie
Senzorii de temperatura motor
EGR - valva de recirculare gaze arse
Sonda LAMBDA
Senzorul de miscare de la vibrochen si axa cu came
Senzorul de detonatii
Alte defectiuni

Oricum, pentru tine este un caz fericit ca ramane aprins becul galben. Aceasta inseamna ca eroarea s-a memorat in ECU si e foarte simplu de verificat cu testerul la service. Nu incerca sa te chinui inutil pentru 500.000 ROL.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR