Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salut , din ce vad eu , masinile au un pret relativ corect , avand in vedere dotarile si motorizarea. Adica masini mai chele de atat e greu sa gasesti ( un mix de bord insignia 2008-2014 cu unul chel de 2014-2017) , jante tabla . frana mana manuala , etc ... Masinile au fost luate flota ( en-gros) de unde si pretul destul de convenabil , avand in vedere anul de fabricatie si kilometrii. Daca nu te deranjeaza ,masinile par OK, la kilometrii astia. Pentru siguranta poti verifica istoricul service , mai ales ca sunt masini venite din leasing extern!
Skip ads

  • Alexandru Rotaru

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2014 Z20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Salutare,
Acum o luna mi-am vandut batrana Astra H din 2007 cu clasicul 1.7 DTH care avea in jur de 400,000 km.
Am plecat tintit spre o Insignia 2014, iar dupa ce am inceput sa studiez forumul... motorul de 2.0 cdti m-a cam speriat rau.
Am citit atat de mult in ultimele 2-3 zile ... ca as putea schimba si eu cred vestitul o-ring Smile

Aproape ca imi pare rau ca am vandut Astra mea batrana, care nu a sarit de 5.5l (80% doar in trafic Iasi);

eu gandesc simplist: In mod normal, o problema ce a aparut pe motoare in 2009-2010, Opel ar fi trebuit sa o remedieze pana in 2014 -> de aceea logic ar fi ca motorul sa fie fost imbunatatit nu doar pt buba cu O-ringul, ci si pt alte chestii de care noi nici nu banuim (sau poate le alaturam altor probleme).

2 intrebari pls:
1. Voi v-ati risca sa luati un astfel de motor ? sa spunem la 150-200 k km reali;
2. Consumul mediu de 7% este real? sa spunem ca folosim modul eco;
  • Frezzy

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2018

  • Mesaj Privat
@ Alexandru Rotaru masina mea din 7/2013 ultima inainte de facelift am ajuns la 163000 km fara nici o problema legata de oring de nimic.AM schimbat la 150 de mii distributia , discurile de frana si cureaua de accesorii in rest filtre si ulei fara bataie de cap.Nu inteleg cum au altii asa multe probleme dar cred ca e vorba de intretinere si modul de exploatare.Consumul nu am depasit 7 niciodata ori ca am mers cu 180h ori in trafic infernal.Media corecta la versiunea mea 2.0cdti 130 cai e de 6,5 - 7 la mers sportiv si nu batraneste si la consum.Poti scoate lejer consum mic dar nu vad rostul sa ti iei motor de 2 diesel daca vrei sa conduci cu 70km/h
  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Eu am consum de 8% mers 80% in oras . Nu stiu cum ai scos tu 6,5-7 consumul mixt .
Skip ads

  • Frezzy

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2018

  • Mesaj Privat
[img]https://ibb.co/iCpEGJ[/img]
dupa 6300km am consumul din poza.2500km a fost un drum Viena-Barlad iar restul in oras.Deci nu sare de 6.7 , iar iarna cand e - maxim 7 am desi nu mi aduc aminte sa fi avut 7 afisat
  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Mai ales daca mergi si sportiv cu ea nu inteleg cum ai consum de 6,7 mai ales ca aproape 4000 de km din cei 6300 i-ai facut in oras
  • Alexandru Rotaru

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2014 Z20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Pana la urma... am cumparat un Opel Insignia, 2l cdti, fabricatie 2014
Am dus-o direct in Service la OPELIS in Iasi, si am schimbat tot ce era ca preventie - inclusiv vestitul O-ring.
Este clar alta masina fata de Opel Astra H, orice comparatie nu isi are rostul... revin cu detalii despre consum dupa2-3 k km.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi km fara evenimente.
Din ce am vazut mai sus, nu prea te-ai informat privind consumul unui astfel de motor, mai ales in regim urban, nu vreau sa te sperii insa ce ai avut la masina anterioara este "istorie"...amane acum sa te convingi singur...
Așa este, diferentele intre cele doua modele sunt foarte mari, este si normal vorbim de clase diferite...
Insignia este o masina care se așeazã foarte bine pe șosea, mai ales la drum întins, confortabilã si elegantã.
Din pacate, nu prea se preteazã la drumuri preponderent urbane, pe distante scurte...,motorul nu "respirã" si de aici problemele menționate de unii colegi.
Drumuri bune!
Skip ads

  • Enachedc

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2014 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Felicitãri pentru achiziție, sã o stãpânești sãnãtos și nu uita sa ne prezinți și nouã masina in topicul dedicat Smile
Drumuri bune!
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,538
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Alexandru Rotaru a scris:Pana la urma... am cumparat un Opel Insignia, 2l cdti, fabricatie 2014
Am dus-o direct in Service la OPELIS in Iasi, si am schimbat tot ce era ca preventie - inclusiv vestitul O-ring.
Este clar alta masina fata de Opel Astra H, orice comparatie nu isi are rostul... revin cu detalii despre consum dupa2-3 k km.
Calci pe urmele mele 😀😀 Vezi ca are portbagajul mai mic decat astra...nu încap rotile de schimb decat cu insistente( sports tourer) . Apoi intretinerea a un pic mai scumpa...ceea ce nu e de mirare, având in vedere clasa de comfort. In rest...numa de bine.
  • MVatafu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Va salut.

Intentionez sa imi cumpar o masina, am ca buget maxim 7000 de euro si la prima vedere Insignia ar fi un concurent solid pentru postul de viitor mijloc de transport al familiei. Am posibilitatea sa o iau din Olanda/Germania. Ce sfaturi imi dati ? Am auzit diferite persoane care vorbesc sau nu in cunostinta de cauza spunand ca nu e ok cutia automata. M-am tot uitat pe siteuri de profil din germania, olanda, chiar si romania si chiar am gasit cateva modele care cuprindeau cam tot ce imi doresc.

Pareri?
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Cutia automata e ok, daca are servisare corespunzatoare. Adica schimb de ulei facut a intervale normale, macar 60-80k km.
Cum producatorul ( Opel ) spune ca uleiul e life-time ( o mare prostie ) multi nu-l schimba niciodata, mai ales afara unde la 150-200k km cam toti vand masinile, deci nu sunt interesati de subiect.
Asa vin de afara masini cu 150-200km, fara ulei schimbat, la care exista posibilitatea sa apara pb la cutie, si de aici mitul ca aceste cutii sunt proaste/problematice.
OK, exista si posibilitatea ca unele dintre cutii sa fie cu pb din fabrica ( foarte rar ), chiar daca au mentenanta corecta.
Eu am cutia automata, si sunt multumit de ea. Nu e foarte sportiva, dar isi face treaba.
Skip ads

  • MVatafu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2018

  • Mesaj Privat
@ska multumesc de raspuns ! iar in legatura cu motorizarea, se merita versiunea 2.0 160cp? e putin 130 pentru cat de mare/grea e ?
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
cele de 160cp au avut ceva probleme cu oringul de la baia/pompa de ulei. un defect deja cunoscut.
pentru probleme si alte detalii, poti sa citesti mai multe aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=128954
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=117731
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=99994
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=116046
  • Frezzy

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Sper sa nu se considere reclama dar poate aveti prieteni doritori https://www.autoscout24.at/a...e053-e350040ab4cb . Masina este a mea in stare foarte buna si intretinere la zi.Are schimbat tot la ea si vine cu anvelope de iarna noi pe 17 si pe vara de 18 dar din pacate e ultimul sezon.Detalii la pm. AM zis poate e cineva interesat sa o ia o masina buna si nu de la samsar si pentru a va atrage atentia inca mai am 2 ani garantie la ea de unde am cumparat-o.Pretul este fix nu negociez nimic pentru ca stiu in ce stare e masina si cati bani am bagat in ea in piese bune si nu uleiuri de 50 lei placute si discuri de 100 lei bucata etc
  • MBuzatu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Bunaa ziua am achizitionat si eu din luna februarie un opel insignia 2011 131 CP din germania de la proprietar luat de mine ,nu a fost schimbat oringul masina are 150000 km nu pot baga mana in foc ca sunt reali , ar trebui sa schimb oringul?nu a aparut eroarea cu presiunea inca su din cate am citit apare mai mult iarna eroarea, rog pe cei care vor sa imi dea un sfat sa imi zica cum sa procedez si poate imi recomanda un service bun in iasi si cat ar costa , PS vreau sa schimb oringul la urmatorul schimb de ulei
  • Enachedc

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2014 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2018

  • Mesaj Privat
O-ring-ul costa cam 60-70 lei. Manopera te costa in functie de cat costa ora de service, dar nu ar trebui sa depaseasca 500 lei.

Din cate stiu, abia la facelift (dupa 2014) apare in bord mesaj de avertizare preventiv pentru presiune ulei.
  • MBuzatu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc frumoss deci la 2014 nu o sa imi apara in bord eroarea ? Eu vreau sa ii montez un manometru pentru a verifica mereu masina in ce stare e presiunea stii cat ar trebui sa bage presiune pompa cati bari?
  • alecsalx

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Salutare , intentionez sa achizionez o insignia an 2014 2015 iar ca motorizare as vrea 2.0cdti biturbo 195hp si as dori daca puteti sa imi spuneti cei care aveti sau stiti parerile voastre consum ,intretinere, manuala sau automata
  • Enachedc

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2014 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2018

  • Mesaj Privat
MBuzatu a scris:Multumesc frumoss deci la 2014 nu o sa imi apara in bord eroarea ? Eu vreau sa ii montez un manometru pentru a verifica mereu masina in ce stare e presiunea stii cat ar trebui sa bage presiune pompa cati bari?


La Modelul 2014 o sa apara un mesaj preventiv cu presiune ulei, cel putin la mine asa a aparut, iar dupa am mers si l-am schimbat. Nu cred ca are rost sa te complici cu manometru. Il schimbi si 2-3 ani si stai linistit, dupa care il schimbi iar. Cine stie, poate in 2-3 ani schimbi si masina.

@alecsalx
Eu am masina din martie si sunt multumit de ea. Consum mixt 8.6l la 5000 km, iar 70-80% din ei sunt facuti in afara orasului. Eu o am pe manuala si nu ma deranjeaza, mai ales ca nu o conduc prea mult in oras. Ca intretinere, dupa ce am cumparat-o i-am facut revizie, schimbat ulei in cutie, placute frana spate, schimbat o-ring, distributie, baterie noua. Aproximativ 4000 lei.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR