Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • daniel12345

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Am incercat, dar nu sunt informatii concludente.

Error: Given VIN number is invalid or has not yet been entered into our database.

VIN: W0LGT5E11G1008695
Model: INSIGNIA
Body type: 4-door sedan / saloon
Made:
Model for year: 2016
Made for:
Factory: Russelsheim, Germany
Engine: B20DTH (diesel, 2.0 CDTI, 170HP, DPF installed)
Colour:
Engine number:
Serial number: 008695
1st registr. No.:
Source: http://astra-3.pl/vin.php
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,536
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
E prea noua... La cele mai vechi gãseai 5 pagini cu toate dotãrile. Ce ai aflat tu era numai introducerea...
  • danka1

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2016 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Bunã seara, va rog dacã știți, la Insignia Country Tourer tracțiunea integrala din 2016 este permanentã sau doar la nevoie? Va mulțumesc
  • danka1

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2016 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Bunã seara, va rog dacã stiti, la Insignia Country Tourer tractiunea integrala din 2016 este permanentã sau doar la nevoie? Va multumesc
Skip ads

  • MFiru

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2020

  • Mesaj Privat
buna, o intrebare, ce parere aveti de 1.8 benzina, cu gpl 2011, 250.000km second, am inteles ca are probleme la axu cu came si multe pe partea electrica, ms anticipat
  • epidaurus

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2018

  • Mesaj Privat
La 250.000 pot fi mult mai multe probleme nu doar cele uzuale care se cunosc. Mergi la un service sa iti faca un control din bara de fata pana in bara spate.
  • dandobre

  • Mesaje scrise: 1,194
  • Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salutare! Dupa 14 ani e astra g si vreo 500k de km cu ea a venit momentul sa ma gandesc la ceva mai mare si mai nou.

Am gasit asta (momentan locuiesc in Estonia): https://longo.ee/auto/N837083/OPEL-INSIGNIA-2015

Imi puteti spune ceva pareri despre modelul acesta? Am oscilat intre 120 si 140 CP, dar dupa ce am citit aici am ramas la asta de 140.

Multumesc!
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,536
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Ti-am trimis pm cu decodarea vin..poate te ajuta
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am tot vazut pe NET multi "specialisti" care recomanda sa nu luam Insignia ca una ca alta.
Eu am Insignia Cosmo 131 HP motorina 2.0. 2011 cutie manuala. Am luat-o in 2015 cu 131K la bord
masina are 261K si nu am schimbat decat furtunul de la turbo ca element care s-a defectat in timpul utilizarii.
Acum vreo 2 ani am inlocuit oringul cu probleme in mod preventiv.
Masinile de genul asta nu sunt facute sa te dai mare in fata blocului si sa mergi 20 km pe saptamana pana la MOL si inapoi.
aproape toti care au avut probleme cu motoarele nu le utilizeaza corespunzator sau au cumparat vestita masina cu numai 99k de la o bunica din germania.
este facuta sa mearga pe autostrada nu in ambuteiajele din Bucuresti. altfel nu isi face regenerarea, se supraincalzesc diverse elemente ale motorului, ca sa nu mai vorbesc de uleiurile de calitate indoielnica ce sunt prin comert pe la noi.
Asa ca recomand cu caldura modelele astea. Personal nu recomand motoarele sub 1.6 pe caroserie de Insignia decat daca este cumparata de noua.(motoarele mici se uzeaza repede)
Si inca o chestie pe care nu o vad zisa nicaieri de meseriasii care recomanda VW sau BMW.
Daca la Insignia diesel treaba cu oringul se rezolva cu 100 E la motoarele de VW cum rezolva consumul urias de ulei?
Pai nu se poate ca este defect de conceptie.
Una peste alta la banii cu care se vinde un Opel Insignia eu zic ca merita.
  • mariusolteanu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2020

  • Mesaj Privat
va salut domnilor ce parere aveti despre masina din semnatura merita sa o cumpar, la ce sa ma astept de acum inainte la acesti km parcursi
bugetul este 6000 euro plus inca 1000 euro pentru eventuale reparati
Va multumesc sper ca am postat unde trebuie las si link
https://www.olx.ro/oferta/op...7.html#b2e8bd6982
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
sa inteleg ca te intereseaza mai mult farurile ,navigatia (pe care nu o folosesti pentru ca ai waze) si alte chestii de genul asta.
pai daca masina are 250 K facuti in RO si este din 2009 o sa te vad ca plangi pe forum ca una ca alta.
sfatul meu este sa iei una de afara sau adusa de afara sau macar cu primul proprietar din afara.
la banii astia gasesti din 2011-2012 cu 4-5 ani petrecuti afara si apoi adusa in RO.
vezi ca nu zice nimic de ambreiaj (sigur te lasa in curand si costa....)
  • mariusolteanu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2020

  • Mesaj Privat
ok multumesc ma incanta faptul ca aveam istoricul masini din 2012 cand a fost inscrisa pe romania era cu 124 000 km si acum 240 000 adica in 8 ani propietarul a mai facut 120 000 km asa scrie pe istoric auto rar
poti sa imi gasesti si mie un anunt te rog la 6000 euro cu cutie automata eu nu am gasit
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Pai scrie ca este din RO nu din alta parte.deci 250K facuti in RO reprezinta o mare problema pentru masina.
daca a fost adusa de afara la 124 K si nu stii istoricul este foarte posibil sa mai aiba 100K in plus. dar nu spune vanzatorul de unde a fost cumparata masina prima data)
eu cand am luat Insignia A am verificat 19 masini la reprezentanta toate erau cu "kilometrajul aranjat"
asta pe care am cumparat-o a fost singura care avea kilometrajul verificabil in baza de date GM.
Sa nu te grabesti ca masini sunt.
si inca ceva :
daca nu faci macar 20K pe an nu cauta motorina. nu este rentabila.mai bine o benzinara de 1.6


Ultima modificare facuta de iulius la Sam 18 Jul, 2020 7:48 pm
  • mariusolteanu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2020

  • Mesaj Privat
ok multumesc am inteles am sa mai caut ,chestia e ca si daca gasesc la km mai putini tot te poate lasa cate cv in functie de ce noroc ai sau cum a fost menajata masina
din ce citesc aici pe forum de 3 zile il rascolesc probleme majore ar fi oringul cel faimos de ulei cutia de viteze automata au intampinat colegi probleme cu ,cutia de viteze automata cu blocul de valve care este din cate am inteles peste 1000 euro si cu filtru de particule regenerarea ratata
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
pai cauta una cu oringul schimbat si distributia schimbata si kit de ambreiaj schimbat.
exista sigur pe Autovit. daca are si facturi doveditoare este perfect.(nu lucrari facute in parcare).
si nu inteleg de ce vrei cutie automata daca stii ca sunt probleme cu ea.
in general cutia automata este pentru o persoana care foloseste masina in oras aglomerat si face multi km (devine obositor sa tot schimbi in aglomeratia din Bucuresti)
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
https://www.autovit.ro/anunt....html#262d00810b,
https://www.autovit.ro/anunt....html#bf9336e11a,
https://www.autovit.ro/anunt....html#eacb8c05dd,
daca nu ai gasit .
  • Alexandru Rotaru

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2014 Z20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2018

  • Mesaj Privat
mariusolteanu a scris:ok multumesc am inteles am sa mai caut ,chestia e ca si daca gasesc la km mai putini tot te poate lasa cate cv in functie de ce noroc ai sau cum a fost menajata masina
din ce citesc aici pe forum de 3 zile il rascolesc probleme majore ar fi oringul cel faimos de ulei cutia de viteze automata au intampinat colegi probleme cu ,cutia de viteze automata cu blocul de valve care este din cate am inteles peste 1000 euro si cu filtru de particule regenerarea ratata



Salut - doar un lucru as recomanda: incearca sa iei una dupa 2014... Eu sunt inscris pe grupuri pe FB sau pe alte forumuri. In general cele care au probleme sunt intre 2009-2012.. parca era ceva si din 2013... Dupa anul 2014 nu imi aduc aminte de probleme majore - dar bineinteles ca mai au bube.. sa nu ma intelegi gresit.
Spor
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
iulius a scris:am tot vazut pe NET multi "specialisti" care recomanda sa nu luam Insignia ca una ca alta.
Eu am Insignia Cosmo 131 HP motorina 2.0. 2011 cutie manuala. Am luat-o in 2015 cu 131K la bord
masina are 261K si nu am schimbat decat furtunul de la turbo ca element care s-a defectat in timpul utilizarii.
Acum vreo 2 ani am inlocuit oringul cu probleme in mod preventiv.
Masinile de genul asta nu sunt facute sa te dai mare in fata blocului si sa mergi 20 km pe saptamana pana la MOL si inapoi.
aproape toti care au avut probleme cu motoarele nu le utilizeaza corespunzator sau au cumparat vestita masina cu numai 99k de la o bunica din germania.
este facuta sa mearga pe autostrada nu in ambuteiajele din Bucuresti. altfel nu isi face regenerarea, se supraincalzesc diverse elemente ale motorului, ca sa nu mai vorbesc de uleiurile de calitate indoielnica ce sunt prin comert pe la noi.
Asa ca recomand cu caldura modelele astea. Personal nu recomand motoarele sub 1.6 pe caroserie de Insignia decat daca este cumparata de noua.(motoarele mici se uzeaza repede)
Si inca o chestie pe care nu o vad zisa nicaieri de meseriasii care recomanda VW sau BMW.
Daca la Insignia diesel treaba cu oringul se rezolva cu 100 E la motoarele de VW cum rezolva consumul urias de ulei?
Pai nu se poate ca este defect de conceptie.
Una peste alta la banii cu care se vinde un Opel Insignia eu zic ca merita.

Aceleasi motoare acelasi masini dar intr-o tara unde dupa 2 km iesi pe autostrada din orice punct al orasului,uleiuri diferite stil de condus mai potolit....aceleasi probleme,asa ca masina asta are probleme,Faptul ca unele motoare au rezistat se mai intampla dar cand pe Gumtree sunt 350 de Insignia cu probleme motor trebuie sa tii cont ,daca nu vorba aia caposenia se plateste.
O masina la aceeasi clasa cu un interior mult peste ca materiale dar nu ca design ,motor daca este PSA de 130cp ingroapa 10 Fiat la acelasi pret /performante este Mondeo 2.0 tdci .Cine poate trece peste dragostea la prima vedere poate alege mult mai bine,daca nu, atunci trebuie sa ne asumam riscurile chiar daca sunt si alte marci cu probleme ,asta nu are nici o problema Ford cu modelu asta si cu motorul luat de la francezi da clasa la fiabilitate la marci cu pretentii mari ,aici BMW cu petrada de motor N47 nici nu trebuie sa ridice ochii din pamant.
  • Clio1973

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A1.8XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Domnule ,,mekaNIK", nu cred cã trebuie sã amestecãm ,,marca " automobilului cu motorul.
Sunt posesor de Opel Insignia cu motorizare a 1.8 xer.Eu n am avut nicio problemã serioasã cu mașina în doi ani de utilizare .Un senzor de parcare defect și bujii schimbate.

Îmi permiteți deci sã vã parafrazez și sã afirm cã ,,marca " Opel cu motorul acesta dã clasã la fiabilitate altor mãrci?!
Oricum ea a dat clasã la design ,confort și dotãri.Cred cã legat de aceste aspecte sunteți de acord.

Eu zic cã noi românii cumpãrãm mașinile nu pentru noi ,ci pentru vecini( ca sã ieșim în evidențã).
Când mi am cumpãrat mașina m am informat.
Am dat pe ea( mașinã din anul2009) în anul 2018,10500€ în Germania+ 2000 de € adus ul ,distribuția,bateria,plãcuțe,ulei...la reprezentanța din Baia Mare.
Eu o folosesc preponderent urban.Deci am cãutat o,,benzinarã".
Sigur ,motorul este leneș pentru o astfel de ,,balenã" dar eu nu fac liniuțe și este fiabil.
Sau cel puțin mult mai fiabil ,decât celebrele 1,2/1.4tsi/tfsi cãrora le ,,sãrea" lanțul,sau decât ,,îndrãgostitul " de ulei 1,8tsi/tfsi din grupul VAG.Și totuși n am auzit zicându se cã mãrcile Audi,VW,Skoda sau Seat n ar fi ,,fiabile".
Concluzia ,nu judecãm o ,,marcã" auto dupã un motor.Insignia nu s a vândut doar cu motoare diesel.
Cu respect.
  • panteraaroz

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2018

  • Mesaj Privat
danka1 a scris:Bunã seara, va rog dacã stiti, la Insignia Country Tourer tractiunea integrala din 2016 este permanentã sau doar la nevoie? Va multumesc

salut permanenta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR