Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nu stiu daca volanta haraie...
haraitul ar putea fi de la discul de ambreiaj sau rulmentul de presiune.
volanta cand pica incepe sa "bata"...
cam asa se poate verifica


la mine volanta era clar dusa.
facea ca cea din filmuletul de mai sus.
si eu am schimbat si kitul de ambreiaj cu toate ca nu era nevoie.
il cumparasem si am zis ca lucrul nou e lucru nou.
la o eventuala schimbare a volantei o sa o cumpar doar pe aceasta si in caz de nevoie placa de presiune si discul de ambreiaj le voi folosi pe cele puse la pastrare. rulmentul daca e nevoie il cumpar nou.
Skip ads

  • marius82

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Sa va zic si parerea me despre motorul z19dt,cutie F40...Am cumparat masina prin 2008,de mana a doua binenteles,avea 56.000km,bucuros,m-a ajuns la vreo 12 000,totul ok,am facut un drum de Romania(din Spania)fara nici o problema i-am facut eu vre-o 100 000km,fara probleme...prima oara mi-a murit alternatorul(cumparat de la dezmebrari-90€,mana de lucru 0€,am lucrat eu)distributie tot eu,doar piesele,dar surpriza mea a fost cand am desfacut distributia...cand sa fac semn pe curea ma uit mai atent si vad doua liniute albe,zic eu,nu l-am marcat ca eu am marker negru,ignor treaba si continui,fac distributia si la test,totul ok,pana cel ce-mi facea testul cu TECH2,ma intreaba daca stiu de km,zic da...ce arata in bord,deci surpriza masina avea stersi 120 000km,asa ca incarcat de nervi ma urc in masina si la drum...pana acasa m-am calmat de ce?pai masina mea avea 240 000km si singurul lucru care i l-am schimbat a fost alternatorul...restul sunt de intretinere cum ar fi - filtre,ulei etc...pe la 255 000km,reali a inceput ambreajul sa sune...acuma are 275 000 si inca merge,dar cand se incalzeste face urat tare,asa ca fac orice numai sa evit plimbarile prin oras...acuma am cumparat din Anglia de la NEOBROS,un kit complet de ambreaj la doar 440€(360lire cam asa)si o sa-l schimb saptamana viitoare...adevarul e ca pretul e super,asa ca am cercetat...un coleg de pe forumul VECTRAC SPANIA,si l-a instalat si are 3000km fara probleme,tipul e foarte multumit....deci in concluzie...pt mine e un motor foarte bun,ca sa nu mai zic ca in Barcelona se vinde unul de taximetrie cu 505 000 km....ce sa zic mai mult de atat...
  • morom3t3

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2013

  • Mesaj Privat
la ce pret se invarte acum un kit ambreiaj + volanta pt Z19DT cu cutie F40? eventual si un link ceva. mersi
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
2800 lei ,....ca sa nu fie considerat reclama ...cauta pe GOOGLE...sigur vei gasi
Skip ads

  • marius.valcu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2008

  • Mesaj Privat
doggfatther a scris:am gasit set la un magazin in miliari cu 2000 ron , gasesc in alta parte mai ieftin ?

SET COMPLET Volanta dubla masa Opel Vectra C si Kit ambreiaj pentru motor 1.9 CDTi ( 1910 Ccm ), putere motor 88Kw / 120 Cp, cod motor: Z 19 DT. Dupa an fabricatie 04.2004.

Producator LuK Germania, echiparea Originala Opel. Pentru Tip cutie viteze F 40


Ř 240 mm, Profil butuc roata 23.2, dinti 23.

Set-ul contine 4PIESE:

Volanta masa dubla,
placa presiune,
disc ambreiaj,
si rulment presiune Hidraulic.



Salut, La ce magazin sau ai un numar de telefon?

Multumesc
  • misacaj

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2007

  • Mesaj Privat
133.000 km. S.a dus rulmentul de presiune si bine inteles volanta. 29 mil piesele kit ambreiaj complet LUK pe original. Masina o am de noua din 2007. A lui taicamiu la fel ca a mea, doar an 2006. Are 277.000 km tot de noua luata, nu a schimbat nici volanta nici ambreiaj. Conteaza stilul de condus si unde faci km.ii, el i-a facut 80% afara, eu invers. Acum masina se aude ca atunci cand era noua. Diferenta totala. Bafta si kmii fara incidente.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pai este evident ca in afara localitatii ambreiajul este folosit mult mai putin, mai ales daca circuli in regim de autostrada...
In oras, unde stai bara la bara, de-abia ce misti masina si trebuie sa o opresti din nou, este evident ca suprasoliciti ambreiajul si uzurile apar prematur.
De asta pentru oras toata lumea recomanda masini pe benzina.
  • marinica85

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salutare .sunt nou pe forum asa ca daca gresesc cu ceva imi cer scuze anticipat. Am o vectra c 1.9 cdti 88 kw z19dt. Achizitionat o acum un an si jumatate km 85000(verificati de proprietarul anterior care imi este si prieten) .pe la 95000 au inceput asa zisii "clopotei" ca pe la100000 sa "haraie" si ambreiajul calcat la jumate. Am schimbat tot kitul la un service autorizat din buc (kit luk,comandat de cei de la service)..toate bune si frumoase aproximativ 3500 de km dupa care au inceput din nou "clopoteii".am mers inapoi la service ,au schimbat volanta cu alta ,tot luk,iar aceia a inceput sa bata de cand era pe elevator(au mai schimbat un tapmon dar s a dovedit a fi ineficient)..dupa o alta programare am schimbat si cea de a treia volanta,tot luk( comandata de la alt furnizor) si aceiasi poveste .."clopoteii" se incapataneaza sa dispara...ultima solutie care mi au dat o cei de service este sa mi cumpar eu volanta si sa mi de banii pe cea cumparata de la ei...
Intrebarea este: trebuie sa verific si altceva sau sa mi iau volanta .si daca mi iau stie cineva un furnizor sau o marca mai buna ....pana acum m am gandit sa o comand din Anglia de la neoobros(sau ceva de genul) marca genuine 145 de lire
Multumesc anticipat pt eventuale raspunsuri sau rezolvari
Skip ads

  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Incearca un Sachs. "Gurile rele" spun ca e mai buna...
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu am tot kit-ul (volanta, placa, disc, rulment) luk si dupa aproximativ 55k/3 ani jumatate (majoritatea mersi in oras) nu am nici cea mai mica problema, nici un clopotel, nimic...
kit-ul luat de la o firma mica din bucuresti...
  • maverick76

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca incepe sa scoata zgomote la ambreiaj e clar volanta. Nu se mai fac masini ca pe vremuri. Si eu am schimbat volanta la 90.000 km dupa ce incepuse sa scoata niste zgomote la apasarea ambreiajului, era facuta praf, masina luata de noua, mers frumos cu ea, doar eu....M-a dus toata afacerea la vreo 3500 ron...Sad
  • berkant.levent

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Bh07pkd, am z19dt si la 227000 km nu am schimbat prea multe, doar cele uzabile...e un motor f bun
Skip ads

  • LaurentiuM

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o Vectra C 2004, z19dth 16v 220 000km. Si am aceeasi problema cu ambreiajul adica volanta. Am cumparat masina cu 152 000 km iar le la 170 000 a inceput sa se auda zgomotul provocat de volanta. Ma intereseaza daca cineva dintre voi a schimbat volanta masa dubla cu una si mpla. Pe ebay am gasit kitul in anglia destul de ieftin, doar ca din cate stiu eu vibrochenul este echilibrat pt kitul cu volanta masa dubla. Daca montez kitul cu masa simpla care este mai usor, exista riscul ca vibratiile sa cauzeze ruperea vibrochenului?
Sau daca trebuie sa montez kitul cu masa dubla ce marca este fiabila?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu as zice ca cutia de viteze ar fi cea mai afectata de conversia la masa simpla.
motorul oricul vibreaza si se invarte la minim 800 de rotatii.
volanta cu masa dubla (din cate am inteles eu) e conceputa pentru a proteja cutia de viteze nu neaparat motorul.

intr-adevar unele guri zic ca daca volanta este foarte uzata este posibil sa se rupa vibrochenul dar sansele pentru asta sunt relativ mici, fortele care sunt in interiorul motorului zic eu ca sunt mult mai mari decat orice strs ar putea sa vina din partea volantei...

acum preturile la volante au scazut foarte mult,
placa de presiune si discul de ambreiaj se strica destul de greu.
parerea mea e ca, daca poti lasa masina 3-4 zile demontata, intai sa demontezi si sa vezi daca e nevoie sa schimbi si aceste 2 repere. daca nu le lasi pe cele vechi si schimbi doar volanta (si reduci din costuri).
eu am schimbat tot kit-ul cand masina avea cam ~200.000 de km in ecu (in realitate cine stie) si era stricata doar volanta. restul erau in stare foarte buna (dupa spusele mecanicului).
  • LaurentiuM

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Eu locuiesc in Madrid si aici o volanta masa dubla costa intre 450 si 800 e. Iar daca demontez cutia de viteze, ca sa schimb volanta ideal ar fi sa schimb tot. Am facut in jurul a 50 000 km de cand a inecput sa sune. Ma gandesc sa astept pana se duce discul doar ca ma deranjeaza zgomotul cu toate ca se aude doar cand este pe liber sau cand pedala de ambreiaj este apasata la jumatate. Am ajuns sa cred ca toata treaba cu volanta masa dubla e o strategie ca marca sa castige bani. Sapt asta am schimbat kitul de ambreiaj la un infiniti g37( 320 cv) si surpriza volanta este masa simpla, iar la vectra cu 150 cv au pus masa dubla.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
ce motor are infinity ala si ce cutie de viteze?
  • LaurentiuM

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2012

  • Mesaj Privat
3.7 v6. Aspirat.
4 valve per cilindru.
2 axe cu came pe fiecare chiuloasa
Injectie multipunct. Admisie variabila VVEL
320 cv/7000rpn
360 Nm/ 5200rpm
Cutie manuala 6 viteze
Dar predomina cutia automata cu 7 viteze
La fel ca si nissan 370z
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
dupa turatiile de cuplu si putere eu zic ca e benzina...
doar la diesel este volanta cu masa dubla si nu doar la opel...
  • LaurentiuM

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Scz am uitat sa mentionez ca e benzina.
Ideea era ca la opel au introdus volanta masa dubla pt a atenua vibratiile motorului. Iar infiniti cu toate ca are mai multi cp utilizeaza masa simpla.
Discul de ambreiaj de la opel are acele arcuri sau este fara?
Pt ca am vazut de la luk cu arcuri, iar de la sachs fara. Avand in vedere ca arcurile se afla in interiorul volantei.
Oricum ar fi sunt inca am dubii daca sa schimb masa dubla cu masa simpla. Pe ebay un kit ( placa presiune+ rulment+ disc+ volanta masa simpla) ajune undeva la 350 e marca csc. Sau mai exista varianta sport (carbon si kevlar) la 600e. Singura problema ar fi ca volanta simpla este mai usoara decat cea dubla.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nu are treaba una cu alta... la benzina nu ai vibratii ca la diesel.

Eu la a mea am pus tot kit-ul de la luk
Doar volanta are arcuri, discul e fara arcuri.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR