Ai uitat parola?


Atentie!

Discutiile despre uleiuri sunt mereu tinta vanzatorilor si distribuitorilor de uleiuri sub acoperire.
Luati recomandarile userilor ca atare.
Si fiti suspiciosi in special fata de userii care va abordeaza prin mesageria privata.

Facem tot posibilul pentru a le bloca accesul acestor indivizi.
Ne puteti ajuta raportandu-ne orice user care va trezeste suspiciuni.

— Echipa ClubOpel.com
  • flavius2308

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2013

Am facut si eu schimbul de ulei. Am trecut de la Aral 5W40 la GM 10W40.
Aralul mi-l cam manca si era prea subtire. Avea motorul un sunet mai metalic, tacanea mai pronuntat decat cu GM 10W40.
OPEL Corsa C Z10XE.
  • darius 15

  • Mesaje scrise: 1,159
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra y1.7dti din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

darius 15 a scris:Astra g din 2001 1.7dti. Are 230000...
La revizie in martie(acum 7000 de km) i am pus Motul 8100 x-cess 5w40 made in France. Am completat cam 800 ml. E destul de frumos zgomotul motorului dar nu s multumit ca l a cam consumat.
As avea nevoie de ceva sfaturi sau idei de la cei cu motoare diesel. Ce sa fac? Continui cu acest ulei? Sa trec la altul...?

Am comandat Valvoline Sinpower 5w40 cu ACEA A3/B3B4 GM-LL...
Daca si pe asta il consuma, urc la 10w40...caci chiar nu mai stiu ce ulei sa mai aleg.
Daca e careva care a pus acest ulei in motor diesel va rog sa mi da ti ceva detalii cum se comporta
  • Vaux

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Y17DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2017

Intre ce ai avut si ce ai comandat nu prea sint diferente notabile cf. fiselor tehnice.
Iar 8*C cat e diferenta punctelor de inflamabilitate e cam nimic. ( Valvoline 222*C / Motul 230 *C). Adica ai mari sanse ca si Valvoline sa fie la fel de bun de consum ca si Motul.
Sa treci la 10W (dupa parerea mea) e o prostie in general (mai ales acum iarna)
Ori te resemnezi si accepti ideea ca ai de completat ulei ori repari motorul.

Am folosit X-cess 5W40 vreo 4 schimburi. Un ulei bunicel, nu lasa mizerie dupa el, sound aproximativ ok pt un dti, nu mi-a consumat gram dar la 5000 dadea semne de oboseala. La 7000 era praf - au curs din baie niste galme ...apoi o zama uleioasa galbuie si la final "uleiul" care "la fir subtire" picura din baie ca apa.
Asta in conditiile unui motor curat, remapat si forjalit, adica mers sportiv.
SynPower n-am folosit.
  • darius 15

  • Mesaje scrise: 1,159
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra y1.7dti din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

Am schimbat...am pus Valvoline Sinpower 5w40. Se aude frumos motorul. Intr adevar, Motulul a curs ca apa aproape, fiibd negru tare.Tot 7000 a stat si Motulul la mibe in motor...
Acum vedem ce si cum pe parcurs, apoi la primavara decid daca merg in continuare pe 5w40 sau trec la 10w
  • danip

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Feb 2017

Salut, am o intrebare... Am un Opel astra h, 1.6 benzina, cu 205000 km. Am cumparat-o acum un an, am facut schimbul de ulei si am bagar GM 10w40. Acum trebuie sa fac din nou schimbul, nu stiu ce sa bag, tot 10w40 sau 5w30 LL ? Nu a consumat deloc pana acum ulei, dar parca motorul e zgomotos. Stiu ca 10w40 e semisintetic, celalalt e sintetic. Diferenta de pret e nesemificativa. Ce ziceti voi? Si inca ceva, filtrele de ulei MAN sunt bune?
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 730
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2009

Incearca 5W30 si vezi cum se comporta, si filtre pune Mahle (Austria, eu ma inteleg perfect cu ele de 6 ani), Mann sunt facute si la Turci si prin China.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,481
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra z17 dtj din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Dec 2009

Am intalnit recent la un filtru de polen Mahle fabricat în România. Sunt foarte bune si Mann.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 730
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2009

Mahle a deschis fabrica si la Timisoara.
  • danip

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Feb 2017

taxi43edy a scris:Incearca 5W30 si vezi cum se comporta, si filtre pune Mahle (Austria, eu ma inteleg perfect cu ele de 6 ani), Mann sunt facute si la Turci si prin China.

Ma gandesc ca 5w30 e mai subtire, ma gandesc sa nu il manance. dar ma gandesc ca e mai bun daca e fuul sintetic.... nu stiu ce sa fac
  • Angelgri

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2016

Opel Astra G 2001 1.2 benzina; am pus Castrol Magnatec 5w40 la sfatul unui prieten, am schimbat dupa 500km citind pe forum si am pus Mobil 1 new life 0w40. Anul trecut in toamna am primit cadou 4litri de GM 10w40 si m-am gandit sa il pun pe masina macar de proba...regret decizia. Cred ca a fost cea mai proasta alegere: pornire un pic mai greoaie, motor zgomotos si innegrit, consum de ulei crescut. Stiu ca iarna nu trebuia sa pun 10w40 dar nu imi mai trebuie GM, abia astept sa pun din nou Mobil 1!
P.S. Doar filtru de ulei Mann HU712/8x la toate schimburile
  • Davos

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva B16DTL din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2017

De mare finete asocierea intre uleiul din motor si "pornirea un pic mai greoaie, motor zgomotos si innegrit". Cum reusiti sa va da-ti seama, pentru ca mie nu-mi iese. Si lucrez in domeniu de treizeci si sapte de ani. Mai am de invatat.
Toate cele bune.
  • turmol

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa A12XER din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2015

Parerea mea: placebo.
Eu schimb uleiul la max 4500-5000 km (se face anul) si merge perfect GM 5W30 deoxos2 schimbat la reprezentanta.
Chiar asa incompetenti sau rau intentionati sa fie incat sa introduca ulei neadecvat care sa distruga motoarele si sa aiba de lucru?
Nu s-ar sesiza firma producatoare pt reclama negativa adusa de motoarele care ar pica in masa? Si recomanda revizii la 30000 km in Germania (in occident de fapt ca au drumuri bune); 15000 in Romania.
Reclama multa si preturi pe masura. Nu sustin ca este cel mai bun ulei de motor, dar are un raport calitate -pret onorabil; mai ales daca nu il uiti in motor ani multi sau km fara numar.
  • jupijohn

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Germania
  • Masina: Zafira Tourer B14NET din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mai 2014

Dupa 13500 km aveam uleiul la 30% si l-am schimbat la Zafira .... slabe sanse sa faci 30.000km
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

Nu are treaba marca uleiului cu oil life.
Conteaza regimul de utilizare si starea masinii.
In cazul meu: 1 regenerre= 6% din viata uleiului.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,980
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

Z12XE nu merge cu 10W40 GM care este un ulei mineral. Mai ales iarna este prea gros, de calitatea GM nu mai vorbesc.
La acest motor se preteaza 0W40 sau maxim 5W40 dar de firma si sintetic. Ca motorul era mai zgomotos, ei bine DA ca este 10W, ca s-a facut negru iarasi DA ca este unul mineral ordinar, ca porneste mai greu iar DA ca uleiul este prea gros la rece.
A12XER provine din Z12XE, merge cu GM 5W30 care este sintetic dar fiind slab mai mult de 5000km nu duce.

Fiecare tip de motor are preferintele lui la ulei,
Legat de oil life, este calculat functie de numar porniri si temperatura la pornire, cati km sunt facuti cu motor rece si cati la cald, turatie motor, zile de la schimb, cate regenerari si durata si km intre ele+colmatarea etc.este o informatie utila dar da cu virgula.
Mai romaneste schimbul se face functie de calitate ulei, cat de negru este, vascozitate, daca incepe sa-l pape, daca freci masina in oras si esti pe aproape de formula lor dar cu mentiunea ca tu stii ce ulei ai pus, calculatorul nu stie decat daca este diesel cu DPF si vede colmatarea.
  • Angelgri

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2016

Davos a scris:De mare finete asocierea intre uleiul din motor si "pornirea un pic mai greoaie, motor zgomotos si innegrit". Cum reusiti sa va da-ti seama, pentru ca mie nu-mi iese. Si lucrez in domeniu de treizeci si sapte de ani. Mai am de invatat.
Toate cele bune.


Am plecat de la faptul ca la cateva luni dupa ce am folosit mobil 1 new life, am schimbat garnitura la capacul culbutorilor si am observat ca e totul curat pe acolo, nu era urma de negreala; dupa ce am pus GM, la completarea uleiului am observat ca a inceput sa se innegreasca zona.
Cat despre sunetul motorului poate ma insel, dau vina pe protezele auditive care le folosesc din decembrie, nu imi mai traduc sunetul cum trebuie dar asa am impresia ca se aude motorul mai zgomotos. Am prins o iarna cu mobil1 si de fiecare data pornea aproape imediat, acum invarte un pic mai mult demarorul, bine e si diferenta de vascozitate de la 0 la 10. Nu sunt mecanic cu experienta ca dvstra, e o pura observatie (care poate fi eronata), legata de vizual si auditiv!
Multumesc Dle Dan, acum am observat comentariul dvstra!
  • jupijohn

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Germania
  • Masina: Zafira Tourer B14NET din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mai 2014

Dan Cuciureanu ati incercat si Liqui Moly 4600 5w30? Din asta am pus ultima oara in Corsa... se gaseste mai usor pe aici... Nu exclud trecerea pe Mobil 1 , mai ales ca am folosit la Nissan, care era foarte sensibil in privinta calitatii uleiului....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,980
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

Nu stiu nimic de Liqui Moly 4600 5w30
  • jupijohn

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Germania
  • Masina: Zafira Tourer B14NET din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mai 2014

Mobile 1 ESP 0W-40
Viscosity, ASTM D 445
cSt at 40 ºC 73
cSt at 100 ° C 13.2
Sulphated ash, wt%, ASTM D 874 0.8
Phosphorus, wt%, ASTM D 4951 0.08
Flash point, ° C, ASTM D 92 234
Density at 15 ° C, kg / l, ASTM D 4052 0.845
Base number (TBN) ASTM D 2896 7.8
MRV at -30 ° C, cP, ASTM D4684 26400
viscosity Index 176
HTHS viscosity, mPas at 150 ° C, ASTM D 4683 3.76



liqui moly 4600 5w30

TECHNICAL
DATA Viscosity class : 5W-30
Density at +15 °C : 0.855 g/cm³ DIN 51757
Viscosity at +40 °C : 64 mm²/s DIN 51562
Viscosity at +100 °C : 11.6 mm²/s DIN 51562
Viscosity index : 178 DIN ISO 2909
Flash point : 232 °C DIN ISO 2592
Pour point : - 36 °C DIN ISO 3016
ASTM color : 2.5 DIN 51578
Ash, sulphate : < 0.80 g/100 g DIN 51575

Par a avea caracteristici foarte asemanatoare, eu sunt multumit deocamdata...
  • black_ays

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jul 2017

Salut, a auzit/încercat cineva produse, in special gama de uleiuri de la Polytron ? Mi-a fost recomandat fiind un produs calitativ însă și prețul este pe măsura, aprox 50 lei/litru. Mașina în cauză fiind un Astra G 1.6 16v cu 175.000 km in bord

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata