Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • zecse

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salut. am o mare problema cu masinuta mea care nu ma lasa de loc sa stau linistit. masina a avut o problema cu egr, era f murdar si am dus-o la un service sa curete egr si galeria de admisie, cand a demontat galeria a abservat ca clapetele din galerie erau indoite, sau indreptat si sa pus la loc. dar acum masina nu vrea sa mai porneasca am omorat baretia de 2 ori si nu a vrut , am tras-o 2 km si tot nu a pornit, a dat cu sprei cu alcool in galeria de admisie crezand ca porneste dar tot de geaba, mergea cat timp avea alcool in galeria de admisie , acum dupa mecanic cica este pompa de motorina de vina. are cineva vre-o idee.....
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Cum sa fie pompa de motorina din moment cu n-a avut nimeni treaba cu ea? Cand a intrat in service mergea, acum nu mai merge, e clar unde e problema.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Probabil "meseriasii" de la service nu au stiut sa amorseze instalatia ( si mai ales injectoarele" si din aceasta cauza nu prea are cum sa pormeasca.
  • DANIEL G.

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Este o gluma:Romania are 22-23 mil.locuitori ,din care mecanici sunt 30 mil.Sunt ,din pacate fff. multi asa zisi "meseriasi" in service-uri autorizate care isi bat joc de banii si de necunostinta clientilor.Daca te vede cu o masina mai bunicica profita de tine!
Skip ads

  • mariusdav

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2009

  • Mesaj Privat
ma poate ajuta cineva cu pompa injectie pentru vectra B, 2001 cu seria
0470204012, va multumesc
  • Vizitator

  • Mesaje scrise:
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat:

zecse a scris:salut. am o mare problema cu masinuta mea care nu ma lasa de loc sa stau linistit. masina a avut o problema cu egr, era f murdar si am dus-o la un service sa curete egr si galeria de admisie, cand a demontat galeria a abservat ca clapetele din galerie erau indoite, sau indreptat si sa pus la loc. dar acum masina nu vrea sa mai porneasca am omorat baretia de 2 ori si nu a vrut , am tras-o 2 km si tot nu a pornit, a dat cu sprei cu alcool in galeria de admisie crezand ca porneste dar tot de geaba, mergea cat timp avea alcool in galeria de admisie , acum dupa mecanic cica este pompa de motorina de vina. are cineva vre-o idee.....
eu am patit aceiasi treaba trasa pornneste i 5 m dar la cheie nu vrea verifica bujiile daca se arde2-3 din 4 calculatorul motorului intra pe avarie pe mine ma costst treaba asta 8mil la servis dar daca le cumperi si le schimbi tu te costa 1=1.5mil Razz
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
...
ia legatura cu baietii din clubopel Bucuresti (maiandrei, maverik, etc)
cu siguranta te vor ajuta, iar data viitoare cand mai ai probleme intreaba prima data la ei ...

bafta
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
si la mine a pornit foarte greu dupa curatare (doua baterii in paralel timp de 10 minute) insa a pornit. Daca nu ai aprins becul de la check engine care te anunta ca defectul este de la pompa trebuie sa porneasca. Verifica in prealabil daca sunt montate corect furtunasele de vacum de la egr si de la rampa cu clapete (nu stiu cum se cheama).
Skip ads

  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
La mine, dupa ce am curatat galeria, mecanicul (care lucreaza pe cont propriu, nu la vreun service minunat, cu blazon, cu renume, cu titlu de reprezentanta sau alte figuri) a luat o pompita de mana cum are "papucul" Dacia pe motorina, a scos furtunasul de retur de langa filtrul de motorina, a tras cu ea de cateva ori pana a venit motorina pe retur. Am dat apoi la automat pentru vreo 15 secunde si a pornit. Am stat cu masina turata la vreo 2000 de ture pana am umplut pe retur o sticla de 1 litru cu motorina, a montat furtunasul la loc si asta a fost tot.

Nu stiu daca asta e procedura, dar la mine asa a fost!
  • Adrian06

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Daca masina nu mai porneste cand dai la automat, e clar ca ai probleme cu alimentarea etc, tot ce tine de combustibil, undeva s-a intamplat ceva. Daca nu poti sa dai la automat, ai probleme cu electromotorul. In rest nu te pot ajuta prea mult, a mea nu a avut probleme niciodata.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
parerea mea este ca dupa ce a facut meseriasul treba tb sa amorseze injectoarele . Nu umbla ca nu este pompa de injectie,Vf furtunele sa fie bagate bine ,vf daca ai motorina in filtru si daca vine motorina pe conducta de injectoare pe care ti le-a dat jos " meseriasul" .Cum au zis si baietii ,ia legatura cu Maiandrei si sigur te poate ajuta.
  • sergiu2008

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
treaba cu curatarea admisiei am facut-o eu la masina fratelui meu care are acelasi motor ca al tau el avea si 3 clapete rupte de tot, in fine uite cum am pornit eu masina doar la automat ca inainte era nevoie sa o trag,desfaci ultimul furtunas de la retur injector din partea dreapta si tragi cu gura pana vine motorina e traba foarte nasoala dar functioneaza trebuie sa tragi pana nu mai simti aer pana vine jetul calumea pe instalatie, inca ceva in timp ce tragi dupa furtun cand scuipi motorina afara trebuie sa tii cu un patent de furtunasi iar pana sa scuipi motorina obturezi furtunul adica in timp ce tragi cand nu mai poti strangi furtunul si scuipi motorina afara dupa repeti asta de caeva ori .asta e o treaba home made pe care o poti face tu, idiotii din service au pompe speciale de amorsaj ar trebui sa stie .tin sa te anunt ca la al 3 lea automat a pornit lejer!bafta
Skip ads

  • b3lding

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salut. am si eu o problema fff mare de un an de zile si nu mai stiu ce sa mai fac.am un 2.0 dti y20dth si dupa 8 ore nu mai porneste.mi se dezamorseaza pentru ca atunci cand dau la automat nu scoate pic de fum,nimic si pe timp de iarna descarca si bateria daca nu dau cu spray pt pornire de o omor.DACA A PATIT CINEVA ASA CEVA SI POATE SA MA INDRUME O SA RAMAN DATOR TOATA VIATA.VA MULTUMESC.va rog dati-mi un raspuns ce poate fi sau un service ceva, nu stiu.mutumesc anticipat. 0762000329
  • ceackalberry

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am avut si eu o problema similara.....nu pornea dupa ce motorul era oprit cateva ore. am incercat multe chestii....pana ce am schimbat furtunele de tur si retur de motorina. nu am mai avut nicio problema de atunci.
  • sergiu2008

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Problema acestor motoare este intalnita la furtunasele de la retur de la injectoare ,in timp imbatranesc si trage aer fals dezamorsand pompa .Solutia schimbarea lor daca aveti probleme cu pornirea dupa un timp de stationare schimbati-le!
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Clapeta indoita? Cat de tare? Poate asa era geometria clapetei si mecanicul de fapt ti-a indoit-o, de aceea acum e intr-o moarte clinica misterioasa.
  • munteanu

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
data viitoare da un search
citeste aici si vei rezolva problema ta : Y20DTH Pornire greoaie - dupa 10 s sau chiar la a 2-a cheie
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR