Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tutoriale despre curatare EGR si throttle la Z16XE gasesti pe forum.
Despre P1483 iti recomcomand sa cauti sa instalezi TIS 2008, gasesti destule link pe forum, abia acolo esti "rege".
Skip ads

  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Ma scuzati ca intervin .
Eu am cautat celebra gaurica din throtlle body si nu am gasit-o. Z16XEP nu are asa ceva ?
  • stan corina

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am gasit tutorial si pentru throttle si pentru egr. cauta bine ca le gasesti . si sunt foarte utile si explicite. o sa te ajute mult , trebuie doar sa ai rabdare si timp . succes . tine-ma la curent cu rezultatele . eu desfac cu sotul meu egr vineri si o sa-ti spun ce s-a schimbat si ca a fost de greu sau usor . succes cody..
  • cody

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 1600
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ms lafel o seara placuta
Skip ads

  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
In sfarsit apar ceva detalii legate de pedala de acceleratie! Mie nu mi se pare totusi asa usor de dat jos!
1 Cum se scoate mufa cu cabluri de la pedala? Sigur nu-i sudata? Very Happy
2 Daca reusesc s-o scot (mufa) o sa gasesc si celelalte doua piulite de prindere a pedalei? Pana acum n-am gasit decat piulita din partea de jos. Embarassed
3 Daca reusesc sa dau pedala jos, curatarea o sa o fac cu WD40, sau trebuie sa o fac cu altceva?

Incomoda ca naiba pozitia pentru scoaterea pedalei!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai o piulita jos si doua sus, dupa asta vezi ca are o siguranta care se trage lateral la voi, e simplu. Curatarea se face cu spray contacte fara ulei.
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
O sa incerc. Cele doua piulite de sus le gasesc dupa ce scot mufa cu fire? Siguranta ce rol are, de a tine mufa pe pedala sau face parte tot din prinderea pedalei pe caroserie? Intreb pentru ca e incomod ca dracu' acolo, totul se face mai mult pe pipaite!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Orice conector are siguranta ca sa nu sara de la hopuri/vibratii. Piulitele le accesezi cu o cheie cu cruce cardanica ca e mai usor asa.
Skip ads

  • stan corina

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am curatat si EGR si nu exista ameliorai semnificative in comportamentul masinii. sunt in lipsa de idei.. la prima pornire merge foarte bine si in scurt timp se pierde puterea de accelerare.
nu stiu ce pot sa-i mai fac dar raman deschisa sugestiilor pentru care va multumesc..
  • cody

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 1600
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pacat chiar asteptam cu interes rezolvarea problemei.dar cum sa intamplat dintro data nu a mai vrut sa traga ,la mine sa intamplat toata nebunia dupa ce am alimentat la rompetrol.....inainte alimentasem numai petrom 95 si nu am avut nici macar o problema!
  • stan corina

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
noi alimentam la moll si nu am facut nici o modificare in alegerea combustibilului ; si felul in care merge acum l-am observat imediat dupa curatare throttle. de atunci tot ce am curatat, respectiv pedala si EGR nu au adus modificari.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am avut odata un caz tot cu un Z16XE, tot cod clapeta. Treaba era ca de la bobina de inductie proasta s-a infundat catalizatorul.
Eu zic sa mergi la intilnire si poate vine cineva cu throttle asemanator, faci o proba cu altul.
Skip ads

  • stan corina

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
multumesc
  • cody

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 1600
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ai rezolvat ceva?
  • stan corina

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am reusit sa stricam valva EGR in timp ce o curatam , asa ca am fost nevoiti sa o inlocuim cu una noua . insa dupa inlocuire nu s-a schimbat mersul masinii , asa ca nu asta a fost problema . acum urmeaza sa schimbam distributia si inclusiv pompa de apa. suntem programati luni dupa-amiaza si dupa aceea te anunt . tu ce ai mai facut?
  • cody

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 1600
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
din pacate nimic pentru ca bani nu sunt momentan si nici timp liber deloc ....de luni intru in concediu si o sa fac tot posibilul sa ma ocup de ea:)
  • stan corina

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am schimbat distributia si pompa de apa. nici o schimbare. oricum astea trebuiau facute ca rolele de distributie erau uzate. daca descopar ceva nou te tin la curent , cody. sper sa faci si tu la fel.
  • cody

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 1600
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
o sa incerc maine ca am putin timp sa-=l contactez pe colegul cu ecu poate poate cato km acvea masina de ai schimbat distrib a mea are 70000 nu am schimbat inca da am de gand ...!
  • stan corina

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
avea peste 100.000 km
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
stan corina incerca rescriere soft ECU daca ai deschis throttle (partea capsulata) si totul pare ok. Iti trebuie numai un fisier de Z16XE de Vectra, se citeste al tau, se compara, se scrie cel nou, se programeaza optiunile care difera (AC, ABS etc) si mergi la probe. Eu am reusit asa la o Vectra Z16XE 2001, simptomele erau la fel, atunci tare greu a fost ca nu aveam cu ce, astia cu tech2 erau extrem de scumpi, pina la urma am gasit unul care facea tunning, ala a fost baiat ok ca pret, bai frate poate o sa mearga poate nu...din pacate fisierul nu il mai am dar daca dam sfoara pe forum poate te ajuta cineva. Din pacate nici pacientul nu mai stiu unde a ajuns, omul a vindut masina ca in 3 luni l-a disperat, pompa benzina, bobina inductie, misfire 1 si 4 din ECU, radiatorul, a inceput sa pape ulei ca o dacie, a lipit radiatorul AC care era sita, a picat compresorul....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR