Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
va rog mult de tot ajutatima si pe mine in aceasta problema am un astra g motor y 20 dth model 2003 de ceva vreme pierd ulei am fost la mecanic si o mare parte din el il gasesc in intercooler nu prea cred ca este normal va rog inca o data ajutatima sa depistez aceasta problema.acum folosesc ulei aral tronic 10w-40 am inteles ca este mai bun sa folosesc castrol magnatec diesel 10w-40 masina are vreo 240 mii km voi ce ma sfatuti.
si inca o rugaminte am inteles ca probleme cu pornirea mai sunt si de la senzoru de la arborele cotit se poate imbicsi?trimite-ti si mia o pza va rog unde se poate gasi pt modelu acesta de motor si daca se poate curata.va multumesc
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
daca ai ulei in intercooler inseamna ca ai probleme cu turbina....trebuie reconditionata......toata "distractia" te costa cam 300 e. am gasit pe okazii unu care vindea o turbina de y20dth cu garantie 1 an
  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
multam dar am gasit la buc pe cineva reconditrioneza cu 10 mil
dar in leg cu uleiul imi poti spune care este mai indicat?
daca iau o curea de distributie pt un astra cu motor 1,7dti trea sa iau tot chitul sau pot lua rolele intinzatoare separat?
  • Sileticu

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 1996 x17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2009

  • Mesaj Privat
pai de ce curea pt 1,7 DTi, ca vad ca ai y20dth? De preferat schimba toata distributia (curea, role, pompa de apa daca este pe distributie-nu cunosc motorul) este recomandat d.p.d.v. economic, sa nu platesti de doua ori (o data manopera inlocuire curea, a doaua oara manopera inlocuire role) plus ca dupa inlocuirea curelei se pot gripa rolele si alti bani, bani, bani...
Skip ads

  • flavius1611

  • Mesaje scrise: 1,040
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
tu nici nu ai curea pe y20dth.
distributia e pe lant.
nu se schimba.
@sileticu mai documenteaza-te te rog,duci lumea in eroare.
  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
eu stiu ca am lant dar intrebam pt un prieten care are si el opel daca citeai mai bine vedeai ca am zis pt opel 1,7 dti
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
eu sunt curios daca exista cineva care nu are urme de ulei in furntunu de la intrecooler la y20dth
  • flavius1611

  • Mesaje scrise: 1,040
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@krashy22 nu cred ca exista vreo masina de 2.0 care sa fie uscata Smile,acolo
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
oare sa fie asa.....chiar daca a fost reconditionata turbina?
scuze pt offtopic !
  • marius007zo2

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
am vazut un y20dth care avea 36 de mii de km reali si avea ulei in intercooler !
deci ... cred ca da, este asa !
  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
buna seara am desfacut astazi galeria de admisie la opelu y 20 dth si era fffffff inbacsita aproape ca nu mai intra nici degetu prin orificiile alea va rog imi puteti spune de ce era asa se poate sa fie din cauza ca pierdeam ulei pe la turbina?si in afara de asta acolo unde se vedeau gaurile care intrau in motor in dreptul pistonului 2 si 4 era mai multa calamina si mai umdet fata de celelate doua imi puteti spune va rog care ar fi cauza?va multumesc mult de tot si scuze ca va stresez
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
si eu am gasit foarte mult namol acolo nu stiu cat de normal ar fi
Skip ads

  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salut ! la 160k am gasit si eu destula mocirla in admisie dar in acesti km cati km cubi de aer au trecut pe acolo? char daca turbina e ok putin ulei tot mai scapa pe la lagare (ca doar nu e sistem ideal ce naiba) ulei care ajunge antrenat de curentul de aer unde credeti? in partea de jos a intercooler-ului si de acolo aerul care intra in admisie nu mai este usca ci putin uleiat si uleiul acesta o parte intra in camera de ardere,iar o parte se depune pe galerie.
ceva poze cu galeriile mele la 160kkm:
inainte de curatare





dupa curatare





LE pe la tacheti nu ai cum sa pierzi ulei, eventual pe la semeringurile supapelor uleiul curge pe coada supapei si ajunge in capul pistonului dar ar trebui sa scoata si ceva fum alb albastrui si sa miroasa a ulei ars...pana la urma ce consum de ulei ai la 1000km?


Ultima modificare facuta de claudiu_opel la Joi 02 Apr, 2009 9:23 am, modificat de 2 ori in total
  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
se poate si de la semeringurile de la tacheti sa se piarda ulei?este indicat sa spargi catalizatoru daca nu isi ai face treaba ca de unul nou e mai greu Smile Smile Smile
  • zeke

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Si eu pierd ulei la y20 dth . Depinde cat pierzi . In principiu e un motor care papa ulei Smile . Eu sunt constient ca 1 l la mia de km e ok si nu-mi fac probleme . Am fost panicat , am umblat prin service-uri si nu i-am dat de cap . Deci ............
  • just_me_ella17

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2008

  • Mesaj Privat
zeke a scris:Si eu pierd ulei la y20 dth . Depinde cat pierzi . In principiu e un motor care papa ulei Smile . Eu sunt constient ca 1 l la mia de km e ok si nu-mi fac probleme . Am fost panicat , am umblat prin service-uri si nu i-am dat de cap . Deci ............

un litru la mie . asta ar insemna daca faci un calcul ca la 10000 mai consumi inca 10 litri . nu prea mi se pare normal . atunci de ce mai fac schimbul k tot il pierd si il pun mereu
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
@just_me_ella17 ca sa schimbi filtru de ulei:D
  • cry27

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Am o Zafira 2004,2.0 DTI, motor Y20DTH. Cand am facut schimbul de ulei, am vazut ca mi se prelinge ulei pe la unul din cei doi senzori de pe baia de ulei. Din cate am inteles, unul este pt pt controlul nivelului,iar cel de-al doilea e pt temperatura uleiului. Unul are un cap de cheie haxagonala (cred ca e cel de temperatura), iar celalalt nu am inteles ce sistem de prindere are, am vazut ca are o saiba de blocare,care intra pe un sant.Pe la cel de-al doilea se prelinge, si banuiesc ca nu e strans. El se misca cam un sfert de tura dreapta si se misca foarte usor. Am incercat sa strang cu mana mai tare spre dreapta dar mi-a fost frica sa fortez. Trebuie cumva sa-l strang mai tare? I-mi explica si mie cineva sistemul de strangere al acestui senzor? Multumesc.
  • cry27

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Hmmm. De ce nu apare topicul la probleme tehnice?

Salutare,
va recomand sa cititi acest topic pentru evitarea neplacerilor supuse de regulamentul forumului.
Multumesc frumos pentru colaborare si intelegere.

Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

  • cry27

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Chiar nu a dat nimeni baia de ulei jos sa-mi zica si mie daca acel senzor care am vazut ca se scoate prin interiorul baii are vreo garnitura ceva pe interior? Am vazut pca il tine presat acea siguranta de pe afara care intra pe sant, dar nu stiu ce se afla pe interior.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR