Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • ely0095

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2009

  • Mesaj Privat
acum 2 luni mi-am cumparat un opel tigra din96,dar nu am mers cu el decit o zi pentru ca imi arunca apa afara din vasul de expansiune.am dus-o la mecanic si mi-a zis ca e garnitura de chiulasa,am cumparat-o el a schimbat-o ,dar degeaba.i-am mai sachimbat si termostatul si capacul de la vas,dar degeaba.au inceput sa plesneasca furtunele.am dus-o inapoi si acum mi-a zis ca trebuie sa schim chiuloasa.nu mai stiu ce sa fac,asa ca va rog ajutati-ma !
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Planeitatea chiuloasei ai facut-o ? scapa presiune de la vreunul din cilindrii pe circuitul de apa , garnitura de ce producator era facuta ?
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salut! subscriu la ceea ce a zis Visse: daca nu ai facut planeitatea este putin probabil sa o poti etansa.Chiulasa se strange foarte tare(cel putin la motorul y20dth) si se poate deforma in sensul ca poate copia planul(suprafata) blocului motor, poate a foft chiulasa deformata pentru ca a fiert apa si s-a mers cu masina asa.Mai poti avea fisura la cilindri si sa scape pe acolo presiune sa-ti presurizeze instalatia de racire peste limita. Spor la munca!
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Aceeasi probl am avut-o si eu , dupa schimbare garnitura chiuloasa scapa presiune de la unul din cilindrii spre circ de apa , se pare ca garnitura a fost cauza , producator victor reinz , a 2-a garnitura am pus-o dupa ce am facut planeitatea chiuloasei iar la garnitura am ales alt producator .
Skip ads

  • Packard

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1990 1.5 td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2006

  • Mesaj Privat
asi sugera si verificare functionarii pompei de apa ..poate nu mai merge corespunzator
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
aceeasi problema o am si eu pe un kadett 1200 din 1981 si am schimbat garnitura de chiulasa de 4 ori facut plan la motor si la chiulasa,fara termostat face presiune in circuitul de racire si fierbe motorul la condus sportiv am verificat chiulasa sa nu fie fisurata,pompa de apa nu are nimik termocupla e ok si radiatorul e curat bec si tot face presiune deja nu maistiu ce sa-i fac.Am verificat si camasile sa nu aiba fisura si nimik singura chestie ar fi sa schimb garnitura cu alta de la alt producator (acum am Glaser)
  • daniel30

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
trebuia sa iti faca neaparat planeitatea chiulasei mai verifica daca nu cumva ai radiatorul infundat si sa iti mearga si ventilatoarele sa verifici au doua viteze intradevar la tigra temperatura ridicata e o problema ai ac. pe ea ? apropo ce motor ai de 1.4 sau 1,6?
  • ely0095

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2009

  • Mesaj Privat
daniel30 a scris:trebuia sa iti faca neaparat planeitatea chiulasei mai verifica daca nu cumva ai radiatorul infundat si sa iti mearga si ventilatoarele sa verifici au doua viteze intradevar la tigra temperatura ridicata e o problema ai ac. pe ea ? apropo ce motor ai de 1.4 sau 1,6?

mecanicul mi-a zis ca a pus mastik[nu stiu ce e ala] ,si apoi a pus garnitura de chiuloasa,el o tot da ca trebuie sa schimb chiuloasa.motorul este de 1.6
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
N-am auzit de pus mastic(posibil silicon pt garnituri) la chiuloasa.
Nu se face asa ceva.
  • alex_rx

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
ely0095 a scris:acum 2 luni mi-am cumparat un opel tigra din96,dar nu am mers cu el decit o zi pentru ca imi arunca apa afara din vasul de expansiune.am dus-o la mecanic si mi-a zis ca e garnitura de chiulasa,am cumparat-o el a schimbat-o ,dar degeaba.i-am mai sachimbat si termostatul si capacul de la vas,dar degeaba.au inceput sa plesneasca furtunele.am dus-o inapoi si acum mi-a zis ca trebuie sa schim chiuloasa.nu mai stiu ce sa fac,asa ca va rog ajutati-ma !


Nu vreau sa ma dau destept dar poate e o scapare din partea mecanicului. Pune l sa sa uite la termocupla( poate amicul tau a schimbat o cu una de nova) si in cazul asta nu porneste la temperatura corespunzatoare. Am avut si eu aceeasi problema
  • daniel30

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Garnitura de chilasa de noua are deja silicon pe ea plus de asta e mult mai rezistenta pe motorul de 1,6 tu probabil ai gaurit chiulasa de asta tot trage cu schimbatul ei

dar chiar si asa e destul ca ai un sudor bun in argon apoi rectificat si treaba e rezolvata Confused
  • soryn

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1993 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2008

  • Mesaj Privat
incearca sa schimbi busonul de la vasul de expansiune... am patit`o..la aprox. 87grade imi sarea apa C14NZ , doar ca eu aveam motorina cu antigel in instalatie Very Happy
Skip ads

  • eu_nasu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Kadett 1985 1.3SV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
aceeasi problema am si eu la un kadett c16nz. i-am schimbat iesi garnitura ca mi-a arso intre 2 cilindri, i-am pus victor reinz, si imi face o presiune, aproape sa crape furtunele. inca nu i-am dar de cap... dar nici nu mi-a trecut prin cap sa verific chiuloasa.
  • ely0095

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2009

  • Mesaj Privat
in sfirsit i-am gasit buba.era radiatorul.infundat cu rugina si mai era si spart.ventilatoarele le-am schimbat si pe ele si acum nu mai am probleme cu temp apei.sper sa nu mai am probleme ca m-am cam saturat.
  • sorine12005

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2012

  • Mesaj Privat
am un c16nz si la 90 imi arunca apa prin vas afara ,am schimbat garnitura termostat nou si la fel face am scurt in pinii termocuplei si apa atunci apa deci termstatul deschide dar nu pleaca termocupla ma poate ajuta cineva ,eu garnitura am schimbato iar are vreun releu ceva
  • S4844

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Ialomita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2020

  • Mesaj Privat
Buna seara, am schimbat port-injectoarele acum 2-3 luni si de atunci se face presiune in vas cand e motorul cald si merg cu ea la drum lung. Mentionez ca am schimbat :

Radiator
Calorifer (era infundat de tot asta cu rugina)
Radiator ulei
Termostat

Cu toate astea tot se mareste nivelul in vas cand deschid sau chiar da pe afara antigel. Nu scoate fum alb la pornire/ulei amestecat cu apa/bule in vas. Stiti cumva care ar putea fi cauza, ca nu ii mai dau de cap de loc..
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,452
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ar trebui sã menționezi motorizarea...mãcar. Ptr sfaturi asortate.
ÃŽn general, instalația de rãcire este presurizatã(1,2-1,4 bar ptr ridicarea punctului de fierbere), când motorul este la temperatura de regim. ÃŽn cazul tãu, știe Sfântul ce înseamnã presiune...
Este normal sã creascã nivelul din vas al lichidului, dacã motorul este cald și desfaci capacul vasului; poate s-o facã atât de tare încât sã-ți bufneascã în portret.
Semne de probleme clare pare cã nu ai...nu spui dacã rãcirea e Ok și care este temperatura motorului...nu spui dacã lichidul fierbe, cu vasul închis...
Ca un sfat, din fața tastaturii: schimbã capacul vasului de expansiune(nu e o avere) ptr cã uneori poate face o mare diferențã.
  • S4844

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Ialomita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2020

  • Mesaj Privat
1.7 DTI Isuzu e motorul, cand spun presiune ma refer la faptul ca mi-a scos un furtun de apa si a curs tot pe el. temperatura motorului 88 de grade maxim din ce arata ceasul. Am vazut ca pe capac scrie "high pressure" dar parca inainte nu facea chiar asa 🤔. Si totusi schimband la radiatoare cred ca sa m ai dus din presiune.(Cel putin atunci cand a pornit motorul prima data dupa schimbarea tecilor, a iesit apa fortat pe la capacul de la vas).
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,452
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Vezi cã, dacã capacul vasului a fost în contact cu lichid fierbinte, este posibil sã fie compromis total, deci trebuie înlocuit...sunt Stan Pãțitul, știu ce zic.
  • S4844

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Ialomita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2020

  • Mesaj Privat
Salut, daca am schimbat port-injectoarele si nu am pus set nou de saibe de foc pe port-injectoarele noi ar trebui sa imi bage compresie in vas? pentru ca de multa vreme am problema asta cu presiune in vas.

Imi face asa dupa ce am schimbat tecile ca alea vechi doar pierdeau antigel pe langa axul cu came. Acum imi baga compresie. Ce credeti? 😬
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR