Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • ank

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1996 tc4ee1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2006

  • Mesaj Privat
salut!m-am decis sa-mi cumpar un astra H anii2005,2006 caravan CDTI 1700 101c.p.Ce parere aveti despre aceasta masina?Are ceva defectiuni specifice gen termoflot,volanta,etc.La ce ar trebui sa fiu atent in momentul achizitionarii?Multumesc!
Skip ads

  • kosty000

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
CIM-ul, puntea de diode si releul de incarcare pica la 100 si ceva de mii km rulati,mufa de la calculator,cea de subt sigurante creaza unele probleme(minore,necesita doar curatare),vb doar din experienta.
ca aspecte pozitive ,eu am remarcat consumul mic si deasemenea este o masina cu multe dotari la pret foarte bun(second hand).
  • denisCT

  • Mesaje scrise: 1,408
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Poti sa mai adaugi la rugaciunea de seara si un ultim vers "Da Doamne sa nu pice nimic la injectie!"
  • kosty000

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
si sa nu uitam ca se intretine destul de ieftin
Skip ads

  • gagi_manus

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 1,7 CDTI 101CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cand esti hotarat sa-ti iei o astfel de masina ,fa o tura mai ampla ca sa vezi daca bate ceva la ia ,si nu ia o masina cu o mie de dotarii ,cum am luat eu ca pica una cate una , mai exact ce defecte am avut eu in aproape 2 ani de explatare, mi se loca motorasu de la repartixarea aerului conditionat, sa reparat ieftin , adica l-au uns , opelurile au o hiba la releul sau puntea de diore ca oscileaza lumina in afisajul lui, eu am sasiu sport cu IDS+ ,nu-ti recomand cea cu buton sport ca e posibil sa fii si tu in aceasi situatie ,ca vad ca o au cam multi ,adica se aprinde IDS+ si mai este o treaba se duc pivoti si bielete mai repede asta ca sunt cu buton sport, si la noi in tara nu e bun la nimic, la cate hartoape avem, asta e buna pe autostrada buna nu la noi, ca zici ca esti in caruta, bun, am de schimbat acusi 1 pivot si se pare 2 chestii de la bara stabilizatoare, cea cu pivotl , acum am un fenomen mai noi la cutia de viteze cand apas pedala de ambreiaj se aude un mic huruit, iar nu stiu ce o fi, imi porneste casetofonul singur , da singur la intervale neregulate ,cred ca are ceva casetofonul asta + ca astea cu 6 butoane sunt proaste si se aud bine uneori si alteori se aude prost , deci CD plaerul e ok dar radioul este de 2 bani, am mai patit o chestie ciudata rau ,mergand pe un drum judetean noaptea ,eu am far cu b-xenon adaptive ,mergand pe o bezna crancena sa mi se opreasca toata lumina masini in mers cam o secunda ,de nu-i adevarat , spunea cineva ca este o eroare de calculator si de asta sau stins ,dar asa per amsamblu masina este ok si ca consum si ca pret de exploatare ,piesele sunt relativ ieftine si parerea mea sa nu o iei cu foarte multe dotari mai ales cu piele pe scaune ca este un chin , adica trebuie sa fii atent sa nu le tai , iarna sunt foarte reci ,vara te frig cand esti in bermude si nu merita parerea mea, pana acum as putea sa zic ca sunt multumit dar ma oftica ca remediez una si peste cateva zile imi mai apare ceva probleme ,adevarat mici dar apar la o masina cu multe optiuni .
Eu acum am devenit expert in a schimba becuri Xenon la o Astra H cea cu faruri adaptive, Nu stiu daca te-a ajutat cu ceva ce am spus eu dar e bine sa culegi informatii cat mai multe ca sa stii ce te asteapta.
aaaa si acum luando in gluma pere cum a zis si denisCT ( "Da Doamne sa nu pice nimic la injectie!" ) ca costa o gramada de banuti, si ca sa stii inca o chestie ASTRA H are o gramada de calculatoare pe masina, mai ales una cu echipare de top, la a mea care este Cosmo se spune ca ar avea 7 calculatoare ,nosol daca pica vreunu sa zicem cel de la pompa de injectie costa cam 1000 euro parca. Oare?
  • kosty000

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
faza cu apasatul ambreajului, se pare ca e volanta,cauta prin posturi ca sa te lamuresti mai bine.
  • gagi_manus

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 1,7 CDTI 101CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Mas mira sa fie de la volanta ,ca volanta din cate stiu eu sta fixa si nu vad de ce ar face asa, dar cine mai stie care este pana la urma cauza acelui zgomot, o sa ma uit pe alte discuti de genul asta , dar cred ca nu este o problema grava inca ,eu zic ca va merge mult si bine pana sa se manifeste intrun final mai grav, oricum nici nu mi-am dat seama ca huruie ceva la cutie pana nu mi-a spus mecanicul meu , pentru ca el mi-a semnalat acel zgomot.
  • adi_iacob

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Volanta sta fixa cand e motorul oprit, cum naiba sa stea fixa? O antreneaza ambreiajul in miscare cand intra in contact cu el la eliberarea pedalei ambreiaj. Zgomotul poate veni la fel de bine si de la rulmentul ambreiajului, daca cine a condus masina inainte a mers cu piciorul rezemat usor pe pedala de ambreiaj l-a ajutat sa pice cand a ajuns in proprietatea ta. Si eu am Cosmo cu clima si navi, dar nu am cunostinta de atatea calculatoare, nu poti considera la propriu calculator angrenajele si motorasul de la care se regleaza amestecul de aer cald si rece pentru clima, asta ar fi un superlativ...
Skip ads

  • sectorash

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Austria
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Astra h cosmo are 7 calculatoare.
  • stanstan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Volanta este din 2 bucati,nu mai este ca cele vechi dintr-o bucata de fonta,deci se poate strica.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
gagi_manus a scris:Cand esti hotarat sa-ti iei o astfel de masina ,fa o tura mai ampla ca sa vezi daca bate ceva la ia ,si nu ia o masina cu o mie de dotarii ,cum am luat eu ca pica una cate una , mai exact ce defecte am avut eu in aproape 2 ani de explatare, mi se loca motorasu de la repartixarea aerului conditionat, sa reparat ieftin , adica l-au uns , opelurile au o hiba la releul sau puntea de diore ca oscileaza lumina in afisajul lui, eu am sasiu sport cu IDS+ ,nu-ti recomand cea cu buton sport ca e posibil sa fii si tu in aceasi situatie ,ca vad ca o au cam multi ,adica se aprinde IDS+ si mai este o treaba se duc pivoti si bielete mai repede asta ca sunt cu buton sport, si la noi in tara nu e bun la nimic, la cate hartoape avem, asta e buna pe autostrada buna nu la noi, ca zici ca esti in caruta, bun, am de schimbat acusi 1 pivot si se pare 2 chestii de la bara stabilizatoare, cea cu pivotl , acum am un fenomen mai noi la cutia de viteze cand apas pedala de ambreiaj se aude un mic huruit, iar nu stiu ce o fi, imi porneste casetofonul singur , da singur la intervale neregulate ,cred ca are ceva casetofonul asta + ca astea cu 6 butoane sunt proaste si se aud bine uneori si alteori se aude prost , deci CD plaerul e ok dar radioul este de 2 bani, am mai patit o chestie ciudata rau ,mergand pe un drum judetean noaptea ,eu am far cu b-xenon adaptive ,mergand pe o bezna crancena sa mi se opreasca toata lumina masini in mers cam o secunda ,de nu-i adevarat , spunea cineva ca este o eroare de calculator si de asta sau stins ,dar asa per amsamblu masina este ok si ca consum si ca pret de exploatare ,piesele sunt relativ ieftine si parerea mea sa nu o iei cu foarte multe dotari mai ales cu piele pe scaune ca este un chin , adica trebuie sa fii atent sa nu le tai , iarna sunt foarte reci ,vara te frig cand esti in bermude si nu merita parerea mea, pana acum as putea sa zic ca sunt multumit dar ma oftica ca remediez una si peste cateva zile imi mai apare ceva probleme ,adevarat mici dar apar la o masina cu multe optiuni .
Eu acum am devenit expert in a schimba becuri Xenon la o Astra H cea cu faruri adaptive, Nu stiu daca te-a ajutat cu ceva ce am spus eu dar e bine sa culegi informatii cat mai multe ca sa stii ce te asteapta.
aaaa si acum luando in gluma pere cum a zis si denisCT ( "Da Doamne sa nu pice nimic la injectie!" ) ca costa o gramada de banuti, si ca sa stii inca o chestie ASTRA H are o gramada de calculatoare pe masina, mai ales una cu echipare de top, la a mea care este Cosmo se spune ca ar avea 7 calculatoare ,nosol daca pica vreunu sa zicem cel de la pompa de injectie costa cam 1000 euro parca.



Sunt la a treia astra H , am avut absolut toate caroseriile : hatch , gtc si twintop . Daca consideri ca hatch are calculatoare multe sa vezi twintopul cate motorase hidraulice , senzori si computere la decapotare are Laughing . In total peste 20
In primul rand din punctul meu de vedere este foarte important daca ai avut masina de noua sa nu . Pt ca cel putin la sectiunea vanzari a forumului m-am saturat sa vad atatea 1.7 cdti din 2005 aduse din Germania cu 100.000 de km la bord .... Poate 100.000 in marsarier .
In al doilea rad am constatat o mare diferenta de calitate intre cele cumparate din Vest si cele cumparate din Romania . Calitatea se reflecta de la materialul bordului sau al volanului , pana la niste gadgeturi care pica , cum ar IDS-ul . Mie personal nu am avut absolut nici o problema cu IDS+ , insa am mai vazut probleme la GTC-uri cumparate din Romania .
Tot la pivoti si bucse cu tot cu IDS pe masina la fel in 38.000 de km cat am exploatat cel mai mult modelul H ( pe tt ) nu s-a inregistrat nici un joc , nimic .
Becuri cu xenon : Mi-a picat unul singur , cand masina implinise juma de an , la hatch . Ala avea bi-xenon adaptiv . La tt unde era xenon simplu nu s-a ars nici un bec
Calitatea cd-ului :
DVD 90 - Asta se aude cel mai bine dintre toate . Probleme : cand se supra incalzeste scade volumul pana la mute si trebuie sa-l lasi vreo ora sa se raceasca
CD70 - Se aude civilizat . Probleme : se mai intrerupe singur si se reseteaza cand vrea muschiul lui , nu haleste decat blank-uri sony altfel incepe sa sara melodiile ( am aruncat la 160 niste cd-uri pe geam ) .
Un mare plus la amandoua este navigatia care e foarte bine structurata si functioneaza impecabil
CD30 - Se aude ca o cizma . Se aude de tot kktul ! Insa nu sare melodiile , nu se strica volumul , nu are pretentii la cd-uri

Tapiseria :
Eu personal prefer tapiseria de piele , da o nota de eleganta masinii , imi pare rau ca n-am avut pe H piele crem , nici nu prea am gasit ca-mi cumparam . Mai ales pielea aceea perforata e foarte placuta si fata de Astra G au avansat , in sensul ca textura tapiseriei nu mai este lucioasa ca sa-ti inghete rinichii cand te sui incepand cu luna noiembrie in masina . Cine a avut piele pe Astra G stie ce vreau sa spun

Alte probleme care le-am observat eu comune :
Puntea de diode la cdti H nu mai pica cum se intampla la Astra G . Insa nici la modelul anterior nu pica in primii 3 ani de exploatare si 100.000 de km
Bateria la toate Astrele H e de doi lei . Pt ca tensiunea la pornire e foarte mica , scrie pe ea si s-au inregistrat multe baterii picate in garantie . De ex. un Cyclon romanesc are tensiunea mai mare de pornire , mult mai mare , la un Amperaj mai mic al bateriei . Deci dupa vreo 3 ani , mai ales daca mai ascultati muzica cu motorul oprit sa va asteptati la schimb de baterie .

As mai adauga CIM-ul , cel putin la cele pana-n 2007 ( apoi GM cica ar fi schimbat furnizorul )
Ceasurile de bord scartaie la rece , e valabil la toate Astrele
La Astrele luate din Romania , la GTC-uri scartaie niste bucse pe spate , problema nerezolvabila in service decat cu niste spay .
Proiectoarele ( geamurile ) crapa de la diferentele de temperatura


Daca-mi mai aduc aminte completez
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,536
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
stanstan a scris:Volanta este din 2 bucati,nu mai este ca cele vechi dintr-o bucata de fonta,deci se poate strica.


La motorul asta, volanta si discul de ambreiaj sunt "clasice". La volanta din doua bucati..cum zici tu, aceasta tine loc si de disc de ambreiaj, acesta din urma aratand ca un banal disc de frana (adica fara arcurile de compensare)
Skip ads

  • stanstan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
greseala mea''CLACSON FANFARA''
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,536
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
@stanstan...moshu, esti offtopic..dar daca vrei tu, una e sa faci o greseala de forma, din neatentie, ca urmare a unui copy/paste grabit, si alta e sa furnizezi o informatie eronata care poate dauna altora. Smile
Hai sa fim amici. Smile
ontopic...volanta de care vorbesti face probleme urate pe vectra c, modelele de 2 litri, euro 3..si e destul de piperata repararea. A avut un prieten probleme..si imediat am dat fuga la EPC sa vad daca sunt la fel de baftos. Din fericire la z17dth volanta e clasica, la fel ca si discul.
  • cod_portocaliu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
as vrea o Astra caravan din 2005 diesel.Poate sa ma lumineze cineva care este diferenta dintre motoarele 1,7 CDTI si 1,9 CDTI.
Mai sunt si alte motoare diesel pe aceasta masina?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,536
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Motorul de 1.7 CDTI are 82 sau 100 cp, e de provenienta Isuzu, are distributie pe curea. Dupa 2006-2007 a fost upgradat la 110 cp...chiar la 125cp(dar nu in serie, ca facea concurenta la 1.9 cdti). Comportamentul motorului e mai apropiat de al unui benzinnar aspirat decat de al unui diesel clasic, datorita turbinei. Turbina, la fel ca si la 1.9 CDTI e cu geometrie variabila...optimizata ca randament, dar cu fiabilitate mai mica decat cea cu geometrie fixa (am impresia ca la motorul de 82 cp e cu geometrie fixa).
Motorul de 1.9 CDTI e de provenineta Fiat..mai multe nu stiu, oricum e un motor fiabil si mai musculos decat 1.7.
Mai asteapta pareri pana sa iti faci o impresie definitiva.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
livcro a scris:
stanstan a scris:Volanta este din 2 bucati,nu mai este ca cele vechi dintr-o bucata de fonta,deci se poate strica.


La motorul asta, volanta si discul de ambreiaj sunt "clasice". La volanta din doua bucati..cum zici tu, aceasta tine loc si de disc de ambreiaj, acesta din urma aratand ca un banal disc de frana (adica fara arcurile de compensare)

Imi pare rau dar trebuie sa te contrazic si sa-i dau dreptate lui stanstan.Eu am schimbat ambreiajul si am volanta bi-masa(asta e numele ei).Ea nu tine loc de disc, pur si simplu a fost gandita asa sa preia din socurile care ar putea veni din plecarile bruste.Atat si nimic mai mult.Inainte de a posta incerca sa te documentezi si dupa aceea s-o faci.Inca nu s-au inventat kit-urile de ambreiaj fara disc.Discul de ambreiaj are acele arculete de compensare cel putin asa am vazut eu.

Simptomele pe care le da o volanta de acest tip defecta sunt putine si ar fii:
- in ralanti masina vibreaza si tremura
- in sarcina se aude un huruit destul de urat.
Daca mai stiti si altele lista poate continua
Cauta si vei gasi!
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,536
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
@tiaz..aici vorbim de 1.7 cdti..din profil..vad ca ai 1.3 cdti...ai schimbat ambreiaj la 1.7 cdti sau 1.3 cdti? Te rog sa ne luminezi..si sa ai verticalitatea de a-ti retrage spusele(scrisele)...daca e cazul. Pana atunci o sa verific si sper sa pot scoate din TIS (epc) poze cu ambreiajul la 1.7 cdti 100 cp...daca e ca tine ..jos palaria...totusi..ma indoiesc...mai verific o data..de dragul adevarului.

LE:
volanta z13dth




ambreiaj z13dth


volanta y20dth -vectra C despre care postam



ambreiaj y20dth - vectra c asta mi s-a parut mie ca nu are arcurile de compensare



volanta z17dth - dtl



ambreiaj z17 dth -dtl


  • viorelcuopel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2009

  • Mesaj Privat
[quote="ank"]salut!m-am decis sa-mi cumpar un astra H anii2005,2006 caravan CDTI 1700 101c.p.Ce parere aveti despre aceasta masina?Are ceva defectiuni specifice gen termoflot,volanta,etc.La ce ar trebui sa fiu atent in momentul achizitionarii?Multumesc![/quote pe mine m-a lasat rulmentul de presiune la vreo 115.000 si puntea de diode cu putin timp inainte.in rest pare destul de ok.o am de un an sh
  • stanstan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Nu ca m-as pricepe dar din poza parca se vede ca exista ambele variante.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR