Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • Taz23

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2013

  • Mesaj Privat
ok Multumesc
Skip ads

  • bodi11

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2011

  • Mesaj Privat
buna seara, revin cu o noua problema. am o corsa c 1.2 motor din 2001 de cand am luat masina am gasit spuma pe busonul de la ulei, si scade nivelul de apa. uleiul e perfect curat, nu creste nivelul, am fost la 2 service-uri si au zis ca nu are nimic garnitura de chiuloasa, si ca la motoarele astea e normal condensul, mai ales ca masina merge cam 50 km pe zi si merge in Anglia unde ploua mereu.problema e ca nu vad nicaieri pe unde ar curge, mai ales ca eu ajung doar noaptea acasa si nu se vede prea bine. cam pe unde as putea sa verific unde curge sau unde dispare apa? daca era garnitura de chiuloasa ar fi uleiul ca maioneza , ar creste nivelul , mai ales ca pierde cam 100 mililitri pe zi. ma puteti ajuta?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Putina spuma face, asta este , pierderea de antigel este de la pompa apa. Daca ai spuma in exces si deja uleiul isi schimba textura ai garnitura de distributie. Vezi si stutul de sus de pe pompa apa care merge la throttle, se fisureaza ca e din plastic.
  • bodi11

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2011

  • Mesaj Privat
uleiul nu-si schimba textura, e la fel , nu creste nivelul , doar antigelul scade. o sa verific pompa de apa. multumesc pt ajutor. mai am o intrebare, la modelul asta de masina acceleratia e electronica? ca nu vad nici un cablu spre clapeta. ca parca nu se accelereaza cum trebuie. multumesc
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Acceleratia este electronica, throttle body, da o cautare.
  • b52cal

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Va salut Dl. dancuciureanu,

am si eu problema urmatoare la a mea gargarita :

Am schimba pe 30.01.2015 distributia la a mea masina ( Corsa C Z12XE ) pe langa kitul de distributie am schimbat si pompa de apa (Airtex). De vreo 2 saptamani observ cum picura antigel in locul din imaginea atasata. Buuun am schimbat furtunul care vine de la vasul de expansiune catre pompa de apa si am pus si silicon negru de chiuloasa 2+2 si tot curge (furtunul vechi l-am inspectat si pare in regula) ; noul furtun l-am luat din dezmembrari deoarece nu se gaseste decat la comanda externa la un pret de 200 de roni. Intrebarea mea este este posibil sa fie de vina pompa de apa ? Ma gandesc sa ma duc inapoi la service si sa le cer sa-mi schimbe pompa de apa cu una HEPU.

Multumesc.


  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut .. pana raspunde dl. Dan intreb si eu.. nu cumva curge pe la garnitura de la termostat si se prelinge pe furtunul de dedesupt si da impresia ca de vina este furtunul sau pompa?
  • b52cal

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salut, am verificat si nu curge pe acolo, buna intrebarea totusi am sa mai verific pana ajung cu ea marti la service. Multumesc.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pompa nu are nimic, treaba de mantuiala...
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Astazi am facut ceva asemanator si inclin sa-i dau dreptate dom. Dan ca sa facut de mantuiala. Verifica pozitia colierului pentru-ca stutul pompei are dedesupt o nervura de rezistenta si daca fixarea colierului se face peste aceea nervura nu strange bine. trebuie tras mai spre capatul stutului.
  • b52cal

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salut, am schimbat termostatul si colierul de la furtunul de jos si pare ca s-a rezolvat problema. Multumesc.
  • NoManele

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Salut,

Ma poate ajuta cineva cu niste informatii va rog ? Aveti idee cum se cheama sau unde as putea gasi acel surub din poza ? Am luat de la promotor ceva pt 80 ron din metal dar este prea mare filetul.


Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,469
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Stut din metal.
ȘTUȚ, ștuțuri, s. n. Bucatã scurtã de țeavã, care face legãtura între un recipient și o conductã. – Din germ. Stutzen.
  • corsa8888

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z 10 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2015

  • Mesaj Privat
salut am cuparat pompa de apa la montare tebuie pus silicon numai la garnitura ca sa o tina pe poziti e sau si pe marginea pomei ? multumesc frumos
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pui pe garnitura ca sa stea in canal.
  • corsa8888

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z 10 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Am inteles va multumesc frumos domnul dan daca ma luam dupa mioritici nostrii trebuia pompa so inbrac in silicon cu respect
  • corsa8888

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z 10 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2015

  • Mesaj Privat
salut domnilor multumesc clubului opel cu ajutorul dumneavoastra am reusit sa schimb singur pompa de apa la corsa va multumesc frumos daca citesti totul este foarte simplu
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am reusit cu chin cu vai sa montez si eu o pompa Dolz la un z12xe Corsa c 2001. Se vede la finisari ca e o pompa ieftina, dar imi incerc norocul. Am folosit garniturile noi primite. Cred ca pompa originala era de cand masina ca mergea in opturi si huruia groaznic iar garniturile erau deja coapte, pietrificate si deformate. Singura problema mare care am intampinat-o a fost garnitura care trebuia pusa pe motor. Multi neatenti nu observa ca pompa nu se etanseaza si garnitura nu sta in locas si din cauza asta apar scurgeri. Oricum prost gandita toata treaba. Canalul pentru garnitura trebuia sa fie pe pompa, nu pe motor. Am pus o curea Gates si am reconditionat rola intinzatoare ca huruia si ea. Acum toarce frumos toata magaoaia si fara sunete dubioase. Multam forumului pentru informatii, sper sa ma tina pompa Dolz, cat de cat...........spor la reparatii.
  • AND13

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra OPC 2007 Z20LER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
bodi11 a scris:buna seara, revin cu o noua problema. am o corsa c 1.2 motor din 2001 de cand am luat masina am gasit spuma pe busonul de la ulei, si scade nivelul de apa. uleiul e perfect curat, nu creste nivelul, am fost la 2 service-uri si au zis ca nu are nimic garnitura de chiuloasa, si ca la motoarele astea e normal condensul, mai ales ca masina merge cam 50 km pe zi si merge in Anglia unde ploua mereu.problema e ca nu vad nicaieri pe unde ar curge, mai ales ca eu ajung doar noaptea acasa si nu se vede prea bine. cam pe unde as putea sa verific unde curge sau unde dispare apa? daca era garnitura de chiuloasa ar fi uleiul ca maioneza , ar creste nivelul , mai ales ca pierde cam 100 mililitri pe zi. ma puteti ajuta?


Salut . Nu stiu daca ai rezolvat problema. Am avut si eu aceeasi problema si am rezolvat-o cu o solutie de eranseaza porii . Se toarna in radiator. Si nu am mai pierdut apa de atunci. Se gaseste la orice magazin de piese auto intreaba vanzatorii de solutii pentru acoperit porii radiatoarelor. Poti cumpara una mai buna. Nu mai stiu ce am folosit pentru ca i-am dat si unui prieten.
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@AND13. Nu mai folositi solutii minune pentru ca acestea pot infunda si canalele in motor , radiator sau calorifer caldura si atunci costurile vor fi mai marii.PS. posibil sa fi rezolvat problema.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR