Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • roccatgaming

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nu am inteles exact... ti s-a aprins dreptunghiul cu steluta sau masina cu cheia? Tu ai spus de un dreptunghi cu cheie ceea ce nu exista pe G...

Ai incercat ventilatoarele direct la 12V sa vezi daca functioneaza?
Skip ads

  • DRobert

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze, era vorba despre dreptunghiul cu steluta: racire motor. S-a rezolvat problema, am fost la reprezentanta Opel, sa fac o diagnoza profesionista, nu pe picior cum se spune, si de vina era Calculatorul de racire. Am decis sa-l iau de la ei, pt c de la dezmambrari riscam ca dupa o perioada sa cada si acela. Din pacate al meu s-a ars datorita faptului c pe partea laterala a Calculatorului lipsea un dop de cauciuc (nu stiu la ce folosea) si pe acolo in timp, mi-a intrat apa si mi-a ars o parte din circuitele integrate(are fff multe SMD-uri). VA RECOMAND SA VERIFICATI ACEST ^DOP^. Afacerea m-a costat 500 RON, piesa de origine GM cu garantie 2 ani, am prins o reducere de 30%.
  • cecenia

  • Mesaje scrise: 195
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salutare , stiti cumva valorile de la "senzorul de presiune AC" ? L-am dat jos dupa radiator si nu stiu ce valori trebuie sa aiba . Imi merg ambele ventilatoare in continuu de cand pornesc masina pana o opresc .
  • DRobert

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Verifica senzorul de temperatura !
Senzorul de presiune AC, cand nu mai functioneaza nu-ti mai merge AC-ul, nu cred c are legatura cu faptul ca iti merg in continu ventilatoarele.
Skip ads

  • cecenia

  • Mesaje scrise: 195
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Senzorul de temperatura indica bine , Ac-ul numi merge , iar cand deconectezi senzorul de presiune AC , pornesc ambele ventilatoare , problema e ca acum nu se mai opresc .. ori sa dus senzorul ori firele de la el ..
  • DRobert

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca iti merg ventilatoarele cu senzorul de AC scos, in proportie de 80% ai senzorul dus, gasesti la dezmembrari la 100 RON cu aproximatie. Ai noroc, mie mi s-a dus calculatorul de racire si nu-mi mai mergea nimic nici racire motor nici Clima.
  • junior1220

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z18xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
La mine porneau ventilatoarele cand puneam contactul si mergeau nonstop, compresorul de la A/C numai functiona. Am rezolvat problema schimband tot calculatorul de racire. Mai am de sters doar erorile stocate. M-am chinuit aproape un an......
  • cecenia

  • Mesaje scrise: 195
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2009

  • Mesaj Privat
DRobert a scris:Daca iti merg ventilatoarele cu senzorul de AC scos, in proportie de 80% ai senzorul dus, gasesti la dezmembrari la 100 RON cu aproximatie. Ai noroc, mie mi s-a dus calculatorul de racire si nu-mi mai mergea nimic nici racire motor nici Clima.

Am gasit la un magazin nu stiu daca pot sa'i scriu numele , oricum e cunoscut pe forum Very Happy , la 190 Ron , sper ca acesta sa fie " norocul meu" adica sa schimb doar senzorul , nu si calculatorul Confused
Din ce m-am documentat , de aici si de pe alte forumuri (alte tipuri de masini ) senzorul de presiune ar trebuii sa decupleze compresorul cand presiunea in instalatie e prea mare .. ceea ce mie nu mi se intampla , facea presiune mare si imi arunca freonu afara pe la compresor (am inteles ca e o supapa de evacuare) .. acum intrebarea mea este urmatoarea : Senzorul de presiune AC , trebuie sa decupleze compresorul in cazul in care presiunea este prea mare ? Sau sa mai fie si alt defect .. Rolling Eyes
Skip ads

  • DRobert

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Probabil, atunci cand ai facut testul cu agrafa, ti-a aparut 1540. Eroarea asta este de la Senzorul de presiune. Cand nu mai functioneaza(sau vreun fir intrerupt pe cablaj), nu mai da comanda catre compresorul de AC, deci, aerul nu-ti mai functioneaza. Eu sunt trecut prin asta, la mine a fost ECM-ul, nu se mai misca nici un ventilator, deoarece nu mai primea nici o comanda de la ECM (era ars). Dar cum am spus, sunt aproape sigur ca nu este de la ECM, deoarece el iti da comanda la ventilatoare (din moment ce se invart), daca era din el, iti garantez c nu se mai misca niciunul, deoarece el primeste INFO de la ECU si da comanda catre racire (GMV-ul) si aer conditionat. Ceea ce ai facut tu cu senzorul de presiune c l-ai scos si ai vazut c ventilatoarele merg de nebune, este un test tipic sa vezi daca este ECM-ul, sau altceva. Sper sa nu ai vreun fir intrerupt pe cablaj, pt c este mai greu de detectat.
Inainte sa cumperi senzorul, pune-l s vezi daca pleaca aerul, se demonteaza f usor (treb s dai bara jos sa-l poti demonta mai usor).
  • gaby_opc

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2010

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu clima....am fost sa bag freon din cauza ca se duse oringurile de la compresor ....le-am schimbat si surpriza.....ventilatorul de la clima porneste undeva la o presiune de cca 30 atmosfere,iar pe tester mi-a dat undeva pe la 12 atmosfere ,mecanicul mi-a spus sa schimb senzorul de presiune climatizare....ma puteti ajuta cu cateva pareri?
  • sz.cristi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2011

  • Mesaj Privat
bazare a scris:daca s-a aprins becul a stocat si o informatie. citeste codul de eroare cu metoda pseudo - agrafa si revino cu codul.

  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
salut.

Eu am o problema asemanatoare cu martorul "steluta de culoare portocalie", dar numai la contact, in loc sa se stinga unul dupa altul ca si celelalte beculete, acesta ramane aprins cu beculetul de baterie si cu cel de ulei. Dar la pornire motor se sting instant toate, inclusiv beculetul cu steluta. Erori nu am.
Poate sa imi spuna cineva daca e vre-o problema asta, pentru ca tot ce tine de AC si racire functioneaza perfect. In timpul mersului nu se aprinde nimic. Ce am observat este ca ventilatorul de pe radiatorul de apa se invarte numai la treapta 1, apa sta la 85-90 grade, e ok asa sau treapta a 2-a intra dupa 95 grade ? Mai am un ventilator de radiator rezerva si cu el tot asa se aprinde.

Sa demontez ECM-ul, sa incerc o curatare de pini sau ceva ? Ce parere aveti.

mersi......anticipat.
Skip ads

  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Degeaba am curatat, tot asa apare, dar pe youtube, in filmulete, cam la toate astrele asa e secventa de aprindere a martorilor. Daca va intereseaza cautati dupa Astra G cold start, sau Astra g start, ceva de genu.

Multi au ledurile lipsa de la cheita cu masina, de la radiator si evacuare. La mine era la fel, ledul de evacuare era rupt de catre idiotul dinaintea mea, era o problema cu motorul pe care am rezolvat-o ieftin de tot si am si lipit inapoi ledul.

bafta
  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
bunã, martorul portocaliu cu steluþã se aprinde cand pornesc ac. Ventilatorul de la climã se invarte o turã dupã care nimic. Compresorul merge iar cand se incãlzeºte radiatorul ac se opreºte. dacã nu opresc imediat motorul fierbe apa in motor. freonul a fost verificat de o firmã specializatã. sã fie vorba de o eroare?
  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut! Am descoperit trei erori stocate: prima 10-3-7-10, urmãtoarea 10-3-8-10 iar cea din urmã 10-5-7-1. Ce inseamnã? Poate cineva sã-mi spunã despre ce este vorba?

Opel Astra G Y17DT, EDITION 2000
  • roccatgaming

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
10 e de fapt 0 Smile

Deci codurile tale sunt:
P0370 - Timing Reference High Resolution Signal 'A' Malfunction - https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=70420
P0380 - Glow Plug/Heater Circuit 'A' Malfunction - https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=19395
P0571 - Cruise Control/Brake Switch A Circuit Malfunction - https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9615

Spor!
  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Mulþumesc de rãspuns ºi de corectare. Ai fãcut luminã. Deºi maºina merge perfect, prima eroare ar fi de la senzor pompã dereglat(!!!!), a doua de la o bujie incandescentã care a fost schimbatã ºi ultima de la un bec ars pe stop franã. Dar asta nu explicã de ce mi se aprinde martorul portocaliu cu steluþã la pornirea AC. Oricum, am fãcut programare la service auto Opel. Mulþumesc incã o datã. Baftã tuturor

Opel Astra G, EDITION 2000, Y17DT
  • roccatgaming

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Martorul se aprinde imediat ce pornesti AC-ul? Sau dupa o perioada? Aerul conditionat functioneaza corespunzator, adica iti raceste in masina?

Si eu am o problema intermitenta, in sensul ca o data la cateva saptamani se aprinde la mersul prin oras martorul de la racirea electronica a motorului, si in acel moment pornesc ambele ventilatoare la maxim, masina devenind un aspirator zgomotos Confused . Dupa oprire si racirea motorului, cateva saptamani iarasi merge totul ok. La diagnoza imi da ceva coduri legate de temperatura lichidului de racire cum ca ar fi out of range, deci banuiesc ca senzorul de la apa din termostat are probleme.
  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut! Martorul se aprinde la cateva secunde. Compresorul funcþioneazã. Sãptãmana trecutã am umplut instalaþia cu freon cã aveam puþin (250 ml) dar in 5 ani cred cã e normal sã mai piardã. Problema e cã la mine nu mai porneºte nici un ventilator ºi imi fierbe apa in motor. Dacã opresc 5 minute motorul ºi inchid ºi AC iºi revine (martorul nu se mai aprinde) deci ventilatorul motorului iºi face treaba, iar dacã apãs din nou AC, istoria se repetã. E bizar totuºi cã la pornirea AC ventilatorul climei se invarte o turã sã spun, dupã care nimic. Nu am nici o eroare stocatã despre climã sau rãcirea motorului.
  • roccatgaming

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Sugestie: daca iti faci diagnoza cu Op-Com, erorile legate de racirea electronica a motorului trebuie sa le citesti in sectiunea dedicata, nu de pe ECU. Trebuie sa alegi in program modulul de racire electronica si din el sa citesti codurile stocate, pentru ca racirea e controlata de un calculator separat, aflat sub borcanul de la spalatorul de parbriz, in spoiler.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR