Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • bobbi

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2008

  • Mesaj Privat
claudiu__ a scris:
Cum nu-ti intra bujiile? Nu vezi martorul sa se aprinda? Ca nici eu nu prea il vad-sta maxim o jumatate de secunda aprins. Poate ai bujii prea bune Smile


Claudiu, eu nu am vazut pana acum martorul de bujii aprins. Saptamana trecuta am prin la 7 dimineata -11 grade, am fost foarte atent dar nu s-a aprins nimic. Motorul a pornit mai greu ca de obicei, doar in sensul ca electomotrul invartea mai greu, iar dupa ce a prins scanteia a tremurat putin pana a ajuns la relanti, dar nu pot sa zic ca a fost o pornire foarte grea, si asta fara bujii.

Martorul e ok, deoarece am scos mufa de la senzorul de temp si asa se aprinde martorul. Am fost la un service sa le zic sa-mi schimbe senzorul, au zis ca ei nu dau toate furtunele jos ca sa ajunga la senzor, ca nu e necesar, ca nu e de la senzor, ca bujiile oricum la Z17DTH intra de la -5 in jos (asta au spus pe vremea cand erau 0 afara)..si uite ca s-au facut sub -5 si bujiile tot nimic. Deci merge fie pe ideea de senzori defect (aici trebuie sa incerc sa-i masor rezistenta) fie o problema de ECU, dar parca mai putin probabil....daca are cineva vreo parere, ii sunt recunoscator.
Skip ads

  • adi 74

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2008

  • Mesaj Privat
bobbi ,,, din cunostintele mele motoarele diesel nu pornesc pe timp rece fara bujii nici sa le omori!In nici un caz nu intra la -5 grade! te-au mintit agiamii aia!la mine martorul din bord se aprinde si la +3 dar sta aprins mai putin!eu am unASTRA H Caravan 2005 17 cdti 100 cai DAR inainte am avut un H 17cdti COSMO din 2004 si NU AVEA MARTOR IN BORD PENTRU BUJII! DAR LUCRAU! asa ca eu zic sa stai linistit vezi bateria si si calca ambreiajul la pornire!Parerea mea!
  • adi 74

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2008

  • Mesaj Privat
feos a scris:salutare!abia am intrat in clubul celor care au opel,am o astra din 2005 ,motor de 1,9.sunt foarte multumit de ea, avand in vedere ca am plecat de la o dacie,problema e ca desi am verificat-o la cumparare, acum de exemplu, nu vrea sa claxoneze daca am farurile pornite.Daca deranjez cu problemele astea minore, spuneti-mi macar unde e liga invataceilor opel, ca sa pot schimba si eu impresii cu cineva( navigatia cum o schimb din germana, sau cum activez navigatia si cum activez computeru`de bord)Multumesc anticipat si accept orice sfat! Rolling Eyes
https://www.clubopel.com/link.php?url=http://www.btmon.com/Applications/Unsorted/Windows_Navteq_VDO_2008_2_Eastern_Europe222.torrent.html
  • adi 74

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2008

  • Mesaj Privat
feos a scris:salutare!abia am intrat in clubul celor care au opel,am o astra din 2005 ,motor de 1,9.sunt foarte multumit de ea, avand in vedere ca am plecat de la o dacie,problema e ca desi am verificat-o la cumparare, acum de exemplu, nu vrea sa claxoneze daca am farurile pornite.Daca deranjez cu problemele astea minore, spuneti-mi macar unde e liga invataceilor opel, ca sa pot schimba si eu impresii cu cineva( navigatia cum o schimb din germana, sau cum activez navigatia si cum activez computeru`de bord)Multumesc anticipat si accept orice sfat! Rolling Eyes
www.btmon.com/Applications/Unsorted/Windows_Navteq_VDO_2008_2_Eastern_Europe222.torrent.html Rolling Eyes descarcal si tragel ISO(imagine) la 4x !
Skip ads

  • bobbi

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2008

  • Mesaj Privat
adi 74 a scris:bobbi ,,, din cunostintele mele motoarele diesel nu pornesc pe timp rece fara bujii nici sa le omori!In nici un caz nu intra la -5 grade! te-au mintit agiamii aia!la mine martorul din bord se aprinde si la +3 dar sta aprins mai putin!eu am unASTRA H Caravan 2005 17 cdti 100 cai DAR inainte am avut un H 17cdti COSMO din 2004 si NU AVEA MARTOR IN BORD PENTRU BUJII! DAR LUCRAU! asa ca eu zic sa stai linistit vezi bateria si si calca ambreiajul la pornire!Parerea mea!


Pai un martor exista, deoarece atunci cand am scos mufa sezorului de temp si am pus contactul s-a aprins martorul pentru cateva secunde...deci chiar nu stiu ce sa zic. Inseamna ca lucreaza bujiile dar nu se mai aprinde martorul, o sa incerc maine sa las mai mult masina pe contact pana sa dau le electromotor, sa vad daca pleaca mai bine.
  • axel79

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2010 Z17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am un Opel Astra H din 2005, motor Z16XEP, 67000 km la bord, adus din Germania cu 46500 km in noiembrie 2007. La inceputul lui Sepbembrie 2008 mi-a cazut elementul nr.3 din bobina de inductie. Am rezolvat problema temporar cu banda izoler in locul unde impusca scanteia. M-a tinut fix o luna dupa care am schimbat-o pentru ca a cedat si banda izoler. Singura varianta este bobina Delphi originala, 872 lei pentru ca nu exista elemente izolatoare termorezistente alternative.
Din Decembrie 2008 am sesizat un zgomot la motor la 3000 de ture, gen diesel. Zgomotul s-a amplificat pe parcurs si apare si acum si la relanti. Am schimbat uleiul cu gandul ca s-a deteriorat cand am avut probleme cu bobina si a intrat benzina prin pistonul care nu a functionat desi nu am facut mai mult de 50 km cu bobina defecta. Uleiul folosit anterior a fost cel recomandat de producator GM 5W30. Am pus acum Mobil 1 FX 5W30. Tacanitul de tacheti apare si dispare. Mecanicul mi-a recomandat sa desfacem motorul daca nu dispare si sa inlocuim culbutorii, care sunt hidraulici la modelul asta.
Poate cineva sa ma ajute cu un sfat?
  • adi 74

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2008

  • Mesaj Privat
bobbi a scris:
adi 74 a scris:bobbi ,,, din cunostintele mele motoarele diesel nu pornesc pe timp rece fara bujii nici sa le omori!In nici un caz nu intra la -5 grade! te-au mintit agiamii aia!la mine martorul din bord se aprinde si la +3 dar sta aprins mai putin!eu am unASTRA H Caravan 2005 17 cdti 100 cai DAR inainte am avut un H 17cdti COSMO din 2004 si NU AVEA MARTOR IN BORD PENTRU BUJII! DAR LUCRAU! asa ca eu zic sa stai linistit vezi bateria si si calca ambreiajul la pornire!Parerea mea!


Pai un martor exista, deoarece atunci cand am scos mufa sezorului de temp si am pus contactul s-a aprins martorul pentru cateva secunde...deci chiar nu stiu ce sa zic. Inseamna ca lucreaza bujiile dar nu se mai aprinde martorul, o sa incerc maine sa las mai mult masina pe contact pana sa dau le electromotor, sa vad daca pleaca mai bine.
Poti sa o lasi cit vrei tu ! Nu are nici o importanta deoarece in momentul in care bujiile ajung la incandescenta se intrerupe alimentarea pe ele, bineinteles ca timpul este in functie de temperatura masurata de sezorul de care vorbesti! poate senzorul e vinovatl si nu comanda ce trebuie! stiu si eu???? poate unul din MODERATORI te poate ajuta!sunt priceputi!
  • bobbi

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Intr-o dimineata cand o sa am timp (si inca o persoana langa mine), o sa pun multimetru pe fisa de la bujii in momentul cand se pune contactul. Daca bujiile functioneaza, pentru cateva secunde ar trebui sa vad o diferenta mare pe multimetru...DACA....
Skip ads

  • adi 74

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2008

  • Mesaj Privat
daca primeste comanda ai sa ai in jur de 12 V si e bine sa verifici pe fiecare fisa!dar ca tot ai pe cineva linga tine poti sa scoti bujiile si sa vezi daca lucreaza, e posibil ca un din ele sa nu lucreze si atunci una din camerele de ardere va fi rece, drept pentru care va porni mai greu!
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
axel79 a scris:Am un Opel Astra H din 2005, motor Z16XEP, 67000 km la bord, adus din Germania cu 46500 km in noiembrie 2007. La inceputul lui Sepbembrie 2008 mi-a cazut elementul nr.3 din bobina de inductie. Am rezolvat problema temporar cu banda izoler in locul unde impusca scanteia. M-a tinut fix o luna dupa care am schimbat-o pentru ca a cedat si banda izoler. Singura varianta este bobina Delphi originala, 872 lei pentru ca nu exista elemente izolatoare termorezistente alternative.
Din Decembrie 2008 am sesizat un zgomot la motor la 3000 de ture, gen diesel. Zgomotul s-a amplificat pe parcurs si apare si acum si la relanti. Am schimbat uleiul cu gandul ca s-a deteriorat cand am avut probleme cu bobina si a intrat benzina prin pistonul care nu a functionat desi nu am facut mai mult de 50 km cu bobina defecta. Uleiul folosit anterior a fost cel recomandat de producator GM 5W30. Am pus acum Mobil 1 FX 5W30. Tacanitul de tacheti apare si dispare. Mecanicul mi-a recomandat sa desfacem motorul daca nu dispare si sa inlocuim culbutorii, care sunt hidraulici la modelul asta.
Poate cineva sa ma ajute cu un sfat?


La motorul in pace daca are 60.000km pe bune iar la primavara fa'i o spalare .
  • axel79

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2010 Z17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Sunt de acord sa las motorul in pace. Mi-a recomandat vanzatorul sa nu spal motorul. Poti produce alte neplaceri mai ales la partea electrica. Ma gandeam daca a mai intampinat cineva problema asta si poate sa-mi dea un raspuns mai precis....
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu,nu Laughing eu iti recomandam sa speli motorul la interior cu ajutorul unui motor flush care sa dizolve eventualele depuneri de pe traseele de ungere a tachetilor hidraulici si din tachetii hidraulici . Wink Motorul nu se spala la exterior se sterge cu cirpa umeda si pensula uscata .
Intr'un post al meu anterior detaliam procedura de spalare la interior si povesteam cum si de ce am schimbat tachetii degeaba la un cielo cu 16valve ...
Skip ads

  • ivico

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
salut, nu stiu prea multe despre masini dar as dori sa-mi spuneti ce pareri aveti in leg cu ce voi scrie in continuare despre motorul meu.
1.3 CDTI 90 CP (Z13DTH) in carte spune ca am cuplu max intre 1750-2500 ture.

Am un opel astra H cutie in 6 trepte de 3 ani si ceva, n-am avut probleme, cand e cald motorul trage OK. cand e rece nu-l fortez.
Dar :
- ca sa schimb dintr-a 2-a intr-a 3-a si sa re-intru pe cuplu tre' sa urc la 2800 - 3000 de ture - si cand ies de pe cuplu (peste 2500 ture) creste f greu turatia. si simt ca abia trage masina.
- turbina pare sa intre chiar mai jos de 1750 de ture (cu mot cald simt ca incepe sa traga de pe la 1500) dar in jur de 1900 de ture (adica undeva intre 1800 - 2000) are o gaura de putere (parca iese de pe cuplu). mai exact, daca schimb a3-a pe la 2800 ture cad pe la 1900 si in mom asta masina parca pune frana, o calc dar ma da cu capul in parbriz. cand creste la 2000 trage iar.

este normal ce se intampla ?

si cireasa de pe tort :
- prin ianuarie am avut o problema in service (la revizie schimbandu-mi filtrul de motorina au uitat sa-mi scoata garnitura veche si au pus alta peste - rezultatul a fost ca mi s-a depresurizat pompa de motorina si mi-a murit motorul in intersectie). reparatia am facut-o la alt service mai aproape de mine, si mi-au spus ei care a fost cauza.
Ideea e ca de atunci se mai intampla ca intr-a 2-a sau a treia, cand o calc mai tarishor, sa simt ca creste turatia cam repede fara ca masina sa accelereze, cam pana la 3000 de ture. Apoi se stabilizeaza, turatia scade putin si apoi masina incepe sa traga. apoi normal iese de pe cuplu si nu mai trage decat cand schimb treapta iar.
De la service mi-au spus ca electrovalva turbinei are un zgomot si ca e posibil sa ma lase la un mom dat, dar as vrea sa intreb totusi daca a mai intalnit cineva acest comportament, si daca poate fi de la altceva.

Multumesc anticipat.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
mai nou am ramas fara

fiind un plastic prost s-au rupt la prima deschidere la o temperatura apropiata de 0 grade cu minus.
  • claudiu__

  • Mesaje scrise: 473
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
ivico a scris:
[...]se mai intampla ca intr-a 2-a sau a treia, cand o calc mai tarishor, sa simt ca creste turatia cam repede fara ca masina sa accelereze, cam pana la 3000 de ture. Apoi se stabilizeaza, turatia scade putin si apoi masina incepe sa traga[...]

Astea-s semne de ambreiaj uzat, nu de turbina pe moarte.
L.E.: Acum am vazut de cand era postul...O fi schimbat ambreiajul?
  • sandu_18smd

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2009

  • Mesaj Privat
liberlamare- am pierdut si eu doua capacele de la sina.se pot inlocui?eu am pus pus peste banda isoler si nu se mai vede urat.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
sandu_18smd a scris:liberlamare- am pierdut si eu doua capacele de la sina.se pot inlocui?eu am pus pus peste banda isoler si nu se mai vede urat.

da
initial am avut unu lipsa, am crezut ca l-a luat cineva, am cuparat piesa cu 50 ron de la reprezentanta, daca vrei iti dau codul ca o am in dulap. Mai apoi cand am plecat de Craciun de acasa si am pus cutia sus s-au rupt si celelalte trei - un sistem idiot de protectie -, eu le las asa, iar piesa aia o tin amintire in tipla.
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
iso a scris:
axel79 a scris:Am un Opel Astra H din 2005, motor Z16XEP, 67000 km la bord, adus din Germania cu 46500 km in noiembrie 2007. La inceputul lui Sepbembrie 2008 mi-a cazut elementul nr.3 din bobina de inductie. Am rezolvat problema temporar cu banda izoler in locul unde impusca scanteia. M-a tinut fix o luna dupa care am schimbat-o pentru ca a cedat si banda izoler. Singura varianta este bobina Delphi originala, 872 lei pentru ca nu exista elemente izolatoare termorezistente alternative.
Din Decembrie 2008 am sesizat un zgomot la motor la 3000 de ture, gen diesel. Zgomotul s-a amplificat pe parcurs si apare si acum si la relanti. Am schimbat uleiul cu gandul ca s-a deteriorat cand am avut probleme cu bobina si a intrat benzina prin pistonul care nu a functionat desi nu am facut mai mult de 50 km cu bobina defecta. Uleiul folosit anterior a fost cel recomandat de producator GM 5W30. Am pus acum Mobil 1 FX 5W30. Tacanitul de tacheti apare si dispare. Mecanicul mi-a recomandat sa desfacem motorul daca nu dispare si sa inlocuim culbutorii, care sunt hidraulici la modelul asta.
Poate cineva sa ma ajute cu un sfat?


La motorul in pace daca are 60.000km pe bune iar la primavara fa'i o spalare .


am si eu un astfel de sunet ca de tacheti dar este undeva in admisie sunetul . am consultat mai multi mrcanici nu stiu ce este dar tachetii nu sunt. e o tacaneala neregulata care creste in intensitate o data cu cresterea in turatie. zilele astea cat a fost frig dimineata la -24 grade nu se mai auzea nimic pana cand se incalzea motorul. e ciudata situatia
  • ReZeVe

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
liberlamare a scris:
sandu_18smd a scris:liberlamare- am pierdut si eu doua capacele de la sina.se pot inlocui?eu am pus pus peste banda isoler si nu se mai vede urat.

da
initial am avut unu lipsa, am crezut ca l-a luat cineva, am cuparat piesa cu 50 ron de la reprezentanta, daca vrei iti dau codul ca o am in dulap. Mai apoi cand am plecat de Craciun de acasa si am pus cutia sus s-au rupt si celelalte trei - un sistem idiot de protectie -, eu le las asa, iar piesa aia o tin amintire in tipla.


poti sa imi dai si mie codul piesei te rog.. eventual si de unde sa o comand.. eu am ramas fara ea vara trecuta, ca prin minune.. nu o mai aveam pe masina Sad ms.
  • surachi

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
am un opel astra h de 17 cdti, abia l.am cumparat si mi s.a dus in consum de 10 la suta. ce am de facut?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR