Ai uitat parola?


  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,199
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Da, sigur ca are legatura! Mazga respectiva se formeaza prin contaminarea uleiului cu lichid de racire... De unde, cat si cum ramane de depistat...
  • Blackburn21

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Pai si de ce unii mecanici zic ca este din cauza condensului si ca este normal?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,199
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Eu zic ca nu e normal, dar nu trebuie sa te iei dupa mine ... Ia-te dupa mecanici, dar sa-ti explice ei unde dispare lichiul de racire!
  • Blackburn21

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Pai nu imi poate spune nimeni unde se duce antigelul, asta e buba...ei sustin ca daca s-ar duce pe evacuare masina ar scoate fum ca o locomotiva iar daca intra in ulei trebuia sa se schimbe vascozitatea ceea ce nu s-a intamplat. si eu le-am spus ca nu e normal dar ei au zis ca e normal(e cuvantul meu impotriva cuv. lor)
  • BDavid

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Aug 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu pierd antigel. Am postat si in alta parte a forumului dar nu am primit nici un raspuns.
Am cumparat de curand un Opel Bertone 2.2 benzina 16V si imi pierde antigel. Imi picura prin aceasta piesa care nu stiu ce este ( banuiesc ca e pompa de apa ). Are cineva idee?
  • Blackburn21

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Cei de la reprezentanta opel au zis ca cel mai probabil chiulasa are niste microfisuri de unde pierd antigel,nu se repara si trebuie inlocuita cu totul (cu una sh,pt ca una noua costa 200 de mil.)
  • cv02gen

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut pe toti!
Sunt fericitul posesor al uni 1.7 h cdti 74kw de o saptamana, si numai bine ca deja am o prima problema! Am fost sa imi cumpar kit.ul de distributie+pompa de apa, si cand sa ma urc in masina sa plec, balta sub ea! Am ridicat capota si in vasul de expansiune mai era un deget de antigel. Am verificat toate conductele/furtunele asa fugitiv, dar nu mi.am dat seama de unde scapa...in bord pe consola a tot aparut mesajul "kühlmittelstand". Din cautari multi au zis ca ar fi senzorul din vasul de expansiune prajit, dar acum parca se leaga ceva...
  • cv02gen

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! Am investigat mai bine si am gasit un furtun de max 5 cm care e legatura intre 2 conducte, situat cumva intre furtunul de la filtru de aer si EGR. atasez 2 poze, si va rog mult sa imi spuneti ce rol are si cum il caut la magazinele de piese.[
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,116
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Il desfaci si are codul pe el...daca nu gasesti pe stoc...e 50-100 lei, iei ceva asemănător...eu am luat unul de Dacie acum 7-8 ani...l-am tăiat la lungime...L -am montat cu gand sa il schimb cu unul original...dar asa a rămas..si inca tine
  • draghici gabriel

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jan 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Am problema cu lichidul de răcire.De ceva vreme a inceput sa consume cam un litru de antigel la 2000 km.Care ar fii problema?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,116
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Verifica joja la ulei...daca ai spume si granule gen zat de cafea..e de rau...adica sfarsit groaznic. Daca uleiul de pe joja are aspect normal...e groaza fara sfarsit: trebuie sa cauti locul pe unde ai pierdere: furtune, pompa de apa, radiator racire, radiator habitaclu..etc. Probleme mai dese sunt la furtune...in zona EGR, termostat.
  • 0verspeed

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Pierd antigel foarte incet, cam 1 deget pe luna. In septembrie am schimbat pompa de apa veche cu alta noua SKF si parca de atunci a inceput sa piarda.
In rest nu vad pe unde poate pierde, dar nu este exclus sa fie noua pompa. Ce altceva mai poate fi?
Daca o duc la service ei cum o verifica, avand in vedere ca pierde foarte incet.
Mersi
  • catalin2001

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor,

In noiembrie am schimbat garnitura la baia de ulei, deoarece din cate mi-au spus mecanicii, pe acolo pierdea ulei. Cert este ca a trebuit demontat totul ca sa ajunga la baia de ulei. Dupa ce a montat totul la loc, am inceput sa vad cativa stropi de antigel pe cutia de viteze. Au inceput "investigatiile" ba era garnitura de la EGR, ba era garnitura de la filtrul de ulei, le-au schimbat pe amandou in continuare picura antigel. Mi s-a spus ca e garnitura de chiuloasa, si scapa stropi de antigel pe acolo. Refuz sa cred acest raspuns cu atat mai mult cu cat nu pierd antigel intr-o cantitate semnificativa, ci cativa stropi, iar simptomele unei garnituri de chiuloasa defecte nu le am. Am un Opel Corsa C Z10XEP din 2005. Daca va rog sa ma sfatuiti, cam ce alte cauze posibile ar putea fi.
  • 0verspeed

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Am gasit problema, pentru cei interesati.
Piesa 19, 20 de aici https://opel.7zap.com/en/car/a04/f/0/28-2/#19
si piesa 27 de aici https://opel.7zap.com/en/car/a04/f/0/21-2/#27
Iei fopel, abia astepti sa te intorci la service! Very Happy Oare ce ce surpriza imi mai pregateste... Smile))
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,143
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
catalin2001 a scris:Salutare tuturor,

In noiembrie am schimbat garnitura la baia de ulei, deoarece din cate mi-au spus mecanicii, pe acolo pierdea ulei. Cert este ca a trebuit demontat totul ca sa ajunga la baia de ulei. Dupa ce a montat totul la loc, am inceput sa vad cativa stropi de antigel pe cutia de viteze. Au inceput "investigatiile" ba era garnitura de la EGR, ba era garnitura de la filtrul de ulei, le-au schimbat pe amandou in continuare picura antigel. Mi s-a spus ca e garnitura de chiuloasa, si scapa stropi de antigel pe acolo. Refuz sa cred acest raspuns cu atat mai mult cu cat nu pierd antigel intr-o cantitate semnificativa, ci cativa stropi, iar simptomele unei garnituri de chiuloasa defecte nu le am. Am un Opel Corsa C Z10XEP din 2005. Daca va rog sa ma sfatuiti, cam ce alte cauze posibile ar putea fi.

Te-au pacalit sau sunt prosti ca noaptea.
Mai este si varianta ca tu sa nu stii ce este baie ulei, care este garnitura.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Pentru posesorii de z16xer si z18xer: Inlocuiti preventiv teava care duce antigel de la corpul termostatului la clapeta de acceleratie. E o teava de PVC care in timp devine casanta si se sparge. A mea a cedat dupa 11 ani, dar ma mir cum a rezistat. La demontare s-a rupt in 5 bucati, era complet coapta. Putea sa se sparga oricand.

Piesa originala are codul GM 55559352 si costa 150 RON.
Se poate improviza un furtun daca vi se pare scumpa.
https://www.drive2.com/l/468166004866810211/
  • mesarosiud

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, am si eu un opel corsa din 2001, diesel 1,7 dti, si pierd foarte mult antigel mai ales iarna, aproape 1/2 l pe zi ,nivelul de ulei imi este crescut si am urme de ulei in vasul de antigel, care ar putea fi cauza?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,116
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Termoflot.. de obicei
  • ToXicLi0N

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut.
Am inceput sa pierd antigel pe la furtunul care iese din termostat si merge spre motor, si anume acesta din poza : http://prntscr.com/jvng6w
Stie cineva ce cod are ?

Corsa C 1.3 CDTI cod motor Z13DT
  • alinpiticu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Germania
  • Masina: Signum Z19DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Buna
Am un opel signum 1.9 din 2005 si nu stiu dece pica antigel pe unde am facut semn in poze. Ma poate ajuta cineva sa imi spuna ce poate fi ?
Multumesc

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata