Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • citony2004

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
D.dany a scris:Salutare. Am un astra G x16szr....... E nevoie sa-l schimb urgent sau nu , bataia nu este una urata din punct de vedere zgomotos ,dar bate si la relantiu si la turatie cu acelasi zgomot.............. incerc sa pun niste poze cu capacul de culbutori sudat

1. nu e X16XEL Oare?
2. nu sunt specialist dar cred ca trebuie schimbat...motivul: de ce crezi ca bate? pentru ca nu are (sau nu tine) ulei si bate direct in supapa...ce se poate intampla? te lasi sa iti imaginezi singur...decizia o iei singur...repet: nu sunt specialist....nu erm de acord cu schimbatul daca batea doar la rece cateva secunde/maxim minute....
3. de poze nu e nevoie daca nu pierzi ulei pe acolo sau alte minuni.
Skip ads

  • nicu_opel

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2011

  • Mesaj Privat
X16szr are tacheti hidraulici, nu cumva sunt mecanici daca nu greses.
  • D.dany

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Are tacheti hidraulici ,asa spun meseriasi care i-am intrebat de pri Focsani , nu cei care mi-au rupt capacul la culbutori , ca aia sunt dintraia sfarma tot cu cicanul si barosul! I-am vazut de curand cand schimbau pivoti la o dacie , ce fel bateau cu ciocanu , i-ti puneai mainile in cap , daca stiam cum lucreaza nu ma duceam la ei .
De unde i-mi pot da seama daca sunt hidraulici ? ca in manual nu am gasit.
  • BIP
  • *
  • 13 mesaje
  • din 05 Apr 2011
  • Vectra 2001 Z16XE
  • Bucuresti
  • BIP

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Vreau si eu nr.tel. mecaNIK.Cu multumirile de rigoare.Sau mail.
Skip ads

  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Buna seara. Vin cu o problema ce a aparut de curand la motorul meu, relantiul sta aproape fix la 850r/m, in mers sunt momente in care atunci cand calc ambreiajul pentru a schimba treapta de viteza, motorul se tureaza cateodata pana pe la 3- 4000 r/m cand de fapt turatia ar trebui sa scada avand in vedere ca iau piciorul de pe acceleratie si calc ambreiajul. Am curatat EGR-ul, IAC-ul, clapeta de acceleratie dar nu s-a rezolvat nimic. Tot sporadic am si pornirea greoaie. Ceva sfaturi? Multumesc.
  • citony2004

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Ha-ha...la experienta ta ma gandeam ca iti dai seama ca un motor se tureaza asa NUMAI cand trage aer fals....cel mai adesea, la X16XEL, pe la burduful de cauciuc dintre galeria de admisie superioara si corpul clapeta, dar mai pot exista si alte locuri...atentie mare ca burduful poate parea bun, dar trebuie sa te uiti bine la el, dupa ce il dai jos evident (alta munca la greu)....iar daca totusi nu gasesti nimic la el, bag mana in foc ca nu l-ai asezat cum trebuie la loc, sau nu stau colierele corect pe el.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
citony2004 a scris: bag mana in foc



s-ar putea sa te frigi Very Happy, am verificat si acel racord de cauciuc si totul pare ok, simtomele au aparut inainte de a desface galeria si piesele pe care le-am curatat.
daca accelerez ,,pe liber'' turatia scade normal, efectul apare cateodata doar in sarcina cand apas ambreiajul.

pe tester nu-mi apare nici un cod de defect


Ultima modificare facuta de Radovan_eu la Dum 10 Apr, 2011 9:25 pm, modificat de 2 ori in total
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Suspect senzor de turatie. Wink
Skip ads

  • BIP
  • *
  • 13 mesaje
  • din 05 Apr 2011
  • Vectra 2001 Z16XE
  • Bucuresti
  • BIP

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2011

  • Mesaj Privat
As dori un contact pt.dl. mecaNIK in vederea realizarii unei diagnoze,x16xel.
  • GicaOpel

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2015 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Bravo baieti!
Tot respectul pentru cele citite !
FELICITARI ! Smile
  • roby24

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2011

  • Mesaj Privat
buna ziua sunt nou aici pe forum,dar am si eu cam aceeasi problema cu x16xel,m-am dus la un service sa-mi shimbe distributia...(dupa ce mi-au schimbat distributia:la 2 zile mi-a disparut apa din motor:-(,m-am dus inapoi si am shimbat garnitura de chiuloasa,chiuloasa rectificata,tacheti noi,supape si scaune supape rectificate,semeringuri noi)...si tot nu merge ca inainte....ce as mai putea face...
  • testo

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
Am si eu o problema cu un x16xel pe o vectra.
Sa va povestesc ca acum o luna si jumatate i-am schimbat pistoanele si segmenti pentru ca-mi consuma ulei ff mult, acum totu e oky in privinta consumului dar in schimb a aparut un zgomot ciudat, cand o fortez se aude ca si cum ar fi carcasa la filtru de aer sparta(rapaie asa) si ar mai fi inca ceva pana la 2500 de ture e cam putoare cand trec de pragu asta se simte dintr-o data ca incepe sa traga cum trebuie.
Am fost la un mecanic si mi-a spus ca nu stiu ce supape pe evacuare nu inchid bine drept urmare face zgomotu asta si nu trage, mecanicul care mi-a facut reparatia mi-a spus ca nu are cum acele supape sa faca zgomotu asta nu stie de unde si aude tinde sa creada ca e normal zgomotu asta dar eu stiu cum se auzea inainte si cum se aude acum motoru repet este x16xel.
Orice sfat din partea voastra este bine venit, poate mrs. mecaNIK vede si el plangerea mea. Va multumesc!
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Verifica semnele la distributie doar axele cu came,seamana mult cu ce-am scris la inceputul discutiei,nu se accelereaza de jos zgomot in admisie chiar daca porneste bine,nu da cu fum nu trepideaza etc.E foarte usor carcasa de la filtru de aer,capacul superior si aliniate PERFECT semnele pe aceeasi axa care trece prin centrele suruburilor care fixeaza rotile de curea pe axe,atunci e bine pusa la punct.Cere sa fii de fata cand se verifica sa nu o dea in reparatii de milioane daca nu stiu macar faptul ca supapele de evacuare dau zgomote in evacuare nu admisie pentru ca galeriile sunt separate si nu se amesteca.
  • Ramelo

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1998 16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Am o Vectra b 1.6 16v x16xel cu peste 157k km.
Am facut schimbul de ulei cu Valvoline MaxLife 10w40, imediat dupa schimbul de ulei se aude o bataie in zona motorului (unde scrie Ecotec), presupun ca un tachet sau mai multi bat. Mentionez ca zgomotul e mai puternic la pornire si se diminueaza dar nu dispare in timpul mersului.
De ce sa apara aceasta bataie imediat dupa schimbul de ulei? Question
  • testo

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Verifica semnele la distributie doar axele cu came,seamana mult cu ce-am scris la inceputul discutiei,nu se accelereaza de jos zgomot in admisie chiar daca porneste bine,nu da cu fum nu trepideaza etc.E foarte usor carcasa de la filtru de aer,capacul superior si aliniate PERFECT semnele pe aceeasi axa care trece prin centrele suruburilor care fixeaza rotile de curea pe axe,atunci e bine pusa la punct.Cere sa fii de fata cand se verifica sa nu o dea in reparatii de milioane daca nu stiu macar faptul ca supapele de evacuare dau zgomote in evacuare nu admisie pentru ca galeriile sunt separate si nu se amesteca.


Distributia am schimbat-o inainte sa fac motoru dar cumulat nu am mai mult de 5000 km cu ea. Carcasa si toate plasticile care credeam eu ca pot face zgomotu asta le-am asigurat cum trebuie.
Maine o sa ma duc la mecanicul care mi-a umblat acolo prima oara ca ma bazez ca stie sa alinieze semnele cum trebuie si o sa revin cu detali.
Baieti care mi-au facut motoru ei mi-au spus ca nu a fost pusa bine la punct...probabil ca ei nu stiu sa puna la punct, oricum eu zic ca maine 100% aflu.
  • testo

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
PT mecaNIK

Revin cu noi amanunte, cam acum 30 min am verificat distributia si semnele de la axe, vin perfect orizontale cat si semnu de jos vine cu cel de pe carcasa aia de plastic, deci este pusa la punct lucu asta cade.
La ce ar mai trebui sa ma uit acum?
  • GicaOpel

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2015 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salutare!

Am verificat distributia si este la punct
totusi masina parca nu are avans
Despre senzorul de detonatie ce se poate spune?
- e posibil sa nu isi faca treaba cum trebuie si sa nu apara la tester?
- cu mufa scoasa se aprinde motorasul

Cu respect
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Aceleasi zgomote in admisie le da si lipsa de benzina la acceleratie se aseamana cu lipsa de avans ...dar nu-i de acolo.E foarte greu sa cauti in ceea ce verifica altcineva, eu am ordinea mea altu abordeaza altfel o reparatie,dar sa o ia razna un senzor in asemenea hal e greu de crezut .
  • testo

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Aceleasi zgomote in admisie le da si lipsa de benzina la acceleratie se aseamana cu lipsa de avans ...dar nu-i de acolo.E foarte greu sa cauti in ceea ce verifica altcineva, eu am ordinea mea altu abordeaza altfel o reparatie,dar sa o ia razna un senzor in asemenea hal e greu de crezut .


Da-mi si mie un sfat sau un indicativ ca ma dispera sunetu motorului cand accelerez.
Eu am mai pus vreo cativa mecanici sa asculte zgomotul si ei la fel au zis ca tot pe la supapele alea ar trebui sa se auda la chiuloasa.
Porneste bine, sta la relantiu bine, merge foarte rotund, cand o accelorez pe liber la fel merge oky dar in schimb cand accelerez in mers sau cand o fortez se aude zgomot ca si cum af fi galeria sparta sau carcasa la filtru sparta. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
  • GicaOpel

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2015 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca am rezolvato
Era (deocamdata) de la bujii, aveau pe ceramica cat intra in fisa un fel de julituri negre ,din ce cauza nu inteleg, pe unde cred ca fura scanteie, insa la relanti mergea bine iar in turatie cred ca nu se mai observa.
De ce oare sau facut asa (3 seturi de bujii toate erau la fel) ?
O sa le verific peste ceva timp si pe astea . Oare sa fie de vina gpl-ul, nu vad de ce!
NUMAI DE BINE!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR