Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • paliboy75

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut
Nu stiu precis care poate sa fie problema,dar la mine s-a aprins si cheita galbena de service pe bord si a ramas aprinsa pana am miscat un pic mufa de la injectorul 3.Deasemenea si motorul a avut un zgomot ciudat ,parca era de 2 timpi ,si-a revenit cand am intervenit la mufa respectiva.
Eu zic ,ca ,cablajul n-are cum sa se deterioreze singur,deci trebuie sa fie alta problema.La mine cand s-a aprins cheita,motorul nu mai tragea,dar in schimb in relantiu mergea perfect chiar pana la 5000 de turatii.
Te sfatuiesc sa te duci la un test dar nu la unul universal (bosch) ci la cinava care are un soft de opel ca boschul nu observa imediat problema.
Bafta multa!
Skip ads

  • Niku

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2006

  • Mesaj Privat
la mine nu se aprinde nimic,am miscat de mufa dar nu schimba mersul motorului,am fost la maiandrei azi si se pare ca este complicata problema
  • paliboy75

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2009

  • Mesaj Privat
ce inseamna complicata?
  • deleted-39746

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Salut Niku,
Ma intereseaza si pe mine ce ti-a gasit maiandrei.
Cat de complicata e problema si in ce consta?
Skip ads

  • Niku

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Se pare ca suntem destul de multi cu problema asta.
Eu am avut aceeleasi simptome si anul trecut si am schimbat electrovalva turbo,acum au aparut dar nu mai este electrovalva,am vorbit cu diferite persoane,si au aceeleasi simptome dar rezolvari diferite.

1.Electrovalva turbo

2.Cablajul si mufa injectorulu nr.3

3.Turbina

Eu am ajuns sa cred ca este turbina,saptamana asta am fost la Maiandrei si pe tech2 pe un motor de 150cp facut un grafic in mers si se pare ca turbina cam o luase razna,lucra foarte aiurea.Probabil o sa o dau jos si pe a mea sa vedem care este problema
Se pare ca Geometria Variabila este cu problema.
Luni o dau jos si o duc la reconditionat.
  • deleted-39746

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Sincer si eu banuiesc turbina, am bagat mana la ea si era murdara de ulei imbacsit cu praf la intrare si mai am un tiuit metalic la 3500-4500 turatii.
As vrea sa stiu daca la tine pierdea din putere cand bagai aerul conditionat pentru ca la mine la 150 de cai se simte cand este cuplat si astfel cred ca ar fi turbina care nu mai ofera putere cat trebuie.
E prima mea masina si comparatie cu alta nu am facut sa vad diferenta de putere.

Multumesc anticipat!
  • Buru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2006

  • Mesaj Privat
paliboy75 a scris:salut
la orice magazin de piese auto daca te duci si faci comanda in 5-6 zile il ai in mana kitul de reparatie care costa 95 de lei.
dar iti spun ceva mai bun:am luat tot cablajul de injectoare de la o dezmembrare de opel cu 100 de euro si contine 4 mufe pe care le poti folosi cand vrei

.............................................................................
am patit la fel astra h 1,9 cdti 110 kw mi au lipt firele de la injector recomandandu mi sa schimb mufele , dar in tara nu gasesti separat ci intreg cablajul , ramane sa cauti la dezmembrari sau sa le lipesti acolo fiind o lipitura la rece
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Exista kitt-ul de reparatie pentru mufa injector 3. Intreaba la reprezentanta Opel de el.
Skip ads

  • Buru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc !
  • catalinemil

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
salut! prob mea e urmatoarea. cu motorul rece,la plecare dupa loc turata pana pe la 2200,cand plec da in nas.nu mai trage deloc.cade acul la turometru si trebuie sa accelerez repede mai mult sa nu imi moara motorul.de la ce oare ar putea face asa?nu am presiune la ulei,nu are aer suficient,ce sa fie? turbina cred ca nu influenteaza cu nimic plecarea dupa loc la turatia de 2000-2200.daca cineva a patit asa ceva sau stie care ar fi cauza il rog sa-mi spuna si mie. numai bine!
  • alexmojo007

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salutare.
Am o mica dilema :
vectra C 1,9 cdti z19dt 120cp

In accelerare undeva intre 1600-2000rpm masina intrerupe/sacadeaza ,se intampla doar pe plaja asta de turatie,nu se intampla de fiecare data.

Mentionez ca motorul se aude normal,porneste normal, trage bine. Am miscat de mufele injectoarelor si nu se intampla nimic,nu-si schimba mersul. Masina are 20.000 km, schimb vitezele la 2500-3000 rpm.Reviziile facute la 8.000 km (schimbat toate fitrele), motorina MOL 98 ....

Are cineva idee de la ce poate fi ?
  • Niku

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Incearca EGR .In prima faza curata-l.
Skip ads

  • alexmojo007

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am sa il curat. Auzisem ca ar putea fi vorba de momentul in care intra turbina , sa fie de la vreun vacuum ceva.
  • Niku

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Da, este si posibilitatea asta.Electrovalva turbo ,pe la dezmembrari 100Ron ,noua 400Ron
Daca nu este in garantie masina mergi la Maiandrei
  • alexmojo007

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Ai idee cum il pot gasi ? am vazut ca foarte multi colegi de forum l-au contactat pentru diverse probleme ....


Am gasit datele lui de contact.


Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

  • Gigelush

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema. Am un vectra C GTS 2007 150 CP. O pornesc dimineata si se aude o bataie din cand in cand la motor ... Dupa ce se incalzeste nu se mai aude nimic. Daca eu calc ambreajul nu se mai aude asa tare si se simte bataia ceva mai infundata. Daca apas acceleratia extrem de putin si o las ... se aude bataia, daca eu calc mai mult nu se aude. Are cineva idee ce incerc eu sa explic aici ?Smile Mersi frumos
  • Niku

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Pai cred ca Volanta ..
  • yosipescu

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2010

  • Mesaj Privat
paliboy75 a scris:
mat a scris:salut.de vreo 2 zile am si eu aceeasi problema ca tine a inceput sa imi faca de odata asa din mers cand bag picioru sau merg frumos mi-se aprinde cheita si dispare mi-se aprinde si dispare si intrerupe merge foarte prost.prima oara m-am cam speriat cand am vazut asa ca merge asa in 3 ai impresia ca bate motoru....dar cand am vazut topikul tau ca ti-sa intamplat la fel mai mi-am revenit.daca se poate sa intri pe id meu bill_bb22 sa iti pun si eu cateva intrebari...ms mult!

Salut
te ajut cu mare placere daca pot
ti-am trimis invitatie pe yahoomess
acolo putem vorbi linistit eventual iti dau si un nr de tel.
pentru ca in afara de aceasta poate sa fie si alta treaba pe care am mai descoperit






ce mai poate sa fie pentru ca am inlocuit mufa cu una sh si dupa 15k a reinceput problema.
In interiorul mufei contactele sunt oxidate, de ce?
  • skyp

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2009

  • Mesaj Privat
si eu am aceeasi problema la o zafira 1.9 cdti z19 dt 88kw
intrerupe in mers intre 1800 si 2500 turati
dar am o dilema
face figuri doar dupa ce se incalzeste motorul si nu tot timpul
undeva cand apa este in jur de 70 grade
cand este rece motorul nu face
asa se manifesta si la voi?
nu am aprins nici un martor la bord......
  • Elod

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Si eu am probleme cu mufa de la injector 2 si la 3, cum pot sa remediezi porblema ? Trebuie sa cumpar nou, ca ar fi cam scump...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR