Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • FLX

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Diagnoza i-am facut, nu apar errori si am facut si live data
singura problema e diferenta de presiune intre cea comandata si cea livrata.
Skip ads

  • gdragos

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Eu am un cod de forma 023461! Acum, asta înseamnã a sau b, overboost sau underboost?

Astra H 2005, 1.7 dth 59kw/80cp, turbinã fãrã geometrie variabilã.
  • Phill

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2013

  • Mesaj Privat
x1234 a scris:P0234 e o eroare a circuitului de control a presiunii livrate de turbina. Se imparte in 2 categorii: P0234a si b. a - turbina nu livreaza suficienta presiune, b - turbina e in overboost. Pune testerul sa afli care din ele e.
Daca e in sub-boost - verifici furtunase si etansari de la electrovalva turbo pana la valva de pe turbina care controleaza geometria variabila, le verifici de etanseitate/pierderi.
Daca e in overboost verifici mecanismul geometriei variabile (tragi cu mana de tija swirl control sa se miste liber, fara variatii de forta, fara sa ramana blocata, cursa curata de la un capat la altul). Daca asta e ok, nu mai verifici nimic. Mergi la magazin direct, cumperi un boost controller (aka electrovalva turbo, aka pressure-vacuum converter) si il inlocuiesti pe cel de pe masina.
Ai FOARTE MARE GRIJA! Eu aveam P0234 - cea cu overboost. Am mers asa vreo 2-3 luni pana cand mi-am facut praf turbina. Nu e ceva de dorit.... la mine a fost electrovalva turbo. ... Mergi si pune masina pe tester si lasa forumurile.

P.S.: Turbina nu se regleaza. Daca nu ai umblat la suruburile limitatoare de cursa de la geometria variabila, nu ai ce sa reglezi la ea.


Salut X1234 , as vrea sa iau cumva legatura cu tine,vis a vis de o intrebare.
Tija de la geometrie la mine nu se misca daca trag de ea cu mana in stanga sau dreapta , dar se misca cand turez(am incercat pana in 2000 rpm) motorul (miscare spre interiorul 'ciupercii aleia').Am eroarea P0234 negative deviation. Ce-mi recomanzi, geometria are vreo problema sau ramane electrovalva de vina pentru suprapresiune? Multumesc!
  • R0ME0

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2013

  • Mesaj Privat
am avut aceeasi eroare si am reusit sa scap de ea P0234 A
am curatat senzorul boost presure, egr si admisia. in poze se vede ce am putut gasi. clapetele de admisie erau intepenite



Skip ads

  • mihai_gabriel

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2010

  • Mesaj Privat
la mine a fost electrovalva turbo, inlocuit si scapat de eroare
  • axu90

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Salut, se poate considera ca am postat de 2 ori pe acelasi forum dar nu am vrut sa trimit colegii forumisti catre un link cu speranta sa ma ajute..

Masina: Opel astra h 2004/z17dth/150k km.

Problema: Fluierat turbina > constatare > reconditionare turbina in Bucuresti la ROBNEC (pale evacuare roase)

Masina trage normal, nu are variatii de putere, merge bine.

Problema e urmatoarea. Dupa reconditionare a aparut un zgomot care imi pare a fi in deccelerare si pe evacuare. E un fel de fluierat de toba in deccelerare.

Cand am montat turbina reconditionata s-au facut urmatoarele operatiuniL
- curatare/reconditionare turbina
- curatare galerie de evacuare/ baie de ulei
- schimb ulei + filtre
- verificat injectoare + curatare

Am fost inapoi la ROBNEC cu masina si ei sustin ca nu-i de la turbina si ca pot sa merg linistit ca e in garantia lor 1 an.

Totusi sper ca unuia dintre voi sa i se para cunoscut sunetul si sa-mi dea un sfat. Este destul de indiscret si il aud in general la turatii mici, manevre , parcari etc.

Am atasat un video ca sa va faceti o parere

Multumesc mult !

http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
  • fares

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Salut.

Am un Opel Astra Z17DTH din 2007 cu 63k km la bord. A aparut de curand o problema la masina si s-a aprins martorul din bord si masina nu mai tragea. Am pus testerul pe ea si mi-a dat eroarea P1895-54 Limp home - Limited Performance.
Are cineva ideea care ar fi "buba"? As vrea sa plec cu ea la un drum afara din tara si as vrea sa fie in stare buna, fara defecte.
Tin sa mentionez ca masina are facut chiptuning de la 101cp la 130cp, daca are vreo importanta. Este singura modificare adusa motorului de cand a iesit din fabrica.

Multumesc anticipat si astept un raspuns.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Verifica daca functioneaza corect electroventilatoarele.
Verifica legaturile la masa, borne baterie si contacte in UEC.
Skip ads

  • bigboss_boy

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2000 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Mergi in sfanta reprezentanta ca la "mecanici" schimbi toata masina. Sunt "n" factori care pot influenta. Mecanicul ii ia prin eliminare si daca ghiceste din prima e cel mai bun pt tine. Dar poti schimba piese aiurea. In reprezentanta iti pune piesa face proba, problem solved. Daca persista monteaza la loc piesa ta. Per total riscul sa scheltui mai multi bani la mecanic este mai mare dect in reprezentanta. Patit eu si 3mecanici au zis injectoarele si reprezentanta a zis axa cu came. Si axa cu came a fost. Daca schimbam injectoarele ma ruinam.
  • georgeleus

  • Mesaje scrise: 872
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Foarte succinta si la obiect elaborarea, insa link-ul e stricat.
Incearca sa repostezi video-ul in tag-uri de "url", poate ne convingem careva...



axu90 a scris:Salut, se poate considera ca am postat de 2 ori pe acelasi forum dar nu am vrut sa trimit colegii forumisti catre un link cu speranta sa ma ajute..

Masina: Opel astra h 2004/z17dth/150k km.

Problema: Fluierat turbina > constatare > reconditionare turbina in Bucuresti la ROBNEC (pale evacuare roase)

Masina trage normal, nu are variatii de putere, merge bine.

Problema e urmatoarea. Dupa reconditionare a aparut un zgomot care imi pare a fi in deccelerare si pe evacuare. E un fel de fluierat de toba in deccelerare.

Cand am montat turbina reconditionata s-au facut urmatoarele operatiuniL
- curatare/reconditionare turbina
- curatare galerie de evacuare/ baie de ulei
- schimb ulei + filtre
- verificat injectoare + curatare

Am fost inapoi la ROBNEC cu masina si ei sustin ca nu-i de la turbina si ca pot sa merg linistit ca e in garantia lor 1 an.

Totusi sper ca unuia dintre voi sa i se para cunoscut sunetul si sa-mi dea un sfat. Este destul de indiscret si il aud in general la turatii mici, manevre , parcari etc.

Am atasat un video ca sa va faceti o parere

Multumesc mult !

http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be

  • cipy2007

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Signum 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut.
Am si eu o problema asemanatoare la un H 1.7 CDTI 101.In mers citeodata ma limiteaza la 3000 rot citeodata nu.Am fost la tester deoarece aveam eroarea 02345 A si am sters eroarea.Nu a mai aparut de atunci .dar masina are cam aceleasi limitare la 3000 roy.(pe loc daca o acelerez si la 4500-4800 ron merge fara probleme si nu se aprinde nici un martor.Ce poate fi?
  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am o nelamurire, am un Astra H 1.7CDTI 101CP Z17DTH, si de azi am observat urmatoarele:
1. Cand masina trece de 2100rpm se aude un fluierat scurt ~1sec, ca si cum ar scapa aerul pe undeva,
2. Cand accelerez in forta si iau piciorul de pe acceleratie face la fel, fluiera tot 1 secunda. Eu am masina de 4 luni si nu am mai auzit aceste fluieraturi de accea nu stiu cum sa le interpretez.
3. Cand am accelerat si am intrat pe A1 i-am dat a 5a cam repede si s-a aprins cheita ~5sec dupa care s-a stins.

La relanti nu se aude acest fluierat cand accelerez, doar cand masina este in sarcina. Am pus contact + frana + acceleratie sa vad ce erori am si nu apare nimic. Acum cateva zile aveam ECN 050074, dar a disparut.

Luni o sa ma duc la Opel sa pun testerul pe ea. Voi ce imi recomdati sa verific, fac? Orice parere este binevenita.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Verifica traseul turbina-intercooler-admisie. Undeva scapa presiunea in sarcina.
Daca s-a aprins cheita trebuie sa ai cel putin o eroare.
Nu te complica cu reprezentanta mai ales acum de sarbatori.$$$ Laughing
Daca vrei cauta-l pe colegul @djtaotao pt. diagnoza:
https://www.clubopel.com/vie...18&highlight=
  • kta_007

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salutare, am schimbat 3 turbine la a mea in interval de 2 ani, stiti care a fost cauza defectarii turbinelor? pompa de ulei, va sfatuiesc sa schimbati si pompa de ulei, de 2 ani nu mai am treaba cu suieraturi de la turbo
  • georgeleus

  • Mesaje scrise: 872
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2008

  • Mesaj Privat
3 turbine ?
Dude... deja dupa a doua cred ca vindeam masina. Neutral

Imi pare rau sa aud.
  • porto91

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salutare. Am citit acest topic si mi se pare ca m-as incadra cu o problema asemanatoare Smile . Mai scapa/ da in nas cuiva daca incearca sa dea talpa sub 2300RPM? Se intampla pentru o fractiune de secunda. Acum vreo 5 luni cand mi-a facut prima data se intampla pe la 1800RPM, acum s-a mai agravat si imi face oricand ii dau talpa sub 2300RPM. Topic mai detaliat aici : https://www.clubopel.com/vie...55&highlight=
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR