Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • bogdanelu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Cine-mi spune si mie, din ce cauza motorul ramane turat la 1500 , timp de 20-30 s cand o scot pe liber in mers. Cateodata ramane turata chiar mai mult, sau oscileaza de cateva ori intre 1500 si 1000, dupa care isi revine.
Opel Vectra '90, Motor C16NZ
Skip ads

  • bogdanelu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Si inca ceva .
Am o eroare : motorasul de relanti nr. gresit de pasi.
Am pus altul , de la alta masina, si da aceeasi eroare.
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Am eu un IAC (motoras relanti) de pe X16XEL, perfect functional. Cred ca se potriveste. Daca rezolvam problema, inseamna ca ai scapat ieftin.
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Pai intai uita-te pe forum aceeasi problema ca a ta am avut-o si eu.
Dar sunt posturi ... multe.
Bafta !
Skip ads

  • bogdanelu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Motorasu' nu e de vina , pentru ca am probat cu unu care mergea perfect pe alta masina cu acelasi motor.
Dar de ce am totusi eroarea. Sa fie modulu' de comanda de vina ?
  • bogdanelu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Dar sunt posturi ... multe.
Bafta ![/quote]


M-am uitat dar nu m-am lamurit.
Eu am expus doua simptome ale masinii, si poate corelate, aprind pe undeva un beculet ...
  • bogdanelu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Trebuia asa: "aprind pe undeva un beculet" ...
  • peter

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Verifica si TPS-ul curata bine zona la injector;ar fi indicat un spray de curatat .Eu am avut fluctuatii intre 1500-2500 rotatii si asa am rezolvat problema.Bafta.
Skip ads

  • bogdanelu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Am schimbat si TPS-ul si tot la fel face.
Am dat corpul injectorului (carburatorul) jos si l-am spalat cu decarbosol, i-am pus garnitura noua, e drept facuta de mine dintr-un carton.
Ma gandesc ca poate trage aer fals pe undeva , dar nu pot sa-mi dau seama daca e asa.
  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
monteaza o garniturra noua sau verifica daca furtunul de la MAP sensor este montat cum trebuie
  • bogdanelu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Merci pentru sfat senatorule, dar daca imi spui si unde e MAP-ul, esti si mai dragut. Am inteles ce inseamna MAP, dar nu stiu care e.
Si mai am o intrebare. Furtunul care pleaca din galeria de admisie si duce la tambur la servofrana, are un T pe la mijloc . La un capat al T-ului este pus un dop, practic fiind un furtun simplu intre galerie si tambur .
Intrebarea este , nu cumva la acel capat astupat trebuia sa fie ceva ?
  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Nr.2 este MAP sensor si intra furtunul in monopunct nu in admisie:


montat:

Skip ads

  • bogdanelu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Merci. Gata, stiu care este cu toate ca nu prea se vede in pozele tale. O sa ma duc maine sa vad daca este ceva aiurea acolo.

Si in alta ordine de idei, cu T-ul de pe furtunul dintre tamburul de la servofrana si galeria de admisie, care-i treaba.
  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
lasa l in pace nu are legatura
  • bogdanelu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2005

  • Mesaj Privat
am defacut furtunul care duce la el si e curat, nu e spart, infundat sau altceva. L-am scos , si cu motorul pornit si masina face urat de tot, cred ca asta inseamna ca-i bun.
  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
monteaza o garnitura noua daca nu te descurci suna-ma 0742097605
  • bogdanelu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2005

  • Mesaj Privat
o sa fac treaba asta, dar deocamdata nu prea am timp. Cred ca nu are nimic daca merg ca masina asa o perioada.
Merci pt. sfaturi si o sa te anunt cand schimb garnitura.
  • bogdanelu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Am mai observat un fenomen.
Oscileaza mai urat relantiul cand se incalzeste motoru si numai cand este pe liber in mers . Daca opresc masina relantiul se stabilizeaza repede , dupa 2-3 oscilatii. Ce treaba are asta cu depalsarea masinii ?
Referitor la schimbatul garniturii de la carburator, mi-a dat cineva cu un spray pe linga carburator si nu creste turatia motorului, deci nu trage aer fals si nu trebuie schimbata fgarnitura.
  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
La ce turatie ramine cind rulezi cu masina si o scoti din viteza.Calculatorul masini are semnal de viteza ,de acea ramine turat pe la 1000 r/pm pine te opresti pe loc .Referitor la datul cu spray, nu se va tura niciodata cind dai cu el.
  • bogdanelu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2005

  • Mesaj Privat
In timp ce rulez si o las pe liber oscileaza de cateva ori intre 1500 si 1200 dupa care isi revine. Fenomenul e accentuat cand motorul e cald , adica face de mai multe ori pina isi revine.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR