Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • savu_d

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Un Astra G Caravan 1.6, Z16SE , 2001 achizitionat in 2007 moment la care a fost evaluat la Euro 3 la RAR Ialomita...cu taxele de rigoare la inmatriculare.
Cele mai multe probleme le-am avut cu EGR-ul datorita combustibilului de proasta calitate din Romania, astfel la cateva luni am fost nevoit sa-l curat,...tot in aceiasi perioada am schimbat setul de oringuri de la calorifer, deoarece pierdeam lichidul de racire pe la ele...
Prin 2011 a trebuit sa-i schimb siguranta termica de la compresorul de aer conditionat, deoarece nu mai cupla ambreiajul compresorului...astfel pentru o siguranta minuscula a trebuit sa platesc vreo 400 lei pentru remedierea defetului (inlocuire siguranta + freon) cu manopera cu tot.
Acum am o problema la sistemul electric... nu mai se alimenteaza compresorul...fiind iarna nu am avut nevoie de aer conditionat..dar trebuie sa remediez si aceasta problema ...stie cineva pe unde sunt sigurantele la acest model de caroserie sau de unde sa incep verificarile?
Multumesc.. si numai bine!
Skip ads

  • Cristy_13

  • Mesaje scrise: 762
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu, compresorul nu cupleaza sub -5 grade.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Corect! Aerul rece e deja uscat, si compresorul nu cupleaza, cel mai bine de incercat peste 0 grade!
  • CristiBuzau

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salut . Am un Astra G cu acest motor de un an si jumatate. Inca de cand am cumparat masina , am avut probleme . Am cumparat-o din brasov (am verificat uleiul si avea 2 liniute) iar cand am ajuns acasa am verificat din nou si nu era nimic pe joja .
O cauza era acea garnitura din dreapta axului cu came. Am lipit acel capac si tot consuma ulei : peste 1l la 1000 de km asa ca am hotarat sa segmentez motorul. Cand l-am desfacut , am gasit un segment spart , aceea era cauza. Cand a desfacut semichiuloasa(capacul in care este axul cu came), aceasta s-a crapat. De unde credeti ca as putea cumpara acest capac sa il schimb ?
Alta problema ar fi ca UNEORI , la plecarea de pe loc tremura , poate dau drumul prea brusc la ambreiaj, dar si daca o accelerez la 2000 de ture , tot tremura... as vrea sa fie din cauza mea . Ma gandeam ca ar fi de la bujii , asa ca le-am schimbat cu Beru Ultra X Titan 4 electrozi .
In legatura cu consumul , nu ma pot pronunta pentru ca nu am computer de bord si nu am facut plinul de prea multe ori, insa cand am fost la mare mi-a consumat 6.5 % , eu cred ca a fost bine.
De cand am luat masina zdranganea usa din stanga ,chiar si stand la semafor . Ma gandeam ca este ceva desprins prin usa , vreo clema sarita , dar uitandu-ma mai atent la oglinda , sticla era dezlipita, se mai tinea intr-un colt , si zdranganea pe suportul de plastic. Saptamana trecuta , cand am fost acasa ,am descoperit ca aceasta era problema , am dezlipit oglinda si am lipit-o cu super glue.
Nu am putut circula mai mult cu ea sa vad daca mai zdrangane pentru ca acum mi-a expirat asigurarea si pe o jumatate de an costa 450 ron pentru ca am 20 de ani. Eu sunt student la brasov si nu prea am ce face cu masina, decat in weekend, parintii neavand permis. As putea sa o trec pe numele tatalui , daca nu am asigurarea facuta si cu acel capac fisurat ( nu curge ulei ) . ?
O alta intrebare : Din ce cauza ar putea hurui rotile ? De la rulmenti sau numai din cauza cauciucurilor ? Cand dau in gropi se aude un huruit mai accentuat.
Skip ads

  • costiz16se

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2012

  • Mesaj Privat
asa e cade calculatorul la motorul asta mie mi+a picat l>am reparat la bucuresti la dmnl Mihai Crisan .
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
savu_d a scris:Un Astra G Caravan 1.6, Z16SE , 2001 achizitionat in 2007 moment la care a fost evaluat la Euro 3 la RAR Ialomita...cu taxele de rigoare la inmatriculare.
Cele mai multe probleme le-am avut cu EGR-ul datorita combustibilului de proasta calitate din Romania, astfel la cateva luni am fost nevoit sa-l curat,...tot in aceiasi perioada am schimbat setul de oringuri de la calorifer, deoarece pierdeam lichidul de racire pe la ele...
Prin 2011 a trebuit sa-i schimb siguranta termica de la compresorul de aer conditionat, deoarece nu mai cupla ambreiajul compresorului...astfel pentru o siguranta minuscula a trebuit sa platesc vreo 400 lei pentru remedierea defetului (inlocuire siguranta + freon) cu manopera cu tot.
Acum am o problema la sistemul electric... nu mai se alimenteaza compresorul...fiind iarna nu am avut nevoie de aer conditionat..dar trebuie sa remediez si aceasta problema ...stie cineva pe unde sunt sigurantele la acest model de caroserie sau de unde sa incep verificarile?
Multumesc.. si numai bine!


Interesant, eu cand am mers la RAR sa mai vad cum si ce, mi-a spus "tehnicianul" ala de acolo dupa ce a verifiact emisiile , cu cuvintele lui, "e zero, e ca nou" eu am intrebat "cum adica zero ?" raspuns "pai e zero, nu are emisii" am zis "nu se poate", dar cand am vazut ce masini au venit la testul poluare, de se ridica ceata si fumul, pe langa acelea, era zero la mine.
Eu cred ca au facut asta doar ca sa te puna la cheltuiala, sau daca o fi asa, poate ai catalizatorul bulit, sonde lambda, etc.
Dar in orice caz, nu e "floclor" si nici basm, dupa cateva minute de relantiu , pe teava nu se simte absolut nimic decat "aer" cald, atat. Nu stiu cum se face ca e asa, dar asta e adevarul.

Nu sunt expertul expertilor la aer conditionat, dar incearca sa vezi daca ai presiune in instalatie, adica freon, daca nu ai, nu cupleaza si nu porneste ambreiajul de care aminteai.
  • catalin_cx

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2014

  • Mesaj Privat
salutare.am achizitionat curand un opel astra g z16se si am constatat dupa cateva drumuri ca mi-am cam luat mare teapa fiind necunoscator.mentionez ca la 1000km imi ia undeva la 1lulei.nu sunt samsar si as vrea sa gasesc o rezolvare chiar daca poate fi costisitor,asta-i teapa mea.vreau sa intreb daca mai sunt si altii care au intampinat astfel de probleme cum le-au rezolvat si cam la ce bani sa ma astept si cu ce sa incep.m-a mutat recent in bucuresti si poate imi recomanda cineva un service k si un mecanic serios.va multumesc
  • maryusuku

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Poate scapi ieftin in cazul in care ai pierderi de ulei pe undeva.Cel mai bine astepti sa iti recomande cineva un service decent.z16se nu e mare papator de ulei din cate stiu eu.dar daxa e sa iti pape cam cu 1000 ron scapi-segmentare si ce mai e pe acolo.asteapta si alte pareri.Cand te uiti la motor nu vezi pe nicaieri pierderi de ulei?uita-te si sub masina.succes!
Skip ads

  • maryusuku

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Daca e sa schimbi semeringurile ,ghid supape....pana in 1000.daca e de segmentat vreo 2000.
  • catalin_cx

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Am reusit sa iau legatura cu un mecanic prin cineva.mi-a spus ca e cam grava si ma duce undeva la 2000ron cu segmenti si toate cele.de teama mecanicilor am inceput sa ma gandesc daca ar fi mai bine sa caut un alt motor,da si asta i riscant:(multumesc pentru sfat
  • catalin_cx

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Nu pierde pe nicaeri ulei,scoate fum alb si miros urat.vibreaza f tare si mai nou ieri nu a mai pornit.am scos bujiile si erau fleasca de ulei.le am schimbat si aceeasi problema,tot nu porneste.cam in doua saptamani o sa merg cu ia dar pana atunci trebuie sa decid,segmentare sau alt motor
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Daca te gandesti la alt motor tot z16se mai bine il segmentezi pe al tau. In primul rand trebuie verificate simeringurile supapelor care sunt o mare problema la acest motor. Eu am acelasi motor si in 10000 km imi ia pana in 4 litri 5w40. Cand am luat-o avea 10w40 si consuma mai putin dar am vrut sa merg pe ulei sintetic. Din ce am citit pe aici daca dai chiuloasa jos si schimbi simeringurile supapa si tii motorul desfacut mai multe zile se blocheaza segmentii de ungere pe piston. Nu stiu care este cauza dar multi s-au plans de problema asta. Pe de alta parte se pot schimba simeringurile cu chiuloasa pe motor introducand aer sub presiune in cilindri prin orificiul supapei. Asta trebuie sa o faca un mecanic cat de cat priceput dar astfel nu poti vedea daca nu ai alte probleme cu scaunele supapa sau segmentii. In orice caz daca desfaci motorul trebuie sa iei in calcul planeitate ghiuloasa, supape, simeringuri, segmenti, prezoane chiuloasa (care am inteles ca se schimba) si garniturile plus ce o mai fi. Parerea mea este sa faci mai intai un test de compresie, care totusi nu este concludent deoarece ai putea avea compresie dar segmentii de ungere sa fie varza si apoi sa incerci cu ce este mai ieftin adica simeringuri supape.
Skip ads

  • catalin_cx

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Din ce spui nici la tine nu e in regula motorul.ai demontat pana acum sa vezi ce si cum?sunt curios cat ar costa piesele,segmenti garnituri si toate cele
  • catalin_cx

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Iau in calcul varianta cea mai costisitoare,nestiind prea multa mecanica sunt victima sigura.astept salariul il dau tot si sper sa mi pot face si treaba cu masina....am mers doar 2000 cu ia
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
La mine cu acest consum merg de 2 ani si nu ma tenteaza deocamdata sa umblu la supape (sau sa-l segmentez). Nu imi scoate fum absolut deloc, toba arata ca la o masina noua. As vrea totusi in primavara sa dau capacul de plastic de la chiuloasa jos sa ma uit sa vad ce e pe acolo eventual sa vad care este starea simeringurilor supapa.
Referitor la problema ta catalin_cx intereseazate pe forum si cauta un mecanic bun pentru ca de unul bun cica este nevoie pentru acest motor cu toate ca nu vad cu ce ar fi asa deosebit fata de alte motoare si neaparat cere garantie.
Era sa uit, sa iei in calcul si ax cu came si tacheti daca tot umbli.
  • catalin_cx

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfat
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 699
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
@gigatel30 Sigur uleiul ala e consumat si nu il pierde pe undeva? 4 litri mi se pare mult , cred ca ar trebui sa ai un pic afumata teava de la toba de evacuare...userul dancuciureanu parca spunea ca asta e un indiciu daca consuma ulei un motor.
@catalin_cx Poti sa-i ceri userului mafiozzo o parere pe PM si sa-l intrebi de preturi , el si-a segmentat motorul anul trecut , acum e foarte multumit , nu ii mai consuma deloc.
Eu sunt f multumit de Z16SE . Cand o incepe sa manance ulei , ii fac motorul , nu o sa pun vreodata ulei gros de genul 10w40.
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Tocmai asta ma mira si pe mine. Toba este f. curata cum am zis ca la o masina noua. Dimineata la pornire scoate normal ceva gaze asa ca un abur usor dar apoi nu se mai vede nimic si aproape ca nu miroase deloc. Nu stiu unde se duce uleiul. In cartea de intretinere se arata ca i s-a pus 10w40 incepand cu 45000 km deci cam devreme de unde deduc ca problema, oricare o fi ea a, aparut de timpuriu. Nu ma pricepeam la masini "straine" si la motoarele lor cand am luat-o si nu aveam cunostinta de hibele acestui motor. Cu toate astea eu sunt multumit de masina, motorul merge brici, trage bine, este silentios si atat timp cat se incadreaza in consumul dat de producator si daca nu ma supara nu-i fac nimic. Cum am zis am trecut pe sintetic 5w40 cum am luat-o la 107000 km verificati la reprezentanta.
  • Cristy_13

  • Mesaje scrise: 762
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat
La Astra G nu ai cum sa verifici km, nici macar la reprezentanta. Poate nr. orelor de functionare, de unde faci o medie...
  • lucadd

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Opel Astra Sedan - z16se - cumparata in august 2014 - la 145.000 km - acum are 157.000.

Avantaje
PRINCIPALUL ATU AL MOTORULUI este posibilitatea diagnozei necomputerizate ! (pseudo-agrafa)
-timbru de mediu 185 E , impozit mic, asigurare mica
-consum extraurban rezonabil (<100km/h) - 6%
-cuplu disponibil la turatii mici (cuplu maxim il atinge la 2600 ture)
-costuri mici cu intretinerea: ex: kit distributie mai ieftin fata de gama VW si FORD

Dezavantaje
-consum mare in oras - 8,5 %
-problema tipica OPEL - uzura prematura a garniturilor caloriferului de incalzire ---> covoras umed pe partea soferului - se inlocuieste greu, este multa munca, personal am inlocuit garniturile.
-uzura prematura a garniturilor: am inlocuit pe parcurs garnitura capac culbutori + o alta garnitura in partea dreapta sus a motorului. Urmeaza sa schimb garnitura dintre motor si cutia de viteze, pierde ulei si pe acolo.

Avand in vedere vechimea masinii (2001) - in linii mari sunt multumit.

Semnat, fost posesor de CORSA C Z10XE - 2008-2014, actual posesor de Astra G Z16SE. Viitor posesor de Astra H. Voi ramane fidel marcii multa vreme de acum incolo.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR