Ai uitat parola?


  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,374
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2013

Exact, si pe gpl si pe benzina sunt marite. Alcool tehnic pot sa primesc de pe la morga Smile aia folosesc de 99.5% cat si absolut dar ala este de 96% doar.
Relantiul il am putin instabil, drept este speram sa fi fost din cauza sondei dar......m-am tapit.
Ramane sa vad cum fac sa ajung prin Deva la unul din colegii de aici si sa probez cu piesele lui.
El dupa schimbarea sondei a scapat de datul in nas.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,374
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2013

Marius Popescu a scris:Cu OP-COM trebuie sa ai ~30kPa la relanti .

Am stat cu opcomul pornit, la 95 grade temperatura apei, avam 26kPa la relani
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 502
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra z16se din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jun 2012

Suntem un pic offtopic.
Cred ca e ok map-ul , Autodata spune de tensiune .Se poate verifica . Eu nu cred ca e de acolo .
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 899
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra A16XER din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Aug 2006

Pana la urma daca scoti o sonda lambda de pe masina, o pui inapoi si mergi fericit zeci de mii de km, mai poti ulterior s-o mai desurubezi sau este pericol sa se sudeze pentru ca nu i-ai pus pasta speciala pe filet?
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,374
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2013

Sincer, pe cea originala am desfacut-o fara nici cea mai mica problema.
In fond pe cea de control , acolo am dat toata evacuarea jos.
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 899
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra A16XER din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Aug 2006

Am incercat sa demontez sonda lambda 2 dar n-am reusit s-o misc. Am fixat cheia tubulara speciala ca in poze, dar aveam impresia ca rup racordul elastic si sonda tot nu se misca. Ea nu a fost demontata niciodata in 5ani 60mii km.

Voi, cei care ati demonta-to, ati reusit sa pozitionati cheia pe deasupra, sau cum?
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,374
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2013

Am dat jos evacuarea din catalizator si extrasa din intermediara iar afara am putut lucra mult mai bine. De sub masina a fost infern total, nici ca aveam cum sa bag inelara acolo.
Nu am folosit ce ai folosit tu apropo, credca cu inelara este mai bine.
  • ZaiR

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Nov 2006

Salutare,

Problema mea a aparut in momentul in care am sesizat ca puterea masinii nu mai e cea din fabrica. Am facut testul de compresie, citiri erori, tot tacamul.. concluzia, masina mergea perfect dar nu tragea (mai bine o face matizu)
Am inceput sa verific clapeta de acceleratie/bujiile contactele fisele.. Dupa ce le--am curatat s--a aprins martorul de chack engine in bord si asa a ramas. Culmea a fost ca din acel moment masina mergea normal si tragea cu toti caii din fabrica. Dupa cateva teste in care pe test a iesit ca sonda lambda are erori, am verificat din nou mufele pe care le--am curatat si cea de la sonda nu facea contact. Imediat becul sa stins, odata cu el si puterea masinii. Sad((
Vreau sa schimb aceasta sonda, daca modelul masinii este 16CNG si pun o sonda de 1.8 benzina, in ce fel influenteaza mersul motorului? A facut cineva acest sexperiment?
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 899
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra A16XER din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Aug 2006

N-ar trebui să fie nicio diferență în parametri de funcționare. Asta timp cât se potrivesc firele, sonda face fix același lucru la toate benzinarele.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 505
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

Vezi daca are vreun cod si daca are verifica cu ce masini este compatibila.
  • alexx25

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A16XER din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jan 2016

Salut , si eu am check engine pornit in bord si am urmatoarea eroare care mi-a aparut la tester : P0134 o2 Sensor Circuit Slow Response (Bank1 Sensor 1 ) .. sonda lambda 1 (am vzt ca e cu 4 pini ) . tip motor : A16xer . Daca ma puteti indruma/sfatui catre o sonda lambda buna (nu mobiletron) , eventual si cu un link. multumesc !
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 899
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra A16XER din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Aug 2006

M-am uitat cu atentie pe sonda mea de dupa catalizator, cea care raporteaza probleme, si scrie pe ea GM 55 561 452 . TYPE SIEMENS OZA 334 5WK9 418 iar pe cablu are o eticheta cu DC.
Mai demult, cand nedocumentat am actionat, am cumparat o sonda Meat&Doria 4-wire Zirconia Oxygen Sensor with insulated signal ground Meat Code: 81565
http://www.meat-doria.com/e...meat/81565/18470. Am dat 440lei pe ea.
1. Sonda asta este destinata a fi montata inainte de catalizator si are firul de 630mm. Vedeti vreo problema in a o monta dupa cat.? O sa leg firul in asa fel sa nu incurce.

2. Am vazut pe ebay sonde intre 22 si 122 de euro, toate cu mufa de opel. A regretat careva ca a cumparat o sonda ieftina?
  • weroGt

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra z18xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jan 2015

salutari .. am verificat pe tester sondele lambda .. sonda 1 variaza intre 79 si 860 mv iar sonda 2 ( cea de dupa catalizator ) oscileaza si ea si da mereu amestec bogat . ( nu apar erori in bord ) trebuie inlocuita sonda 2 ?. ce recomandati
vectra 2001 motor z18xe
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 502
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra z16se din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jun 2012

Conform e-automobile.ro , asa e normal sa functioneze lambda 2 :
http://e-automobile.ro/cate...sonda-lambda.html


Parerea mea e ca merge bine . Smile
  • alexx25

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A16XER din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jan 2016

Va salut ,

Poate ma ajutati si pe mine cu sonda lambda 1 - http://www.unixauto.hu/TL_I...72%5C08372420.unk e ca asta din link ce am eu pe masina .cea din link este EPS-FACET presupun un aftermarket . ideea e ca pe Bosch nu gasesc cu mufa cu 4 pini in linie . stie cineva daca e ok EPS-Facet ? tot caut de cateva saptamani .., ideea e ca eu as fi vrut sa cumpar de la unix ca pot lua cu discount ... multumesc !
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 502
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra z16se din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jun 2012

gigatel30 a scris:As vrea sa stiu daca, culoarea sondei lambda din poza este buna si arata faptul ca motorul functioneaza corect. Mentionez ca fagurele catalizatorului are aceeasi culoare (alba). Masina consuma ulei cam 400 ml la 1000km si ma asteptam sa fie afumate atat catalizatorul cat si sonda.
Va multumesc pentru eventualele raspunsuri.


Asa e si sonda mea , alburie . Nu am folosit vreun aditiv , nimic , mers pe GPL majoritatea timpului . Culoare alburie pe bujii stiu ca inseamna amestec sarac . Asta e valabil si pt lambda ?Nu am check engine aprins .
  • zso

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra Z18XEL din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Feb 2016

Buna ziua.
Am cumparat un Opel Vectra C 1,8 benzina ,2003, cod motor Z18XEL si am probleme cu el.
Daca va rog poate cineva sa ma ajute in legatura cu sondele lambda.Pentru ca eu banuiesc ca ar fi ele de vina sau cel putin primul!
As vrea sa stiu daca functioneaza in parametrii pentru ca am eroare de amestec benzina/aer prea bogat P0170-11 Fuel Trim System Rich!
Masina merge bine dar dupa un timp incepe sa intrerupa motorul in mers si cand ma opresc pe dreapta mai ca nu moare motorul in relantiu,BC-ul imi indica intre 1,6 si 2,4 L in relantiu in loc de 0,7-0,8 cat ar fi normal.Problema dispare dupa ce opresc si repornesc motorul dar dupa putin timp si deplasare reapare din nou.
Dupa ce apare problema pun testerul pe si erorile stocate sunt P0170-11 Fuel Trim System Rich (Not Present),P1405-61 Exhaust Gas Recirculation Valve Feedback Signal Malfunction (Not Present),P1481-06 Fan Control 1 Circuit Malfunction (Not Present).
Vreau sa mentionez ca deja am schimbat bujiile noi GM,bobina de inductie noua Mobiletron,debitmetrul nou Siemens VDO,EGR-ul nou Swag,catalizatorul e nou (cea universala).
Atasat am pus un print screen cu senzorii lambda cum functioneaza in relantiu cand masina merge normal.
Va rog sa ma ajutati ca numai stiu ce sa fac cu masina si deja am bagat foarte multi bani degeaba.
Multumesc mult.

  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 502
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra z16se din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jun 2012

Mie mi se pare ca lambda iti oscileaza foarte lent . Sau chiar ai amestecul bogat sau lambda e dusa . Poti sa incerci cu o lambda de proba .
Nu sunt lamurit de ce ai eroare de EGR daca zici ca e nou , sa fie Swag firma slaba ?(nu am folosit)
Catalizatorul zici ca-i nou , universal . Sigur nu obtureaza evacuarea ? Poti incerca si sa anulezi provizoriu EGRul folosind o tabla , desi e nou , nah... se mai intampla .
  • zso

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra Z18XEL din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Feb 2016

Multumesc de sfat!O sa il schimb lambda 1 si sper sa fie asta problema.
Daca mai are cineva alte pareri sunt bine venite!
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 502
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra z16se din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jun 2012

Eu zic sa nu o schimbi direct , mai intai probeaza cu alta de la vreun prieten .

Discutii similare

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata