Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • cont-sters-13103

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salutare.tensiunea la a mea,fara consumatori e undeva la 13,9V iar cu consumatori(faza lunga,proiectoare,radio)e undeva la 13,5V.Am motive de ingrijorare?Poate fi si de la contacte imperfecte?bateria e noua(max.1 an)Varta de 75A.multumesc
Skip ads

  • malmo

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu zic ca e normala.Cei de la garantie ce zic?
  • adrix

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Agila 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salutare, cum pot sa-mi verific tensiunea la baterie?
Multumesc.
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cu un voltmetru pe bornele bateriei
Skip ads

  • B-14-RBL

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut am si eu o problema bateria imi arata beculetul verde dar masina nu mai porneste imi arata normal la incarcare Sad ce poate sa fie ma lasat bateria?
  • florys

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2010

  • Mesaj Privat
lucian_v a scris:Profit de ocazie si intreb si eu ceva
De ceva timp mi se tot aprindea becul de la baterie si in final a murit bateria (fiindca era veche am fost convins mereu ca de la asta se aprinde)
Am luat o baterie noua cu aceeasi parametri cu cea veche si surpriza....tot se aprinde becul
Ce am observat este ca am variatie de tensiune pe ea de la 12.5 la 14v.....asta in mers evident. Detectorul de radar afiseaza si tensiunea bateriei de aceea stiu asta.
Ce as putea sa fac?
Va multumesc

  • meshterul

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2009

  • Mesaj Privat
o intrebare, daca este permis:
in ultimul timp masina mea a inceput sa porneasca tot mai greu, mai ales ca afara temp a scazut sub 0 grade dimineata. iarna trecuta insa la -28 grade pornea destul de usor.
am masurat voltajul cu motorul oprit, dimineata, si am o valoare de 11,7 - 11,8
ar trebui sa schimb bateria? ea are tot verde la ochiul acela care indica daca s-a consumat.
va multumesc!
  • licumilosescu

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Porneste mai greu sau invarte mai incet?
Skip ads

  • meshterul

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2009

  • Mesaj Privat
de invartit, invarte! numai ca porneste mai greu, adica invarte de 5-6 ori pina sa porneasca. ai idee ce ar putea fi? eu unul m-am gandit la baterie, insa...dupa ce m-am mai interesat, se pare ca bateria e in parametri normali.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@meshterul - bateria ar trebui sa aiba minim 12V cand e motorul oprit. Daca ai motorizare pe benzina si porneste greu cand e foarte frig afara recomand un aditiv de benzina daca este diesel verifica bujiile incandescente
  • meshterul

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2009

  • Mesaj Privat
ok! mc mult ptr sfat!
mai ne ma duc sa verific bujiile incandescente!
  • corsamare

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Asta e genul de situatie multicriteriala.
Sunteti sigur ca voltmetrul arata corect? 11,7 pe gol e cam putin; mie la benzinare aveam sanse de pornire doar daca motorul era in stare perfecta (sub zero, dar nu prea departe!)
Dieselul are "calitatea" de a fi si mai sensibil la frig (si necesita baterie mai mare, bujiile de preincalzire consumand si ele destul!)...
Probabil ca, daca nu aveti ceva de remediat prin instalatie (alternator, regulator, contacte-cablaj), veti avea de cumparat o baterie noua!

Nu am primit informatii despre acea baterie care se descarca dupa cateva zile de nefolosire...

Toate cele bune!
Skip ads

  • licumilosescu

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Se mai incarca si singura. Adica isi mai revine, asta cand e buna bateria.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
asa este dar nu daca afara sunt -20 grade C; se reincarca daca afara e temperatura pozitiva. Oricuma ar fi, incarcarea normala este undeva intre 14-14.5 V la Opel si bateria cu motorul oprit fara nici un consumator nu are voie sa scada sub 12.5V iar la pornire sub 10V caz in care se aprinde si ramane aprins cateva secunde martorul de ABS (scrie in cartea masinii asta)
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Aia cu beculetul de la abs e altfel. Am patit-o eu azi. De ceva vreme, diminetile imi pornea putin mai greoi. Azi mi s-a aprins pt o perioada scurta de timp martorul abs, ceea ce inseamna ca sistemul abs s-a deconectat datorita incarcarii slabe sau a tensiunii din baterie slabe. Asta inseamna ca pana nu remediez problema incarcarii/bateriei, risc sa raman cand mi-e lumea mai draga fara abs.
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
mie imi incarca 13,7 la relanti fara nici un consumator iar cu consumatori 12,9-13v. l-am dat jos de pe masina si am mers la mecanic cu el. avea un joc f mic in lagar deci am schimbat si rulmentii cu unii noi skf relativ ieftini (27 lei si 14 lei) si releul de incarcare caci el a fost buba majora. nu am apucat sa il montez dar peste 2 zile aprox iese si masina din service si revin cu feedback Smile

p.s. pornea relativ greu masina adica invartea de 3-4 ori pana pornea la rece si licareau foarte scurt la pornire becul de abs sau cel de check engine si la fiecare pornire primeam codul asta:
P1590 Engine Running Signal Low Input
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
florinianc a scris:Aia cu beculetul de la abs e altfel. Am patit-o eu azi. De ceva vreme, diminetile imi pornea putin mai greoi. Azi mi s-a aprins pt o perioada scurta de timp martorul abs, ceea ce inseamna ca sistemul abs s-a deconectat datorita incarcarii slabe sau a tensiunii din baterie slabe. Asta inseamna ca pana nu remediez problema incarcarii/bateriei, risc sa raman cand mi-e lumea mai draga fara abs.


daca ai citi manualul de utilizare ai vedea ca acolo scrie clar ca daca se aprinde si apoi se stinge este datorita tensiunii scazute de la baterie. Daca ramane in schimb aprins atunci inseamna ca nu iti mai functioneaza deloc...
  • Lazar C

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2009

  • Mesaj Privat
se pare ca tot citesc pe forum si nu ma lamuresc...am zis ca poate gasesc solutia fara a mai posta.....mie fara consumatori imi incarca 13,9 v iar cu consumatori poate scadea si sub 13 v. tin sa precizez ca bateria este noua, inainte sa schimb bateria, cea veche nu mai pornea la temperaturi scazute dimineata asa ca am fost la un service unde mi-a spus ca incarcarea este buna. am dedus ca problema este bateria. asa ca am luat o baterie noua. cand m-am dus sa imi faca garantia...surpriza.....nu incarca alternatorul bine. precizez ca atunci cand dau drumu la consumatori ,relantiul are fluctuatii mari. va rog spuneti-mi ce sa fac. multumesc
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
la tine cred ca este blocul de stabilizare a tensiunii alternatorului.... incearca sa vezi si ce tensiune da alternatorul direct la bornele lui si apoi iti dai seama daca este si din blocul de diode al alternatorului sau numai din blocul de stabilizare a tensiunii asa numitul regulator de tensiune
  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
buna ziua am si o problema si nu prea-i dau de cap:am un astra g motor y 20 dth an fab 2003,iam cumparat baterie bosch in sep 2009 de 750A a mers fara probleme,in iarna asta de cid a dat frigul a inceput sa-mi faca figuri pornind motorul cam greu,invirtitnd mult cam balbait si mi se aprind si becurile in bord ca la orga de lumini Smile.am fost la cei de unde am luat bateria si mia masurat-o cu motorul pornit si fara consumatori imi arata 13,6-13,7 iar cind am aprins farurile pe faza lunga imi arata 13,2-13,3 sa fie de la incarcare mentionez ca atunci cind o pornesc mi se opreste si casetofonu.daca este sa fie de la incarcare stie cineva prin focsani un electician bun si ca pret si ca meserias?
Va multumesc anticipat o zi buna tuturor
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR