Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • i0nutz83

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Targoviste
  • Masina: Corsa Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Nu a crescut deloc ! Si am mers 100 km !
Skip ads

  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Pai cum sa-ti creasca daca ai mers 100 km?
Ai pus 10 L si ai consumat 7-8 L .
Pai ce vrei sa-ti indice? Shocked
  • izzy31

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Buna seara, numele meu este Laura si am un opel corsa 1.2 de aprox. 9 luni. Nu ma pricep la masini dar problema pe care o am cu opel-ul cred ca nu este grava si anume: De sambata acul combustibilului nu mai coboara desi am parcurs aceeasi distanta ca intotdeauna in acelasi numar de zile ca intotdeauna. Stiu cu siguranta ca alimentand de cca. 50 ron(combustibil de 95) ma tinea cam 3 zile o distanta gen Pantelimon-Brincoveanu (zona Berceni), azi s-au facut 3 zile si nu coboara acul ar fi trebuit chiar sa mi se aprinda martorul care anunta alimentarea de urgenta. Mentionez ca masina este an fabricatie 2009 si e cumparata de la dealer. Cam care ar fi problema dupa voi?


Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.


Salutare,
bine ati venit pe www.clubopel.com.

Este de apreciat ca ati postat totusi la o sectiune dedicata problemelor tehnice, dar dorim sa subliniem un lucru important, pentru a evita neplacerile pe viitor ,sa incercati sa cititi regulamentul acestui forum,multumesc frumos pentru colaborare si intelegere.
Am sa va expun cateva exemple,sa intelegeti despre ce este vorba:
Regulament pentru '' Probleme tehnice ''
Ce poate face functia 'CAUTA'
Postare inadecvata
Cauta si vei gasi! Cauta si vei gasi
Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ?
edit by StefanTolos

  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
nu te supara de ce zic
alimenteaza mai mult de 50 ron sa nu stai cu inima cit un purice
uneori eu am patit asa
cind mai aveam putin combustibil
la punerea contactului acul arata apr 10 litri
la urmatoarea pornire se aprindea becul rosu
la urmatoarea pornire CLIPEA becul rosu
la urmatoarea imi arata ca mai am cam 10 litri
mentionez ca facrea 2-3 kilometri intre porniri-trafic de oras
deci
nu ma bazez prea tare pe indicator-sa nu ramin in pana
Skip ads

  • izzy31

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Nu am dc sa ma supar dar lasa suma alimentarii, eu am dat efectiv un exemplu clar ca sa stim la ce ne raportam distanta-timp-consum, si masina nu mi-a mai dat erori pana acum repet e noua-nouta. Deci cu acul blocat care e treaba?
  • aditza_primul

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2011

  • Mesaj Privat
salut eu am schimbat niste becuri la bord si am atins acul de la benzina la o astra f acum acul este efectiv "mort"nu se mai ridica....daca nu am benzina se aprinde becul si atat....stie cineva ce ii pot face?
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
izzy31 a scris:Nu am dc sa ma supar dar lasa suma alimentarii, eu am dat efectiv un exemplu clar ca sa stim la ce ne raportam distanta-timp-consum, si masina nu mi-a mai dat erori pana acum repet e noua-nouta. Deci cu acul blocat care e treaba?

Cel mai probabil,ti s-a blocat plutitorul sondei de benzina.Daca ar fi blocat acul din bord,s-ar aprinde becul de benzina.
Daca masina e noua (cum spui),trebuie sa fie in garantie si sa-ti schimbe sonda defecta.
S-ar putea sa se deblocheze daca pui mai multa benzina,asfel incat plutitorul sa plece in sus,dar nu e normal sa se blocheze.
A mea e veche de 16 ani si de 8 luni (6000km) de cand o am eu,indicatorul de benzina a functionat fara probleme.
@lucian,si tu ai o problema cu sonda.La mine,nici vorba de manifestarile pe care le ai tu.Banuiesc ca stii de inertia foarte mare a indicatorului de benzina (are nevoie de minute,pana sa ajunga la indicatia corecta).
  • izzy31

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil,ti s-a blocat plutitorul sondei de benzina.Daca ar fi blocat acul din bord,s-ar aprinde becul de benzina.
Daca masina e noua (cum spui),trebuie sa fie in garantie si sa-ti schimbe sonda defecta.
S-ar putea sa se deblocheze daca pui mai multa benzina,asfel incat plutitorul sa plece in sus,dar nu e normal sa se blocheze.
A mea e veche de 16 ani si de 8 luni (6000km) de cand o am eu,indicatorul de benzina a functionat fara probleme.
Buna si mersi de sfat cred ca si-a dat drumul sonda am alimentat ceva mai strongut si e ok. Dar vorba ta de ce sa am eu asa de devreme probleme cu ea?Temperaturile scazute?O tin in garaj capitonat deci nu cred...
Si mai e ceva lichidul de la stergatoare de cand cu gerul asta ba nu iese nici fata nici spate ba doar spate, ba doar fata dupa care iar nu mai iese deloc. Lichidul il pun si eu special de pana la -20.
Skip ads

  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Batman a scris:Cand se aprinde mai ai aproximativ 8-9 litri.
Cand incepe sa palpaie mai ai cam 3-5 litri.
Cel mai bine fa o incercare: cand se aprinde, fa-i plinul.



Numai presupuneri prieteni ! ! ! In rezervor cand se aprinde becul , mai ai fix(cu o eroare de cateva zeci de grame acolo) 4 L .

Am pus eu 5 L dupa ce am golit rezervorul din motiv ca benzina era proasta si mergea in 3 pistoane +bec aprins+putere scazuta etc Sad( Sad( , si cu acei litrii acul era cu putin inainte sa se aprinda becul , nicidecum sa palpaie ! Probabil cand incepe sa palpaie mai sunt 2 L din cei 4L .

Rezervorul este construit astfel incat sa se poata golu aproape de tot ce e in el ,avand o gaura de dimensiunea pompei care se situeaza cel mai jos facand posibila operatia de golire (aproape 99%) .Chestiia cu rezerva de 4 litrii o banuiam Very Happy !Acum sunt convins 100% !
  • hora

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Confirm si eu. Am facut plinul de doua ori, de fiecare data dupa ce s-a aprins becul. Au intrat, la fiecare alimentare, 39 de litri si ceva. Dupa cum cred ca stiti, rezervorul are 44 litri.
  • vicelord

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut confirm si eu din ce am gasit pe un forum din marea britanie la motorul de un litru cand se aprinde becul mai e combustibil pentru 60km deci aproximativ 4.3litri iar cand incepe sa palpaie mai e combustibil pentru 20km deci aproximativ 1.5l

regards
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
vicelord a scris:Salut confirm si eu din ce am gasit pe un forum din marea britanie la motorul de un litru cand se aprinde becul mai e combustibil pentru 60km deci aproximativ 4.3litri iar cand incepe sa palpaie mai e combustibil pentru 20km deci aproximativ 1.5l

regards


Deci consuma cam 7% ala de 1l Smile)
Skip ads

  • vicelord

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2009

  • Mesaj Privat
7.2% consuma. Acuma na si in functie de stilu de mers plus ca in bucursti pe aglomeratie... A mea consuma iarna undeva intre 7.6 si 8 si vara fara aer conditionat 7.1-7.3 mers frumos. Ce auzi de la aia care le vand ca domne ia 5sau 6% in oras sunt povesti.

regards
  • frtlsorin

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema cu indicatorul de la motorina(astra G 1.7dti)Cand pun contact si apoi dau o cheie indicatorul oscileaza foarte tare,dupa care isi revine la normal/Are cineva vreo idee?
  • szasz attila

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1990 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
am un vectar A din 90 imi face figuri indicatorul de benzina .acul imi indica bine daca stau la semafor sau o las ori unde in ralantiu,dar daca ma duc cu ea si apas putin acceleratiamai tare acul scade enorm de mult dupa care iarasi urca pe timpul drumului la normal sau daca o las in relantiu.va rog sa ma ajutati Smile ar fi defect plutitorul ?
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nu inteleg ce inseamna "acul scade enorm de mult".O variatie la ac de maxim 5 litri,e normala,asa sunt facute (nici nemtii nu fac lucruri perfecte).
La accelerare (sau la deal) indica mai putin,iar la franare si la vale,mai mult...maxim 5L in plus sau in minus...si mai are si inertie foarte mare. Sad
  • ahile91

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2012

  • Mesaj Privat
salut sunt nou pe forum asa ca rog un moderator sa mute topicul daca nu am postat bine.
Sa incepem, deci am un opel corsa C din 2001 benzina 1,2 codu de motor nu il stiu sigur cred ca cel cu Z12... infine. in momentul in care pun contactul (in pozita 2 ce-a in care se aprind toti martori in bord) imi indica si nivelul benzinei din rezervor dar nu indica bine si daca iau contactul si il pun la loc si repet lucrul asta de mai multe ori de fiecare data imi indica diferit nivelul benzinei de ex: daca eu am 10L imi indica ba pe rosu si daca pun iar contactul imi indica 3 sferturi de rezervor sau chiar jumate. am fost la un service de cartier si aia mi-au zis ca ma costa in jur de 400ron ca trebuie schimbata pomba de benzina ca e din cauza plutitorului si asta nu se poate schimba decat cu pompa de benzina cea ce mi sa parut tare mult ca pret si pe langa asta si ciudat sa nu poti sa schimbi doar plutitorul, eu nu ma pricep la mecanica prea mult ..nu am vazut in viata mea o pomba de benzina sau cum se desface da am dat bancheta jos si am vazut ca e acolo un mecanism prins dar nu am umblat ca nu stiam ce fac pe acolo :d deci puteti sa imi spuneti si mie daca pot face ceva in privinta asta sau daca se poate schimba separat doar plutitorul ? am avut discutii cu mai multi si au zis ca e imposibil sa schimbi cu tot cu pompa. deci cum pot repara aceasca problema ? astept un raspuns multumesc

Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos

3/12/2012 12:23:08 AM
  • ahile91

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2012

  • Mesaj Privat
salut sunt nou pe forum asa ca rog un moderator sa mute topicul daca nu am postat bine.
Sa incepem, deci am un opel corsa C din 2001 benzina 1,2 codu de motor nu il stiu sigur cred ca cel cu Z12... infine. in momentul in care pun contactul (in pozita 2 ce-a in care se aprind toti martori in bord) imi indica si nivelul benzinei din rezervor dar nu indica bine si daca iau contactul si il pun la loc si repet lucrul asta de mai multe ori de fiecare data imi indica diferit nivelul benzinei de ex: daca eu am 10L imi indica ba pe rosu si daca pun iar contactul imi indica 3 sferturi de rezervor sau chiar jumate. am fost la un service de cartier si aia mi-au zis ca ma costa in jur de 400ron ca trebuie schimbata pomba de benzina ca e din cauza plutitorului si asta nu se poate schimba decat cu pompa de benzina cea ce mi sa parut tare mult ca pret si pe langa asta si ciudat sa nu poti sa schimbi doar plutitorul, eu nu ma pricep la mecanica prea mult ..nu am vazut in viata mea o pomba de benzina sau cum se desface da am dat bancheta jos si am vazut ca e acolo un mecanism prins dar nu am umblat ca nu stiam ce fac pe acolo :d deci puteti sa imi spuneti si mie daca pot face ceva in privinta asta sau daca se poate schimba separat doar plutitorul ? am avut discutii cu mai multi si au zis ca e imposibil sa schimbi cu tot cu pompa. deci cum pot repara aceasca problema ? astept un raspuns multumesc
  • ahile91

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2012

  • Mesaj Privat
ba ce oameni ,,,,nu raspundeti nici unu...
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nu-ti raspunde nimeni,pentru ca,probabil masina ta nu are nimic.Daca ai fi cautat pe forum,ai fi aflat ca indicatorul de benzina de la Opel are inertie foarte mare,nu e ca la Dacia.Acel ac,functioneaza ca un bimetal,incalzit electric.
Puteai sa-ti dai seama si singur de asta,daca ai fi observat fenomenul si ai fi gandit putin.Are nevoie de cateva minute de cand ai pus contactul,ca sa ajunga la indicatia corecta.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR