- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Flatzu
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2019
- Mesaj Privat
Exact.. acu e prea tarziu, tocmai am montat tot motorul inapoi, aseara la 9 am terminat.. mi-a pornit bine apoi a inceput sa mearga in 3 pistoane, subturat si "check engine" aprins si m-ai murea in mers. Nu am stiut sa ma uit aseara dupa codul de eroare, ma voi uita maine. Mentionez ca la montajul bujiilor, le-am dat cu peria de sarma si am apropiat un pic sarma de scanteie la capul bujiei.. evacuarea scotea fum sub capota, fiind incinsa dupa cateva sute metri de mers, cred ca se datoreaza faptului ca am dat cu wd40 cand am desfacut suruburile si inca era uleioasa oarecum la montaj..a pornit cupla la 102 sau 103 grade, apoi fumul era dispersat. Ulei am pus aproape 3 L 5w30 si apa/antigel au intrat 4 L. Nu a aruncat deloc apa afara dupa oprirea motorului.. pt moment vreau sa vad acel cod de eroare cu testul pedalelor (cred ca este compatibil si pe corsa D 1.2 easy tronic) sa aflu cauza. Atasez o poza cu pozitia celor 2 mufe (gri si negru) la calculatorul de pe admisie, daca este corect montat, nu mai stiu ordinea, dar la cea neagra cablu este mai scurt si de aceea am pus spre bordul masinii. Cealaltã poza este cu noua garnitura de chiulasa, cea veche fiind identica cu gauri in minus pe ea la orificile de ulei sau apa..
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ulei intra teoretic 3,5l dar dupa asa lucrare lejer inca 0,25.
Fum lasa ca la cat ulei era pe evacuare este normal.
Bujii le faci intrefier de 0,9-1,1 mm, peria de sarma este exclusa categoric, poate la dacia bunicului ca le lustruia la 500km si completa ulei.
Lasa mufele de la ecu in pace, altfel nu intrau si pornea. Daca ai indoit un pin este alta treaba.
Pauza.
Fum lasa ca la cat ulei era pe evacuare este normal.
Bujii le faci intrefier de 0,9-1,1 mm, peria de sarma este exclusa categoric, poate la dacia bunicului ca le lustruia la 500km si completa ulei.
Lasa mufele de la ecu in pace, altfel nu intrau si pornea. Daca ai indoit un pin este alta treaba.
Pauza.
Flatzu
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2019
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Flatzu
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2019
- Mesaj Privat
Am pus diagnoza pe masina si imi da eroare la cilindrul 4. Eroarea din prima poza a mers stearsa cred (am curatat si clapeta manual, poate de aici problema). Am scos bujia am masurat corect distanta cap/sarma. A pornit in 4 pistoane, doar ca tot am eroare pe acea bujie, tremura masina, mai moare din relantiu.. atasez poze, maine cumpar toate 4 bujii
Flatzu
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2019
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Flatzu
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2019
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Flatzu
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2019
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
pai 0304 scrie ca e eroare de scinteie pe cilindrul 4, probabil de aia a zis dan sa verifici izolatorii (are experienta cu masina asta, eu sint novice rau de tot, doar ce citesc).
cealalta e legata de senzor map/maf vad, verifica odata ce ti-a zis, probabil te va indruma apoi in functie de ce gasesti (presupun)
cealalta e legata de senzor map/maf vad, verifica odata ce ti-a zis, probabil te va indruma apoi in functie de ce gasesti (presupun)
Flatzu
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2019
- Mesaj Privat
Flatzu
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2019
- Mesaj Privat
Am achimbat bujiile, am verificat gumele ce vin pe bujii si acea rampa, sunt ok toate. Am sters erorile apoi apar iar cum pornesc masina din nou. Dupa stergerea erorilor masina nu are nici o schimbare in bine. Este exact la fel.. tremura toata masina, subturata, apare "check engine" apoi "masina cu cheia". Am pus video pe youtube
https://youtube.com/watch?v=w0x33PfClEU
https://youtube.com/watch?v=w0x33PfClEU
- EHotaran
- **
- 140 mesaje
- din 20 Nov 2019
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
EHotaran
- Mesaje scrise: 140
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2019
- Mesaj Privat
Ca o parere doar, as suspecta circuitul ce tine de recirculare gaze arse,adica valva egr,comanda valva.Aceeasi manifestare o aveam si eu(am alta motorizare X18XE).Daca debitul gazelor arse recirculate este prea mare incep sa apara intreruperi(amestecul este prea bogat in monoxid de carbon,implicit prea putin oxigen)...la mine de exemplu a trebuit sa fac doar un reglaj de vacuum(exista un mic robinet pe valva).
Flatzu
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2019
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 989 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 989
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
Ca sa verifici bobina, tb sa dai jos tuburile de cauciuc flexibil. O scoti (are 2 suruburi torx & mufa in dreapta), dai jos tuburile si compari 2 bobine.
Eroarea este pe pistonul 4 (cel din dreapta cum te uiti la motor) si ar tb sa vezi o intrerupere / fisura in izolatia bobinei (dupa ce dai cauciucul jos).
Poti incerca un test cu alta bobina ca sa te convingi ca ea e de vina sau nu.
P0304 apare de la:
- bujie piston 4 - putin probabil si rar
- bobina arsa - cea mai frecventa
- probleme mecanice in piston - rar
- ECU defect - rara, se reconditioneaza
Eroarea este pe pistonul 4 (cel din dreapta cum te uiti la motor) si ar tb sa vezi o intrerupere / fisura in izolatia bobinei (dupa ce dai cauciucul jos).
Poti incerca un test cu alta bobina ca sa te convingi ca ea e de vina sau nu.
P0304 apare de la:
- bujie piston 4 - putin probabil si rar
- bobina arsa - cea mai frecventa
- probleme mecanice in piston - rar
- ECU defect - rara, se reconditioneaza
Flatzu
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2019
- Mesaj Privat
- Acidutzu
- **
- 365 mesaje
- din 22 Apr 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Iasi
Acidutzu
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat