Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • bako_alx

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Revin cu rezolvarea...la mine se pare ca problema a fost vasul de expansiune, l-am schimbat și nu mai sunt probleme.
Skip ads

  • GeorgeR93

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Revin si eu cu detalii

Astazi s a schimbat pompa din nou (tot hepu) si compresor nou...situatia in schimb ramane acceiasi , pe tester temperatura cu ac 106 -in bord 95 si fara ac 98- in bord 90.
Sincer am ramas fara idei ,masina fara aer conditionat are ciclu normal 90-92-90.
Diferente dintre cele 2 pompe cea data jos acum si cea data jos prima oara:
- diametrul este la fel insa inaltimea "tamburului turbinei"este putin mai mare la hepu fata de cea care am avut o pe masina
-distanta dintre palele din interiorul turbinei este mai mare umpic la cea pe care am schimbato prima oara decat la hepu.

Astept un sfat!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Acele din bord sunt decalibrate.
La folosire ac la mai toate creste temperatura cu cateva grade, este normal si nu de speriat.
Se intampla des decalibrare ace chiar daca nimeni nu a umblat pe acolo niciodata, efectiv din senin.
  • GeorgeR93

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2019

  • Mesaj Privat
dancuciureanu pompa care a fost pusa are turbina de metal , este in regula?hepu
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
este ok
  • jipa18790

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Bunã ziua! Am si eu o problemã fara raspuns.
Am remarcat de vreo sãpt ,cã in momentul când plec dimineata ,gãsesc pãtat asfaltul de sub masinã de antigel. Pierderea este undeva în zona filtrului de ulei, sub el, pãteazã bloc motoru, iar când plec de la caldura degajatã se evaporã, scoate aburi si totul revine la normal pânã a doua zi când repetãm problema.
Nu îmi dau seama pe unde se face pierderea în zona aceea? Rãcitor ulei? O-ringuri? Existã vreo conductã problematicã? Nu vãd, un loc inaccesibil.

Astra H, Motor Z16XER benzinã, an 2009
  • ioantodica

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2019

  • Mesaj Privat
deliric a scris:pai fumul alb poate fi si daca merge in 3 pistoane....dar nu cred ca la tine este asta problema insa ar fi bine sa te mai uiti la furtune sa fie coliere stanse,la oringuri daca ai asa ceva in spatele motorului este o CONDUCTA CARE ARE ORINGURI aia a fost la mine cand am avut probleme tot cu lichidul de racire dar nu stiu daca si tu ai ca e diferenta de ani ...caloriferul de incalzire sa il verifici....si ca sa fii sigur sa nu iti mai zica lumea daca iti intra apa in ultei...ai putea sa incerci sa dai drumul la ulei in o galeata sa vezi daca se vede apa si dupa aceea il torni in motor...dar la tine e clar ca nu ajunge antigelul in motor ca ai zis ca ai vazut balta sub masina....


Aceasi problema o am si eu cu conducta fisurata. Este o conducta din spatele motorului si am o fisura undeva la 3-5 cm . Cat a costat acea conducta + manopera ?
Multumesc .
  • MihaiGSM

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
jipa18790 a scris:Bunã ziua! Am si eu o problemã fara raspuns.
Am remarcat de vreo sãpt ,cã in momentul când plec dimineata ,gãsesc pãtat asfaltul de sub masinã de antigel. Pierderea este undeva în zona filtrului de ulei, sub el, pãteazã bloc motoru, iar când plec de la caldura degajatã se evaporã, scoate aburi si totul revine la normal pânã a doua zi când repetãm problema.
Nu îmi dau seama pe unde se face pierderea în zona aceea? Rãcitor ulei? O-ringuri? Existã vreo conductã problematicã? Nu vãd, un loc inaccesibil.

Astra H, Motor Z16XER benzinã, an 2009


E racitorul de ulei. Astazi i-am schimbat si eu garniturile intrucat aveam aceeasi problema. Basca incepuse sa bage ulei in antigel.
Skip ads

  • Daniel2020

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Salutare ! Detin un Opel Corsa C fabricatie 2006 ,motor 1.4 twinport. Are aceasta scurgere de antigel din spatele filtrului de ulei si nu ii dau de cap. Am schimbat la service EGR ul , garniturile la filtrul de ulei dar tot curge, dar nu mereu .
  • SAlin258

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Salut.
Astra h z19DT aici.
Am o situatie ciudata...
De cand a dat frigul imi da din ce in ce mai des avertizare in bord de la antigel, mai ales cand accelerez si motorul e inca rece.
Dupa ce se incalzeste motorul am vazut ca am mai putin antigel decat atunci cand e rece iar avertizarea aia n o mai arata daca nu folosesc deloc caldura in masina.
Motorul se incalzeste repede, baga repede caldura, la drum.jntins, 60, 70 la ora sta la 70 de grade, daca i dau in goarna se urca temperatura la 80 si ceva, 90.
Ce naiba are? M am saturat de avertizare aia.
Am vrut sa schimb termostatul crezand ca e blocat pe deschis dar, motorul se incalzeste repede, baga caldura tot la fel si consumul nu e marit.....
  • croitoru f

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor ,am schimbat distributia cu tot ce include ,chiar si pompa de apa ,dupa asta am folosit masina aprox.100 km ,dupa care a stat in parcare ,doar pornita din cand in cand ,cand am luat masina din service mi-a spus sa verific apa ptr ca este posibil sa mai trebuiasca completat ,dupa ultima drum facut, am verificat ,nivelul era acelasi ,nu avea nevoie ,dupa 2..3 luni cand am iesit iarasi ,dupa cativa km mi-a aparut in bord ,"coolant level is low",incepand sa piarda din ce in ce mai mult ,dar pierdea doar cand masina era pornita ,acum pierde inclusiv cand masina este oprita ,am vazut ca pierde pe undeva prin partea dreapta ,unde este pompa de apa (nu este vizibil exact de unde ),acum intreb ,cum poate sa se buleasca asa repede pompa de apa ,sau este vreun furtun inainte de pompa de apa care poate fi plesnit ? Motorul niciodata nu sa supraincalzit , sta la 90",in bazin nu are urme de ulei ,este curat ,pe la radiator nu pierde
  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Buna seara!
Are cineva idee cum se desfac sau strang aceste racorduri de la intrarea in calorifer(cred) pentru ca am scurgeri de antigel la cel de culoare verde.Pierd cam 500ml la 500km. Masina este Astra H 1.7 DTJ 2008
Multumesc anticipat!

Skip ads

  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Se trage inelul in spate si se deblocheaza. Apoi tragi de ele. Etansarea se face cu o ring.
Gasesti pe net cum functioneaza tipul ala de mufa.
  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Se trage pur si simplu inapoi sau se roteste spre sanga pentru eliberare si apoi se trage. Nu imi dau seama. Este cumva clipsat prin presare.....
In varful sagetii mele este inelul de care se trage?

  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
https://youtube.com/watch?v=wNKGY_ySmpI
  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos, m am lamurit!
  • Flatzu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Buna seara, am cumparat in septembrie un corsa D 2008, 1.2 ,16v, easytronic. Dupa cateva saptamani am observat spuma pe buson ulei si sub el in capac sus ax came. In vasul de expansiune lichidul era dus de tot, am completat la normal (antigel roz era, si roz am pus). Nivelul uleiului era la maxim, dar nu peste maxim ( nu avea spuma pe jorja). Am mers cu masina 400 km in cateva saptamani, apoi am verificat iar la capac ulei si era spuma, in vas era lichid doar pe fund. Ulei in vas nu am vazut deloc nici prima data, nici a doua oara. In vas a aparut o dunga maro sau neagra, la 1 cm sub nivelul de maxim (pe acea dunga era si nivelul antigelului). Am completat de cateva ori pana acum la antigel Smile). Pe jos nu am vazut sa curga, tot ce am gasit si mi se pare ud, este pe motor in partea cu filtru de ulei (pun foto). Si tot timpul la cativa km de condus simt abur de antigel evaporat, deschid capota si nu vad nimic.. Astept sa imi vina o solutie de reparat sistem racire de la LiquiMoly si una de spalat motorul interior pt a schimba apoi uleiul cu unul ieftin apoi unul bun. Va rog o solutie la aceste probleme daca stie careva. Multumesc frumos
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu pune nimic, nicio solutie in motor !
Daca ai citi pe forum la agila a, corsa c, astra g, ca este acelasi motor ai gasi buba clasica.
  • Flatzu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Mulțumesc dancuciureanu, asa raspunsuri dau toti pe acest forum "daca ai citi". Daca nu ajutați macar taceti in banca voastra. Daca stii raspunde-mi. Am citit foarte multe pagini si nu stiu unde problema. Daca este un coleg si a avut aceasta problema, il rog sa imi scrie. Mulțumesc frumos
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu ai cautat si nu ai citit !
Nu confunda un forum serios cu o retea de socializare.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR