Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • Andrei.tm

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am si eu o problema. Au cazut din greseala niste bilute mici (max 1cm) in conducta de aerisire de la parbriz si de atunci aeroterma sufla mai slab. Parca viteza 4 ar fi doar vit 2/3.

Unde credeti ca au ajuns bilele alea? Daca dau jos aeroterma as putea sa le scot?
Skip ads

  • DanX

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Incearca cu o tija magnetica. Bagi usor dupa ele, sau dai filtrul de particule jos, si bagi direct in aeroterma pe-acolo. Merge si cu un magnet legat cu ata, dc n-ai tija.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Filtrul de polen.
Filtrul de particule e ala de la diesel de pe evacuare care isi face regenerare din cand in cand...
  • DanX

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Da, ai dreptate, rectific: filtrul de POLEN.
Skip ads

  • Andrei.tm

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2010

  • Mesaj Privat
DanX a scris:Incearca cu o tija magnetica. Bagi usor dupa ele, sau dai filtrul de particule jos, si bagi direct in aeroterma pe-acolo. Merge si cu un magnet legat cu ata, dc n-ai tija.


Multumesc pentru raspuns! Am uitat sa specific ca bilele sunt din lemn...

Voi incerca sa dau jos aeroterma sa vad daca reusesc ceva.
  • pontilius

  • Mesaje scrise: 223
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut
Vectra C 1.9 cdti 2008 (detin si corsa din semnatura)
Clima pe 2 zone
Problema este urmatoarea
Cand setez pe rece peste tot baga aer cald (cred ca de afara) si doar pe la grila din stanga baga rece.
  • bolboaca

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Am si eu o problema cu motorasul de la aeroterma de aer din habitatul masini. Porneste numai cand vrea el, sau daca ii dau 2-3 palme isi revine. Care ar putea fi cauza, gripare sau? Si ce as putea sa ii fac. Va multumesc, si astept un raspuns
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
habitat = este teritoriul locuit de o vietate, teritoriu care îi oferã toate condițiile de existențã alcãtuind și mediul ei de viațã
habitaclu = spațiu amenajat într-un automobil, într-o aeronavã etc. (pentru echipaj, cãlãtori, etc.).
dar sa trecem peste asta ca nu suntem la scoala
trebuie sa dai jos aeroterma si sa inlocuiesti carbunii de la rotor sau alta aeroterma noua sau sh
Skip ads

  • Aurelian.

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Wink) ...dar poate acolo e habitatul omului, cine stie..
Am trecut si eu prin beleaua asta cu aeroterma si nu o data ci de 3 ori, se gripa la loc dupa fiecare 2 saptamani dupa ce dadeam cu ulei & shits pe acolo.
Cel mai nasol a fost ca s-a intamplat iarna la - 15 grade, sa vezi atunci distractie.
Acum la final am facut asa : inlocuit carbunii, lustruit axul motorului cu hartie abraziva de 200-500-2000, la fel am facut si cu bucsele sferice de pe capete, curatat si indreptat colectorul(avea sant de la carbuni) tot cu smirghel+bormasina, adica am prins axul rotorului in bormasina si am rezolvat totul foarte repede si eficient. Am vrut sa inlocuiesc bucsele alea sferice dar nu am gasit nicaieri, oricum o treaba de tot cacatul sa pui bucse de otel in locul celor de bronz grafitat, nu stiu de ce au fost fabricate astfel. La sfarsit am gresat magaoaia cu vaselina pt. rulmenti plus un pic de ulei de motor ca sa fie si de deochi. Au trecut vreo trei luni si vad ca deocamdata merge, oricum am mai cumparat o aeroterma sh ca sa fie acolo.
In momentul de fata mi-a aparut alta problema-era de asteptat la un hleab sh de 12 ani- si anume ca imi caraie servomotorul de la clapeta de aer ce comuta sus/jos. Inca comuta dar foarte greu si cu caraiala ca la razboi. Am marea rugaminte sa-mi zica si mie vreun coleg amabil unde se situeaza acest servomotor ca sa nu desfac ca blegul jumate de bord degeaba. O schema ar face cat 1000 de cuvinte.
Multumesc.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Clapeta de comuta sus-jos daca rin bine minte este in spatele torpedo-ului... Acolo e sigur cea de recirculare...
Cea de schimba cald-rece e sigur in zona pedalei de acceleratie sub plasticele alea de la bord...
  • Aurelian.

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Mersi, dar astept poate vine cineva cu o schema sau un link catre ceva poza/schema, totusi nu-mi place sa umblu pe bajbaite.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Daca dai torpedoul jos ar trebui sa se vada...
Skip ads

  • Aurelian.

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Salut, am reusit sa rezolv problema caraitului. Deci servomotorul nu are absolut nimic, toate pinioanele sunt ok, am incordat doar un arculet mic elicoidal doar asa de dragul artei.
Problema a fost de la angrenajul antrenat de servomotor format din doua platane suprapuse si trei tije culisante care comanda efectiv clapetele de directionare. Acest angrenaj nu era deloc gresat plus ca avea si ceva praf pe acolo. Curatat bine, gresat cu vaselina de rulmenti si momentan totul merge ok, silentios.
Partea cea mai nasoala a fost demontatul servomotorului si mai ales a angrenajului aferent care au o pozitie de-ti vine sa te impusti. Undeva intre corpul clapetei de recirculare si corpul unitatii de climatizare, in total un spatiu de vreo 5 cm.
Btw, stie careva cum se demonteaza corpul clapetei de recirculare ca nu am reusit sa-l dau jos, se tine in partea stanga dar nu stiu in ce, am desfacut surubul din dreapta si clipsurile de plastic dinspre filtru de aer, asta asa sa stiu pe viitor.
Multumesc @jgiprime pt. indicatiile anterioare.
  • lucian_c

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua!Dupa curatarea motorasului,aeroterma face acest sunet https://youtube.com/watch?v=QaUlGYdHH6I
Ma puteti ajuta cu un sfat ?Multumesc!
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Dupa 3 curatari si ungeri... si de fiecare data problema reaparand mai ales la drum lung ca sa te faca la nervi, uu am rezolvat prin cupararea aerotermei pe original Valeo. Asa stiu sigur ca nu mai am treaba 10 ani.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR