Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
salut,

pentru ca nu am mai schimbat filtrul de motorina de vreo 2 ani si 10.000 km l-am cumparat si vreau sa ma apuc de treaba, tot am luat ulei, filtru ulei si filtru aer.
la ueli si aer e clar, dar la motorina am o intrebare. cum se face amorsarea?
pana acum eu l-am scos pe ala vechi, l-am umplut pe cel nou cu motorina, am uns garniturile filtrului cu motorina si l-am strans cat am putut cu mana.
am dat cheie si a mers ca si inaninte, adica bine. e corect cum am procedat, am auzit la diverse masini ca se tine pe contact 20secunde inainte de pornire si nu se pune filtrul plin de motorina. nu am pompa (para de aia) de amorsare pe masina.
deci, sa ma duc sa iau 2L de motorina la scticla ca si pana acum? Smile
merci de sfaturi,
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca ti-a pornit fara probleme dupa schimb, inseamna ca ai procedat corect.

Eu recomand la toata lumea sa umple carcasa filtrului . Chiar daca pompa se amorseaza, sunt convins ca golul de aer creat nu-i face bine.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Ai procedat corect. Poti pune contactul preventiv de 2-3 ori dar cate 5 secunde nu 20. Du-te si ia motorina in sticluta Wink
  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
gata, avem de toate. motorina sta cuminte in bidon langa filtre. acum timp bun sa fie pentru aranjat.
multumesc tuturor de sfaturi.
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze, acum am vazut ce masina ai. La tine nu e valabila treaba cu pusul contactului. Trebuie sa ai grija sa umpli bine paharul filtrului inainte sa-l inchizi. Spor la treaba!
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
legat de schimbarea filtrului de motorina sfatul meu este , daca schimbati uleiul si filtrele la 10mii km ,sfatul este ca la 5000km sa schimbati filtrul de aer si filtrul de motorina .De ce ? un user de pe forum spunea ca a stat cu cineva de vorba care comercializeza si repara turbosuflante si spunea ca o parte din viata turbosuflantelor o are si de la aer(de la filtrul de aer curat) -si de aici tipul recomanda scimbarea filtrului de aer la perioade cat mai mici ,iar filtrul de motorina pt a nu avea probleme cu injectia si pompa de injectie
legat de amorsare: dupa ce ati scos filtrul vechi ,curatati sau suflati bine vasul filtrului ,umpleti vasul cu motorina si apoi puneti-l pe cel nou.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Se gasesc filtre de aer cu o pasla lipita pe ele, "cica" protejeaza debitmetrul si turbina. Eu nu mai stiu ce sa cred. Atat timp cat filtrul e garantat 15k km si la 9k cand il scot eu nu arata prea rau nu cred ca are rost sa-l schimb mai des. Dar eu cam 70% din timp merg in afara orasului, pt cei care merg numai in oras se schimba datele problemei.
  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
am schimbat filtrul dupa metoda de mai sus.
la mine nu am ce sa curat - filtrul e capsat, arata ca cel de ulei, are o cutie metalica ce il protejeaza si se insurubeaza la fel ca la ulei.
filtrul de aer l-am schimbat tot acum, era destul de prafuit, am curatat si mansonul pe unde trage aer, era si ala prafuit rau - si acum mai stranut de la asta Smile
  • Jamaikanu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ieri am schimbat filtrul de ulei si cel de motorina si am observat ca filtrul de motorina avea o culoare foaarte urata, era negru, complet, cu toate ca l-am schimbat dupa 15 000 km asa cum este indicat. Mentionez ca alimentez numai de la Petrom. Intrebarea este urmatoarea: este normal sa aiba acea culoare ?
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
parerea mea este sa schimbi filtrul de motorina mai des ,poate cat mai des daca vrei sa protejezi pompa de injectie
legat de mizeria din filtru-filtru negru--URGENT curatarea rezervorului.
uite aici
https://www.clubopel.com/vie...curatare+rezervor
  • Jamaikanu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR