Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • catalinemil

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
astept orice parere despre motorul 1,8i 16v 122 cp. tocmai vreau sa-mi iau o vectra cu acest motor si nu stiu daca fac bine alegand asa ceva pt o masina de 1500 kg. va salut!
Skip ads

  • octamar2002

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Sper ca nu e prea tarziu. Pana la un moment dat descrierea ta e promitatoare dpdv al caracteristicilor tehnice. Adica 1.8i 16v benzina e un motor care poate duce o Vectra C. Dar nu cel de 122cp. Eu am o Vectra C facelift 1.8 de 140cp si pot sa spun ca e un motor bine dimensionat. Nu o transforma nici intr-o masina de curse, dar nici nu te faci de rusine. Consumul e relativ bun: 6,5l extraurban si 11l urban - iarna si 10,5l urban - vara. Daca te decizi sa o achizitionezi fa-i o remapare la 140cp. Avem acelasi motor, doar cu putere diferita.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Nu e acelasi motor, cu siguranta. Cel de 140CP e VVT-i si are alta arhitectura. Cel de 122CP consuma mult in afara, la 130km/h papa deja 8.5-9l/100km. Partea cu tuningul nu o recomand: face diferenta atat la acceleratie cat si la consum (scade la 7.5l/100km la 130km/h), dar te obliga la benzina CO98 si o sa-ti adauge mici vibratii la relanti.

Pe scurt, am avut 1.8 122CP si nu recomand.
  • octamar2002

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc Dodo. Am mai invatat ceva. Ma gandeam ca e acelasi motor, doar ca producatorul si-a lasat o marja de putere pt viitor.
Skip ads

  • deleted-18718

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Nu e acelasi motor, cu siguranta. Cel de 140CP e VVT-i si are alta arhitectura.
Pe scurt, am avut 1.8 122CP si nu recomand.

Sper ca ai parere mai buna de cel de 140 cp. Evil or Very Mad
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Nu am condus, deci nu pot sa-mi dau o parere. Dar, din cate am auzit, pare chiar foarte OK si probabil mi l-as fi luat daca nu aveam banii de 1.9.
  • deleted-18718

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nici eu nu am condus 122 cp, ca sa pot zice ceva. Eu as da motorului de 140cp nota 7 din 10, nu pot sa explic de ce dar asta simt eu.

''Pe scurt, am 1.8 140 CP si nu recomand. ''
  • catalinemil

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
va multumesc baieti pt pareri. acum m-am decis,vreau sa iau 1.9 cdti vectra c din 2006. sper sa fac o alegere buna...
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Intrebarea mea este pentru ce folosesti masina? Urban este benzinarul si afara diesel.
Costurile minime de exploatare le vei avea pe Z18XE, evident daca nu cumperi o paragina de motor.
Pentru sustinatorii Z19DTH am intrebari legate de fiabilitate:
-injectoare
-cablaj injector 3
-volanta
-admisie - tija swirl
etc
Verificati pe forum cate probleme au aparut Wink
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,452
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
benzinar cu GPL bate dizelul si la exterior Smile
Pentru cei care nu sunt fani Diesel recomand solutia asta. Pentru Astra H Z18XE, pentru Vectra C/Signum Z18XER. Puneti un GPL pe ele si... case closed. Aveti costuri cu combustibilul comparabile (chiar mai mici) decat cu un Z19DTH
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Pe principiliul asta hai sa ne cumparam V8- uri de 4.000 cmc si punem gaz pe ele si ne scoatem.
Plus sa se pierde din putere la greu, zici ca mergi cu dricu'.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@slash cate masini pe gpl ai avut? sau vb din carti?si daca vb din carti pe alea bune de ce nu le-ai citit?
un gpl secvential reglat corespunzator( nu la consum) merge identic cu benzina.daca vrei faci gpl-ul sa fuga mai tare ca benzina.
daca povestim de o dacie pe carburator,atunci da e mai puturoasa pe gpl.
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Un 1.9 120CP 8v ar fi cel mai indicat. Nu are swirl valve iar turbina e mai putin impinsa. Cat despre injectoare, deschizi un ochi cand o cumperi. In plus, cei din afara trag de ele ca la tampiti si au si motorina buna, deci nu cred sa fie prea multe cu injectoarele infundate. Clar, Z18XE e mai fiabil, dar cu un pic de grija poti reduce la minim cheltuielile unui 1.9 120CP. In plus, te alegi cu cuplul si consumul. La GPL ma seaca ca-ti taie din portbagaj.

La Z19DTH inca nu am nici o problema din cele mentionate mai sus (61500km). Om vedea pe parcurs Smile
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:@slash cate masini pe gpl ai avut? sau vb din carti?si daca vb din carti pe alea bune de ce nu le-ai citit?
un gpl secvential reglat corespunzator( nu la consum) merge identic cu benzina.daca vrei faci gpl-ul sa fuga mai tare ca benzina.
daca povestim de o dacie pe carburator,atunci da e mai puturoasa pe gpl.


Cum le stiu unii pe toate ca niste oameni mari, ma doare capul ! toata lumea se pricepe la masini in Romania !
Ai dreptate, de fapt gazul e o mare smecherie. Iti recomand gazolina, sa vezi cum fuge cu gazolina...numa' masini pe gazolina o sa-ti cumperi!
Nu zice nimeni cat de mult se uzeaza un motor pe benzina cand merge cu GPL ?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
sub 5% in plus. si eu spre deosebire de tine am mers pe gpl.cam 170 000 km.e de ajuns sa am o parere?nu ai raspuns cate masini ai avut pe gpl si cati km cu ele.
si da o instalatie gpl montata si reglata bine e o mare smecherie.cum spuneam daca tot vorbesti din carti, pune ghilimele.si cauta-le si pe cele pro gpl.
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Du-te te rog si mai fa o data aia 170.000 km si lasa-ma cu "convingerile" pro butelii GPL.
Nici nu am de ce sa-ti raspund la vreo intrebare d-asta destepata, la cum bati campii cu "instalatii GPL montate si reglate bine ".
Mai bine ne mai canti ceva din aia 170.000 km fantastici cu GPL...
Poate, poate il conving pe bunicu' sa-si puna GPL pe Cadillac.
Ce incantat o sa fie ca face economie din pensie si merge si de 2 ori mai mult

PS bunicul meu a mers 170.000 km numa' cu spatele Cool
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ai chef de glume ? Sau de o pauza de citit cartile de care zice marian?

P.S.
Nu astept raspuns.

  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:@slash cate masini pe gpl ai avut? sau vb din carti?si daca vb din carti pe alea bune de ce nu le-ai citit?


Asta nu intra in categoria glume ?
Eu chiar eram interesat si nu faceam misto de nimeni dar la ironie raspund cu ironie.
In afara faptului ca a facut 170.000 km cu GPL, drept ptr care il felicit si a unor generalitati de genul " instalatii GPL montate si reglate bine " si "daca vrei faci gpl-ul sa fuga mai tare ca benzina", nu cred ca ne-a elucidat vreun mister ( cum ar fi trebuit dupa 170.000 km )
Eu nu vorbesc din carti, eu urmaresc sa aflu pareri reale si concrete la obiect, nu ma dau pe spate dupa citate din carti.
Cumnatul meu a avut un H 2006 2.0 Turbo cu GPL un an de zile ( 2008 ) si am mers destul de mult cu masina si in dreapta si la volan.
Astept parea colegului marian in continuare, mai in detaliu, dar nu la misto, ca asta putem toti sa facem.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
pai nu vorbeam la misto. aia 170 000 sunt facuti pe 2 masini. 1 dacie 1,6 i 120 000. motorul ala papa exact 1l de ulei la schimb.si la 30 000 cand am pus gpl si la 150 000 cand nu am mai mers cu ea.instalatie clasica(cea mai proasta) masina de firma, mers fara mila un singur sofer.
masina nr 2 e cea din semnatura. km pe gpl 40 000.consum de ulei normal 1l la 10 000.fara probleme. instalatie partial cu surub/ partial cu acuator de gpl comandat de un ecu, care isi ia valori de la senzorii masinii.

mitul cu motor stricat pe gpl e doar un mit. se poate intampla dar la reglaj/montaj aiurea.la fel si pe benzina se pot intampla multe.
ce inseamna reglaj aiurea? cantitate mica de gpl injectata= amestec sarac=detonatii, mai crapa o admisie,mai un debitmetru.
performantele unui motor pe gpl sunt date si de montaj.distanta traseului de gpl de la vaporizator pana la admisie, alegerea unui difuzor bun de gaz si facut pt motorul respectiv(putere, constructie), alegerea unui vaporizator pt tipul de motor respectiv.( nu pui vaporizator de 55kw pe motor de 100.daca pui motorul ala nu merge bine in veci).
sunt multe de spus.unele le stiu din propria experienta, unele de la diversi montatori.

la instalatiile secventiale e mai simplu.reglajele sunt mai fine, injectia de gpl e mai precisa,aparitia detonatiilor e redusa la minim, gestionarea amestecului e mult mai sensibila.

intradevar arderea pe gpl e mai uscata,puterea calorica mai mare, dar astea nu afecteaza motorul.

imi cer scuze daca am fost ironic, dar nu am facut decat sa raspund la ironii.(aia cu v8 pe gpl, nu ca nu ar fi)
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
nu e cam mult totusi 1 l de ulei la doar 10.000 km ? Cat intra la tine 5-5.5 L ? e cam 20 %
Sa stii ca am mers si cu Dacia 1310 Berlina fabricatie 2001 , cu injectie care avea GPL si am mers si cu Nubira II cu GPL, au prezentat aceeasi lipsa de putere, pur si simplu nu trageau, se simtea chestia asta destul de evident si in treapta II si in treapta III, parca se accelera in gol.
Sa fi fost prost montate instalatiile oare ? Nu stiu de care tip era .... Sau poate calitatea GPL-ului ?

PS ..si acu' ca ne-am impacat Wink , eu am fost ironic la modul general
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR