Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • Flatzu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Astazi am scos si masurat injectorul 4 dupa pozele lui gabimilo1 . Deci am pus doua fire la injector pe baterie si deschide, functioneaza . Apoi am masurat mufa de la el cu contactul pus 10.80 V si cu motorul pornit pe mufa scoasa aveam peste 12 V. Deci injectorul e luat de pe cilindrul din stanga.. cred ca, curent si functionalitate este perfecta. Ramane de probat cu noua bobina.
EHotaran eu zic ca motorul merge tot timpul in 3 pistoane, deoarece scoțându-i mufa de la injector nu are nici o schimbare in rau sau bine. Referitor la EGR, nu cred ca e blindaj acolo, pt ca am curatat acea zona cu pâslã si e una cu chiuloasa. Deci cand am terminat de montat tot motorul, am desfacut si curatat tachetii si culbutorii, i-am pus inapoi perfect pe cap la valve (culbutorii). Dupa asta am pus cheia pe vibrochen si ma uitam la came cand invarteam motorul, nu a agatat absolut nimic.. sa zic ca a mers greu sau gen..
Am incercat sa masor MAP dupa pozele date de gabimilo1 si nu am acele valori.. in 2 zile am senzor nou IAT si MAP. Astazi ajunge bobina, maine dimineata o probez.. La relanti merge cateva secunde ok apoi o ia razna. Doar dupa ce sterg erorile, scot borna si pun inapoi merge cateva secunde ok la relanti. Daca las borna si pornesc din nou, o ia razna de cum am pornit. Dimineata la prima pornire, porneste bine si relantiul sta la 1000, apoi dupa 30 sec o ia razna ( toate astea fara sa ating acceleratia). Curand vine bebe si trebuie sa termin masina pt ca e a sotiei Sad


Ultima modificare facuta de Flatzu la Mar 02 Jun, 2020 1:16 pm, modificat de 3 ori in total
Skip ads

  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
nu cred ca trebuie sa fie exact exact valorile acelea ci in jurul lor, tinind cont si de mici erori de masurare.

cred ca ultima masuratoare este cu osciloscop, scrie ca un led trebuie sa palpaie, deci probabil ca la acel moment al masuratorii acolo va veni cu intermitenta tensiune.

voiam sa fac si o corectura la postul meu ultim, bl este blue si nu black (bk), dar cred ca ai inteles.

uite-asa devii expert in corsa de 1.2! pe urma te apuci de dat sfaturi pe forum (glumesc).
  • Flatzu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Din pozele de la tine nu stiu ce este "intake manifokd air control" si unde e pozitionat. Senzorul de pe pompa de apa este nou.. despre pozele cu Chamschaft este ok, nu am eroare.. vreau sa verific si vlapeta de acceleratie dar nu stiu cum, sa o masor..
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
solenoid intake...banuiesc ca e bobina de la senzorul MAF (nu o lua de buna)

P.S. arunca o privire in link

https://www.google.com/url?s...CFQAAAAAdAAAAABAX

nu am gasit ceva de la corsa d cu x12xep dar am gasit la corsa b cu acelasi motor ceva - pentru pedala acceleratie, cred ca nu conteaza masina ci tipul de motor.

a doua poza este inceputul tabelului iar prima este continuarea.

acelea sint masuratorile.

pozele pe care ti le-am pus sint din doua programe diferite, in acest moment nu prea stiu sa lucrez cu ele, probabil ca ele ofera mai multe date dar nu stiu eu sa caut.


Skip ads

  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa mai zic,se pare ca m-am inselat in privinta valvei egr(exista mai multe variante constructive)...eu nu prea dau vina pe fire si mufe/conectori avand in vedere anul fabricatiei,dar nu se stie niciodata.Instalatia electrica la Opel eu zic ca este de foarte buna calitate(materiale si executie)...sper ca nu mai folosesti acele bujii date cu peria de sarma(am scris date cu peria de sarma si nu curatate cu peria de sarma),sau ma insel?o bujie data cu peria de sarma devine kaputt ghemacht...dupa atata munca sper sa rezolvi problema in final.
  • Flatzu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Bujiile sunt noi, maine dimineata pun bobina, sper sa scap de P0304
  • Flatzu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Am.pus bobina noua, doar ca e o chinezarie, o sa o dau pe retur ca nu vine la ambele suruburi de prindere, unul incaleca rau peste. Tot am eroare cu asta noua.. o sa caut una originala sa probez, apoi sa cumpar una buna daca e ok
  • Flatzu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor ! vin cu informatii noi si proaste..
Cu problemele mele pt cele doua erori dupa schimbarea garniturei de chiulasa si schimbare diatributiei.. Pana acum am pus bujii noi, bobina noua, am verificat injectoarele la voltaj cu mufa scoasa si contactul pus, apoi pe rand la 12 V si functioneaza, le-am si ascultat cu surubelnita pe fiecare cum lucreaza si sunt ok. Astazi am facut test de compresie astfel : scos furtun la clapeta sa traga aer, scoase bujiile si mufele de pe injectoare, apoi la automat 5-6 sec cu acceleratia apasata maxim, rezultatul fiind exact 11.50 bari pe toti 4 cilindri.

Bujiile fiind noi arata ca in poza de la stanga la dreapta. Din masina aud o bataie la tura de motor sa zic asa, se aude in habitaclu sau in spatele motorului.

Dl Dan, dintr-un raspuns al dvs pe forum la sectiunea Agila am facut print screen, tind sa cred ca 11.50 x 1.4 = 16.1 bari sau exact 16 sa zic..


Astazi a ajuns senzorul MAP , dupa montaj nu a fost nici o schimbare.. indica tot 14,6 pe acea diagnoza..

Pt acea bataie ce am zis mai sus, tind sa cred ca bate un poston in ceva supape indoite.. intre timp astept o camera endoscopica de 5mm, sa bag in capul pistonului si sa o intorc invers pt a vedea valvele. Daca ar fi indoite oare ar fi ramas blocate?
M-a mancat masina asta, tind sa cred ca desfac iar motorul.. O zi buna tuturor si va multumesc de rabdarea si ajutorul dat
Skip ads

  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
cred ca incet incet mergi catre "mechanical fault" dupa cum scrie la cauze posibile la rezolvarea erorilor din imaginile pe care le-am postat pe pagina anterioara...

era mai usor poate daca era electric defectul.
  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Daca ai aceeasi compresie pe toti cei 4 cilindrii atunci nu mai desface din nou motorul...din masuratori motorul se prezinta foarte bine.Pai crezi ca ar mai fi in regula compresia daca ar fi supape indoite?in nici un caz!Bataia de care pomenesti e posibil sa fie atunci cand apare compresie pe pistonul la care faci masurarea compresiei(indiferent la care din ele faci masuratoarea).Ca sa te lamuresti mai un test de masurare a compresiei dar de data asta nu monta manometrul deloc;ar trebui atunci cand dai la automat sa se auda un zgomot omogen/continuu fara alte zgomote.La mine compresia e mai mica(masurat 9,6,pe toti la fel) si bujiile arata
  • Flatzu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
EHotaran multumesc de incurajare. Bataia nu se aude cand fac testul de compresie, se aude cand e pornit motorul. La testul de compresie invarte foarte frumos.. nu e nici o bataie.. ce ar trebuie sa mai schimb? Am pus galerie buna fara lipitura de silicon, si mi-a lasat omul si injectoarele.. sunt de pe corsa C 1.2, sa le pun un pic la proba? Daca zici sa nu desfac motorul ca e ok dupa compresia de mai sus, la fel ar fi si supapele zici.. bujiile mele sunt acu puse de noi.. Sa fie clapeta dusa? Ca totusi eroarea e asta :

Se leaga una de alta? Ce teste pot sa mai fac sa aflu problema? Sad
  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Din cauze mecanice ar mai putea fi o cauza, o-ringurile de la injectoare,cele care intra in galeria de admisie.Sunt bune,adica etanseaza bine?Ma abtin sa interpretez erori,diferenta intre un tester de origine impreuna cu softul aferent si o clona este INFINTA!Sper sa nu te superi dar aparatele astea de cateva zeci sau sute de dolari sunt mai mult orientative,mai citesti o oroare, mai stergi o eroare...Daca nu ai acces sa faci o testare cu un aparat de diagnoza de origine e destul de greu sa ajungi la bune rezultate.Mai poti face o testare de etanseitate, e un pic mai complicata,dar mult mai edificatoare:montezi manometrul pe cilindrul pe care il testezi prin intermediul unui t-eu.Aduci motorul la momentul de explozie,deci cand supapele de admisie si evacuare sunt inchise si dai drumul la aerul comprimat in cilindru si implicit in manometru.Dupa ce ajunge presiunea sa zicem la 10bari(cititi pe manometru) inchizi robinetul si din acel moment cronometrezi in cat timp presiunea ajunge,sa zicem la 2bari.Faci acelasi lucru pentru ceilalti cilindrii si daca timpii de scadere a presiunii sunt egali atunci motorul e in regula.Am facut si o mica schita la repezeala.
Skip ads

  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Doar un sfat, sau o parere, scoate sonda lambda 1 si tureaza motorul.Am mai intalnit chestia asta cu catalizator spart, infundat.Vezi daca se mai aude bataie de piston in supape. Am avut asta pe o Zafira A si avea cod de p0304 si c0256 parca.
  • Flatzu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
EHotaran o sa le schimb oringurile la injectoare sa elimin cauza daca ar fi asta..chestia cu T-ul o sa incerc dar nu am compresor.. o sa incerc cu o pompa sau cu pompa de aia ce stropesti si faci presiune manual.
O sa testez EGR-ul bine dupa link acesta
http://www.youtube.com/watc...amp;feature=share
O sa masor clapeta cu motorasul ca in acest link, este pt GM, cred ca e la fel si la aceste Corse.. http://www.youtube.com/watc...amp;feature=share
Bobina de inductie o sa o probez dupa video
http://www.youtube.com/watc...amp;feature=share
O sa fac si testul cu sonda lamda scoasa, firul sau si sonda si firul afara?
Astazi am dat capacul jos la culbutori, si am pus cheia pe vibrochen.. totul ok..
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Sonda scoasa cu totul (demontata din teava), fara sa mai fie cuplata in mufa.
  • Flatzu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, am facut testele la Throttle Body, bobina si EGR, toate sunt ok. La bobina firul de plus il.am in alta parte fata de corsa C, dar l-am gasit dupa sigurantele de 30 ( erau doar doua pe tablou). Am intrebat un mecanic foarte bun care ar fi problema, dupa toate povestite am ajuns la concluzia ca nu am pus CALA pe pinion admisie la strangere.. am pus din nou pe Cala axele cu came, vibrochen, si am desfacut un pic pinionul de admisie, am pus cala corect (aveam poze de la axe de inainte). Am strans tot la Nm si grade, apoi montat si cheie.. rezultatul fiind acelasi.. prost. Testul cu t-ul la compresie nu am reusit, nu pot decat cu un compresor.. lamda nu am scos-o inca.. in mers, furtunul cel mic de aer ce vine pe capac axe, face o presiune ca se umfla un pic cam 10 cm in lungul lui (partea de intrare in capac).
  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Nu prea bune vesti...de fapt cam aceleasi;totusi ar mai fi ceva:mansoanele izolante de pe bobina de inductie!Fa cumva si schimbale intre ele sau pune altele noi...daca nici asa nu merge eu ma retrag si i-ti doresc toate cele bune!
  • RAldea

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2020

  • Mesaj Privat
Buna seara la toata lumea.
Caut de cateva ore pe net o piesa pentru o Corsa B si nu gasesc nicicum, mai ales ca nu stie nimeni sa imi zica cum se numeste Sad
Piesa este cea din imaginea asta
E pusa undeva sub vasul de expansiune si pe la terminatia ei (in partea dreapta din imagine, partea rotunda ca un capac de borcan) se pierde toata apa din vas.
Totul a inceput azi cand am vazut la un moment dat ca acul de la temperatura e la maxim peste rosu. Am desfacut capacul sa verific apa si vasul era "uscat" inauntru, fara pic de apa. Am bagat aproape 2l si am plecat linistit cu acul la normal. Dupa aproximativ o ora vad acul ca urca spre rosu apoi ajunge iar la maxim. Verific iar vasul si iar il gasesc gol. Mai bag odata 2.5l de apa si plec linistit. Dupa aproximativ alta ora aceeasi problema Sad((
Am sunat un prieten mecanic care a venit si a bagat apa in vasul de expansiune si am pornit motorul ca sa vada pe unde curge, Dupa vreo 2 minute a inceput un siroi de apa pe la piesa din imagine de m-am ingrozit. Curgea tot afara si asta foarte repede.
Stiti cumva cum se numeste piesa ca sa stiu cum sa intreb de ea?
  • RAldea

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2020

  • Mesaj Privat
Am gasit pana la urma, e o supapa de incalzire (?) de control agent termic. Am luat alta noua si azi o sa fie schimbata. O zi buna tuturor!
  • EGherghinescu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2020

  • Mesaj Privat
Buna .. ma poate ajuta cineva cu o parere? Opel vectra 1.8 benzina, facelift an 2001 are pierdere de antigel gen pe la o conductã dar inainte de asta in vasul de expansiune am gasit antigelul murdar și uleios ...dupã alți câțiva km si dusa la mecanic spunând cã este aceea conductã sparta in vasul de expansiune pare o spuma .... poate fi de la aceea pierdere ? Daca pierde pe la o conductã de ce totusi nu scade antigelul din vas ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR