Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • dcosmin2003

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Salut. Stie cineva dimensiunile tubului flexibil de la toba de esapament pentru un opel vectra B din '96, motor 1.6 benzina ? Multumesc!
Skip ads

  • vwcriss

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
racordul flexibil de pe esapament nu are cota fiza si el difera de la masina la masina
aceasta piesa se achizitioneaza de obicei dupa ce un nene, sau chiar si tu a-ti masurat cu ruleta lungimea si diametrul la sudura a celui existent pe masina
el costa cam 100-150 ron si trebuie sudat klumea, caci daca scapa, sau il sudeaza putin mai rotit decat este acum schimba pozitia la galeria de evacuare, si o sa iti rupa ori tampoanele, ori flansa de la saxofon.
bafta, si sincer .. ridica masina pe cric si ia o ruleta si masoaral singur
  • cosmin_sibiu

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2001 2.2 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2008

  • Mesaj Privat
poate cineva sa-mi confirme ipoteza conform careia, daca exista scapari la imbinarile dintre tobe, la evacuare, imi rezulta un consum cam mare?
in oras imi ia 15% iar in afara in jur de 6,5 - 7 % cu viteza medie de 100-110 km/h. masina e vectra b '96, motor de 1.8 l, 16v
oare etansarea evacuarii imi va reduce consumul?
  • D.Mihai

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Salut,

Eu am o Astra cu motor de 1.8 16v, iar consumul este cam acelasi cu al tau ( 13-15 in oras, 6.5-7.5 in afara ).
Am avut si eu racordul ala flexibil rupt dar in afara de zgomot nu s-a intamplat nimic altceva.
Skip ads

  • dared

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
imi puteti spune va rog vreunul dintre voi unde si-a sudat acel racord sau daca stie unde se poate repara? (preferabil in acelasi loc sa-l masoare, sa aiba si piesa si sa-l si sudeze)
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Daca este rupta plasa, nu se sudeaza ci se schimba.
Mergi la stelco bucuresti pt o treaba bine facuta.
  • D.Mihai

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Eu am fost la Borla. Oamenii aveau si racordul si l-au si sudat ( treaba buna zic eu pentru ca a trecut cam un an jumate de atunci si nu am nici o problema ).

Oarecum off-topic: Cu 6 luni inainte sa ma duc la Borla am facut un schimb de ulei la Augsburg iar mecanicul mi-a spus ca racordul ala s-a rupt si o sa trebuiasca sa-l schimb cat de curand. Cand am intrebat cat costa mi-au facut oamenii un pret de 16 milioane original GM si 12 de producator; le-am dat buna-ziua si am plecat...
  • cosmin_sibiu

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2001 2.2 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2008

  • Mesaj Privat
mctoto a scris:Daca este rupta plasa, nu se sudeaza ci se schimba.
Mergi la stelco bucuresti pt o treaba bine facuta.


daca are plasa rupta trebuie schimbat neaparat?
mie mi l-a verificat un mecanic si se vedea ca are plasa rupta dar a zis ca inca nu scapa aer pe acolo, ca e doar plasa rupta dar mai e ceva pe dedesupt care nu e rupt inca
posibil sa rasufle pe acolo si sa fie si o cauza a consumului putin crescut? am citit ipoteze conform carora, daca rasufla inaintea catalizatorului poate creste consumul.
acum imi ia 15 % in oras si 6,5-7 % in afara. (vectra b, '96, 1.8 16v)
Skip ads

  • boddo

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2007 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salutare.. am si eu o problema cu racordul flexibil de sub motor.. este afumat si cand se incalzeste motorul scoate foarte mult fum.. este normal sa fumege asa tare daca este dus?
multumesc anticipat
  • florin87vys

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut..Am un opel astra g,2001,1.6,8v,si am o
problema la esapament,au ruginit si s.au rupt
urechile(sist de prindere) dintre toba finala si cea
intermediara si ma gandeam sa tai zona ruginita
si sa pun un racord flexibil acolo ca sa nu le
sudez intre ele...se poate face asta sau exista
alta solutie pentru a nu le schimba pe amandoua
ptr ca sunt bune...si ce dimensiune are
racordul....multumesc
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 691
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Racordul ala se poate gasi original, adica cu tevile fixa disnpre motor si dinspre toba de mijloc, care au partea de montare cu suruburi ? Sau e foarte costisitor si atunci mai degraba tai racordul si sudez unul nou pe tevile vechi. Ale mele inca nu rasufla, dar racordul are plasa ciupita si putin ruginita. La Insignia benzina racordul o fi la fel cu cel de diesel? In Timisoara stiti vreun tinichigiu-sudor bun la tobe?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Racordul flexibil nu este cu tevi cu tot.
Se masoara diametrul tevii si lungimea racordului si se merge cu masuratorile la magazin.. Se taie cel vechi si se sudeaza cel nou cumparat.
Total 20 de minute ....
Skip ads

  • lbanias

  • Mesaje scrise: 691
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Curios ca nu gasesc pe net ansamblul coloana+tub flexibil pentru Insignia , partea pin atoba de mijloc, in cazul in care tre sa schimb tot ansamblul. O sa intreb la magazine de piese. Acea coloana ce iese din motor e destul de ruginita (pare inca intreaga, nesparta), sper sa fie ok daca e cazul sa se sudeze pe ea noul flexibil.
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nu cred ca are cum sa fie deja sparta si ruginita in asa hal...nu este gaurita la mine din 96...

Ca parere daca tot vrei ceva bun, am mai scris undeva, dai un ban pui inox cap coada( cu tobele originale, inlocuiesti doar traseul) si nu mai are moarte:)
Si nu costa o avere...
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 691
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu sint dferente de greutate, rezonanta intre inox si tabla, sau ce-o fi aia originala ?
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
La mine personal, la mana mi se par egale, inoxul cu tabla...
Dar nu cred ca are importanta 2 kg in + sau - ...
Rezonanta la fel...nu vad ce afecteaza...
Pur si simplu in loc de teava pui inox, tobele le pastrezi pe cele originale.
Gazele se duc intra decoleaza la fel ...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
La inox decoleaza scump.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR