Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
va salut pe toti si apelez la voi disperat deoarece nu stiu incotro sa o apuc....am avut un accident acum 2 zile....o banala neacordare de prioritate asociata cu viteza celuilalt care n-a mai reusit sa franeze...desi a lasat 20 m urme pe asfalt ....anyway...dupa ce am trecut de socul de moment (cu bine cunoascuta si corecta expresie domne`ajuta ca nu a patit nimeni nimik) ma uit cu tristete la "roscata" mea care zace in parcare....lovitura a fost in roata drepta fata.....roata s-a rupt....a ramas pe ax dar nu mai vireaza (celalata da) si s-a miscat in toate unghiurile cand masina a fost pusa pe platforma.....particularitatea este ca masina are cutie automata.....am nevoie de un specialist in asa ceva care sa-mi spuna daca mi-a fost sau nu afectata cutia...adica daca mai are rost sa ma apuc de reparatii..cineva mi-a spus ca am fuzeta rupta si trebuie sa schimb tot ansamblul.....
multumesc anticipat si astept raspunsurile voastre
Skip ads

  • realcriss

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
o poza face cat o mie de cuvinte
Cutia de viteze nu e pe partea stanga fata?
si eu am avut un accident dar in roata stanga fata, nu s-a rupt roata doar s-a deplasat spre roata din spate, o sa iti dau si niste preturi de la dezmembrari, sunt constient ca sunt mai mari, dar atunci eram nevoit sa cumpar nu mai puteam sa astept
fuzeta completa (cu: disc, etrier, placute, rulment) 200lei
amortizor complet (arc, flansa etc) 150lei
brat (cu tot cu pivot si bucsi) 100 lei
bieleta antirului (noua) 60 lei
aripa (cu tot cu semnalizare) 100lei
capota (cu grila si pasla) 300 lei
bara fata (cu tot cu grile si cu fusta) 300 lei
nu mai imi aduc aminte altceva, tot ce ti-am dat sunt preturi estimative, sa iti faci o idee, sigur o sa gasesti mai ieftin de atat, de meritat cred ca mertia sa repari masina, lonjeronul e afectat?
  • ZRM

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
in urma unui astfel de impact orice este posibil, cel mai bine se poate vedea dupa ce se face o constatare tehnica, teoretic nu ar trebui sa fie afectata cutia, cel mult axul de la planetara indoit, cadru motor probabil este si el indoit, dar, vorba colegului @realcriss o poza sau mai multe fac cit o mie de cuvinte.
sincere pareri de rau pt necazul tau
daca te pot ajuta cu ceva da-mi un pm
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
eu vreau sa aflu daca am sau nu cutia de viteze (automata) afectata....poate mai ai nr de telef de la dezmemb.
Skip ads

  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am postat cateva poze, desi nu cred ca au mare relevanta.....daca exista cineva care se pricepe si-mi poate da un diagnostic, poate veni la masina sa se uite (masina se afla in Drumul Taberei, in apropierea Pietei Moghioros) ma poate gasi la tel 0727.332.718











  • realcriss

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
doar pentru atat intrebai daca se mai merita reparatia? (ma asteptam la mai rau dupa ce ai scris in primul post, viteza etc), sa stii ca te inteleg, eu nu am mai dormit 3 nopti dupa accident

sa clarificam de la inceput faptul ca nu sunt mecanic, la mine ansamblul rotii a fost mult mai grav miscat din locul lui si tot nu a fost afectat H-ul pe care sta motorul (chiar daca ar fi, stramb unul costa 500lei la dezmembrari)
chiar daca vine un mecanic si iti zice ce e posibil sa fie stricat/rupt si iti convine pretul NU te arunca din prima la el, mai cere sfatul a cel putin doi mecanici, toata lumea vrea sa scoata bani dupa un accident, ei vad asta ca pe un sac fara fund, mai ales daca te vad disperat, o sa iti scriu ce am patit eu cu mecanicii
1. primul mecanic s-a uitat la masina chiar la fata locului, era prieten cu proprietara altei masini avariate tot in acelasi accident, mi-a zis ce ar putea fi stricat si un pret estimativ, nu aveam notiuni de mecanica la momentul ala, dar m-am dus intr-un parc de dezmembrari si l-am rugat pe cel de acolo sa ma lase sa ma uit din ce e compus ansamblul unei roti, am priceput in 20 de minute ce cred ca nu pricepeam intr-un semestru de facultate, am vazut cum lucreaza diverse piese pe acolo (avea opeluri in diverse stadii de dezmembrare)
2. al doilea mecanic (cica printre singurii recunoscuti de BMW in judet, cu atestate & shit, ce sa mai, doctor in masini) l-am chemat la insistentele unui prieten, a venit, a dat o geana raspunsul: clar H-ul pe care sta motorul e indoit, o sa trebuiasca sa dam tot de pe masina jos, schimbam H-ul apoi punem motorul la loc, dupa cum va dati seama multe ore de manopera, ii iesea ceva banuti, intre timp m-am interesat la o profesoara de la o facultate de constructii de masini daca in cazul unui impact minor (am dat datele problemei), in care bratul s-a rupt e posibil sa fie H-ul motorului stramb. raspuns: 99.9% sanse sa nu fie afectat, deoarece bratul a preluat toata energia impactului
3. al treilea mecanic care s-a uitat la masina, a fost un coleg de serviciu al unei matusi, a lucrat intr-un service ceva timp pana i s-a luat de fiare si a renuntat.
tipul s-a uitat la masina, a vazut bratul rupt si s-a oferit sa ma duca la dezmebrari sa cuparam unul iar apoi sa il schimbe cea ce am si facut (oricum aveam nevoie de brat, pt ca era rupt roata se misca in toate directiile). L-am scimbat roata a revenit la pozitie aproape normala, dar avea o inclinatie ceva de genul \ fata de cea din dreapta care era dreapta |, dar in momentul asta ma puteam deplasa pana la service, pt un diagnostic complet (roata era stramba din cauza fuzetei si a amortizorului, ezact unde se imbina cele doua era problema)
Diferenta de pret fata de ce mi-a zis primul mecanic (pret de asemenea mic) si costul reparatiei ulterioare, a fost de 20 de mil, in conditiile in care pana la urma am vopsit toata masina desi nu era nevoie, bani care ii pierdeam daca reparam masina la primul mecanic pe care l-am intalnit, acum am casco platit integral din banii aia

Ce trebuie sa intelegi din asta
1 Din ce vad in poze nu cred ca exista vreo sansa ca suportul motorului sa fie stramb, clar ai bratul rupt de aceea roata se misca in toate directiile, eu unul cu asta as incepe, as schimba bratul
2 ziceai ca roata nu vireaza? nici la mine nu vira, cand am adus-o (accidentul a fost la 500m de bloc) pt a vira am pus un prieten sa dea cu piciorul in roata in curbe Very Happy , caseta de directie impreuna cu axul ce iese din ea (nu stiu exact cum ii zice, am un lapsus) nu a avut nimic, insa la tine e posibil sa fii iesit din caseta sau sa se fi desprins/rupt din fuzeta (zici ca ai fuzeta rupta poate de aici e cauza), trebuie verificat
3. ai putea sa verifici daca amortizorul mai lucreaza, apesi pe aripa fata si te uiti la cursa acestuia

Incearca pe topicul de intalniri de la bucuresti sa dai un mesaj, sigur se gaseste cineva cu experienta care sa te ajute, fie si numai cu indicarea posibilelor parti defecte la fata locului

Ai putea sa ridici masina pe cric si sa dai roata jos si sa te uiti pe acolo, daca nu te pricepi ia un vecin care are ceva cunostinte de mecanica (sau care l-ai vazut surubarind pe la masina), sau care a trecut si el prin accidente poate iti da o mana de ajutor, un vecin taximetrist e de mare ajutor, spun asta pt ca taximetristii stiu unde este cel mai ieftin, multi dintre ei avand sute de mii de km cu masinile au invatat sa isi schimbe singuri unele piese etc

P.S. linisteste-te ca nu e grav ce vad acolo, chiar daca ar fi si cutia stricata se gaseste la dezmembrari, chiar si automata
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
multumesc mult pentru raspuns si mai ales pentru incurajari.....sper la ce-i mai bine si ma astept la ce e mai rau....daca am fuzeta rupta din cutie nu cred ca o sa mai pot rezolva ceva...acum astept ca un mecanic sa-mi dea un verdict.....
  • Sabbah

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2009

  • Mesaj Privat
deci ... eu am avut un accident cu circa 70 80 la ora intro bordura insa pe partea staga si la mine era deplasat in caroseerie roata ( brat rupt, indoit + bieleta antiruliu indoite ) le-am schimbat azi dimineata si imi trage stanga - dar am si h ul ala daca zic bine putin indoit in rest roata se misca merge masina si la mine era mult mai grav ca la tine
da roata jos si uitate pe acolo sar putea sa ai aceeasi problema si sa scapi chiarr mai usor ca mine

ps : bratul si bieleta mi leam schimbat eu cu un vecin ( navem nici o gara cu mecanica ,doar ce am surubarit la biciclete ) ptr operatiune iti trebuie :

1 cheie fixa de 18 , sau circulara ( nush daca zic bine )
1 cheie fixa de 19 , sau circulara
1 - 2 caprite pe care sa urci masina ( pentru schimbarea bieletei antiruliu trebujie ridicata din ambele parti ca sa se lase "capul de bieleta " cred) ! vezi ai grija cu cricul de la opel ca mie mia fugit masina , eram sa o fac de oaie - am folosit un cric de dacie de cca 40 de ani Wink
niste vaselina ca sa ungi pe acolo
niste degripant ar fi foarte bun
eventual si un flex micut ( am fost nevoit sa tai surubul din capul de bieleta de la bieleta antiruliu deoarece era blocat )

si cam atata , mie mia luat circa 5 - 6 ore park sa o rezolv ( mam chinuit mult la taiat )

si gata ... sa ne zici daca te ajuta ce tiam scris eu aici Wink
Skip ads

  • DAD
  • *
  • 24 mesaje
  • din 13 Sep 2006
  • Astra 2003 Y17DTH
  • Bucuresti
  • DAD

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
imo2209: Iti dau o solutie, dar trebuie sa actionezi repede. Unul dintre dealerii Opel (nu dau numele, nu vreau sa fac publicitate in nici un caz!) ofera un control tehnic gratuit pana la 31 iulie pentru orice Opel. Eu joi m-am programat si azi la ora 13 am fost cu masina la ei. Nu m-a costat nimic si mi-a spus lucruri interesate cu privire la directie, suspensie, etc. O ora jumate am stat cu masina pe elevator. PM daca crezi ca ai nevoie de amanunte.
  • m.nyck

  • Mesaje scrise: 322
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Eu am avut roata stanga mult mai rau afectata in urma accidentului era intrata in partea superioara mult spre motor.
Sa schimbat toata mecanica rotii (bascula, fuzeta, telescop, disc frana, etc.) dar planetara si cutia nu au avut nimic asa ca stai linistit.
Oricum planetara are capul flexibil si socul se mai atenueaza pana la cutie.
Daca lonjeronul este stramb dute la un service sa il indrepte calumea ca dupa aia o sa ai probleme cu unghiul de fuga tot timpul.
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
alte poze ..dupa ce am demontat roata....













  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ca sa iti dau si eu curaj iti pot da un exemplu concret. Prietena mea a lovit cam la 30-40km/h un golf 4 roata in roata. Am schimbat dupa accident urmatoarele: bascula ( era stramba rau), bieleta antiruliu ( era rupta in 2), amortizor (era stramb), aripa fata stanga, bara fata, + vopsit aripa, bara, si cele doua usi de pe partea aia. Cost total cam 16 mil care include si tinichigerie. In cazul tau cred ca trebuie schimbata si fuzeta. Numai bine!
Skip ads

  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salutare! imi pare rau pentru ce ai patit dar asculta si ceea ce a spus realcriss si schimba piesele care se pot schimba(adica trebuiesc schimbate), adica cele care costa putin pentru ca in stadiul in care este masina acum nu-ti poti da seama daca este cadrul motorului stramb;din ce vad eu acolo in prima poza fuzeta este clar rupta, in ultima poza parca si bratul este stramb, oricum schimba ceea ce poti schimba in spatele blocului si abia apoi te poti gandi daca este cazul la sasiu si altele..
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am nevoie de un mecanic care sa constate si sa-mi spuna ce anume tre schimbat si eventual sa-mi repare in parcare directia (bieleta) ca sa pot ajunge la service cu ea...daca aveti ceva numere de tel la oameni de incredere si care sa nu fie pusi pe imbogatire peste noapte lasati-le aici sau PM....
thks to all
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
..fuzeta rupta, schimbata in parcare......masina merge...stie cineva un service de roti unde pot face geometria la roti in Drumul Taberei?...merci
  • realcriss

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
ne bucuram ca ai rezolvat
multa bafta in continuare
  • vwcriss

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
imo2209 a scris:..fuzeta rupta, schimbata in parcare......masina merge...stie cineva un service de roti unde pot face geometria la roti in Drumul Taberei?...merci


geometria poti sa o faci mai peste tot
adica mai la toate serviceurile maricele sau vulcanizarile mai mari
dar asta nu inseamna ca tre sa te limitezi doar la cartierul tau
mai iesi in 'lume' vorba aia
si ai sa descoperi multe chesti
bafta acolo (glumeam mai sus) si imi pare bine ca ai rezolvat-o
sa stii ca mai bine iti scoti nevasta la un restaurant la o masa in oras, sau la un film cu masina si putina mizerie sub unghii, decat sa stai la tramvai in statie fara bani in buzunar si cu masina in service (la hoti)
tine-ti baniii in buzunar si apucate de DIY
bafta
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
apropos de bani...la Brady sa faci geometria costa 250 de lei....doar o constatare face 80 de lei....practic doar iti spun ce problema ai...ma gandeam daca e vreo diferenta intre un servcie de reprezentanta si o vulcanizare pentru a face geometria?
  • vwcriss

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
mi se pare mult
eu am dat parca 140 ron pe fizicienilor
  • viorell90

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
si mie mi se pare mult Neutral
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR