Ai uitat parola?


  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,581
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
SHIVA mai degraba mergi la service ... eu cu experienta 0 la schimbat pivotu am largit nu stiu cum dumnezeu gaura la fuzeta unde intra pivotu ..... si ma costat 200 ron fuzeta sh ....+30 ron schimbatu
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,955
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Kinderasu, acolo teoretic trebuie presa ca sa-ti intre rotula pivotului in brat (banuiesc ca aia s-a largit) gen asta. Daca ma gandesc bine, e nasol rau fara presa ca nu-i pozitie buna de ciocanit.

Celelalte 2 bucse de pe brat banuiesc ca se "ciocanesc" pe bratul dat jos si apoi se monteaza sus.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,581
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Dapai poti bate dar in brat si iese din fuzeta ... oricum trebuie sa dai bratul jos ca sa schimbi pivotii si cu ocazia adta uita`te la bucsele inferioare ..daca au putina uzura ar fi ok sa le schimbi ...a mele s'au uzat rapid si iar am desfacut .....
Presa aia nu vad unde sa o bagi sa poti scoate pivotu (nu imi vine imaginatia acu) ... mai simplu lasi bratu prins pe jug ...cateva ciocane si iese. Dar nu recomand...procedeul asta l-am folosit si banuiesc ca de la asta sa dus pivotu' naibii
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,955
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Cert e ca pivotul dreapta mi-e dus si bucsa mare pe stanga are joc (deci pe duca). Le-as schimba pe toate daca tot dau jos ambele brate.
Tre' sa mai sap in TIS si EPC sa vad exact cum vine sistemul. Probabil suruburile pivotului se pun cu pasta de blocare pt. o mai mare siguranta.
Cu bratul montat mi se pare aiurea sa ciocanesti in el fara sa-l sprijini pe ceva butuc, ca sa stea orizontal.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,581
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Shiva nu am pus nici un soi de pasta ... suruburile si asa sunt ruginite ... daca vrei sa le cureti folosesti feruginol ... le lasi in feruginol .
La bucse ai cate 1 surub+piulita la fiecare ...dimensiunile nu le mai stiu. Nu e greu de dat jos dar e de preferat un elevator....pe coate e nasol rau si riscant la cric.
Iar la scos bratul o sa ciocanesti in brat pana il scoti mai ales la bucsa inferioara ...aceea iese cel mai greu.
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! Stie careva ce fel de vaselina se baga in burduful bieletei de directie? Am pentru intrebuintari universale, microlube GNY 202, festo Lub-KB2(fara silicon), siliconica.. Noul burduf e fara vaselina si habar n-am ce se preteaza acolo. Pe dintii cremalierei mai era ceva verde, da n-am de aia si nu mai cumpar alta

Multumesc.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,766
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am bagat vaselina de rulmenti.
Ceva LiCa2 EP....de aia am avut atunci ... cam un an si jumatate de la operatiunea cu bucsa buclucasa.
Nu am observat probleme .de atunci.
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Eu n-am treaba cu bucsa încă, dar m-a intrigat un sunet ascutit intermitent în zona roții stânga fata si-am zis să verific.. Am dat peste burduf bieleta rupt. Comanda mi-a venit fara vaselina, si cand ai de unde alege e cel mai greu. Probabil bag universala, sper să nu dăuneze burdufului. Stii cumva din ce e facut pinionul casetei?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 1,538
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z13DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
La un momendat am citit undeva ca pinionul ar fi din ceva plastic sau poli... , dar eu personal nu am desfacut.
Pentru vaselina pune micro.
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Am incheiat situatia, am pus universala, microlube e speciala pentru rulmenti life time grease (alt regim de lucru) .Temerea mea era posibilitatea vaselinei sa atace plasticele, dar nu-i chiar acid Smile. Am pus si un filmulet pe canalul meu de you tube.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 713
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,766
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Ai si legenda de la 3 la 10?
Ma bate gandul sa demontez de tot caseta....
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Rulment pe post de bucsa?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,766
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Cred ca rulmentul este băgat in partea de sus a casetei la ieșirea spre coloana volan pentru ca acolo ai mișcare de rotație.
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
N-am demontat la caseta inca, e foarte posibil sa fie asa, desi in Field Remedy: 1859 nu zice de rulment. Probabil ca face parte din ansamblu.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,766
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
In Field Remedy 1859 se schimba doar bucsa de pe dreapta si semeringul . Cel putin atat contine kitul de reparatie. ( plus vaselina speciala , siguranta Seeger si colierele de la burdufele bieletelor de directie )


  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Așa..bine de stiut, multumesc.
  • danny_daniel

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa z10xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut! A folosit cineva caseta de directie de la General Ricambi? Cum este, se merita? Multumesc!
  • 29cris92

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa z14xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salut ! De putin timp,mecanicul meu mi-a dat vestea proasta ca mi s-a stricat caseta de directie...buuun...intrebarile mele sunt urmatoarele:
1 Se merita sa o reconditionez pe a mea ? Si cam cat m-ar costa
2 Daca e sa o schimb...se poate schimba doar partea mecanica,fara motorasul electric ?
3 Am gasit caseta directie General Ricambi la 300 lei...ce parere aveti ?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,766
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Ce inseamna s-a stricat? Troncane? Se blocheaza directia?
Exista kit reparatie caseta directie undeva la 150 RON. Mai adauga manopera vreo...3-4 ore teoretic pentru ca se demonteaza si calandrul . Din auzite merge demontata si fara demontarea calandrului dar este ceva chin....
Se schimba doar caseta ...nu necesita demontarea EPS

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata