Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • air862002

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Buna seara, imi cer scuze daca s-a mai postat sper sa nu se supere nimeni pe un noobie, am un opel corsa b 1.0 12v, viva, an 2000, cod motor x10xe si 121.000 km.Am luat-o in august 2008, pe credit ca de nu toata lumea are bani de masini noi sau mai scumpe, si a mers bine 2 saptamani dupa care au aparut probleme cu becul galben. Se oprea in mers sau cand franam dupa ce am citit pe forum am schimbat debitmetrul (versiune italiana compatibila la 285 de lei, tinand cont ca bosch original era pe undeva la 800 de lei) si problema s-a rezolvat, insa becul galben ramane aprins. Am observat ca tinand motorul turat aproximativ 2-3 minute becul dispare, dar reapare dupa la o viteza de 90 km/h, sau mai mare. O alta problema enervanta este ca nu porneste daca nu accelerez catusi de putin atunci cand ii dau cheie, sta pe electromotor fara sa porneasca. cum ii dau putina pedala o ia imediat, aleator se opreste, dar la urmatoarea cheie cu acceleratie sta la relantii fara probleme, trepideaza putin ce-i drept. In prostia mea de incepator fiind prima masina, am fost la un tester , si dupa ce tipul s-a peridant prin vreo 5 meniuri de vreo 5 ori nu a reusit sa-mi dea un raspuns veridic la ce are masina. Singura lui afirmatie a fost ca masina asta nu are compresie si e normal ca trebuie ajutata sa porneasca. Acum altii mi-au zis ca odata ce masina merge si prinde mai mult de 80 km/h nu e problema de compresie (am mers cu 150 pe autostrada spre bucuresti fara probleme). fac aproximativ 650-700 KM cu un full, este in regula sau este mult ? Sunt rezervat in a o duce la tester pentru ca nu prea stiu unde sa o duc in constanta, poate imi recomanda cineva, am dat 35 de lei pentru o diagnosticare aiuristica, fara nimic concrent. si nu dispun de atati de multi bani sa-i arunc. sunt foarte dezamagit, va dati seama o iei pe credit si deja face probleme. in fine . As vrea daca se poate si nu e cu suparare sa-mi dea si mie cineva niste sfaturi despre cum sa o conduc mai economic dar nici sa o distrug subturata(tinand cont ca nu am turometru schimb 1- 20 km/h, 2 -35-40km/h, 3-50 -55-60 km/h, 4 - 70 - 75km/h si apoi 5. Daca aveti idee de probleme enumarate mai sus .. orice raspuns este bine venit. Va multumesc mult ca ati citit si astept un raspuns .
O seara cat mai buna va doresc .
Skip ads

  • dannny

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
N-oi fi io mare mecanic,dar un lucru pot sa-ti spun cu siguranta-ala care ti-a zis ca nu porneste ca n-are compresie(mai ales ca e si benzinar motoru tau),e un mare dobitoc,si daca avea ceva in comun cu mecanica,sigur iti spunea si ce erori da pe tester.Atat timp cat becu ala e aprins,si chiar si dupa ce se stinge,pe tester iti apar erorile,ca ala nu se aprinde de nebun..Despre consum pot sa-ti zic ca masinuta ta are un consum f bun in afara orasului daca mergi usurel cu ea si nu depasesti 120(aproape toate masinile au in comun treaba asta).Si de schimbat vitezele ,parerea me e ca tre sa o mentii in functie de treapta in asa fel incat sa nu tremure motorul dar nici sa nu urle.Numa bine si sa o stapanesti sanatos,ca e o masina buna si fiabila,dar mai trebuie si ea gadilata cate un pic,mai ales acu la inceput!
  • air862002

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2008

  • Mesaj Privat
mersi frumos de raspuns ... astept si pararea altor forumisti
  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
poate e murdar egr-ul, a ramas blocat pe deschis sau intre-deschis, cand motorul e rece porneste ok sau si atunci tre sa dai mult la demaror?
incearca sa faci testul cu agrafa sa vezi ce eroare ai - gasesti pe forum explicat cum se face testul cu agrafa si tabele cu codurile de eroare
spor
Skip ads

  • air862002

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2008

  • Mesaj Privat
in orice conditie(motor rece/cald, sau temperatura exterioara rece/calda) porneste la fel. daca nu apas catusi de putin acceleratia nu o ia. Am dat o cheie de curiozitate fara sa apas acceleratia si (uff ce greu e sa nu te pricepi) si a luato destul de repede dar in ce sens, mergea parca intr-un piston sau doua, trepida destul de tare (turatia banuiesc ca era foarte foarte mica - n.r. nu am turometru sa zic aprox. cat era - si in bord cand se stingea cand se aprindea becul de la baterie, apoi dupa vreo 4 secunde s-a reglat turatia si functiona in parametrii normali. Niste colegi mi-au verificat cu aparatul bateria si la masinile lor cu motor pornit si consumatori nivelul era pe undeva la 14,3 - 14,8 , la mine era la 13,6, ei au spus ca as avea probleme la incarcare la alternator. E posibil sa fie si de la asta ? Am sa incerc sa ii schimb bujiile, poate poate... Orice alta idee este bine venita... Multumesc
  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
pai eu zic ca becul la baterie s-a aprins din cauza faptului ca avea o turatie prea mica la ralanti motorul(in jur de 500-600rpm se aprinde becul de la baterie ), nu ar fi exclus sa fie si releul de incarcare dus dar eu zic intai sa verifici eventual IAC-ul motorasul pas cu pas care tine ralantiul, sa cureti clapeta de acceleratie caci pe ea e fixat si iac-ul acesta totodata cureti si egr-ul ,la alternator(parca trebuie sa aibe tensiune de 14.3V releul de incarcare -depinde ce au masurat colegii tai daca avei masina la ralanti si mergea ca in 3 pistone sau era motorul turat), masoara tensiune din baterie cu motorul pe la 1000-2000rot si daca nici atunci nu ai 14V e posibil sa fie ceva si la alternator dar repet eu as curata clapeta de acceleratie iac-ul si egr-ul si as verifica furtunasele de vacum
  • air862002

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2008

  • Mesaj Privat
multumesc de raspuns , am sa incerc sa curat iac-ul .. nu sunt un tip mecanicos de felul meu si mie sa nu dau cu bata in balta. Am sa caut pe site poate gasesc ceva potrivit motorului meu (n.r. x10xe), tutorialele fiind facute parca pentru alte tipuri de motoare.

Poate imi recomanda cineva prin Constanta un mecanic care imi poate curata clapeta de acceleratie si valva egr.As fi recunoscator ... Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR