Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • deleted-29512

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am un opel astra 1992 motor 1,4cnz. nu tine relantiul mereu...adica tine cand vrea ea cand motorul este rece. atunci cand o pornesc daca o turez brusc de cateva ori revine usor la o turatie usoara dar in maxim 1 minut se opreste. dupa aceea chiar daca o turez brusc nu mai ramane la relantiu. trebuie sa plec cu ea foarte turata ca sa nu mi se opreasca motorul si daca sunt nevoit sa opresc la semafor se opreste si motorul. daca merg cativa km a-si revine si nu se mai opreste. M-A DISPERAT ! mentionez ca am fost la un mecanic si i-a schimbat motorasul de relanti (motorasul pas cu pas ) si sonda aia de temperatura. daca stiti ce poate avea dati-mi si mie un sfat ca nu mai stiu pe unde sa mai umblu. sunt din ploiesti, poate stiti un mecanic sa se priceapa la situatii de genul... Rolling Eyes
Skip ads

  • deleted-29512

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
nu stie chiar nimeni sau nu vor.............
  • cristiand

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2009

  • Mesaj Privat
davidescucostel a scris:am un opel astra 1992 motor 1,4cnz. nu tine relantiul mereu...adica tine cand vrea ea cand motorul este rece. atunci cand o pornesc daca o turez brusc de cateva ori revine usor la o turatie usoara dar in maxim 1 minut se opreste. dupa aceea chiar daca o turez brusc nu mai ramane la relantiu. trebuie sa plec cu ea foarte turata ca sa nu mi se opreasca motorul si daca sunt nevoit sa opresc la semafor se opreste si motorul. daca merg cativa km a-si revine si nu se mai opreste. M-A DISPERAT ! mentionez ca am fost la un mecanic si i-a schimbat motorasul de relanti (motorasul pas cu pas ) si sonda aia de temperatura. daca stiti ce poate avea dati-mi si mie un sfat ca nu mai stiu pe unde sa mai umblu. sunt din ploiesti, poate stiti un mecanic sa se priceapa la situatii de genul... Rolling Eyes


Eu zic sa te uiti pe la filtre. Si pe la furtune de vacuum. Dar nu e un sfat tocmai competent, asta imi vine in minte acum. Sau trage aer fals pe undeva.
  • boschetu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am si eu un astra acelasi model doar ca difera anul este 1994 am incercat pe la diverse testere si serviceuri dar pana la urma este o problema electrica mi se aprindea becul de avarie in bord si se oprea brusc si dupa aia mai pornea dupa 20-30 de chei eu zic sa schimbi asa alternatorul merge second e undeva la 2 milioane lei vechi iar apoi sa schimbi bobina si releul de inductie +bujii si fise si cred ca asta e tot.eu am schimbat si pompa de benzina asta e undeva la 4-5 milioane.
Skip ads

  • deleted-29512

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
davidescucostel a scris:am un opel astra 1992 motor 1,4cnz. nu tine relantiul mereu...adica tine cand vrea ea cand motorul este rece. atunci cand o pornesc daca o turez brusc de cateva ori revine usor la o turatie usoara dar in maxim 1 minut se opreste. dupa aceea chiar daca o turez brusc nu mai ramane la relantiu. trebuie sa plec cu ea foarte turata ca sa nu mi se opreasca motorul si daca sunt nevoit sa opresc la semafor se opreste si motorul. daca merg cativa km a-si revine si nu se mai opreste. M-A DISPERAT ! mentionez ca am fost la un mecanic si i-a schimbat motorasul de relanti (motorasul pas cu pas ) si sonda aia de temperatura. daca stiti ce poate avea dati-mi si mie un sfat ca nu mai stiu pe unde sa mai umblu. sunt din ploiesti, poate stiti un mecanic sa se priceapa la situatii de genul... Rolling Eyes


un mecanic din ploiesti cunoaste cineva ?care sa se priceapa cu adevarat...ajutati-ma cu o adresa si un nr de telefon !
  • deluxx

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997 X14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
@boschetu ce treaba are cu alternatorul ?(motorul nu se opreste cand nu functioneaza alternatorul )
@davidescucostel in primul rand ar fi bine sa o pui testerul sau sa faci testul "agrafa"
Am avut si eu o problema asemanatoare(se oprea la semafor) ,la mine a fost nevoie sa schimb capacul delcou .
  • deleted-29512

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am fost la o gramada si nu are nimeni softul pentru 1992...dela 94 in colo se mai gaseste...capacul delcou este in regula, si despre testul agrafa nu am gasit pe nimeni sa stie cum se face . in ploiesti vad ca nu sunt mecanici "de finete" sa-i dea de cap...daca mai stiti ceva tineti-ma la curent. mersi anticipat
  • deluxx

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997 X14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Testul agrafa il poti face tu
Vezi aici- https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2294&highlight=testul+agrafa
Skip ads

  • Mihai Pirvulescu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Corsa 1988 OHC 1.3
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Pana ieri am avut aceeasi problema . Mi-a spus mecanicul sa schimb fisele de la bujii si eventual si bujiile. Am schimbat numai fisele si merge super (100-120 setul). bafta
  • deleted-29512

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
fisele sunt cumparate de 1 saptamana. bujiile cica sunt bune. dau scanteie cum trebuie (asa a zis cine sa uitat la masina) si referitor la test mi-e cam frica sa ma bag singur...sa nu ard ceva...
  • deleted-29512

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
chiar sunt zapacit..........unii spun ca ar putea sa fie de la aer fals ....dar pe unde oameni buni ? ca nimeni nu a descoperit pana acum.......si au fost 3 mecanici..
  • Mr.hat

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Nu ai ce sa arzi cu testul agrafa, pur si simplu poti lua o sarmulita subtire, faci legatura intre cei doi pini A si B , pui contactul si te uiti atent la cum clipeste beculetul pe bord. Prima data clipeste scurt o data, de doua ori (cu pauze intre) se citeste 12, asa face de 3 ori, apoi daca ai ceva cod clipeste de ex de doua ori,pauza scurta de 3ori se citeste 23. Daca nu ai nici o eroare o sa-ti clipeasca intruna 12 Smile. Bafta

Skip ads

  • deleted-29512

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
multumesc pentru informatie ! momentan masina este la un mecanic.sa vedem daca-i da de cap... daca nu o sa fac testul agrafa sa vedem ce iese !
  • deleted-29512

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
nu am facu testul agrafa inca pentru ca masina este inca la mecanic...zice ca nu gaseste debitmetrul ..... poate fii asa ceva? fara sa afecteze functionarea motorului decat la rece ? am auzit ca motorasul pas cu pas ar trebui calibrat. mentionez ca este nou si tot noua este si sonda de temperatura. ceva idei ? ce-mi recomandati ?
  • deleted-29512

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
stiti daca astra c14nz are debitmetru ? si de la ce ar putea fii ce am scris mai sus........ ?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ti-am mai scris si in alt topic.c14nz nu are debitmetru.daca mecanicul tau nu stie atata lucru...schimba-l.
  • deleted-29512

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
asta am inteles....dar ceva mai concret ....pe unde ar putea trage aer fals sau o alta cauza de ce nu sta relantiul daca este motorul rece, care ar putea fi ? am observat ca atnci cand vrea sa se opreasca motorul daca apas ambreiajul..nu se mai opreste , sau cel putin mai greu. oricum ciudat este pentru mine ca acest simptom nu-l are decat 2-3 km pana se incalzeste motorul. daca merg 30 min si dupa aceea pornesc peste 2 ore nu mai face figuri... sau poate prea putin....am mai spus ....am fost la 3 mecanici si nimeni nu a gasit remediul. vreau sa aflu pareri de la cine se pricepe pentru a incerca si alte variante. multumesc. astept variante....
  • florinberceni

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Curata sonda iaca sau vezi daca ai senzor la axa cu came ? dar mai sigur sonda iaca
  • deleted-29512

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
m-am interesat si mi sa spus ca la modelul meu nu am senzor iaca. in schimb mi-a scos un moment mufa de la senzorul de temperatura si motorul nu sa mai oprit....ciudat. am inteles ca acel motoras pas cu pas trebuie calibrat. stie cineva cum se face aceasta operatiune ?si de ce se comporta bine daca scot mufa de la senzorul temperatura....?
  • deleted-29512

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
si vizavi de testul agrafa am legat un fir intr-e a si b cum mi sa spus mai sus si am pus contactul. NU SA INTAMPLAT NIMIC nu a palpait niciun led. ce poate fi ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR