Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • baga1990

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1980 1187
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut am cumparat un kadett e, era pe carburator, am cumparat un motor 1.8i multipunct si la partea de mecanica ma pricep dar la electrica imi cam prind urechile, vreau sa va intreb ce ar fii de facut am computer tot, dar nu stiu firele cam cu se leaga in afara de cele care au mufa Very Happy am vb cu cineva si zicea ca tre sa schimb si bordu si ca tre sa ii pun catalizatori si sonda landa si ca erau ceva senzori de relanti pe caroseria de care apartinea masina.... deja nu mai stiu ce sa fac.Va rog cine stie sa ma ajute.
Skip ads

  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
nu oferi destule detalii pt a primi un raspuns clar!
ce motor ai cumparat?1,8 nu spune nimica, poate fi cu injectie Motronic care are sonda lambda sau injectie jetronic care nu are sonda lambda.Bordul nu are nimica de imbartit cu motorul!doar eventual daca motorul este de pe un Vectra A si senzorul de viteza nu se gaseste in cutie ci in kilometraj(trebuie sa ai aceeasi senzor ca si originalul!)
ce fire ai ce nu au mufe?toate ar trebui sa aiba mufe.
catalizator nu ai nevoie!
  • baga1990

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1980 1187
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Pai nu stiu daca ii motronic sau jetronic singura diferenta intre ele ii ca una are sonda landa si cealalta nu are?motorul o fost pe o ascona asa mio spus de la cine lam cumparat.Iti scriu seria de pe motor poate te ajuta: 18E*14358324 asta ii seria daca te ajuta. Fire, am un fir cu papuc presupun ca ii ceva masa(-) nu? si mai am doua mufe in prima intra doua fire dar are un singur contact in mufa(lamela) in a 2 mufa intra 3 fire si are 3 lamele,daca poti sa ma ajuti sa le identific?cam care ce ar fii. ITI multumesc anticipat. sa imi spui daca mai ai nevoie de detalii.
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
motorul 18e are injectie le2-jetronic nu trebuie sa schimbii
nimic in bord zici ca ai calculator si instalatia electrica ce pleaca
de la calculator spre motor,trebuie sa ne spui daca ai si releul
de la pompa de benzina si pompa de benzina aici ai de tras fire.
ne dai mai multe detali si o sa te ajutam.
Skip ads

  • baga1990

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1980 1187
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Mersi dar mai am intrebare mai am trei mufe si nu stiu cum sa le identific pe instalatia motorului
  • baga1990

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1980 1187
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am o mufa in care intra 3 fire unul mai gros de culoare alba si scrie pe el 37 al doile-lea fir ii de culoare verde si scrie 1 pe el al treilea fir.este totot alb dar mai subtire decat primul si scrie 7 pe el presupun ca e alimentarea injectiei
Si mai am o intrebare injectia banuiesc ca ar trebui sa aiba legatura cu aprinderea nu?sau are ceva senzor ?
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
injectia sigur ca are legatura cu aprinderea!
fa rost de Autodata(daca se poate cele cu 3cduri), EPC si manualul de servis. acolo gasesti tot ceti trebuie ... schemele si mufele!
daca este de pe ascona C se va putea instala usor!
la tutoriale am postat o descriere cu modificarea a motorului https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12538 .
  • baga1990

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1980 1187
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Nu stiu de unde as putea sal procur programul ? Pe ceva site nu-l gasesc?mersi
Skip ads

  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Cum rezolvi cu verifiarea tehnica periodica?-sau eventual RAR?
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
pot sa te ajut eu dar trebuie sa-mi zici toate piesele ce
le ai de la motorul vechi si ce ai de la motorul 18e,acelasi
motor am pe ascona mea dar o sa ai nevoie de un electicean
singur e mai greu chiar eu care imi cunosc masina nu ma bag
la partea electica si scheme aveam pina sa pierd ce aveam in
calculator dar din scheme nu intelegeam mare lucru e grea
electrica asta.


aici ai schema de la motorul 18e partea de injectie.
  • baga1990

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1980 1187
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Poi am de la motorul nou calculatorul si instalatia care merge la injectoare si la debitmetru si la ceva senzori de pe motor,restul aprinderea si delcoul sunt de pe motorul vechi nu stiu ar trebui sa le schimb sau imi trebuie alta instalatie ,nu sti sa fac legatura intre aprindere si calculator mersi
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
la schema de mai sus la nr.8 este modulul de aprindere si la nr. 9
delcoul in care se gaseste senzorul de turatie si dupa cum vezi in
schema din delcou pleaca 3 fire spre modulul de aprindere si din
modulul de aprindere pleaca 3 fire aici iti trebuie un electricean pt.
ca cele 3 fire duc la releul pompei de benzina nr. 12 la bobina nr. 11
la calculator nr.1 si ce vezi tu in schema cu nr. 90-91-95-99 este contactul
dar cum am zis e greu sa faci tu legaturile chiar daca ai avea o masina ca
model tot ar fi greu credema trebuie sa gasesti un electricean tragi
schema la imprimanta si apoi te apuci de lucru.
Skip ads

  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@baga1990 nuti recomand sa faci modificari, nu sti daca delcoul cel vechi este bun pt acest tip de motor!curba de aprindere nu se va potrivi(desi tare ma indoiesc sa se potriveasca mufele)
de ce nu mergi la dezmembrari si cumperi toate necesare pt tipul tau de motor?!
in linkul dat de mine ai tot ceti trebuie, ia la numarat componentele si ce nu le ai cumparele!
schema data de stefy_726 este foarte simpla doar iti trebuie descrierile pt firele: 90, 91, 05,99. LE-jetronic este un sistem foarte simplu, chiar mai simplu ca si multec(monopunct).
acuma nu pot sati spun in public de unde sa faci rost de programele enumerate de mine dar da o cautare cu gooogleul si vei gasi.
chiar manualul te poate ajuta mult, pe ultimele pagini ai schemele electrice.
am o baza imensa cu documentatie referitor la motoare/scheme(opel) pt modificari si teas ajuta cu placere dar toate le am in romania iar eu sunt departe.

ps. cand ai cumparat noul motor a fost incercat?
  • baga1990

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1980 1187
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Asa am sa fac o sa chem un electrician ca nu am ce face dar mersi
  • baga1990

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1980 1187
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Nu am incercat motorul dar zice omul ca merge am incredere dar daca are ceva cred ca ii intru cu kadetul in casa
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
e un motor de peste 20 ani greu gasesti unul bun dar daca
ai noroc sa fie bun nu o sa-l dai pe un motor de generatei
noua am motorul asta e super bun.
  • bac marius

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1980 12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2007

  • Mesaj Privat
nu speriati omul
motoarele aste de 1,8 sunt f fiabile deci se uzeaza foarte greu
singura problema ar fi modul in care a fost pastrat
sa nu fi ajuns apa la el
  • tigermotorsport

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Ascona 1988 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2009

  • Mesaj Privat
gcom61 a scris:Cum rezolvi cu verifiarea tehnica periodica?-sau eventual RAR?
ce treaba are rar-ul? Scrie undeva in talon sau carte ce fel de alimentare are motorul? Se potriveste seria.... Corectati-ma daca gresesc...
@baga1990: cum stai cu transformarea? Ai reusit? Si eu vreau sa fac ceva asemanator, pe un 16s.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR