Ai uitat parola?


  • Papilica

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
ufff. dar cu incarcarea la borne 14.2 si in meniul ascuns 13.5 nu cred ca e normal la toti arata 14.1 14.2
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,042
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
am vazut si eu diferente intre ce arata bc ascuns si realitate.
Eu mi-am facut asa ceva pe masina:
https://www.clubopel.com/vie...46&highlight=
Informatia data de multimetrul asta e identica cu cea data de un aparat de masura profesional (am masurat la o firma care se ocupa cu garantiile la bateriile de masina) dar bc ascuns imi da cam cu 0.3v mai putin...
  • F10RYN1204

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare! Cu motorul pornit la relantiu fara consumatori am o tensiune de incarcare pe baterie de 14,3-14,4 iar daca pornesc consumatorii scade la 11,4 - 11,8, e normal? sau am vreo problema pe undeva? mentionez ca bateria are cam 5 ani, sa fie din cauza asta ca e bateria cam slaba?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,432
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Si ce consumatori ai pornit - ai incercat sa ii pornesti pe rand (fiecare in parte) sa vezi la ca care din consumatori scade mai mult...
Si cat are bateria la borne inainte de prima pornire.
  • F10RYN1204

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
I-am pornit pe rand si scade tot mai mult pe masura ce pornesc mai multi.. asta am constatat, dar nu prea am luat in seama la care din ei scade mai mult, din ce am impresia la faza scurta mi se pare ca scade pe la 12 v si ceva... si bateria are 12 v inainte de pornire din cate stiam, am masurat-o mai demult, acum 1 luna si ceva - 2, acum recent nu. O sa o mai verific, e posibil ca sa fi "slabit", am dat cam mult la automat, nu pornea dupa curatarea egr-ului si e posibil sa fie si asta cauza, am masurat la scurt timp dupa pornire si sa fie si bateria slabita + ca e cam veche...
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,432
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Si ce baterie ai pe ea? Ah

Poti incerca sa faci o proba cu o baterie imprumutata.
  • F10RYN1204

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
70 Ah, mai am una de 95 Ah, o sa incerc cu aia, dar sa vad cum o leg la borne, cu un cablu, ceva. ca nu imi incape in compartimentul ei...
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,042
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Cei mai mari consumatori sunt:
Dezaburire luneta
Aeroterma
Servodirectia (daca e electrica)
Abia apoi sunt farurile.
Daca vreun (alt) consumator e in scurt, e posibil ca si acesta sa produca o scadere mare a incarcarii.

Pui aparatul de masura pe masina si pornesti cate un consumator si vezi la cat scade incarcarea.
Dupa ce il identifici pe cel care scade mult incarcarea, mergi pe fir si incerci sa afli cauza.
La o "incarcare" sub 12.6v tu deja consumi din baterie si nu o mai incarci, deci te poti trezi ca nu iti mai poate porni motorul.
  • F10RYN1204

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
O sa verific asa sa vad la care din ele scade mai mult incarcarea, deocamdata am evitat sa merg cu prea multi consumatori pana vad cum sta treaba, revin cu detalii. Multumesc!
  • F10RYN1204

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Problema rezolvata! Se pare ca bateria era slaba, de acolo si diferenta asa mare de tensiune.. dupa cateva drumuri s-a mai incarcat bateria si acum am am incarcare normala... 14 v fara consumatori si 13.7 v cu consumatori.
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 754
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Papilica a scris:ufff. dar cu incarcarea la borne 14.2 si in meniul ascuns 13.5 nu cred ca e normal la toti arata 14.1 14.2

Verifica sa nu ai vreun contact imperfect in panoul de sigurante. Umbla la toate sigurantele din compartimentul motor, le desfaci , apoi le pui la loc. De asemenea incearca sa strangi si suruburile din panoul de sigurante (ele au rol si de masa). bafta!
  • Papilica

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Multam de suruburi nu stiam am sa ma uit.
  • code01011

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Insignia A20DTH din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Aug 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare

Am avut in sfarsit prima problema la masina de cand o am ...
Ieri dimineata am plecat la serviciu fara probleme. Dupa 8 ore, la plecare, masina nu mai pornea, toate simptomele a unei baterii descarcate.
Am pus un redresor pe ea si in 15 minute a pornit si am plecat acasa.

Dimineata asta nici cu redresor nu mai pornea. Eram sigur ca e numai bateria de vina fiind inca bateria originala (an 2013) si am mers la service cu intentia sa cumpar alta baterie.

Baieti de la service au pus un tester pe borne si mi-au spus din prima ca este alternatorul de vina pentru ca tensiunea de alimentare variaza prea mult. Au luat o baterie de la ei si au cuplato la masina si nici asa nu a pornit si acolo sa convins ca este alternatorul de vina.

Acum, urmeaza sa scoata alternatorul si sa il verifice.
Eu ma pregatesc sa cumpar unul nou sau sh, depinde.

As vrea sa stiu ce alternator imi trebuie (o sa aflu maine de la service dar pana atunci as dori sa ma documentez si eu). Din VIN scrie asa "KG9 = ALTERNATOR,140AMP" deci amperi ii cunosc dar am vazut ca sunt alternatoare cu tensiune de alimentare 12V si 14V si nu stiu de care imi trebuie mie. Cum pot sa aflu ce alternator imi trebuie?
Ma puteti ajuta?

Motor A20DTH (insignia 2013)
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,549
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Ai nevoie de 13588306 sau 95515963 (14V, 140A, 6 nervuri).
  • code01011

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Insignia A20DTH din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Aug 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Din cautarile mele pe la dezmembrari, la 140 de amperi am gasit numai GM13502581 ... exemplu : https://dezma-auto.ro/517938...dti-id211673.html

Chiar si la magazine de piese auto noi nu am gasit pe acel cod (poate nu am cautat eu bine, mai stii ...)

Zici ca nu merge la masina mea?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,549
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Se pare că ai dreptate, sunt echivalente... același alternator este montat și pe Astra J cu aceeași motorizare...
  • sobyta19

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
salut,am si eu o problema cu un opel insignia a20dth.Ieri am inlocuit alternatorul deoarece cel vechi huruia,pe masina am avut alternatorul de 140A si eu am cumparat alternator nou de 100A (am observat ca la dezmembrari majoritate masinilor au de 100A acelasi motor acelasi an).Problema este ca imi apare in bord Service battery charging system desi masurat la baterie incarca 14,3V.Oare eroare apare pentru ca este de 100A si este insuficient sau are vreo siguranta pe undeva,la montaj am uitat sa deconectez bateria si am facut un mic scurt intre fir si caroserie..Orice sfat e bun venit.Multumesc.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,432
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Situatia cam seamana cu a lui colegu chiar daca sunt diferite.
Verifica daca ai legat bine.
https://www.clubopel.com/vie...p=1958129#1958129
  • sobyta19

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am cablul gros si o mufa cu 2 fire care intra intr.o singura pozitie.Sa incerc sa inversez firele din mufa intre ele?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,432
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
(NU cred ca este indicat)
Eu as verifica daca papuci din mufa - poate unul din ei nu face contact.
Poate te ajuta colegi...

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata