Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • MKT1

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2011

  • Mesaj Privat
salutare
sunt si eu posesorul unei astra H break 1.9 CDTI 150cp 2005 160.000 km recent adusa din germania
am fost la service am schimbat kitul de distributie,pompa apa toate filtrele si uleiul la motor,am pus-o pe tester si totul ok.
dupa app 35-40 km in oras s-a aprins becul de service iar apoi la o a patra pornire becul de motor chek.
acum parca merge cu 50 de cai putere in loc de 150 si nu se tureaza peste 3000 rot/min.
vreun sfat aveti pt mine? e a doua aoar cand se intampla prima oara cei de la sevice mi-au zis ca a sarit o mufa de la un senzor ,dar nu prea imi vine sa cred,urmeaza sa merg iar in service dar aia nu ma lasa sa stau langa masina sa vad si eu erorile de pe calculator
multumesc anticipat
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
adi_iacob a scris:@alladin-allibaba
Castrol 0W30 la 25 litrul in Romania? Te sfatuiesc sa verifici sursa, s-ar putea sa fie matrasit. Uleiurile GM nu sunt rele deloc, atat ca la putini bani peste iei ceva mai bun. Masina mea a avut de noua de la 14km cu cat am luat-o ulei GM 5W30 LL025 (nu mai stiu exact acum codul, oricum specificatie long life oil) iar dealerul mi-a zis ca nu am ce sa caut la el inainte de un an sau 30.000 km. Dupa aia mi-a pus Elf Solaris tot 5W30 si la ultimul schimb un alt Elf, nu mai stiu codul, oricum long life toate. In Belgia, de unde am luat masina un Edge 0W30 este cam 12 Euro litrul, de unde il ai tu cu 25 lei ar trebui sa-ti puna niste semne mari de intrebare. Bine, eu am masina pe benzina dar preturile la uleiurile pentru Diesel erau cu 25% mai mari si acolo, iar factura de mentenanta cu 75% mai mare.
Am o intrebare intrebatoare, cei care optati pentru motoare Diesel, chiar faceti atat amar de km lunar ca sa justifice achizitionarea unui diesel cu toate inconvenientele lui? In banii care am putut sa-i dau m-ar fi coafat si un 1.3 CDTI (700 euroi mai scump decat 1.6 -le din dotare) dar chiar si la 51.000 de km in 3 ani cat am facut pe acolo tot sunt multumit de alegerea facuta.
Scuze de offtopic, sunt sigur ca printre useri sunt unii mai mult decat indreptatiti sa aleaga Diesel in defavoarea benzinei, nu ei sunt target-ul intrebarii mele.




scuze....este 50 lei litrul, sau 250 lei 5 litri adica un schimb in cazul meu. de aici a venit prostia cu 25 lei litru. greseala mea.producatorul pe site oficial garanteaza o durata a uleiului respectiv de 30.000 mile adica 30.000*1.6km.
in legatura cu diesel vs benzina...eu am optat pt diesel din pricinas faptul ca parcurg anual in medie 40.000 km iar majoritatea sunt facuti pe distante lungi si nu in oras.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
MKT1 a scris:salutare
sunt si eu posesorul unei astra H break 1.9 CDTI 150cp 2005 160.000 km recent adusa din germania
am fost la service am schimbat kitul de distributie,pompa apa toate filtrele si uleiul la motor,am pus-o pe tester si totul ok.
dupa app 35-40 km in oras s-a aprins becul de service iar apoi la o a patra pornire becul de motor chek.
acum parca merge cu 50 de cai putere in loc de 150 si nu se tureaza peste 3000 rot/min.
vreun sfat aveti pt mine? e a doua aoar cand se intampla prima oara cei de la sevice mi-au zis ca a sarit o mufa de la un senzor ,dar nu prea imi vine sa cred,urmeaza sa merg iar in service dar aia nu ma lasa sa stau langa masina sa vad si eu erorile de pe calculator
multumesc anticipat



nush ce sa zic...sunt multe cauze posibile.
si eu la a mea cand am schimbat distributia am avut o oarecare problema daca pot sa.i zic asa. motorul si.a schimbat radical sunetul, se aude mai tare si masina a devenit mai zgomotoasa in habitaclu.
in legatura cu masina ta :
Pune un tester opo.com pe ea si vezi eroarea. dupa aceea ne dam mult mai usor seama.
cazue posibile:
1.senzor de presiune turbo sau MAP. este monata pe galeria de admisie, in spatele acesteia cum te uiti la motor.
2.debitmetru.
3.electrovalva tip para. este montata pe langa proiectorul stanga cum te uiti la maisna. se observa f usor daca o ridici pe o rampa ceva.
4.valva egr
5.tija swirl. dai capacul de la motor jos. o sa observi o baghela lunga/ pui pe cineva sa tureze masina si urmaresti ca acea tija sa se miste.
6.cauzlele pot continua dar cele de mai sus sunt mai frecvente.

bafta!
sa ne ti la curent.
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
MKT1 a scris:salutare
sunt si eu posesorul unei astra H break 1.9 CDTI 150cp 2005 160.000 km recent adusa din germania
am fost la service am schimbat kitul de distributie,pompa apa toate filtrele si uleiul la motor,am pus-o pe tester si totul ok.
dupa app 35-40 km in oras s-a aprins becul de service iar apoi la o a patra pornire becul de motor chek.
acum parca merge cu 50 de cai putere in loc de 150 si nu se tureaza peste 3000 rot/min.
vreun sfat aveti pt mine? e a doua aoar cand se intampla prima oara cei de la sevice mi-au zis ca a sarit o mufa de la un senzor ,dar nu prea imi vine sa cred,urmeaza sa merg iar in service dar aia nu ma lasa sa stau langa masina sa vad si eu erorile de pe calculator
multumesc anticipat

Fa testul cu pedalele (gasesti pe forum cum), si vezi ce erori ai. Doar asa iti poti face o idee care e cauza.
Skip ads

  • Andrei Constantin

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Am un Astra H 1.3 cdti 90cp, sunt foarte multumit de el, nu trebuie sa ai grija distributiei, este pe lant. in rest cred ca are problemele pe care le au toate!

Bafta!
  • MKT1

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Lun 02 Jan, 2012 4:36 pm

Raspunde cu citat (quote) Comentariu Inadecvat ?!
MKT1 a scris:
salutare
sunt si eu posesorul unei astra H break 1.9 CDTI 150cp 2005 160.000 km recent adusa din germania
am fost la service am schimbat kitul de distributie,pompa apa toate filtrele si uleiul la motor,am pus-o pe tester si totul ok.
dupa app 35-40 km in oras s-a aprins becul de service iar apoi la o a patra pornire becul de motor chek.
acum parca merge cu 50 de cai putere in loc de 150 si nu se tureaza peste 3000 rot/min.
vreun sfat aveti pt mine? e a doua aoar cand se intampla prima oara cei de la sevice mi-au zis ca a sarit o mufa de la un senzor ,dar nu prea imi vine sa cred,urmeaza sa merg iar in service dar aia nu ma lasa sa stau langa masina sa vad si eu erorile de pe calculator
multumesc anticipat

am pus-o pe tester la un computer :
eroare P 1125-51 pozitioner clapeta defect; am desfacut clapeta si intradevar era adunat mult mizerie si nu putea sa se invarta clapeta de admisie la aer.dupa clapeta mai era un corp( EGR parca mi-a zis un coleg )care comunica cu camera unde e clapeta cu 2 orificii dreptunghiulare deasemena infundate aproape total
am facut app 50 km sa o turez sa se curete putin ..totul ok
azi dimineata cand am pornit-o s-a aprins martorul "service" si la o a patra pornire iar "motor check" si iar nu mai merge turata peste 3000rot/min.
am sunat un mecanic si mi-a zis sa o turez mai mult sau sa schimb corpul ala cu clapeta.
stie cineva cum se numeste piesa sau codul ei sa vad cat costa?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
acel corp se numeste VALVA EGR! pretul pleaca de la 600 lei in sus....!
  • MKT1

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2011

  • Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:acel corp se numeste VALVA EGR! pretul pleaca de la 600 lei in sus....!


primul corp in care intra furtunul de la aer? are in interior o clapeta metalica rotunda
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
MKT1 a scris:
alladin_allibaba a scris:acel corp se numeste VALVA EGR! pretul pleaca de la 600 lei in sus....!


primul corp in care intra furtunul de la aer? are in interior o clapeta metalica rotunda


primul corp se numeste * clapeta de acceleratie*. in priviinta pretului nu stiu sa.ti dau vreo idee.
  • MKT1

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2011

  • Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:
MKT1 a scris:
alladin_allibaba a scris:acel corp se numeste VALVA EGR! pretul pleaca de la 600 lei in sus....!


primul corp in care intra furtunul de la aer? are in interior o clapeta metalica rotunda


primul corp se numeste * clapeta de acceleratie*. in priviinta pretului nu stiu sa.ti dau vreo idee.



Multumesc ,oricum ma interesez si revin
  • mariuseu

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2008

  • Mesaj Privat
z17dth 101 cp are volanta masa dubla.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR