- florin baltatescu
- **
- 420 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Astra 1996 X16XEL
- Neamt
florin baltatescu
- Mesaje scrise: 420
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- gabytzuxxl
- ***
- 833 mesaje
- din 03 Jul 2009
- Bucuresti
gabytzuxxl
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat
octavio70
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2014
- Mesaj Privat
plec la munca cu masina..cam 12km cind sa ajung se aprinde becul cu bateria.
nu-l bag in seama(oricum nu schimba nimic)
ma intorc acasa si incep sa se aprinda..mai intai becul cu bateria dupa ala cu masina cu o cheie pe ea dupa abs airbag tot...incep sa clipeasca ca pomul de craciun chiar faceam curba sa intru in parcare ramin fara directie....scuze fara servo a trebuit sa trag serios de volan sa tin strada buna.
am pus aparatul sa masor imi arata 11.8v
cam putin
dupa mine alternatoru e pa
nu-l bag in seama(oricum nu schimba nimic)
ma intorc acasa si incep sa se aprinda..mai intai becul cu bateria dupa ala cu masina cu o cheie pe ea dupa abs airbag tot...incep sa clipeasca ca pomul de craciun chiar faceam curba sa intru in parcare ramin fara directie....scuze fara servo a trebuit sa trag serios de volan sa tin strada buna.
am pus aparatul sa masor imi arata 11.8v
cam putin
dupa mine alternatoru e pa
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Inchide masina din telecomanda dar capota ridicata, decupleaza bateria sa nu o termine de tot alternatorul, o pui in casa la incarcat. Cu ea incarcata complet si daca e buna poti merge pana la un service, atentie sa nu folosesti consumatori gen ventilatoare, ac, faruri.
Partea proasta e ca daca esti in Italia aia te rup, grija ca la tine releul (pe limba ta) e cu pin de control incarcare.
Partea proasta e ca daca esti in Italia aia te rup, grija ca la tine releul (pe limba ta) e cu pin de control incarcare.
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
smiley
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
http://www.rombat.in/index....aterii-de-pornire
las linkul asta care raspunde la multe dintre intrebarile de mai sus, si aveti si un tabel foarte util care va arata gradul de incarcare al bateriei cu motorul oprit.
las linkul asta care raspunde la multe dintre intrebarile de mai sus, si aveti si un tabel foarte util care va arata gradul de incarcare al bateriei cu motorul oprit.
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
opel_rsi
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2013
- Mesaj Privat
Buna.
Am verificat azi tensiunea la baterie (Varta B18 44Ah 440A) la masina mea (Astra G X12XE).
Dupa cel putin 6 ore de stationare, tensinea la borne era 12.33-12.36V
In momentul in care am pornit motorul a coborat cu aprox 1.1V (11.2V) si a urcat in cateva secunde la 14.14-14.16V
Am pornit farurile de intalnire: 14.03-14.05V
Far+dat drumul la ventilatie (poz. maxima -4-) - scade la 13.80-13.85V
Am oprit farul si ventilatia: urca doar pana la 14.02-14.06 fluctueaza
Am dat drumul la dezaburire geamuri spate si brusc a scazut la 12.3-12.5V pentru cateva secunde si a urcat pana la 13.75-13.8V
Am oprit toate consumatoarele si sta pe la 14.01-14.05V chiar dupa 4-5 minute desigur stationand. Daca accelerez putin, urca pe la 14.07V
Daca opresc motorul sta pe la 12.6V
E normal sau sa-mi fac griji?
Mentionez ca am si fluctuatii la relanti de 100-200 rot/min, dar este cand sta la 800 si din senin fara sa accelerez urca si pe la 1500-1600.
Niciodata nu am avut probleme cu pornirea, porneste la sfert de cheie.
Multumesc de ajutor!
Am verificat azi tensiunea la baterie (Varta B18 44Ah 440A) la masina mea (Astra G X12XE).
Dupa cel putin 6 ore de stationare, tensinea la borne era 12.33-12.36V
In momentul in care am pornit motorul a coborat cu aprox 1.1V (11.2V) si a urcat in cateva secunde la 14.14-14.16V
Am pornit farurile de intalnire: 14.03-14.05V
Far+dat drumul la ventilatie (poz. maxima -4-) - scade la 13.80-13.85V
Am oprit farul si ventilatia: urca doar pana la 14.02-14.06 fluctueaza
Am dat drumul la dezaburire geamuri spate si brusc a scazut la 12.3-12.5V pentru cateva secunde si a urcat pana la 13.75-13.8V
Am oprit toate consumatoarele si sta pe la 14.01-14.05V chiar dupa 4-5 minute desigur stationand. Daca accelerez putin, urca pe la 14.07V
Daca opresc motorul sta pe la 12.6V
E normal sau sa-mi fac griji?
Mentionez ca am si fluctuatii la relanti de 100-200 rot/min, dar este cand sta la 800 si din senin fara sa accelerez urca si pe la 1500-1600.
Niciodata nu am avut probleme cu pornirea, porneste la sfert de cheie.
Multumesc de ajutor!
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
mitosu- Suspendat
- 787 mesaje
- din 08 Jun 2012
- Astra 2012 a16xer
- Bucuresti
mitosu- Mesaje scrise: 787
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2012
- Mesaj Privat
opel_rsi
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2013
- Mesaj Privat
@mitosu: Cureaua de accesorii a fost schimbata in Decembrie (Gates), impreuna cu distributia (GM).
De mentionat, cand stationez (masina pornita desigur) si misc de volan, scade intensitatea luminii farurilor si a luminii din interior. Sau cand pornesc motorul, in prima faza intensitatea luminii la casetofon (si a celorlalte lumini interioare) este scazuta si se lumineaza in totalitate dupa cateva secunde.
Poate fi de la incarcarea greoaie a alternatorului combinat cu un motor de capacitate mica (1.2L), sau ?
Multumesc de aprecieri.
De mentionat, cand stationez (masina pornita desigur) si misc de volan, scade intensitatea luminii farurilor si a luminii din interior. Sau cand pornesc motorul, in prima faza intensitatea luminii la casetofon (si a celorlalte lumini interioare) este scazuta si se lumineaza in totalitate dupa cateva secunde.
Poate fi de la incarcarea greoaie a alternatorului combinat cu un motor de capacitate mica (1.2L), sau ?
Multumesc de aprecieri.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
mitosu- Suspendat
- 787 mesaje
- din 08 Jun 2012
- Astra 2012 a16xer
- Bucuresti
mitosu- Mesaje scrise: 787
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2012
- Mesaj Privat
ai incercat cu o baterie de amperaj mai mare? eu la corsa motor a12xer am baterie de 50A din fabrica.
ai un scurt in baterie, posibil bateria pe duca.
mai bine faci proba cu o alta baterie si vezi daca mai ai aceleasi simptome.
daca e de la baterie si trebuie sa o schimbi atunci ia o baterie de cel putin 50 A.
la astra am schimbat de vreo 2 luni bateria din fabrica de 55A si 2 ani utilizare cu una de 60A, aveam nite simptome urate la pornire sau cand porneam climatronicul+lumini. de fapt am avut o atentionare asta iarna cand a scazut in 10 volti.
acum sunt multumit de faptul ca am schimbat bateria si totul e perfect.
ai un scurt in baterie, posibil bateria pe duca.
mai bine faci proba cu o alta baterie si vezi daca mai ai aceleasi simptome.
daca e de la baterie si trebuie sa o schimbi atunci ia o baterie de cel putin 50 A.
la astra am schimbat de vreo 2 luni bateria din fabrica de 55A si 2 ani utilizare cu una de 60A, aveam nite simptome urate la pornire sau cand porneam climatronicul+lumini. de fapt am avut o atentionare asta iarna cand a scazut in 10 volti.
acum sunt multumit de faptul ca am schimbat bateria si totul e perfect.
WIZZ
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2013
- Mesaj Privat
salut baieti. Am si eu o problema. Am tot cautat pe peste tot si nu stiu ce sa cred.
Am un Opel Astra H 1.6 Z16XER (benzina) 85 kw ,an 2008. De curand mi-a murit bateria si fiind vineri seara am intat in panica datorita faptului ca nu se inchidea masina.
Asa ca am pus mana pe telefon si mi-am sunat "mecanicul" rugandu-l sa imi recomande o firma de acumulatori auto. Mi-a recomandat MOLL ( firma nemteasca etc ).
Am sunat imediat, si a venit sa o inlocuiasca. Ideea e ca nu a fost ieftina deloc ( 330 lei + 15 lei "curieratu" + montatu ). Ce-i drept am garantie 3 ani, cu o mica "revizie" odata la 6 luni la sediul lor.Bateria este de 62 mA, avand in vedere ca vechea baterie era un Rombat de doar 55 mA.
Ok, renunt la introducere si trece la subiect. Cand mi-a pus aparatul de masurat , imediat dupa ce a montat bateria, a reiesit ca masina are un consum de "curent in gol" de 0.22 mA, ceea ce a spus Nenea ca e foarte mult ( din ceea ce mi-a zis ar fi trebuit sa fie undeva intre 0.02 si 0.08 mA ). Tensiunea de incarcare cu motorul pornit - cu consumatori este de 14.8
- fara consumatori este de 14.5.
Din ce spune acest Nene, este ideala.
OK, si acum intrebarea mea : Cat dracu tre' sa fie acest consum " de curent in gol '' ? Pt. ca Nenea spune ca nu imi da garantia de 3 ani, in aceste conditii si ca trebuie neaparat sa ma duc la un electrician auto
Am un Opel Astra H 1.6 Z16XER (benzina) 85 kw ,an 2008. De curand mi-a murit bateria si fiind vineri seara am intat in panica datorita faptului ca nu se inchidea masina.
Asa ca am pus mana pe telefon si mi-am sunat "mecanicul" rugandu-l sa imi recomande o firma de acumulatori auto. Mi-a recomandat MOLL ( firma nemteasca etc ).
Am sunat imediat, si a venit sa o inlocuiasca. Ideea e ca nu a fost ieftina deloc ( 330 lei + 15 lei "curieratu" + montatu ). Ce-i drept am garantie 3 ani, cu o mica "revizie" odata la 6 luni la sediul lor.Bateria este de 62 mA, avand in vedere ca vechea baterie era un Rombat de doar 55 mA.
Ok, renunt la introducere si trece la subiect. Cand mi-a pus aparatul de masurat , imediat dupa ce a montat bateria, a reiesit ca masina are un consum de "curent in gol" de 0.22 mA, ceea ce a spus Nenea ca e foarte mult ( din ceea ce mi-a zis ar fi trebuit sa fie undeva intre 0.02 si 0.08 mA ). Tensiunea de incarcare cu motorul pornit - cu consumatori este de 14.8
- fara consumatori este de 14.5.
Din ce spune acest Nene, este ideala.
OK, si acum intrebarea mea : Cat dracu tre' sa fie acest consum " de curent in gol '' ? Pt. ca Nenea spune ca nu imi da garantia de 3 ani, in aceste conditii si ca trebuie neaparat sa ma duc la un electrician auto
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Nenea ala trebuia sa faca masuratoare la vreo juma de ora dupa ce masina s-a incuiat, ca sa se linisteasca comunicatia pe canbus intre module. Da na, nu poti sa le stii pe toate, cum nici eu nu le stiu. 14.5- 14.8 e cam mare. Bateria nu e in mA, ca abia aprinzi cateva leduri la curentul ala. Citeste mai atent eticheta.
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
WIZZ
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2013
- Mesaj Privat
Deci practic voi imi spuneti ca ar trebui sa incerc astazi, dupa ce s-a mai linistit sa vad ce valori imi da. Problema este ca nu am aparat de masurat, dar fac eu rost pana la urma.
Cat despre greseala mea cu mA, sorry...nu ma pricep. Acum am inteles
Voi reveni cu un raspuns dupa ce ii mai pun odata acel aparat de masurat. Mersi de raspunsuri.
Cat despre greseala mea cu mA, sorry...nu ma pricep. Acum am inteles
Voi reveni cu un raspuns dupa ce ii mai pun odata acel aparat de masurat. Mersi de raspunsuri.
romi2
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
Salut la toata lumea! Motor x20xev alternator 100Ah Bosch, Problema mea este ca la pornirea motorului altenatorul nu incarca decat daca accelerez peste 2000 ture (atunci se ,,excita"), iar incarcarea este de 13,5-13,7 la bornele bateriei, pe alternator am 14-14,1.Am verificat si curatat borne,cabluri,fire. Am schimbat inclusiv altenatorul, dar si cu asta se comporta la fel.Altenatorul a fost schimbat crezand ca s-a dus regulatorul de tensiune,iar unul de Bosch costa peste 140lei. Daca aveti idei despre ce as mai putea verifica v-as fi recunoscator.
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Spuneti-mi si mie va rog, la relanti daca am farurile aprinse, cd playerul si dezaburirea pornita, e normal sa stea la 12,4v incarcarea in meniul ascuns. Mi-a schimbat releu, punte de diode dar mi se mai aprinde martorul cu cheie si eroare 062101 legata de alternator.. Intreb pentru ca vreau sa ma duc sa fac scandal la servis, si stilul lor va fi sa imi spuna ca e normal sa fie asa..