Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • horheus

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
mi se pare normal sa se auda ceva mai tare, asta pana "se lasa" curaeua noua, pana isi face ea rodajul, dupa aia nu se mai aude. daca totusi zumzaitul persista, uita-te sub capac si vezi sa nu atinga cureaua/roata in ca capacul ala de plastic. unui prieten de-al meu la service, cand i-au schimba cureaua i-au strans asa de tare capacul, incat cureaua, care il atingea l-a ros pana l-a spart.
Skip ads

  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ok, priceput Cool

am mai observat ceva desi nu-mi dau seama cum e posibil: o crestere de putere adica la 2500rpm in a IIIa ating 60km/h cand inainte imi erau necesari 3000rpm. poate e doar o impresie...
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Cataline, ce zici tu acolo nu e crestere de putere, ci o schimbare a rapoartelor de transmisie Rolling Eyes care e putin probabil sa fie influentate de pompa de apa.
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
poate ai dreptate, nu prea mai conteaza oricum.
bine ca s-a rezolvat.

puteti inchide topicul. Very Happy
Skip ads

  • vladonero

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Ne poti spune si noua cam cat a costat distractia si ce producator ai ales pt piese?
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
vladonero a scris:Ne poti spune si noua cam cat a costat distractia si ce producator ai ales pt piese?


pompa ~ 1mil
distributia ~ 3mil
manopera ~ 2mil

piesele au fost made in germany, nu mai stiu acuma producatorul da' ma uit acasa pe cutie daca e...

cu ocazia asta am schimbat si garnitura la capac(tacheti) care a fost vreo 500mii
  • horheus

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
[quote="CatalinE] cu ocazia asta am schimbat si garnitura la capac(tacheti) care a fost vreo 500mii[/quote]

oooooo, asa de mult o ganitura la capacul de tacheti?? io am dar 90k sau 98k nu mai stiu
  • vladonero

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Depinde de firma care produce.Eu am luat Ajusa f.f.f ieftin si f.f.f proasta si pe urma Elring care au fost excelente numai ca pretul.... Smile
Skip ads

  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
aveau intr-adevar si la 200mii.eu atata am dat.

nu cred ca mai are rost sa continue topicul asta, ca mai povestim pe 5pagini ce si cum e mai ieftin sau bun...
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
horheus a scris:mi se pare normal sa se auda ceva mai tare, asta pana "se lasa" curaeua noua, pana isi face ea rodajul, dupa aia nu se mai aude.


nu vreau sa redeschid topicul asta decat sa pun o intrebare celor care au schimbat distributia: in cat timp(kilometri) s-a lasat cureaua noua si nu s-a mai auzit motorul asa tare?
  • horheus

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
eu stiu, pana intr-o mie de km. Still problems?
  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Interesant. La mine a fost invers. Dupa ce am schimbat distributia (role + curea) motorul a fost un pic mai silentios. Si mi se pare normal pentru ca rolele vechi aveau joc si sunau destul de urit pe cind cele noi nu sunau. Poate la tine au tensionat prea tare cureaua si rolele suporta o tensiune mai mare decit trebuie si suna. Altfel nu vad de ce ar suna mai tare. Very Happy
Skip ads

  • corleone

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2006

  • Mesaj Privat
La mine in vasul de lichid de racire se intampla ceva ciudat. Poate reusiti sa-mi explicati si mie. Am verificat antigelul in toamna si am mai completat pana la nivelul maxim ( kalt/cold) indicat pe vas. Dupa vreo 3 saptamani nivelul scazuse cu aproximativ 600 ml. Am completat din nou, iar dupa vreo 3-4 saptamani am verificat si din nou scazuse. De aceasta data nu am mai completat si am observat, verificand in fiecare saptamana,ca de atunci nivelul nu a mai scazut. Daca aveti vreo idee sa-mi spuneti ce se intampla as fi recunoscator.

P.S. Vasul de lichid este curat, fara urme de ulei. Nici in ulei nu exista urme de apa.
  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Salut .Ridica masina pe elevator si ai sa vezi deasupra alternatorului un capac,prins pe bloc cu 2 suruburi iar pe linga el urme de antigel.Desfa capacul pune silicon ,sa fie negru si nu vei mai avea probleme.
  • corleone

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. O sa verific zilele astea si o sa fac operatiunea descrisa cu toate ca am rezerve ca poate fi de acolo deoarece cand am fost sa schimb uleiul in ianuarie, au fost verificate toate furtunasele si nu existau pierderi de nici un fel. Partea dubioasa este faptul ca lichidul scade pana la un anumit nivel dupa care stagneaza. Nu scade mai mult.
  • dan stoia

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Si eu pierd antigel, Opel Astra Caravan 1.7 dti, cam 1L la 200 km, fara a creste nivelul in baie si nu vad urme sub masina. Mie mi se goleste borcanul de tot daca nu-l completez. O sa verific conform sfaturilor date de senatorC30SE. Se poate sa pierd antigel prin galeria de esapament??? (asta mi-a sugerat un coleg de munca, posibil chiuloasa crepata)
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
dan stoia a scris:Si eu pierd antigel, Opel Astra Caravan 1.7 dti, cam 1L la 200 km, fara a creste nivelul in baie si nu vad urme sub masina. Mie mi se goleste borcanul de tot daca nu-l completez. O sa verific conform sfaturilor date de senatorC30SE. Se poate sa pierd antigel prin galeria de esapament??? (asta mi-a sugerat un coleg de munca, posibil chiuloasa crepata)


Daca fumul degajat este alb si in exces, si daca mirosul pare usor dulceag (exprimarea e usor fortata Wink), e f probabil sa ai garnitura de chiuloasa ciupita, (tot lichidul de racire este evacuat pe esapament) cu atat mai mult faptul ca pierzi f mult lichid de racire Rolling Eyes.
  • tclaudiu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2005

  • Mesaj Privat
@corleone si @dan stoia:

Verificati sub presurile de la sofer/pasager daca nu cumva mocheta este imbibata cu antigel (eventual apasati cu mana pe mocheta ca are un burete dedesubt si vedeti daca iese).
Si eu am o Astra 1.7dti din 2000 si la mine antigelul care se pierde imi curge in masina sub presuri.
Daca este asa, scrieti si va explic cum sta treaba Smile
  • pichu

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2005

  • Mesaj Privat
mai sunt create cateva topicuri pt pierderile de antigel;
eu am zis , nu stiu daca aici , ca sunt cateva locuri pe unde "se obicei: mai piierd"..si nu vb de probleme grave ...
pe la radiator, daca e spart, crapat, are ceva pb...etc;
undeva in spatele claxoanelor, suportul de alternator, e acolo un oring, lpe langa pompa de apa, pe un furtun ce duce la radiator..mie pe acolo imi pierdea;
in interior. pe la calorifer, daca e spart sau daca unul din oringurile de la calorifer s au mancat, ros, stricat, etc...
si mai nasol..conducte sparte prin masina, calorifer ciupit..d astea
eu am rezolvat pb la opel radacini, mi au verificat in toate locurile,au remediat...m am dus dupa aia ca bou la ei sa le dau in cap..ca aveam in continuare presul un pic umed..dar....nu m am gandit ca nu avea cum sa se duca antigelul ala asa..singur Smile ...oamenii mi au zis ca nu a mai pierdut in vas si daca vreau sa mi desfaca bordu si sa se mai uite..o fac..dar nu e cazul Smile
eu am gresit , pt ca m am uitat in vas, am observat nivelul, m am uitat iar peste cateva zile, si scazuse un pic, si covorasul din masina , din dreapta soferului-mocheta, era inca umeda;am crezut ca nu se rezolvase pb...dar nivelul nu a mai scazut, cred ca a durat un pic pana " s atras" in instalatii
so...eu pe aici am auzit ca ar putea pierde...
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
si zi si mie pichu care a fost problema (unde mai exact) la tine si cit a costat "distractia"..
ca eu n-am ajuns inca... si tot pun cite 200 ml la 10-15 zile....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR