Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
x1234 a scris:Si daca tot fac resoftarea, mai bine sa ii pun si un motor de raba, ca turbina duce .....
Dude ... come on. Get real.
Oricum problema a disparut de mult.

Pentru colegul de mai sus:
- negative deviation = sub presiune
- positive deviation = supra presiune.

Negative e overboost si positive underboost. Stiu ca suna ciudat dar asa s-au gandit neneii de la GM Laughing

ruff_ryders a scris:am si eu o problema cred cu turbina...imi da eroare p1895 si imi apare martorul cheita pela 180-190 km/ora si nu mai pot accelera...ca si cum mi-ar taia alimentarea sau numai functioneaza turbina in momentul ala...daca opresc si sting motorul numai are nimic dar daca ajung iar la viteza aia din nou face asa...

@ruff ryders
P1895 - Limp home - Limited Performance:
- Mechanical engine problem
or
- Overheating of the system caused by overload
Effect:
- The fuel injection quantity is reduced.
Note:
- This trouble code is set when an engine protection function is activated.
Skip ads

  • ruff_ryders

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
deci ar putea fi pompa de injectie?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
De unde tragi cloncluzia asta?

Alt cod de eroare n-ai? Trebuie pusa pe tester. Codul asta doar zice ca a fost in limp mode. Nu si cauza.
  • ruff_ryders

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
nu am puso pe tester inca...nu am alt cod de eroare dar nu inteleg care ar putea fi cauza k ea trage de tra pana la plafonare..numai dupa 180 incolo face asa
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:
Negative e overboost si positive underboost. Stiu ca suna ciudat dar asa s-au gandit neneii de la GM Laughing


Nu suna ciudat deloc. Underboost este o eroare pozitiva pentru ca nu strica nimic, ci doar taie din putere si eventual scoate ceva mai mult fum din cauza amestecului bogat. Overboost este o eroare negativa pentru ca induce presiune potential periculoasa pentru tot sistemul.

ruff_ryders a scris:nu am puso pe tester inca...nu am alt cod de eroare dar nu inteleg care ar putea fi cauza k ea trage de tra pana la plafonare..numai dupa 180 incolo face asa


Trage pentru ca are presiune destula. Electrovalva de presiune lucreaza din plin si elibereaza suprapresiunea. Dar si electrovalva asta are un timp de reactie, ceea ce inseamna ca suprapresiunea nu este eliberata instant ci ca ramane ceva timp in sistem, provocand stres componentelor. Apropo, cand iei piciorul de pe acceleratie nu auzi mai tot timpul un zgomot ciudat?
  • ruff_ryders

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
poi sincer nu stiu la ce zgomot te referi.la mine se aude mult filtrul sport in carcasa de carbon.altceva nu stiu ce se aude in afara de filtru si turbina...ar putea fi electrovalva aia?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:
tonytm a scris:
Negative e overboost si positive underboost. Stiu ca suna ciudat dar asa s-au gandit neneii de la GM Laughing


Nu suna ciudat deloc. Underboost este o eroare pozitiva pentru ca nu strica nimic, ci doar taie din putere si eventual scoate ceva mai mult fum din cauza amestecului bogat. Overboost este o eroare negativa pentru ca induce presiune potential periculoasa pentru tot sistemul.


Suna ciudat in sensul ca la positive te gandesti la ceva cu + iar negative cu -
Mai ales ca sunt positive sau negative deviations => care de fapt inseamna pierdere respectiv prea mult. In fine Laughing

ruff-ryders, pune pe tester si vezi valorile cerute si obtinute la turbo. Daca e mai mult obtinut si mai gasesti si un cod de eroare p0234 negative deviation te-ai facut de o electrovalva. E o problema des intalnita la z17dth.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Daca nu se aude agomotul la presiunea aia, as vota si eu pentru electrovalva.
Skip ads

  • ruff_ryders

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
si cum ar trebui sa se auda sunetul ala cand iau piciorul de pe acceleratie?
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
E cam greu de explicat, e un sunet ca de blow-off valve de pe benzinare.
  • ruff_ryders

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
in afara de suieratul de la turbina si cel de la filtru nu cred ca e
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cel mai sigur pune pe tester, vezi valori si alte erori. Poate vrei s-o iei pe ghicite, atunci schimba electrovalva.
Skip ads

  • zsolth83

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu aceeasi problema ca si X1234. Cod ECN 0234 engine boost over condition. Motorul intra in limp mode si turatia nu mai trece de 3000. A fost pe tester si toate valorile sunt normale, singura problema e cu valva EGR care nu sta nici inchisa 100% atunci cand trebe nici deschisa de tot, dar mecanicul a zis ca asta nu are legatura. Alte cauze nu a gasit si imi spune ca ar trebui schimbata turbina. Totusi din considerente financiare nu as face asta daca nu e neaparat nevoie.
Am problema descrisa mai pe larg intr-un alt topic aici: https://www.clubopel.com/vie...83&highlight=
Oare sa incerc sa schimb elecrovalva, poate am noroc sa se rezolve problema? Voi cum ati scos-o la capat?
  • georgeleus

  • Mesaje scrise: 872
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ruff_ryders a scris:am si eu o problema cred cu turbina...imi da eroare p1895 si imi apare martorul cheita pe la 180-190 km/ora si nu mai pot accelera...ca si cum mi-ar taia alimentarea sau numai functioneaza turbina in momentul ala...daca opresc si sting motorul numai are nimic dar daca ajung iar la viteza aia din nou face asa...


..."si nu mai pot accelera"...
...de curiozitate: la tine care-i viteza maxima constructiva specificata in talon ?
  • klod
  • **
  • 207 mesaje
  • din 22 Jan 2011
  • Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Alta tara
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
salutare, sant nou pe acest forum , am urmarit comentariile voastre legate de turbina, pot sa zic ca si eu am vb cu mecanici opel aici la milano si parerea lor e cel mai bine schimbata,(turbina) nu costa mult, cazul meu astra h 17 dth 101 cai turbina costa in jur de 600-700 euro, sa va convingeti intrati pe pamot.it si acolo gasiti multe tipuri de turbine pt mai multe tipuri de masini, eu am 165 000 de km cu a mea si inca nu am avut probleme, dar acum are un mic suierat o eroare pe tester si mecanicul a zis ca e mai bine schimbata, dar acum am dat comanda de astra j sport tourer motor 2.0 160 cai si asa ca nu o sa mai bag bani in asta, multa bafta
  • georgeleus

  • Mesaje scrise: 872
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2008

  • Mesaj Privat
klod a scris:(turbina) nu costa mult, cazul meu astra h 17 dth 101 cai turbina costa in jur de 600-700 euro


...parca vorbim in RON, nu-n Euro.
Daca tu-ti permiti o Dacie din '99-2000 din bani de buzunar, nu-ti generaliza statutul economic in randul muritorilor de rand Laughing
  • klod
  • **
  • 207 mesaje
  • din 22 Jan 2011
  • Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Alta tara
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
@georgelus,
mi-am dat o parere de ce cred ca se poate face, nu de statut economic si ce mai crezi tu si apropo daca crezi ca masina mea are multi km iti zic ca am luat-o noua in 2004 si pana acum astia sant km acumulati fara probleme cu turbina, doar o data schimbat egr-ul...
cat de dacie...
  • georgeleus

  • Mesaje scrise: 872
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Da man, te-nteleg perfect, nu trebe sa te ofuschezi...
Eu vorbesc doar din prisma omului care plateste o treime de salariu rata la masina si cand mai vine vorba de impozite sau asigurari... pe langa pretul combustibilului il ia durerea de cap.
Daca e sa am o buba de cel putin 30 mil la masina, prefer s-o vand.

No sarcasm, no ironie.

Peace !
  • klod
  • **
  • 207 mesaje
  • din 22 Jan 2011
  • Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Alta tara
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
stai linistit ,,colega ", nu ma supar eu asa de usor...
  • sandugigi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2006

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:
tonytm a scris:
Negative e overboost si positive underboost. Stiu ca suna ciudat dar asa s-au gandit neneii de la GM Laughing


Nu suna ciudat deloc. Underboost este o eroare pozitiva pentru ca nu strica nimic, ci doar taie din putere si eventual scoate ceva mai mult fum din cauza amestecului bogat. Overboost este o eroare negativa pentru ca induce presiune potential periculoasa pentru tot sistemul.

ruff_ryders a scris:nu am puso pe tester inca...nu am alt cod de eroare dar nu inteleg care ar putea fi cauza k ea trage de tra pana la plafonare..numai dupa 180 incolo face asa


Trage pentru ca are presiune destula. Electrovalva de presiune lucreaza din plin si elibereaza suprapresiunea. Dar si electrovalva asta are un timp de reactie, ceea ce inseamna ca suprapresiunea nu este eliberata instant ci ca ramane ceva timp in sistem, provocand stres componentelor. Apropo, cand iei piciorul de pe acceleratie nu auzi mai tot timpul un zgomot ciudat?


La mine se aude zgomotul acela ciudat când iau piciorul de pe acceleraþie (e ca un fel de ºuierat scurt). Ce vrea sã însemne asta ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR