Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Xenomorph

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Sal'tare forum!

Nici m-am inscris bine si vin cu o vaicareala...

Deci:
De vreo luna am reintrat si eu in randul posesorilor de masini germano-americane, dupa o serie de "bijuterii mecanice" frantzuzesti si ma vad neplacut surprins, in special dupa experientele anterioare de posesor ale unui Vectra A (1995) si un Tigra (1997). Vinovatul pt dezamagirea mea e un Corsa C 1.0 12v (2001), care se dovedeste a fi o masinuta pe cat de simpatica, pe atat de firava - fata de celelate doua Opel-uri.

Evident, masina avea toate bubele "clasice" pentru un Corsa C, asa ca i-am schimbat distributia (care incepuse sa dea sound de diesel) si timoneria din plastic cu una metalica. Mai ramane sa rezolv si ceasurile de bord care, ocazional, lesina in timpul mersului. DAR, in ciuda schimburilor de piese, ulei si filtre, si a rezultatelor la tester "in parametri normali", masina continua sa vibreze ca un tractor. Vibratii pe loc, vibratii in mers sesizabile in toata caroseria, in pedale si in schimbatorul de viteze si, mai ales, la demaraje, iar motorul tremura la relanti de parca e in criza de epilepsie. E normal simptomul pentru mopedul asta cu 3 cilindri? Am incercat pana acum sa mai gasesc posesori ai modelului pt un test drive comparativ, dar fara succes... Crying or Very sad

Multzam anticipat de raspuns si, inca o data, bine v-am gasit!


Ultima modificare facuta de Xenomorph la Mar 31 Jan, 2006 12:28 am
Skip ads

  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Bine ai venit !

Ai verificat tampoanele de la motor ... vezi cum stai cu compresia in cilindri ... Rolling Eyes
  • Xenomorph

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
iso a scris:Bine ai venit !

Ai verificat tampoanele de la motor ... vezi cum stai cu compresia in cilindri ... Rolling Eyes


Multzam!

Da, acum ca ai adus vorba, imi amintesc ca la un test de compresie, pistonul 3 urca mai greu la valoarea maxima a celorlalte (respectiv 15 - nu e cam mare?! Shocked ). Pe de alta parte, modulul de aprindere (ca modelul asta nu are fise la bujii, ci o punte dintr-o singura bucata) a fost declarat OK iar cauza posibila ar fi fost spalarea motorului de catre vanzator, deci patrunderea apei. Care ar putea fi problema? Zi-mi, te rog, ca solutia valoreaza sub 5 mil, ca ma apuca depresia... Crying or Very sad Cat despre tampoane... habar nu am dupa ce ar trebui sa ma uit exact (in ceea ce priveste uzura). Poate ma ajutati voi, ca sa nu trebuiasca sa-i dau 20 Euro pe ora vreunui Nea Caisa, expert de Service Opel, doar ca sa observe ceva...
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Ideea este sa ai presiunea in cei trei cilindri "cit mai egala" in plaja 9-15atm . Se scot mufele de la injectoare si bujiile de la toti cilindri . Masuratoarea se face cu motorul cald .

Daca masina are km mai multi e posibil sa ai unul sau toate injectoarele infundate . Cumpara un flacon de Injector cleaner si pune'l in aprox 30L de benzina si fa un drum mai lung in afara localitati la 3-4000ture . Daca nu da rezultate dupa consumarea celor 30L de benzina atunci poti sa cureti injectoarele la cei ce se ocupa cu centicubat pompe de injectie diesel , de obicei sint dotati cu instalatie de curatat injectoare cu ultrasunete .

Daca nu ai schimbat bujiile(schimba'le) , macar verifica'le ... blocul inductor-fisa se scoate usor de'acolo , curata locasul bujiilor sa nu fie umezeala .

Identifici tampoanele . Cu motorul pornit pui mina pe fiecare si vezi daca au joc in suportul metalic .
Skip ads

  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Probabil a fost facuta compresia la rece, de aceea e mai mare, oricum e buna, la ceilalti 2 cilindri cat e compresia?
Pe de alta parte fiind in 3 cilindri motorul e un pic mai dezechilibrat, dar faptul ca trepideaza nu poate decat sa fie explicat de o aprindere defectuoasa si/sau suportii/tampoanele motorului uzate.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
on topic eu as urca masina pe o rampa/elevator si as verifica in primul rand lantul de evacuare (tobe tevi) sa nu atinga pe undeva caroseria, se poate intampla sa fie vorba despre un tampon slabit/rupt... daca totul arata ok tampoanele de la motor/cutie ar urma pe lista...
off topic cititnd titlul, parca incepe sa imi par rau ca i-am cumparat fostei mele prietene un astfel de Corsa Smile
  • Xenomorph

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc de sfaturi!

In ordinea numerelor de pe tricou, azi am verificat tampoanele motorului si par ok, i-am luat bujii noi Bosch pe care o sa le montez dupa curatarea injectoarelor (curatare care, spre surprinderea mea, costa doar 120 RON... nu stiu de ce, ma asteptam la mai mult). Daca simptomele nu se opresc, o sa continui cu verificarea tampoanelor de la galeria de evacuare si cutie de viteze. Si, daca nici asta nu o rezolva, o sa-i fac un transplant de motor de drujba, macar asa o sa stiu de ce tzopaie... Razz

Cat dspr prietene, se pare ca nici a mea nu e deranjata de vibratiile masinii... Laughing
  • Xenomorph

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Update:

Curatat injectoare, inlocuit bujii, schimbat filtru benzina = vibratorul continua sa-si faca treaba cu succes! Sad Cu alte cuvinte, Mancat bine, baut bine, dormit bine, sculat mort. Laughing

Next: verificarea tampoanelor pe dedesubt.

Topicul asta incepe sa sune tot mai ginecologico-erotic (vibrator, tampoane)... Laughing
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Xenomorph a scris:Update:


Next: verificarea tampoanelor pe dedesubt.

Topicul asta incepe sa sune tot mai ginecologico-erotic (vibrator, tampoane)... Laughing


Pentru a verifica tampoanele motorului fara a desface ceva aplica metoda cea mai simpla( auzita si de mine de curand): urca-te in masina, cu cass oprit si dai de 2 3 ori talpa scurta (gen 2 3 sprituri) si observa daca simti ceva de genul unor valuri venite din fata/de la motor. Ar trebui sa se auda de asemenea si niste zgomote metalice de la lovirea motorului pe tampoane.
  • Xenomorph

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Multzam de idee!

Chiar am observat ce zici tu (ca un fel de valuri venite de la motor daca ii dau cateva sprituri). Zgomotul metalic nu cred, totusi, ca l-as putea auzi fiindca, din ce am vazut, motorul meu este in totalitate prins in niste bucsi si suporti dintr-un plastic/cauciuc extrem de rigid. Nici nu stiu daca sa sper sa fie asta de vina... Cat crezi ca ar costa un set de tampoane noi si, mai ales, cat de scumpa ar putea fi manopera (am observat ca, in anumite cazuri, manopera costa mai mult decat piesele! Shocked )?
Pe de alta parte, am sesizat ca vibratiile la stat pe loc dispar cu desavarsire daca tin motorul turat la peste 1300-1400 rpm...
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Eu zic asa:cand ai timp aranjeaza o intalnire si venim si ne uitam la masina. Posibil sa fie si din alta cauza. Avand in vedere ca este vremea urata si este destul de frig afara poate fi vorba si de un tremurat la relanti. S-a mai intamplat si sincer sa fiu nu esti singur care a patit asa. Ce e drept doar tu ai vibrator dar....mai sti.....poate toti avem Laughing Laughing Laughing
  • Xenomorph

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Laughing Laughing Ok, o sa iau in calcul ideea, thx!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR