Ai uitat parola?


  • LaurentiuM

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Si cum se comporta? Ca foarte multi se plang ca nu dureaza f mult pana cand incepe iar sa bata.
Si inca ceva: cand este motorul rece cand schimb in treapta a 3 a intra un pic fortat de parca ar agata. Sa fie oare nivelul de ulei din cutie jos? Dar apoi cand urca temp dispare .
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,975
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am ~ 60000 cu volanta noua si nu se aude nimic.
Restul nu stiu... posibil sa fie de la timonerie...
  • LaurentiuM

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Ok in cazul asta ramanla piesele originale. Nu are rost sa fac teste riscante. Imi poti da un nr de referinta pt kit?
Multumesc mult
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,975
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Ce e "nr de referinta" ?
  • romytyca21

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
salut tuturor am si eu aceiasi problema la o vectra 1.9 150 cai sri din 2008 precizez ca acum un an jumate a fost schimbat tot chitul de ambreaj dar acuma am un zgomot ca de rurment uzat la relanti tip un zarit si este mai profund cand calc pedala de ambreaj putin iar cand este calcata la fun dispare zgomotul in rest functioneaza perfect precizez ca masina circula foarte mult in trafic parerea mea este ca arfi rurmentul de presiune
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,975
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
dupa simptome zic ca e rulmentul sau ceva prin cutia de viteze.
sau mai poate sa nu ai ulei suficient in cutie...
fara demontare/verificare nu poti fi sigur.

eu am cu kit-ul de ambreiaj ~50.000 de km din care 80% (poate mai mult) in oras.
la mine inca nu se aude nimic.
  • B111STY

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut.tin să precizez că eu unul am 200.000 de km cu o vectra c din 2008 1.9 120cp si nu am schimbat niciodată nici ambreiajul nici volanta.este foarte important stilul de condus.singura problema este ca am avut un accident cu ea la 230km/h pe A1 si nu am patit nimik.Am fost foarte multumit de masină iar acum ma chinui sa o repar.Bafta si fără incidente
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,168
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Y 17 DT din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2006

  • Garaj Mesaj Privat
B111STY a scris:singura problema este ca am avut un accident cu ea la 230km/h pe A1 si nu am patit nimik.

Intradevar este o problema grava. Smile Sa nu uiti sa verifici vitezometrul dupa ce o repari.
  • tonorobi

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!Am un vectra c 1,9 cdti din 2008 de 88kw. La pornire se aude un zgomot destul de tare, parca s-ar rupe ceva! Am fost astazi cu masina la service pt.diagnosticare si mi-au zis ca trebuie sa schimb volanta si kit-ul de ambreiaj, dar si bateria pt ca la pornire scade mult tensiunea. Mi-au facut si o oferta 2500 lei piesele si 480 lei manopera. Sincer, nu stiu ce sa fac mai ales ca in vara vreau sa plec cu masina in Turcia. Puteti va rog sa-mi dati un sfat?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,975
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
eu zic sa mai cauti oferte...
mi se pare scumpicel...
  • tonorobi

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Voi merge zilele urmatoare si la un alt service, sa aud si o alta parere. Intre timp am mai vorbit cu un prieten si mi-a zis ca este totusi cam devreme sa schimb volanta. Fiind cea originală, din fabricatie, de obicei pica in jurul a 180-190 mii km.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,975
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Nu are treaba.
Conteaza foarte mult felul in care a fost exploatata anterior masina.
Daca s-a mers mult in oras poate sa pice mult mai repede.
Daca s-a bruscat ambreiajul la fel...
  • tonorobi

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Nu am schimbat inca volanta si kit-ul ambreiaj. Am fost intre timp la un alt service, iar aici mi-au zis ca nu este inca nevoie, deoarece volanta nu are uzura mare (se simte numai o mica trepidatie cand apas pedala de ambreiaj). Aici mecanicul mi-a zis ca el nu ar face inca schimbul. Discul de ambreiaj nu patineaza, deci nu se impune a fi inlocuit. Totusi, pentru linistea mea am facut o programare pentru o constatare la Maiandrei.
  • tonorobi

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Am ajuns astazi la un alt service. Concluzia: volanta are uzura, insa nu este „dusa”, ar mai putea rezista circa 20000 km, depinde de stilul de condus,mers in oras sau afara etc. Totusi nu este exclus sa cedeze mai repede, nu mi s-a oferit nicio garantie. Cred ca voi schimba volanta si kit-ul ambreiaj, pentru a face concediul linistit. Am gasit piesele la pretul de 2049 lei, la care se adauga manopera de 500 lei. Este cazul sa fac si geometria dupa finalizarea reparației?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,975
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
teoretic nu e nevoie pentru ca nu se umbla la elementele care ar influenta geometria masinii
practic se demonteaza din pivoti (de pe brat si de pe bieleta de directie) si din amortizor fuzeta stanga fata si se scot ambele planetare (fara demontarea rotii dreapta fata) pentru a se da cutia jos.
apoi se demonteaza kit-ul de ambreiaj si se schimba cu altul
apoi montajul cutiei de viteze si al planetarelor invers demontarii...
nu ar trebui sa se umble la bielete de directie, capete de bara sau la bratul inferior al rotii stanga.
  • tonorobi

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Imi dai te rog un sfat: ce ai face daca ai fi pus intr-o situatie similara, ai schimba kit-ul si volanta sau ai merge in aceste conditii cu masina? Sincer nu ma dau banii afara din casa, dar nici nu vreau sa risc inutil, avand in vedere ca in luna iunie plec in Turcia (aprox. 2700 km). Daca trebuie inlocuite, asta e.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,975
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
eu am mers cu masina vreo 40.000 de km dupa schimbarea ambreiajului fara sa-i fac bracajul...
am cumparat masina in noiembrie 2010
in decembrie 2010 am facut bracajul cu schimbarea elementelor de directie cu probleme
in iunie 2011 am schimbat ambreiajul complet (volanta, placa, disc, rulment)
in februarie 2013 am facut ITP pe bune (adica fara probleme)
in decembrie 2014 am umblat iar la directie (bielete, brat, etc) si am facut iar bracajul.
depinde de mecanic si ce demonteaza.
un mecanic bun nu ar trebui sa demonteze piese care necesita bracaj.
  • CIPRIAN_17_CIP

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
tonorobi a scris:Imi dai te rog un sfat: ce ai face daca ai fi pus intr-o situatie similara, ai schimba kit-ul si volanta sau ai merge in aceste conditii cu masina? Sincer nu ma dau banii afara din casa, dar nici nu vreau sa risc inutil, avand in vedere ca in luna iunie plec in Turcia (aprox. 2700 km). Daca trebuie inlocuite, asta e.


Eu te sfatuiesc sa il schimbi, in aceeasi situatie am fost si eu. Mai mergea din spusele mecanicilor dar in iunie ies din țara si nu as vrea batai de cap. Geometria nu trebuie refacuta dupa. Ca si sfat iti recomand sa mergi la un service dotat cu acel kit de montaj/centrare special, sa nu treci prin emoțiile prin care am trecut eu. Dupa montaj la primele schimbari de viteza atat pe elevator cât si pe roți, carâia cutia de nu era adevarat, și-a revenit dupa.Mecanicul pot spune ca a avut noroc ca l-a centrat cum trebuie dar......mai bine nu. Recomandarea mea este sa vorbesti cu cineva care stie ce are de facut si mai ales CU CE. Eu nu eram dispus sa schimb ambreiajul (financiar) si am fost un pic mai "atent" la pretul manoperei si locul de achizitie a pieselor si mi-a parut rau de service-ul ales pentru ca nu aveau kit-ul aceala. Știi vorba "cine face ca mine ca mine sa pațeasca" , am trãit-o pe pielea mea. Daca te pot ajuta cu vreo informatie da-mi pm si vezi cã am si o discuție in care am prezentat costurile acestei operațiuni realizata luna trecutã.
Bafta!
  • andreiodaniel

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1.9 cdti din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
B111STY a scris:Salut.tin să precizez că eu unul am 200.000 de km cu o vectra c din 2008 1.9 120cp si nu am schimbat niciodată nici ambreiajul nici volanta.este foarte important stilul de condus.singura problema este ca am avut un accident cu ea la 230km/h pe A1 si nu am patit nimik.Am fost foarte multumit de masină iar acum ma chinui sa o repar.Bafta si fără incidente


230km h ? cum sa circuli cu asa viteza....cred ca erai limit de sosea .... cu siguranta ai actionat frana ...ca altfel pierdeai controlul lovind pe careva , sau intrand altul in tine . NOROC
  • marinica85

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Nov 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare ..putin mai in urma v am povestit cum am schimbat 3 volante si "clopoteii" nu dispareau..am schimbat o cu una adusa din anglia(genuine)..si bineinteles ca nu am scapat de ei.Am aflat de curand de la un mecanic ca a schimbat la cineva 2 volante si aceeasi problema...rezolvarea a fost din cutia de viteze..cica "rulmentul de priza"..a mai auzit cineva? ..cunoasteti problema?..momentan nu mai vreau sa mai bag nici un ban in ea anul acesta..a depasit bugetul cu mult😀..poate de la anul...multumesc anticipat...ps:opel vectra c 1.9 88kv 2006 motor z19dt .

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata