Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • emilvef

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Si la mine ieri am gasit cativa picuri de sub pompa de apa cred ca nu se vede prelins pe nicaieri..
Azi nu mai picura, de completat am completat acu o luna cu vreo 150ml ,nivel e bun sub max un pic,deci ce-a picurat ieri Oare ma mai tine pana se-n calzeste afara pompa ?S-au pa pot astepa sa pice brusc,in mers nu pierde, A motor Z13dt.
Skip ads

  • ARobertAlexandru

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Buna ziua . Sunt nou pe aici si nici experienta in mecanica nu am . Am un Opel Astra G CC din 98 1,6 16 v. Masina era adusa din germania si a stat in jur de 1 luna in curtea omului . La drum cand am adus-o totul a decurs bine. A 2 a zi eram la iesire din oras si am observat ca iese fum din capota.Ridic capota vad ca furtunul de la antigel in partea de jos pe langa filtrul de aer e sarit . Neavand nimic in portbagaj , o trusa de scule sau macar o surubelnita am infipt inapoi furtunul fara colier.cel care era langa mine a zis sa bagam niste apa pana ajungem acasa avand in vedere ca mi-a aruncat tot atigelul . ajung in fata blocului cu ea mergand cu pauze cand se ridica peste 90 grade opream si tot asa . am luat un colier normal nu identic cu cel care era , am prins futunul inapoi , am aerisit , scurs de apa , am reumplut cu antigel si apa dedurizata si am crezut ca asta a fost s-a rezolvat. acum 2 zile patesc la fel iar mi-a sarit futunul si mi-a golit din vas tot antigelul . de data asta aveam la mine o sticla de antigel si o trusa cu scule. am strans mai bine colierul de tip prin insurubare si azi am completat iar cu antigel . i-am dat cheie am aprins aerul cald si am turat-o putin timp de 10 min observam ca se ridicase iarasi aproape de 90 grade . Am inchis si am lasat asa , eventual maine fac o tura sa vad daca mai sare . nu ma pricep mai deloc in mecanica ce sfaturi imi puteti da pentru a remedia situatia? Multumesc anticipat
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Posibil sa ai problema cu supapa purjare din busonul vasului de expansiune,care deschide greu sau nu deschide deloc...
  • ARobertAlexandru

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Mersi am sa Vb cu vreun mecanic . Are cumva legãtura sonda cu asta ca s-a depistat ca trebuie schimbata.deci poate fi de la acel capac galben sa nu își facã treaba?
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Demontezi St si o sa vezi Pt,care te va ajuta sa reglezi Vt...
  • ARobertAlexandru

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Bun vãd azi . Va mai țin la curent
  • ARobertAlexandru

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2017

  • Mesaj Privat
A schimbat Sonda si pare ca totul merge fara sa imi mai arunce furtunul de la antigel. acum imi pleaca si ventilatorul de raciire care nu mergea , dupa ce se incalzeste deci totul este bine . fusese de la acea sonda .
  • Nelu-RSO

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y1.7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Hai sa va spun cum s-a rezolvat la mine, pierderea de antigel, zic peredere ca disparea din vas dar nu se regasea nicaieri. In disperarea mea de a scapa de aceasta problema, am schimbat tecile de la injectoare cu oringurile aferente, oringurile de la calorifer, aveam o pierdere mica si pe acolo, dar problema era departe de a fi rezolvata. Am fost la mecanic si imi propune sa schimbam si garnitura de chiuloasa, sa eliminam o alta posibila cauza. Dupa ce a desfacut motorul, ma suna mecanicul si imi spune ca de fapt problema e chiuloasa. La cilindrul 1, la una din supapele de admisie are o fisura, si pe acolo intra antigelul in camera de ardere si mai departe pleaca pe evacuare. Toata aceasta treaba m-a costat in jur de 2200 lei, piese si manopera. Va doresc multa bafta si probleme cat mai putine la masini!
Skip ads

  • ozk
  • *
  • 14 mesaje
  • din 17 Mar 2017
  • Astra 1999 X14XE
  • Constanta
  • ozk

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Salutare ! Opel astra g coupe 1.4 16v benzina
Raman efectiv fara apa. La 3 zile fac plinu cu apa in vas. Nu lasa balta, nu sunt semne de prelingere, in interior mocheta este uscata, pe esapament vine un pic de apa dar cred ca este doar condens mai exact este un pic umed , in vas nu sunt pete de ulei , am scos capacul de la ulei m-am uitat peacolo nu este spuma nici pe joja de fapt pe joja uleiul arata normal . Am luat din comert un lichid de etansare nimic ... nu am probleme de racire apa circula prin radiator temperatura este normala nu bolboroseste nu se aprinde nimic in bord am strans bine busonul/capac vas expansiune . Toate verificarile astea le.am invatat de pe aici din ce am citit ce sa mai verific ce sa ii fac sa gasesc locul cu pricina? Am fost si la un mecanic si a verificat si el toate astea ce am enumerat . Sper sa aveti rabdare sa cititi . Multumesc anticipat . O seara buna!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Sa dispara atata apa din motor si sa nu se vada nimic, nicio scurgere/pierdere... ciudat ...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca sunt probleme la garnitura de chiulasa sau chiar la chiulasa si antigelul patrunde in camera de ardere,fiind apoi evacuat pe toba sub forma de vapori,e greu de depistat... Aici intervine experienta si flerul meseriasului in rezolvarea problemei...
  • ozk
  • *
  • 14 mesaje
  • din 17 Mar 2017
  • Astra 1999 X14XE
  • Constanta
  • ozk

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Atunci mai caut un mecanic care sa verifice va multumesc pt raspuns
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
La benzinar, daca trece atata apa prin camer(a)ele de ardere, urmarile sunt imediate (vizibile/palpabile) in functionarea defectuoasa a motorului si pe esapament ar trebui sa fie bomba fumigena, or @ozk sustine ca motorul nu are nicio manifestare negativa...
  • ozk
  • *
  • 14 mesaje
  • din 17 Mar 2017
  • Astra 1999 X14XE
  • Constanta
  • ozk

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Motorul nu prezinta nicio anomalie nu face zgomot nu iese fum alb pe esapament in exces nici negru
  • AButacu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Salut am un Opel astra G din 2001 1.7 diesel, Pierd antigel dar nu reusesc sa gasesc cauza. Am schimbat pompa de apa acum 3 luni, acum 2 luni am schimbat furtunul care conecteaza vasu de expansiune cu termostatu si cu radiatorul, amebele fiind cu probleme. Dar tot pierd antigel, in vas se vad niste urme de ulei dar nivelul uleiului este la fel si nu se coloreaza uleiul de nici un fel. Pe la calorifer nu pierd. Alte cauze nu mai gasesc, daca imi puteti da niste sfaturi unde sa ma uit sau care sa fie buba.
  • ozk
  • *
  • 14 mesaje
  • din 17 Mar 2017
  • Astra 1999 X14XE
  • Constanta
  • ozk

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Vezi sa nu fie garnitura de chiulasã uitete pe final esapament daca curge apa sau daca furtunul care iese din radiator este tare ca piatra si daca uleiul si.a schimbat culoarea. Am avut si eu aceeasi problema
  • AButacu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Uleiul nu si-a schimbat culoarea, deci nu are cum sa fie chiuloasa, pentru ca avea sa mi se schimbe culoare uleiului si sa imi creasca nivelul.
  • Blackburn21

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Voi cum ati rezolvat pana la urma problema cu pierderea de antigel?la mine nu scoate fum alb pe teava,nu am nicaieri ud,nu lasa nicio pata nimic, garnitura de la capacul de distributie arata f bine.....si totusi nu a reusit nimeni sa depisteze scurgerea...este vorba de astra h 1.4
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@Blackburn21. Posibil garnitura EGR
  • Blackburn21

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Deocamdata nu i-am dat de cap cu pierderea de antigel, insa am descoperit ca la pornirea la rece(dimineti mai racoroase) scoate fum alb destul de mult.iar pe busonul de ulei este o mazga\spuma alb-galbui despre care unii zic ca este de la condens.... sa aiba legatura?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR