Ai uitat parola?


  • MihaiGSM

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A16XER din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Daca mergi f mult cu troncaneala e posibil sa uzezi coloana de directie sau sa se blocheze in mers volanul. Caseta de directie gasesti reconditionata la 450. Nu vad de ce s-ar merita sa desfaci atata numai ptr bucsa sau cremaliera.
  • Gaby21990

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jul 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am scapat de trancaneala de la caseta... am schimbat bucsa dar sa vedem pana cand. Bucsa este cumparata de la un magazin cu piese pentru reparatii casete de directie din bucuresti.
O sa va tin la curent cum se comporta bucsa in timp.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,581
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Acum mai nou au aparut seturi de reparatie cu bucse sigurante etc.
Si daca mihai a spus ca se strica coloana eu il aprob si vin si cu sustinerea ca la volanul reglabil pe inaltime are 2 "bucse" de teflon albe care crapa se sparg si se va misca volanul sus jos aiurea si este deranjant ca nu gasesti sa inlocuiesti acele piese ,trebuie toata coloana, au buzunaru.
  • ionturburan

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Buna. Mi s-a dus bieleta antiruliu dreapta, culmea, dupa 8000 km si marca Lemforder. Ce producator aftermarket este cel mai bun la bielete antiruliu in afara de OEM? Multumesc.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 1,538
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z13DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Vei ramane surprins! Lemforder.
  • mariusana

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Gaby21990 a scris:Eu am scapat de trancaneala de la caseta... am schimbat bucsa dar sa vedem pana cand. Bucsa este cumparata de la un magazin cu piese pentru reparatii casete de directie din bucuresti.
O sa va tin la curent cum se comporta bucsa in timp.


Spune mi si mie te rog modul in care ai schimbat-o... Nu sunt mecanic, dar cu ceva datalii ma descurc sa o schimb singur.
De unde ai cumparat kit-ul de reparatii sau bucsa cu sigurante...? Pot face comanda pe net?
Ce bucsa pot sa mai pun inafara de cea de OPEL?
In ce mod ai schimbat-o, ai dat toata caseta jos sau numai partea din drapta, dupa cum se mai vorbea pe forum...?
Cat timp ti-a luat sa o schimbi?

Eu imi iau concediu in august si m-as apuca sa o schimb si eu ca ma scoate din sarite acel troncanit pe drum de tara.

Ms mult!
  • Liviugugu

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
gbl1008, asa arata bucsa in caseta de la Corsa c.
  • ionturburan

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Si mie imi troncane pe fata la directie. Am schimbat bieletele antiruliu, capetii de bara si bieletele de directie, am facut unghiurile si tot imi troncane. M-am uitat la cele doua suruburi de la coloana de directie iar cel care este jos, la pedale, este strans. Cel de sub volan, de la coloana de directie care are cap torx, are piulita?
  • gbl1008

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Y17DTL din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Ionturburan ,vezi ca bucsele de pe brate cele din spatele bratelor se rupe cauciucul si de acolo se aude, pentru ca loveste metal pe metal .
  • gbl1008

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Y17DTL din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc domnului Liviugugu pentru bucsa de la caseta de directie corsa c 17dtl, care sa potrivit perfect !Recomand celor care au nevoie de bucsa sa apeleze cu incredere este om de cuvant si foarte de treaba!
Pentru cei care vor sa schimbe singuri bucsa de la caseta 17dti au cam mult de munca ,si anume au de desfacut jug motor ,suport balans motor,bielete antiruliu,bielete de directie ,brate,caseta din interiorul masinii,suporti radiator ca sa nu se rupa pinii radiatorului , se trage de jug pana iese caseta de pe jug,si se scoate afara,se desface bieleta de directie , se rupe buza elastica care tine bucsa ,se infileteaza doua holsuruburi de fi 3,2- 3,5 in canalul din interior se leaga cu sarma cele doua holsuruburi intre ele de axul casetei si se inpinge afara ,dupa care se monteaza bucsa noua care se inpinge pana ajunge bucsa in locasul de ficsare !
Spor la treaba!
  • alamic

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira x16xel din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
saptamana trecuta am avut un eveniment nefericit,
am luat o bordura inalta de 30cm cu vreo 40km la ora, era numai gheata pe jos , nu am mai putut vira si am mers drept in bordura
consecinte bascula indoita, bieleta de directie rupta, o janta dusa la fier vechi
am inlocuit bascula(sh), bileta de directie si antiruliu noi.....
roata din dreapta sta inclinata 2grade pe verticala (partea de sus a rotii este mai spre motor) devierea maxima este de 0.45grade

problema mai grava este ca de la 35km /h volanul este foarte tare, pana la 35 este normal
care ar putea fi problema ?

o sa inlocuiesc si amortizoarele cu unele noi sa rezolv problema cu unghiul la roata....
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,581
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
vezi sa nu fie flansa de la amortizor dusa,
nu cred eu ca telescopul s-ar fi indoit, dar nu este exclus.
sfatul meu e sa o duci undeva unde au sclule de reglat directia sa ti-o regleze si din amortizoare din flanse!, sau eventual schimbale, intr-un service ca am impresia ca sar arcurile din telescop, dar nu sunt sigur cum sunt puse.
Cauciucul nu l-ai taiat? sau a scapat ca prin minune?
  • alamic

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira x16xel din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
cred ca a scapat, am pus alt set kumho "made in japan" , aveam semperit, oricum asta e cea mai mica paguba........
problema cu volanul tare imi cam da cosmaruri, pe langa zeama de limba a sotiei.....

ca fapt divers 175/65/14 semperit stare buna (40%uzura) sunt varza pe langa kumho winterpro_ice ..... 185/65/14 (uzura 10%)
cu semperit am fost sanie cu zurgalai.........
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,233
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2005

  • Garaj Mesaj Privat
cu 185/65 si-a nenorocit un coleg de forum nenumarate pompe de injectie, injectoare, rezervor, pompa motorina. parca pe 15.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,581
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
pe 15 livuu.
am la 14 poti s pui putin mai inalte si late e ok . nu mai stiu exact dimensiunea dar la 15 e 185/55/15 din carte
  • alamic

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira x16xel din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
cu cat sunt mai late cu atat eps este mai solicitat, nu are nici o treaba cu restul masinii, doar directia este afectata, la corsa c z12xe, servo este electric, maine o sa pun interfata de diagnoza sa vedem ce arata.......
pe loc servo merge ok, nici o problema, peste 35km/h este problema, o sa incerc sa caliberz senzorul de la servo.......
ma gandeam daca mecanic ar exista o problema,....90% cred ca este ceva electric
nu am incredere in service...tot ce am facut la masina am facut eu....
in garajul de la tara intra 3 masini una dupa alta, am canal si macara pe garaj.......suntem departe de tarile in care daca te duci la service nu esti jecmanit.......
deviem de la subiect........mai are cineva alta parere, ce ar mai trebui sa verific......cei cu raspunsuri pe langa subiect "de ce ai plecat pe vremea acees/trebuia sa stai acasa/etc" ii rog sa se abtina.....in afara de a-si mari numarul de postari, nu fac nimic altceva bun.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,233
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2005

  • Garaj Mesaj Privat
nu pot sa ma abtin, tarile in care daca te duci la service nu esti jecmanit? Unde e tara asta, ca eu stiu fix invers.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,581
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
La toate este electric.
Da chiar , nu puteai lua autobuzul? glumesc Smile)
electric problema nu ar trebui sa ai, ca si eu am mai indoit jante garla si am spart cauciucuri.
toata chestia a fost mecanic(PS i-am dat de am strambat si jugu) dar pe electric nimic!
vezi mecanic ce dereglaje ai! si tare imi e ca ti-a indoit lonjeronul sau oala s-a strambat! variante sunt multe. poti pune tu diagnoza pe ea dar mare sfaraiala nu vad ce sa vezi!
PS de ce ai iesit din casa? Smile)
Singura parte nasoala e sa nu fi indoit jugul, ai distractie. apoi verifica bucsele la brate, dar daca ai posibilitatea sa dai roata jos si sa vezi clar ce este pe la flansa ar fi mai ok si sa faci niste masuratori. per ex intre aripa si capul la surub vezi daca ai vreo distanta sesizabila. eu dupa schimbarea de jug, bucse bascula.. e tare nesigura, mai ales ca am echilibrato unde am echilibrato.
nevestele batale vina ca tot din cauza ei am iesit din casa si am facut mai mare paguba!
  • alamic

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira x16xel din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
liviu2004 a scris:nu pot sa ma abtin, tarile in care daca te duci la service nu esti jecmanit? Unde e tara asta, ca eu stiu fix invers.


am gresit, dar cred ca s-a inteles ce am vrut sa spun.........
mai sapam pentru alte informatii, partea nasoala este ca am un program nasol la munca (11h/zi) si nu am timp de masina
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 1,538
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z13DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Nu. Pivotul din fabrica vine nituit. Tai cu flexul si cu un dorn scoti bolturile. In cutie pe langa pivot ai suruburi si piulite. Presa pentru bucsa mare sau ciocan si dalta. Bucsa mica nu am schimbat-o. Nu era cazul

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata