Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • stoica_adi2000

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2010

  • Mesaj Privat
sper ca ai rezolvat problema si sa ne spui rezolvarea
Skip ads

  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pai momentan nu imi face probleme, daca se aprinde iar chek engine-ul am sa curat senzorul de presiune de pe galerie.
  • braescu

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
salutare la toata lumea cine ma poate ajuta si pe mine electrovalva nr 5 nu lucreaza cea care comanda clapetii de la admisie parca nu ar fi alimentata cu curent am puso direct la baterie si face vacum dar nu pot merge cu ia asa fiinca masina este in regim de avarie cu beculetu aprins si nu trage specific ca am curatat tot ce ar trebui curatat masina merge bine in viteza 1 si 2 de la trei in colo nu mai vrea mai mult de 2500 ture va rog un sfat ceva specific ca electrovalva este buna ca am scghimbat vreo 3 si tot asa va multumesc anticipat
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
emilperijoc a scris:pai momentan nu imi face probleme, daca se aprinde iar chek engine-ul am sa curat senzorul de presiune de pe galerie.


Verifica electrovalvele , inverseaza cea de la turbo cu cea de la swirl (vezi cum se manifesta) , cea de la egr poti sa vorbesti cu cineva sa faci schimb pentru o zi. Daca ai galeria imbacsita de calamina si ulei posibil ca senzorul de bp sa nu mai raporteze valorile cum trebuie si sa apara acea eroare. Posibil si pompa de vacum sa nu faca vacum suficient.
Skip ads

  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
braescu a scris:salutare la toata lumea cine ma poate ajuta si pe mine electrovalva nr 5 nu lucreaza cea care comanda clapetii de la admisie parca nu ar fi alimentata cu curent am puso direct la baterie si face vacum dar nu pot merge cu ia asa fiinca masina este in regim de avarie cu beculetu aprins si nu trage specific ca am curatat tot ce ar trebui curatat masina merge bine in viteza 1 si 2 de la trei in colo nu mai vrea mai mult de 2500 ture va rog un sfat ceva specific ca electrovalva este buna ca am scghimbat vreo 3 si tot asa va multumesc anticipat


Verifica electrovalva de la turbo , vezi daca trage tija wg pana la capat la pornire si sa verifici si daca furtunul dintre turbo si intercooler se umfla puternic.
In ce sens nu lucreaza acea electrovalva ... la accelerari nu se misca acea tija de la capsula vacumatica de langa galerie?
  • Marinaru_BC

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Salutare. Azi am fost si eu la un service pentru diagnoza deoarece aveam urmatoarea problema la y17dt-ul meu:
Cu motorul rece masina trage de rupe, insa cum se incalzeste motorul trage din ce in ce mai greu, iar cand trece apa de 80 de grade nu vrea sa se mai tureze decat scoasa din viteza si in viteza 1 peste 3000 rpm, insa si atunci destul de greu.
Daca in viteza a doua o acelerez de la 1500rpm trage bine pana in 2000rpm, dupa aceea trage foarte greu
In vitezele 3-5 nu trece de 2500rpm. Daca apas acceleratia la podea la ~2000rpm se tureaza si trage foarte greu, insa daca eliberez piciorul usor de pe acceleratie se simte ca trage mai bine pe la un sfert din cursa acceleratiei.
La diagnoza mi-a iesit eroarea p0400, insa motorul era destul de rece si valorile au iesit in parametri normali.
„Mesterul” de la care am luat masina a avut grija sa rezolve martorul din bord sa nu se mai aprinda, la fel si cel cu catalizatorul.
La masina a fost umblat la firele de la debitmetru, deoarece se vede ca izolatia firelor este facuta cu banda izolatoare, este posibil ca acest lucru sa aiba de-a face cu problema motorului LA CALD?
Rog pe cineva din Bacau sa ma ajute cu o diagnoza atunci cand e problema activa, sa citim atunci parametrii.

Marian
  • Ducati1100

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2009

  • Mesaj Privat
am o mare problema cu masina nu reusesc de luni bune sa ii dau d cap mi se aprinde checkul nu mai trece de 4000 de turati cand se stinge becul in bord isi revine sau eventual sa iau contactul si sa pornesc din nou
pe tester imi da singura eroare p0400 critical system malfunction 2 refer to checking procedure trouble code description
ce ar trebui sa curat si ce senzor este mai principal de curatat?
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
What does that mean?

The exhaust gas recirculation (EGR) valve is vacuum controlled valve that regulates the amount of exhaust gases that re-enter the cylinders. The powertrain control module (PCM) determines how much based on engine load, temp, and other conditions. If the PCM detects that the amount of exhaust gases entering the cylinder were insufficient or non-existent, this code is set.
Symptoms

No symptoms will likely be noticed by the driver other than the MIL (malfunction indicator lamp). However, non visible symptoms will be increased combustion temperature and increased Nox emissions.
Causes

A code P0400 may mean that one or more of the following has happened:

Plugged EGR passage which restricts the flow of exhaust gasses
Faulty EGR solenoid
Faulty EGR solenoid wiring/harness
Vacuum lines damaged/disconnected to the EGR valve solenoid or to the EGR valve
Faulty EGR valve

Possible Solutions

Since EGR valve designs are different, no one test will suffice:

Using a scan tool, operate the EGR valve with the engine running. If the engine stumbles, the problem was likely intermittent wiring problem or intermittent blockage problem
If engine doesn't stumble, operate the EGR valve manually, if possible. If engine doesn't stumble and die, the ports are likely plugged. Removal of valve and cleaning of all ports will be required
Checking of solenoid can only usually be done with a scan tool, because most solenoids operate with a duty cycle of voltage, rather than constant voltage
Check all vacuum lines, hoses, etc for any damage
Visually inspect the solenoid harness and the solenoid for damage
Replace EGR valve

Verifica tot ce tine de EGR si de vacuum.
Skip ads

  • Ducati1100

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2009

  • Mesaj Privat
alta indicatie am curatat egr si tot nu sa remediat treaba
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
l-ai curatat, l-ai curatat, da' colegu' cangri zicea sa il verifici.
Ai verificat daca mai functioneaza?
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ce masina e?verifica si debitmetru si curata si senzorul de pe admisie.electrovalve,furtune de la turbo.
  • cosmindorin

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2000 X20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2010

  • Mesaj Privat
salut.......sunt posesorul unui opel astra G 2.0 Di motor x20dtl......de ceva timp cand stau la semafor mi se aprind beculetul check cum o accelerez peste 1800 de ture se stinge si se mai apringe cand depasesc 100km/h ......si nu mai trage de nici un fel ..... azi am fost la un autoservice si mi-a pus tester-ul si mi-a dat cod de eroare P0400(sistemul de recirculare al gazelor de esapament) au zis ca este E.G.R.-ul l-au verificat si citetez ce a spus mecanicul "este E.G.R.-ul dar nu este defect" .... mi-au zis sa duc masina si sa o las vreo doua zile ca sigur ii va da de cap.... dar dupa replica data mi-e frica sa o mai duc la acel service ....va rog ajutati-ma si spuneti-mi ce sa fac ca mi-e frica sa mai merg la mecanici

P.S. am uitat sa va spun ca unul din suruburile de la E.G.R. nu mai strange si deci E.G.R.-ul nu mai etanseaza pe galeria de admisie ar putea fi asta cauza
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cand ai p0400 nu trebuie neaparat sa fie egr defect.
daca trage aer fals pe la un furtunas , electrovalva sau membrana fisurata la fel iti va da : p0400.
e simplu de vazut unde e problema daca mecanicul e ok dpdv profesional.da-mi un telefon ([editat]) si iti explic in ce consta constatarea corecta a problemei.
  • Ducati1100

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2009

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema erea din cauza pompei de vacum si a firelor de la electrovalve care duc la egr si la admisie ereau inversate este o mufa gri si una neagra fiecare cu un scop
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ce bine era daca puneai si niste poze ca sa vada lumea ce si cum sa inteleaga mai usor ca sigur va fi de folosi si la altii pe viitor...
  • gabmar

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2012

  • Mesaj Privat
va salut,
am si eu o problema cu acest cod eroare p 0400 egr circuit malfunction si anume : se aprinde masina cu cheita uneori in frana de motor si uneori la relanti; alte simptome pornire oarecum grea la rece si fum albatrui la pornire ( nu mai am fum dupa 2-3 -5 secunde de mers in sarcina);martorul se stinge cand acccelerez.
Am mers la o gramade de testere inclusiv la reprezentanta si singura eroare stocata ramane p0400 si nimeni nu mi-a rezolvat aceasta problema, de 5 luni ma chinui.
Ce am facut:
-schimbat senzorul de la debitmetru (miezul)
-schimbat toate trei electrovalvele
-tija westgate se trage la maxim nu o pot trege usor cu mana inapoi+ capsula din capul tijei tine vacum
- supapa egr verificata cu pistolul de vacum si tine fara probleme 2 bari
-furtunasele sunt ok tin vacum
-am pus egr nou la fel imi face
-curat capac admisie
-am schimat senzorul de pe capac admisie (presiune cred) si senzorul de turatie si nici o schimbare

Ce ar mai putea fi?
Multumesc anticipat!
  • gabmar

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2012

  • Mesaj Privat
chiar nu mai are nimeni nici o solutie?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@gabmar
Verifica si capsula vacumatica de pe admisie si vezi daca tine vacum si actioneaza clapetele.
Verifica atent toate terminatiile furtunaselor de vacum.
  • evilbrain

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2007

  • Mesaj Privat
@gabmar Dupa ce verifici cele spuse mai sus de iulian1971, verifica pompa de vacuum daca face suficienta depresiune sau daca exista ulei pe furtunasele de vacuum.
  • antone mihai

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut,am si eu o broblema cu un astra g 1.7 td (x17dtl) din 1999,am schimbat la ea acum (senzorul de pe admisie,debitmetrul) si senzorul de la electrovalva egr care vin furtunasele pentru ca im baga ulei pe furtunasele de vacum,acum am observat ca tot baga ulei pe furtunase si azi sa aprins si chekul,am puso pe tester si aveam eroarea p 0400,mentionez ca checul sa aprins cand era masina rece la turatie constanta acesta stingandu-se daca aceleram dupa ce sa incalzit nu sa mai aprins,care poate sa fie problema(senzori toti pe care i-am schimbat sunt noi si comandati de pe codurile de pe cei vechi).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR