Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • deleted-1817

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea Smile

M-am hotarat de ceva timp sa-mi achizitionez si eu o masinutza. Si am tot cautat si cautat pana ce am dat de Agila. Am citit mai tot despre ea de pe acest forum, dar nu am gasit ceva care sa zica cum se comporta si in afara orasului. In fine... dilema mea e urmatoarea: Masinuta o sa fie folosita mai mult in oras, dar cel putin o data pe luna va fi dusa si la munte si o data pe an va face ceva kilometrii buni prin tara (inclusiv un drum TM-IS si retur) sau in afara. Care din cele doua versiuni (1.0 si 1.2) e mai buna pentru ceea ce vreau eu sa fac? Cum se comporta Agila pe drumurile de munte? Cu 4 persoane pe un drum (cum e cel de pe Oituz) cum se comporta? Am mers anul trecut cu un Fiat Panda 1.1 pe un drum de munte cu multe serpentine si nu prea era sprintena si coada din spatele nostru devenea din ce in ce mai mare. Dar sa nu comparam Fiat cu Opel ca nu are nici o sansa Fiat-ul Smile Parerea mea Smile

Masina vreau sa o iau second hand. Cateva opinii la ce ar trebuii sa fiu atent cand o cumpar, ar fi foarte bine venite.

Multumesc mult pentru ajutor!
Skip ads

  • Xenomorph

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
N-as sti sa-ti spun despre comportamentul modelului Agila in particular, trebuie sa-ti spun, insa, ca Opel vs. grupul Fiat (Fiat/Alfa Romeo/Lancia) s-ar putea sa fie un "meci" mai strans decat crezi, dat fiind ca folosesc platforme si motoare comune (multumeste-le celor de la General Motors pt. asta Razz ). Eu unul as opta pentru motorul de 1.2 fara discutii dupa experienta mea cu cel de 1.0 (chiar daca al meu nu este twinport, diferenta este de 2CP fata de cel nou si ma-ndoiesc ca asta e vreo mare revolutie tehnologica si ca au folosit piese fabricate la NASA de data asta!)
  • FIREMAN

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2003 z 10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Am AGILA 1.0 de un an.sunt multumit dar nu incintat.
MULTUMIT=masina de oras,directie super,micutza dar extraordinara prin rabatare bancheta,super consum vara= 6,3-6,6 % in bucuresti 5-5,5 afara,comoda,vizibilitate extraordinara in toate directiile,cutie viteza cu plaje mari :merge a3a la 60 dar si a5a la 50,consum iarna7-8 . 5.5 buc predeal bran cimpul lung pitesti bucuresti ,NU A NECESITAT NICI O REPARATIE CI NUMAI INLOCUIT CONSUMABILE
NEMULTUMIT:AM AVUT O NOVA DE 1,6 INAINTE( scuze)si am senzatia uneori ca e cam puturoasa pt stilul meu,cauciucuri cam ciudate si relativ greu de gasit, se aude destul de puternic motorul
PAREREA MEA:este gindita ca masina de oras,dar am urcat muntii fara mari eforturi. MERITA SA IEI 1.2 DAR NICI 1.0 NU E DE ARUNCAT
BAFTA!!!!!!
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Am Agila de 1.2 de 2 ani si am facut vre-o 15mii km numai la "drum intins"; la munte si la mare, drumuri bune si mai ales proaste (Bicaz, Vatra Dornei, Brasov).
Comportament f.f. bun, chiar neasteptat de bun la drum intins, zgomot cred cu mult mai mic decat spune FIREMAN, el avand motor in 3 timpi, ceea ce clar da si un zgomot si vibratie mai mari.
In fiecare zi urc panta pietruita de 30 grade, vara si iarna si nu am probleme cu rulmenti, directie sau bucse. (La primavara ii voi face din nou o verificare Smile )

Intr-adevar, cutia are plaje mari de turatii si mi-a fost mult timp greu si mila sa schimb a 4-a la 60km/h, dar se pare ca asa-i place mai mult.

In ceea ce priveste spatiul, pentru o familie de trei persoane, la un concediu de max. 2 saptamani (luand in considerare bagajele), aceasta masina este perfecta si chiar poate dormi in ea, prin rabatarea totala a scaunelor spate.

aaa! era sa uit: cand am fost singur in masina, pe drum neted uscat, am luat curba de 90 grade cu 100 la ora, deci nu cred ca se pune problema de stabilitate mai mult decat la Matiz, de ex.

Daca mai ai ceva intrebari, suntem in zona, cei cu Agile...
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
pratmin a scris:
Comportament f.f. bun, chiar neasteptat de bun la drum intins, zgomot cred cu mult mai mic decat spune FIREMAN, el avand motor in 3 timpi, ceea ce clar da si un zgomot si vibratie mai mari.

3 cilindri nu 3 timpi, exista doar motoare in 2 si 4 timpi+ cele care folosesc ciclul miller (oricum erau doar la Mazda Xedos 9 si nu cred ca se mai fabrica).
  • broschi2002

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie:
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2005

  • Mesaj Privat
aaa! era sa uit: cand am fost singur in masina, pe drum neted uscat, am luat curba de 90 grade cu 100 la ora, deci nu cred ca se pune problema de stabilitate mai mult decat la Matiz, de ex


Nu vreau sa fiu rau dar curba de 90 grade cu 100 km/ora nici eu cu astra G nu pot negocia, dar o agila care e mai inalta si mai ingusta, cu un centru de greutate mai ridicat....greu de crezut
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
broschi2002 a scris:
Nu vreau sa fiu rau dar curba de 90 grade cu 100 km/ora nici eu cu astra G nu pot negocia, dar o agila care e mai inalta si mai ingusta, cu un centru de greutate mai ridicat....greu de crezut


Depinde de raza curbei.
  • codrin

  • Mesaje scrise: 477
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca motorul de 1.2 ar fi mai potrivit . Daca face fata cu brio la masina pe care o am , nu vad de ce nu s-ar potrivi la tine .
Si cred ca are suficiente atuuri fata de cel 1.0 . La consum nu cred ca va fi mare diferenta , mie imi papa in afara maxim 5.5 la o viteza de 100-110 cu incarcare medie(2 pers. + bagaj). Si trebuie sa tinem cont ca masina pe care o am se apropie de 1200Kg goala .
Skip ads

  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
codrin a scris:Parerea mea este ca motorul de 1.2 ar fi mai potrivit . Daca face fata cu brio la masina pe care o am , nu vad de ce nu s-ar potrivi la tine .
Si cred ca are suficiente atuuri fata de cel 1.0 . La consum nu cred ca va fi mare diferenta , mie imi papa in afara maxim 5.5 la o viteza de 100-110 cu incarcare medie(2 pers. + bagaj). Si trebuie sa tinem cont ca masina pe care o am se apropie de 1200Kg goala .


Mai depinde de masina, totusi. La motorul meu de 1.2, afara imi ia 5.5-5.6 in conditii medii, dar in oras (inclusiv iarna, drumuri scurte) ajunge si la 8.9%, avand cateodata un minim de 8%.
Cred ca ar trebui luate in considerare si gradul de uzura al sondei lambda, debitmetrului, etc. Mie personal mi se pare cam mult in oras, dar in acelasi timp, intr-adevar este f.f. mica diferenta de consum intre cele doua motoare.
  • racz gabriel

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2007

  • Mesaj Privat
si a mea este de 1.2 trage ca nebuna, mai agat si platforma dupa ea cu un cirlig facut.
  • crilups

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Agila 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Depinde f mult de ce vrei sa faci si ce vrei de la o masina. Spre ex la motorul de 1l dc ai clima functionand trage mai greu. nu zic ca cel de 1,2l nu trage si el mai greu insa nu compari 75 de cai cu 60...zgomotul este iar un factor in defavoarea motorului de 1l.Eu am motor de 1l si sunt f multumit de masina.Am ajuns pe autostrada la 165km/h din putearea motorului fara sa fiu ajutat de drum in coborare...In rest tot in 145-150. deci merge si asta...la curbe e nasol dc suspensiile nu sunt ok. In rest dc suspensia e ok(f rigida) poti sa iei curbe in viteza destul de mare...totusi in general Agila nu e masina de viteza...Agila e o masina de oras, te strecori usor cu ea, e spatioasa si confortabila...nu stiu cat de sigura insa a mea are 1040 kg iar loganul spre ex are 975kg si are 3 stele...eu zic ca 3 stele ar obtine linistit la siguranta(desi pt tara in care traim este aprox=0).
  • nicu29

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Agila 2000 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
1,2 16v e clar ca e mai buna ca cea de 1,0 12v ,e grea caroseria 1140kg
Skip ads

  • cont-sters-44362

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Fara suparare, nu are 1140 kg. 1.2 are 910 kg, gol goluta. (fara lichide, ulei, fara benzina. Uite in talon. Oficial cea de 1.2 are 1030 kg in care intra deja toate lichidele, rezervor 90 % plin, sofer.
  • PAUL_BM

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Maramures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2010

  • Mesaj Privat
As vrea sa scap de Corsa B pe care il am acuma si sa cumpar o Agila de 1.2 din 2002, cu 2200 euro + inmatriculat. Cateva intrebari pt cei care se pricep:
-pompa de apa la z12xe e pe cureaua de transmisie sau pe lantul de distributie? (in anuntul masinii scrie ca are lant+pompa apa noi)
-care sunt cele mai comune probleme la tipul asta de motor/Agila in general.
-Agila 1.2 vi se pare o masina cat de cat sprintena? Corsa 1.0 trage extrem de greu cu 3 oameni in masina. Stiu ca Agila nu e Lamborghini, dar sper ca cei 75 de cai sa se simta daca e mai mult de un om in masina si sa nu mai am senzatia ca am frana de mana trasa.
-consumul? Banuiesc ca nu poate fi cu mult mai mare decat la 1.0. Daca as scoate 6.5-7 in Baia Mare as fi f multumit.
-si inca ceva... de ce Agila e mult mai ieftina decat Corsa (in general) la aceeasi ani si acelasi motor? In targul din Baia Mare Agilele au preturi de pana in 2500 de euro, iar Corsele sar bine de 3000. Chiar langa Agila pe care vreau sa o iau eu era o Corsa 1.2 din 2001, 4 usi, cu 3200 de euro.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In ordine :
-pompa de apa e pe curea accesorii, distributia este pe lant dar daca nu a fost facuta ca la carte posibil probleme
-nu au probleme mari sau multe, citesti in sectiune si gasesti
-motorul asta trage suficient, mai bine spus intre 3000 si 4500 ture, cuplu maxim e pe la 3800.
-consumul e dupa trafic si dupa talpa. Este o discutie despre consum...am avut maxim 6,8 extern dar nu statea in fata mea mai nimic
-pretul este dupa cerere, multi cumpara Corsa C ca e mai frumoasa, mai 'sport'...Agila are alt segment de piata...ca fiabilitate apar diferente numai de sasiu, cutie, tren rulare etc. unde Agila (Suzuki) are mai putine bube.
  • ludinasiu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Buna, caut si imi trebuie 4 jenti de agila de tabla ,din dezmembrari , de 4,5x14 4x100x54.SÃŽnt din petrosani Hunedoara . Daca stiti cumva va rog dat-imi un telefon 0753043490. Multumesc
  • papiu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Mures
  • Masina: Meriva 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Bunja . Sunt nou pe aici.Am avut un Opel Astra F la care am rezolvat multe probleme cu ajutorul acestui forum.Din pacate am avut accident(bine ca am scapat cu viata) si nu mai merita reparata(fata e la parbriz).Doresc sa achizitionez un opel Agila-second(imi place Opel). Am citit ce scrie aici si inteleg ca e o masinuta ok. Am cauciucuri de iarna de 175/65/14 noi. Sa le pastrez-merg la Agila? Sunt pe jante de tabla pentru opel Astra (eram pregatit pentru iarna). Parinti au alta masinuta si au jante de 13-nu cred (din cate stiu)ca se pot pune anvelope de r14 pe jenti de r 13.
In ianuarie 2015 trebuia sa-i fac ITP-ul la Astra si am cumparat piese - saboti frana,cablu frana de mana...,dar n-am mai apucat si peste 1-2 luni voi putea conduce din nou- de aceea doresc sa-mi cumpar alta masina(Agila)
Oare sabotii de frana nu se potrivesc la Agila? Am o cunostinta care aduce masini din Germania. Daca o iau de aici ar fi cam 1300 euro+taxa inmatriculare,de la el tot pe-acolo ca pret. Cum ziceti ca merita?
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Opel Agila A(fabricație 2000-2007) are omologate în certificatul înmatriculare douã tipuri de anvelope 155/65 R14 și 165/60 R14.
Este echipatã cu jante standard de fabricã din aliaj 4,5J x 14CH ET45 și tablã 4 1/2J x 14CH ET45.
Dacã vei echipa Agila pe care o vei cumpãra cu roțile complete de Astra, o vei supune la ,,rele tratamente,, la sistemul de direcție(s-ar putea ca la viraje stânga/dreapta roțile sã frece cât si pe timpul iernii când contra-aripile se vor încãrca cu zãpadã înghețatã).
Opel Agila A are pe spate douã tipuri de saboți de frânã în funcție de anul de fabricație(2000-2002/2003-2007). La care crezi cã s-ar potrivi saboții și cablul de frânã de mânã pt.Astra F ?
Piesele și roțile complete menționate de tine îți sugerez sã le vinzi pe net și cu banii obținuți ,sã pui la punct Agila pe care intenționezi sã o cumperi pt.cã la 1300 euro cunoștința ta nu-ți va aduce din Germania vreuna în firea ei.
  • papiu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Mures
  • Masina: Meriva 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns. Cam asa ma gandesc si eu cand vad Agila gata inmatriculate in ro cu aprox.1500 euro , dar in Sibiu este una cu 1111 euro (neinmatriculata) . Cum de e asa ieftina? In anunt se spune ca e in stare f. buna? Pe situ-ri care nu sunt romanesti am vazut Agile incepand cu 700 euro(in germania-cele mai multe). Cam la ce pret spuneti voi ca voi gasi una bunicica? In Cluj am gasit una pe care cere 1390 euro(neinmatriculata) si e din 2001.................. oare sunt cosmetizate? Am vazut si dincolo cu mici defecte si mai ieftine (defectele care se vedeau in poze).
Intrebarea e-cam la ce pret si nr de km credeti voi-cei care sunteti proprietari de Agile- ca ar fi o masina in stare bunicica de functionare ?
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Prețul depinde de capacitatea motorului cu care este echipatã implicând puterea lui(1000cc=60cp sau 1200cc=75cp), nr.kilometri reali și de dotãrile pe care le are respectiv, cu sau fãrã aer condiționat, jante aliaj,proiectoare ceațã,bare portbagaj,tahometru,etc.
Un lucru foarte important este norma euro de poluare pe care o are mașinuța. La constatarea ARR, o normã de poluare sub euro 4 atrage costuri foarte mari privind taxa de mediu(poluare) pe care vei fi nevoit sã o plãtești la DFP.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR