Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Intradevar se opresc la un moment dat dar pana se opresc......
Butoanele au cate 3 pini, 2 pini unesc firul pentru a inchide circuitul iar al treilea este pentru o masa luata de pe caroserie care impreuna cu + ce trece prin buton sa aprinda ledul.
De ajutat nu e o problema, am dat pe ambele 8 lei parca, erau cu led galben, rosu si parca albastru, am luat galben sa fie in ton cu luminile de la vectra. Cred ca te-ar costa cam 20 lei cu tot cu transport la posta. Lungimea unui buton este de aproximativ 17mm si latime cam 8-9mm.

Scaunele sunt intradevar la fel dar ma gandesc ca rezistentele originale sunt imbracate pe ambele parti cu un material sigur chiar ignifug
Skip ads

  • gabriel1ro

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua baieti si felicitari pt rezolvarea cu kit de la Renault.Nu trebuie sa va faceti probleme in legatura cu riscul de aprindere a paielor sau a buretilor.Daca lasati vara masina in soare,va garantez ca se incing mai tare scaunele decat de la rezistentele kit-ului de incalzire(sau credeti ca este ceva asemanator cu vechile resouri Smile ... ).Nu o sa aveti niciodata mai mult de 40-50 gr celsius,la nivelul elementului rezistiv,iar la exteriorul tapiseriei=30-40 gr celsius.
  • Rachim

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Ma poate ajuta cineva cu o informatie. Vreau sa montez si eu incalzire in scaune la un astra h, am tot cablajul tras pana la scaun si am pus un bloc de butoane original si am vazut ca se aprind ledurile de stare. Acum nu stiu daca pot face rezistentele de renaul sa functioneze pe cele trei trepte ale butoanelor. Multumesc frumos.
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
si eu sunt curios daca merg puse pe instalatia de fabrica cu 5 trepte
Skip ads

  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Sincer si eu sunt curios daca merg pe butoane originale, dar neavand sa fac o proba la momentul montarii, nu prea stiu ce sa zic. Ca idee, cand le-am montat aveam un cablu care nu era la dimensiunea potrivita, astfel ca masuratoarea ne indica doar 10V la intrarea in rezistente, dar de incalzit se incalzeau. Atata vreme cat butoanele originale dau drumul la mai mult sau mai putin curent, cred ca vor face exact ca pe cele de fabrica. Acum intrebarea este daca si rezistentele astea sunt facute sa reziste la asemenea reglari de voltaj/amperaj ...
@gabriel1ro - ai dreptate, in soare se incing mult mai puternic, de-aia nu imi fac probleme cu supraincalzirea
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Eu am facut un montaj electronic, cu reglaj al puterii in puls, PWM. Am pus butoane cu 5 trepte, de pe opel omega, dar seamana mult cu cele de pe Vectra C sau Astra G.
Am pus rezistente de dacia(Renault daca vreti) si sistemul functioneaza perfect, cu treapta 1minim pana la 5, care e maxima. Cum rezistentele de renault sunt cu o singura treapta, au ca protectie un termostat pacatos, care decupleaza rezistentele pentru un timp indelungat, uneori zeci de minute. Am adaugat in circuitul termostatului, un releu, care la decuplarea termostatului, tine rezistentele pe o treapta intermediara, reglabila dintr-un rezistor. Am uitat sa va spun ca, comanda treptelor se da prin varierea rezistentei la intrarea circuitului, si cum butonul cu 5 trepte tocmai asta face, a mers ca uns.
Am montat rezistentele pe scaune, insa nu am mers mai departe pt ca nu m-am decis unde sa pun butoanele. Cea mai buna metoda ar fi sa le bag in plasticul tunelului median, pt ca butoanele au vreo 5 cm adancime(sa zic asa) si trebuie sa fie pozitionate intr-un loc in care sa se vada gradatiile.
Vreau totusi niste butoane de incalzire + DDS...ca sa simplific problema, daca tot sunt mufele trase sub scaun.
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Pare ceva de munca, felicitari pentru montaj. Da, locul potrivit pentru butoane este in plasticul dintre schimbatorul de viteze si scrumiera, in rest nu prea ai unde, sau cum a facut colegul Radovan in carenajul scaunelor.
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Rachim a scris:Ma poate ajuta cineva cu o informatie. Vreau sa montez si eu incalzire in scaune la un astra h, am tot cablajul tras pana la scaun si am pus un bloc de butoane original si am vazut ca se aprind ledurile de stare. Acum nu stiu daca pot face rezistentele de renaul sa functioneze pe cele trei trepte ale butoanelor. Multumesc frumos.


Rachim, ai mai finalizat încercarea ta? S-a interesat cineva de rezistente Opel originale?
Skip ads

  • Rachim

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2009

  • Mesaj Privat
GL10PEL a scris:
Rachim a scris:Ma poate ajuta cineva cu o informatie. Vreau sa montez si eu incalzire in scaune la un astra h, am tot cablajul tras pana la scaun si am pus un bloc de butoane original si am vazut ca se aprind ledurile de stare. Acum nu stiu daca pot face rezistentele de renaul sa functioneze pe cele trei trepte ale butoanelor. Multumesc frumos.


Rachim, ai mai finalizat încercarea ta? S-a interesat cineva de rezistente Opel originale?


Inca nu am facut nimic. Am schimbat interiorul cu unul halfleather si acum caut rezistente originale Opel.
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Ia de Renault, functioneaza ok, se incalzesc super-repede si se opresc singure cand ajung la nu-stiu-cate grade (am facut proba vara si dupa ce initial simti un pic ca se incalzeste se opreste imediat. Nu mai trebuie sa iti explic cum sta treaba si cu diferenta de pret, iar la aspect se gasesc butoane mici cu on-off care sunt foarte subtile si se incadreaza perfect in orice bord.
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
pentru solutia cea mai simpla cu rezistente de Renault si butoane oarecare on/off, am o nedumerire:
curentul care alimenteaza rezistenele, vine de la baterie (sau printr-o siguranta din panoul de sigurante) direct in butonul on/off, sau trece printr-un releu care sa preia amperajul mare, si abia apoi se duce in rezistentele de incalzire scaun?
pun intrebarea asta in contextul in care un buton on/off oarecare din comert ma gandesc ca s-ar putea topi la curentul care trece catre rezistente.
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Releu, la mine exista unul de 40A Wink
Skip ads

  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
mai multe detalii ar fi de folos: releu este montat de tine undeva sau este printr-un panou al masinii, montat din fabrica?
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Eu am luat minus de la bricheta, si plus direct din baterie, iar releul este sub consola, prin dreptul brichetei. Pot doar sa iti dau niste linii generale, montajul efectiv nu l-am efectuat eu, doar am privit.
  • robucalibra

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Calibra 1996 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
GL10PEL a scris:pentru solutia cea mai simpla cu rezistente de Renault si butoane oarecare on/off, am o nedumerire:
curentul care alimenteaza rezistenele, vine de la baterie (sau printr-o siguranta din panoul de sigurante) direct in butonul on/off, sau trece printr-un releu care sa preia amperajul mare, si abia apoi se duce in rezistentele de incalzire scaun?
pun intrebarea asta in contextul in care un buton on/off oarecare din comert ma gandesc ca s-ar putea topi la curentul care trece catre rezistente.

Montajul este simplu daca ai cunostinte de baza in electrica/electronica. Ai nevoie de 2 butoane, 2 relee, fire, rezistente si putina rabdare.
Au mai facut si altii ->Montaj incalzire in scaune
Numai bine
  • Rachim

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Vreau sa imi montez si eu incalzire la un Astra H si cautand in EPC am vazut ca sunt 2 coduri pt rezistentele de incalzire, una pt scaune normale si una pt scaune sport. Am marea rugaminte la cei care stiu sa imi spuna unde sunt incadrate scaunele mele model Cosmo (piele+textil). Multumesc anticipat.
  • FirstLevel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2011

  • Mesaj Privat
@ciobi sib - nu pot da mesaj privat - imi poti trimite tu pe pm. ceva detalii despre produsul achizitionat de tine ?
Mi-as dori si eu pe masinuta mea.
Multumesc.
  • ciobi sib

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2008

  • Mesaj Privat
produsul este cel prezentat pe prima pagina daca dai pe google gasesti unde sa comanzi , produsul se comporta foarte bine sunt deja 2 ani in care m-am folosit si ma folosesc zi de zi pe perioada rece.E relativ simplu de montat (am mai montat la cativa prieteni)dar iti trebuie cateva ore bune si un garaj incalzit Smile , este bine sa cumperi un produs nou sa nu lucrii de doua ori iti spun din propria experienta pt ca poti gasi la mana a doua dar cu firul rupt sau intrerupt.Sunt colegi care au montat cele de renault cerele si lor parerea despre produs, o seara calduroasa tuturor Smile
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
De Renault am eu montate, si functioneaza deja in a doua iarna fara probleme, se incalzesc repede, iar cand ajung la temperatura se opresc; daca totusi in masina ai rece in continuare, ele pleaca iar singure cand scade temperatura. Parerea mea : ia-ti ce te tine buzunarul, amandoua sunt ok.
  • ciobi sib

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2008

  • Mesaj Privat
toate astea de cumparat sunt cu un senzor care decupleaza la o anumita temp pt a mentine sa nu te arda Very Happy sa fie utilizabile pe perioade mai lungi
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR